Raskaaksi 2015

Mä tuun tänne mukaan kirjoitteleen. Maaliskuussa tein positiivisen raskaus testin ja 28.5 käytiin nt ultrassa. Siellä sitten todettiin kkm. Tyhjennys tehtiin tayssissa osastolla 2.5. Nyt ollaan siittä palauduttu. Nyt menossa kp8/29?. Tänään aloin tekeen ovulaatio testejä. Kun kierrosta ei oo mitään havaintoa. Jos vaikka nyt tärppäisi ja se pysyisi matkassa mukana. Esikoinen on syntynyt vuosi sitten. Sen jälkeen ollut kamala vauvakuume molemmilla. Olisi kiva saada pienellä ikä välillä kaksi lasta. Saa nähä päättääkö keho toisin. Nyt toiveena toinen vauva :)

Hauskaa keskiviikkoa kaikille!

Dreamer, paljon voimia!

Ytnom, toivotaan että olit liian aikaisessa ja loppuviikosta tulee hyviä uutisia!

Hipsutin, pidän peukut pystyssä et tää on teidän kierto!!

Ninukki, toivotaan et uusi kierto alkais pian ja toisi toivotun tuloksen!

Beisla, hyvä että asiat etenee! Uskon että ihan varmasti saatte vauvan vielä syliin!

Täällä edelleen 28/28, ei vuotoa. Ja yleensä AINA tulee 27 vähän tuhrua. Nyt ei ees sitä. Mutta ei oo kyllä mitään oloja. Ei yhtikäs mitään. Aina aiemmin mulla on ollut ennen testin tekoa olo et oon raskaana. Mut jos nyt tulee plussa niin se tulee puskista. Eli enemmän uskon et täti löytää tänään tai huomenna tiensä tänne :) mut jos pe ei oo kuulunut niin sit teen testin!

Mäkin ilmoittaudun mukaan, jos mahtuu.. Olen siis 22v ja mieheni 27v, yhdessäoloa kohta 5v. Lasta aloitettu yrittämään tämän vuoden tammikuussa ja maaliskuussa tuli jo plussa testiin. :) melkeen 2kk kerettiin nauttia raskaudesta kunnes ar-ultrassa (8+5) sikiö todettiin kuolleeksi 8+0. :'( tyhjennys tehtiin lääkkeillä. Menkat tuli välissä ja nyt ollaan kp 7 menossa, eli uutta yritystä tällä kierrolla :)

Lueskelen vähän matkaa taaksepäin teidän kirjoutuksia jos pääsis yhtään mukaan, mutta tuskin pääsen ku täällä on niin paljon tekstiä :grin

Ninukki ja beisla kyselleet miun työterveyskäyntiä... oli turhin käynti ikinä - mitä myös vähän toki osasin pelätä. Uusi kipulääkereseptejä kyllä, mutta kommentti esim. endoepäilyyn oli et syöthän sä näitä lääkkeitä. Työterveys ei kata gyneä joten tästä eteenpäin menen joko yksityisesti tai maltan mieleni jo odottelen julkiselle. Haluisin nuo perustutkimukset saada tehtyä alta pois nyt heti kuitenkin yksityisellä, nopeuttaisi ehkä sitten julkisen touhua ku pääsis suoraan eteenpäin. Yllättävän kalliita ovatkin sitten nämä labrat, huhhuh! Pelkät kp 2-5 labrat menisi hinnoissa yli 100e, miehen simppatutkimus 75e. Kyllähän nämä julkisellakin katottas, mut miä en haluu enää odotella. Työterveyslääkärin mielestä pari-kolme vuottakin vois ootella spontaania raskautta.... että tämmönen käynti.

Hile kp2/31 yk11

Dreamer, osanottoni. Ihan kamalaa :(

Peukut pystyssä ja plussatuulia niille joilla alkaa olla jännät paikat!

Täällä mietitään/jännätään onko mulla ovis vai olenko sittenkin raskaana. Teenkö testin vai odotanko vielä.. Pää on nyt ihan sekaisin. Haluaisin tehdä testin, mutta jos se onkin nega.. :oops:

Heippa kaikille, siirryn tänne kun tuli vahingossa kirjoiteltua väärälle palstalle :D Esikoista yritetään <3 tammikuussa aloitettu yritys, ja helmikuussa tärppäsi..Tämä osoittautui kuitenkin tuulimunaksi, 8 vkon ultrassa huomattiin :( eli kkm huhtikuussa...Nyt uusi yritys päällä..tällähetkellä kp 23....ensi viikolle odottelen (pelkään) menkkoja..toivottavasti pysyvät poissa! :) Pitää lueskella paremmalla ajalla näitä teidän viestejä, niin pääsee vähän mukaan juttuihin :)

Ninukki: eeeei ainakaan mieleen tule :eek: supersalmiakkia tarvii olla koko ajan lähellä :D mut johtuu varmaan tosta verenpaineesta, 97/56 näyttäny nyt joka päivä.. suklaata tai muuta makeeta ei taas pysty syömään ollenkaan :eek:

OHO!!! Mää oon saanu "lisänimen" jo tohon sivuun :) oikeestaan tuplasti, kun oon näköjään nykyään myös rakastunut foorumiin :D

Muokattu viimeksi:
Millier tee perjantaina niin voidaan jännätä yhdessä :grin

Tervetuloa waterlily, ninni ja norappi :)

Kp 28/30 ja aivan jääääätävä väsymys, mahaa nippailee ja joka päivä närästää, vaikka oon tunnettu teräsvatsa eikä koskaan närästä :eek: Herättelee oikeesti toiveita ja pelkään, että saa perjantaina pettyä... Niin ja ajoittain paleltaa tosi paljon, mutta sen voi varmaan laittaa tän superlämpimän kesän piikkiin :wink

Olen palannut jostain syvältä... Se loputon itku ei enää tunnu niin loputtomalta :'( alan tottua ajatukseen, että meille ei tule toista lasta IKINÄ. Vielä on edessä viimeinen lääkäri 16.6 ja sitten se on siinä :/ . Mihinkään hoitoihin me ei lähdetä ollenkaan :( .

Pahoittelut kaikille pa*kaa niskaan saaneille :'(
Onnittelut plussista ♡ niin ovis, kuin raskaus ;)
Muistakaa hyödyntää! Meilläkin nautitaan piiiiiitkästä aikaa seksistä seksinä; ei enää ole mitään paineita, toiveita tai odotuksia ;)

Ja oli tilanne mikä hyvänsä; AINA on hyvä syy juoda "kiinnittymispunkkua" :D

Hymyä kaikkien päivään :) ja illaksi skooooooooool ;)

PikkuMinski 21/28-31 yk21 (joka jäi viimeiseksi)

Ompas meitä paljon ovistelijoita jussina! Muistakaa nu**** :D eiköhän tehdä monta juhannusalkiota!

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa!

Pikkuminski, mitä miksi ei tule ikinä? En muista taustojasi? Kuulostaa surullisesta! Tsemppiä :/

Meillä tutkimuksissa kävi ilmi, että molemmissa on vikaa... ja todellakin ollaan päätetty, että mitään hoitoja ei haluta. Eli näillä mennään :/

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa :)

PikkuMinski :oops: ootteko adoptiota miettiny?

on. Kävin tänään ostamassa r-testin :rolleyes: huomenna aamulla testaan, mut oon aika varma, että testi on nega. Pakko silti sen olemattoman mahdollisuuden takia testata. Eilen ja tänään huimannu aika paljon ja eilen pupuilujen yhteydessä teki tosi kipeetä kohdunsuulla(?). Tällä hetkellä vatsaa turvottaa turhan paljon ja hiukan nipistelee alavatsasta/munisten kohdalta :wtf:

Anteeksi uteliaisuuteni PikkuMinski, mutta onko viat olleet jo ennen esikoista? Vai onko hän saanut alun hoidoilla? :) ihanaa, että teille on kuitenkin suotu oma pieni <3 kaikkea hyvää! :)

Poika tuli Minni2 ihan luomuna 9kk E-pillereiden jälkeen. Sillä tää oli aikamoinen pommi :(

Näihin ei vaan voi vaikuttaa :/
On meillä joku pieni prosentuaalinen mahdollisuus edelleen ♡

Norappi tervetuloa, ja pahoittelut keskenmenosta. :sad001

Kerttu, sulla tosiaan kuulostaa lupaavalta! Hyvät hermot sulla kun maltat odottaa perjantaille. :grin

Ninni, tervetuloa tännekin. Kyllä täällä ihan hyvin pääsee juttuihin mukaan. Tää ketju kuitenkin kehittyy jatkuvasti, aina tulee uusia ja vanhat sitten plussaa ja siirtyy usein muualle keskustelemaan. :)

Hileinen, no huh mikä käynti! Uskomantonta että oli sitä mieltä, että pari-kolme vuotta voi yrittää ennen tutkimuksia, kun vuosi on kuitenkin rajana että pääsee julkiselle puolelle. :rolleyes: Luulis että parempi saada aikaisin selville, jos on jotain vikana. Kuulostaa hyvältä sun suunnitelma saada ainakin alkututkimukset alta pois. Sitten on kuitenkin hyvin aikaa pohtia mitä haluaa seuraavaksi.

Millier voimia piinailuun, tiedän tunteen. :hug013

waterlily tervetuloa, ja pahoittelut tuulimunasta. Toivottavasti menkat pysyvät nyt poissa hyvästä syystä. :)

Silv, onnea lisänimestä. :grin

Mendinia, plussatuulia sinnekin! :wav

PikkuMinski, vomia. :hug013

nni, toivottavasti sulla on meille hienoa kuvaa huomenna. :wink

Takaisin