Raskaaksi 2015

tsemppiä piinailijoille ja plusatuulia.

millier kuulostaa kyl lupaavalle :)

ytnom inshaAllah tulee plussa kuitenki :)

junibea inshaAllah tärppi käy.

ukko tuo tänää inshaAllah raskaustestin mulle ku suunnitelmis mennä lääkärii ja pyytää thorax lähete että pääsis selville mikä mahollisest vaivaa ku yskä on mut ei ol tarttuva. varmaa jo tänää teen sen ku periaattees ainoo realistinen mahis jos plussa tulis et tärppi ois käyny jossai huhtikuussa todennäkösesti eli la menis tytön 1v syntymäpäivän aikoihi eli joulukuulle. ukko ois iha valmis mut mä mietin miten pärjätää taloudellisesti, no sen näkee sitten. pitänee yrittää saada oppilaita et alkaa opettaa englantia netissä.

Joku kertoo oonko iha hullu kun nään siinä ihan onnettoman haamuviivan :D

Muoks. Olin tietty malttamaton ja tein jo tänäaamuna

Liitteet

• 2015-06-11 10.30.13.jpg
    2015-06-11 10.30.13.jpg
    408.8 KB · Katsottu: 207
Toivottavasti nähdään täällä huomenna monta plussakuvaa! :)

Beislalle onnea huomiseen tutkimukseen :)

on. Jätin testin tekemättä ihan suosiolla. Olo on taas niin normaali kun vaan voi olla :sour: jos raskaana olisin, nii edellisten kunnon menkkojen mukaan olisi vasta 2+5. Odottelen "ihan rauhassa" ensi viikon lauantaihin, että tuleeko täti vai ei. Tulee sitten jonkinlainen selvyys tuohon välivuotoonkin, kun ei niitä voi millään menkoiksi sanoa

ytnom, et oo hullu. Kyllä siinä haamu näkyy! Huomenna uutta testiä nii on varmasti tummentunut :) Varovaiset onnittelut ❤

Beisla, tsemppiä huomiseen tutkimukseen! :)

Hileinen, olipa ikävä käynti. :sad001 Varsinkin toi että vois useammankin vuoden odottaa ennen kun lähettäis tutkimaan. Kuulostaa ihan hyvältä kyllä toi ajatus että hoitais yksityisellä noi alkututkimukset niin sitten pääsis julkisella nopeemmin eteenpäin sitten kun sinne pääsee. Vaikka toivotaan että tulee plussa ennen! :)

Pikkuminski, voimia! :Heartred You never know...

Kohta3, toivottavasti pian näyttäis testit plussaa! Jos sulla vaan nousee hormonit hitaasti...

Millier, hyvältä kuulostaa oireet! :wink

Ytnom, kyllä mun silmään siinä jotain näkyy! :grin Ja on ilmeisesti apteekin testi niin ei pitäis kyllä haamuilla turhaan. Varovaiset onnittelut! :happy:

Nni, jännä kyllä se sun välivuoto. No ei auta kun ootella miten käy.

Paljon tervetuloa Ninni, Norappi ja waterlily85! :)

Täällä jo kovasti ootellaan ovista vaikka se tuleekin luultavasti sillon jussina. Jännää!

Lissu kp 8/33-35

ytnom, näkyy kanssa haamua :)

Tervetuloa myös uusille!

ON. Täällä ei vieläkään tätiä, pahoinvointi-aaltoja tulee edelleen (niin aamuisin kuin iltaisinkin pahimmat), tissit kipeet ja eilen tuli töissä aivan järkkyttävä tissikipu-kohtaus! Testattu on ja negaa edelleen näyttää, tai sit ne ei vaan osaa muodostaa niitä kahta viivaa :grin Ajattelin huomenna vielä digeillä ja sitten vaan odottelen rauhallisesti. Huomenna kuitenkin pitää osata varautua että ottaako piknikillä vai ei niin sen takia vielä viimeinen testi.. Tuntemuksia myös alavatsalla silloin tällöin pitkin päivää, joten en vain ymmärrä. Ja nytkun tämän kirjoitti niin sieltä se täti varmaankin tulee..

puhvis kp 35/33 dpo 17?

Huomenna siis järkyttävä plussa-aalto odotettavissa :grin Ytnom ottikin hyvän aloituksen! Kyllä siinä mun mielestä väriä näkyy :)

Pakko vielä sanoa että on tää foorumin porukka vaan niin ihanaa. Ei tulis mieleenkään sanoo kenellekään että menkat on myöhässä, mut tänne sen voi tulla kertomaan!! Ja vaikka ne alkais huomenna niin silti ei harmita vaikka täällä on siitä puhunut! Kävi miten kävi niin täällä voi purkaa kaiken!

Ihanaa päivää kaikille, palaan viimeistään huomenna kertomaan miten kävi, ellen tee testiä jo tänään illalla... ;)

Hei ihanat vauvan toivojat!

En ole pitkään aikaan käynyt täällä, mutta ONNEA plussista ja pahoittelut tädeistä!

Ajattelin kertoa kuulumisia, ja myös vähän miten alkuraskaus sujui..

Eli, plussasin 14.4. ja laskettu aika on 17.12.
Alkuraskaudessa mulla oli vuotoja, viikoilla 4-8. Isompia verisiä vuotoja kokonaiset neljä kertaa ja välistä tuhruja!! Joka kertaa kurkku kuristaen pelkäsin uutta keskenmenoa, mutta ei tullut :) Kävin ar-ultrassa kun viikkoja oli 7+0, ja siellä pieni sydän pompotteli onnellisesti vuodoista huolimatta. Jossain vaiheessa vuodot loppui kuin seinään! Tällä viikolla maanantaina oli nt-ultra ja siellä pieni oli kasvanut jo isoksi pieneksi :)
Halusin vain kertoa tämän, koska tiedän kuinka hurjan pelottavaa verenvuodot on raskauden aikana, mutta aina ei tarkoita pahinta :)

Muuten raskaus sujunut pahoinvoinnin ja väsymyksen kourissa noin viikolta6-7-> .Nyt yökkäilen vain aamuisin ja iltaisin hampaanpesun yhteydessä. :) Raukka mies kun on saanut kuunnella hehkeetä vaimoansa.. ;)

Toivon teille kaikille oikein paljon plussa-onnea!!!!

MrsH Rv 13+1

Kerttu oon niin samaa mieltä sun kanssa foorumin porukasta! Täällä pyörii niin ihanan positiivinen porukka. :Heartpink

Ja teeppäs se testi tänään! Ei malteta oottaa :grin

Ytnom kun tarpeeks kauan kattelin eri kulmista niin kyllä mä pienen hailakan viivan bongasin. Onnittelen siis varovaisesti. :)

En ehtinyt vielä kommentoimaan PIkkuMinskin tossuja joten kommentoimpa nyt: SÖPÖT! Pinkit ja lilat on erityisesti omaan mieleen. :)

Kp18 täällä meneillään.

No tulin siihen tulokseen että ei oo plussa vielä. Ja huonoa tuuria nyt.. mie soitti äsken töistä ja sanoi että on huono olo, oksettaa ja särkee päätä.. ei kyllä tarvis nyt tulla kipeeks.. sitten menee tärppipäivät ohi :sad001 tää ei oo mun kuukausi ollenkaan.. :arghh: oon niin pettynyt..

ytnomilla näkyy haamulainen testissä, varovaiset onnittelut.:Heartred
Kerttu kipin kapin apteekkin ja tikkuun pissimään ja tänne raporttia.. ei me malteta odottaa. :grin

onnea ytnom plussasta mashaAllah :)

ja nyt sit tiedän mikä on ilmeisest ranteessa vikana...jännetupentulehus. lepuutusha onnistuuki ku on vauva ja pitäs töitä tehä. :) yskän syy ukon sedän mukaan (lääkäri) on se et mul on nestettä/limaa keuhkoissa ja pitäs käydä sairaalas puhdistuttamas laitteel keuhkot.

Takaisin