Gatusa
Seurustelun sensei
tsemppiä piinailijoille ja plusatuulia.
millier kuulostaa kyl lupaavalle :)
ytnom inshaAllah tulee plussa kuitenki :)
junibea inshaAllah tärppi käy.
ukko tuo tänää inshaAllah raskaustestin mulle ku suunnitelmis mennä lääkärii ja pyytää thorax lähete että pääsis selville mikä mahollisest vaivaa ku yskä on mut ei ol tarttuva. varmaa jo tänää teen sen ku periaattees ainoo realistinen mahis jos plussa tulis et tärppi ois käyny jossai huhtikuussa todennäkösesti eli la menis tytön 1v syntymäpäivän aikoihi eli joulukuulle. ukko ois iha valmis mut mä mietin miten pärjätää taloudellisesti, no sen näkee sitten. pitänee yrittää saada oppilaita et alkaa opettaa englantia netissä.
millier kuulostaa kyl lupaavalle :)
ytnom inshaAllah tulee plussa kuitenki :)
junibea inshaAllah tärppi käy.
ukko tuo tänää inshaAllah raskaustestin mulle ku suunnitelmis mennä lääkärii ja pyytää thorax lähete että pääsis selville mikä mahollisest vaivaa ku yskä on mut ei ol tarttuva. varmaa jo tänää teen sen ku periaattees ainoo realistinen mahis jos plussa tulis et tärppi ois käyny jossai huhtikuussa todennäkösesti eli la menis tytön 1v syntymäpäivän aikoihi eli joulukuulle. ukko ois iha valmis mut mä mietin miten pärjätää taloudellisesti, no sen näkee sitten. pitänee yrittää saada oppilaita et alkaa opettaa englantia netissä.
jos raskaana olisin, nii edellisten kunnon menkkojen mukaan olisi vasta 2+5. Odottelen "ihan rauhassa" ensi viikon lauantaihin, että tuleeko täti vai ei. Tulee sitten jonkinlainen selvyys tuohon välivuotoonkin, kun ei niitä voi millään menkoiksi sanoa
You never know...