Raskaaksi 2015

Mullon tänään ollu jokseenki semmonen menkkafiilis. Ja mietin tuossa jo aamun ittekseni, että taitaa olla tämäki kierto menetetty. Mutta sitten nämä minun testaus vierotusoireet nosti päätään ja pakkohan se oli tehä vaikkei ole vasta ko kp 26 ja dpo 8. Kuvan laadusta nyt toki voi päätellä, että hitusen käet tärisee.... Mutta nuihin testeihin en kyllä toisaalta yhtään luota ko tuntuu, että ne muillaki näyttäny mitä sattuu. Parin päivän päästä tehä uusiksi samanlainen ja loppuviikosta sitten apteekin oma jos tarvii. Kerranki ko teet testiä sillä oletuksella, että ei siihen mitään tuu, niin tarvinu tuota ees ootella vaan se tuli samantien. Ja kuvaki on vielä testiajan sisällä.

Liitteet

• DSC_0003.JPG
    DSC_0003.JPG
    713 KB · Katsottu: 230
Minni, tuolla toisessa ketjussa käy nyt ihan hyvä kuhina :grin Ja on alkanu sinnekin jo ekoja plussia paukkumaan! Ja kyllä se oviksen ajankohta voi näemmä heitellä vaikka olisi suht tasaiset kierrot. Mulla on ollu eri kierroissa oviksia kp 12-20 välillä tässä vuoden aikana.

Muoks. mh, ehtikin jo :wink

Larissa oon salaa lueskellut kaikki viestit sieltäkin läpi ;) Kattoo vielä muutaman kierron niin sitten voisin siirtyä sinne kun on tjottailtu 2/15 :P ja yritetty 4/15

Mh toihan on plussa ja näkee vaikka kuva on epäselvä! Varovaiset onnittelut!! <3

Mh kyllä tossa väriä on ihan selkeästi. Ei todellakaan valehaamu mitä mä noihin testeihin sain. Ne oli värittömiä.

Mh- kyllä se plussalta kovin vahvasti näyttää että onnittelut! Voimistumisia viivalle ja pysyköön pieni mukana matkassa loppuun saakka!

Ja edelleen, mh-:lla on selkee plussa! :) Paljon one steppejä tehneenä voin sanoo että toi ei oo viivanpaikka eikä edes haamu vaan selkeä plussa! :) Onnea vielä kerran mh-!! :happy:

mh:lla selkee plussa :Heartred
mami91:lla mahtava ovisplussa :hello2
Toivottavasti Gatusan olo helpottuu pian.:Heartred

Täällä kp18. ovistesti oli pari päivää sitten tummumaanpäin, mutta plussaa ei tullut.. nyt ne testit näyttää ihan hailakkaa viivaa.. saa nähdä tummuuko enää uudestaan.. jos ei niin se on sitten ovuloimaton kierto täällä..

Mulla on epämääräisen toivoton olo.. pitkin kiertoa tullut veristä valkovuotoa.. ovlaatiokipuja ollut jo reilun viikon,
mutta ei ovulaatiota.. lääkärissä pitäs käydä, mut ku asia ei oo kiireelinen niin ei jaksas lähtee jonottaan.. täällä ku saa varata ajan lääkärille vain jos on jokin pitkäaikais sairauden hoito/ seurantakäynti.. kaikki muut menee päivystyksen kautta. Ennen tällasiassa tilanteissa ois saanut lääkäriajan.. aika ois voinu olla esim. kuukauden kuluttua, mutta eipä tämmösen asian kanssa kiire okkaan.. nyt jos tarvii lääkärille mennä niin saa istua koko päivän odottamassa vuoroaan ku vuoronumeron kanssa sinne mennään. Toisaalta se on mun mielestä epäreilua myös heidän kannalta jotka tarvis nopeammin lääkäriä kun esim. mun tilanteessa.. mieti jos oot vaikka keuhkokuumeessa (etkä tiiä sitä.. oot vaan sairas) ja odotat lääkärille pääsyä ja tällanen mun tapaus pääsee sua ennen lääkärille.. ei paljoo naurata tämän kaupungin sairaanhoito..

onnea mh plussasta mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. :)

kiitos junibea, inshaAllah tässä parannuttas pikkuhiljaa. on kyl kurjaa toimintaa siel tein kaupungin tk:ssa.

Mh kyllä tuo munki viivalasittoman silmään näyttää plussalta :) paljon onnea, tarroja ja liimaa matkaan :)

Onnea mh, plussalta toi näyttää :grin

Mulla nippailee alavatsa jatkuvasti... joko on menkat alkamassa tai nippailee jonkun muun takia, toivottavasti jälkimmäisestä syystä :rolleyes: perjantaina testaan (kp 30, dpo????) kun on juhlat tulossa ja haluan tietää, saako "luvalla" juoda. Luulin ihan oikeasti, ettei ovista ollut tässä kierrossa, mutta oireet näyttäis nyt jotain muuta :eek: voi olla ettei oo ollu, mutta yleensä silloin kierto venyy megapitkäksi (mikä tietty voi nytkin olla). Äh, tieto tänne nyt heti! En kestä piinailua :sour:

No on kyllä melko selkee plussa, mh!

Munkin pitäis raahautua apteekkiin testiä hakemaan, tänää nippaillu taas ja eilen yöllä pientä, pelottaa et menkathan ne sieltä tulossa,vaikka toisaalta ei tunnu yhtään :D Tällä viikolla sit kumminki !

Auttakkee tietämätöntä!! Ovis luultavasti oli 27.5 eliii 12 päivää sitte. Nippailua(ollu repimistä ja semmosta pientä mikä ei tunnu kovinkaan)ollu viimesen n.1viikon verran, viikko sitten pieni määrä verta ja luulinki että joko menkat muka alkaa, mut sen jälkee ei mitää. Äsken vessassa kävin ja paperiin jäi tositosi sitkeetä ja paksua limaa, sellasta vaaleeta, vähän "likasen" vaaleeta. Ei oo ollu menkkamaisia kipuja, joten mitäs hitsiä toi nyt sit olis? :( Märkä olo ollu viikon ja nyt säikähin kyllä tota limaa...

Gatusa sitä mä vähän toivon et ois :p mut tosiaa sillo 27.5 otettiin se kapseli pois mut ovis kyllä tuntu jo saman iltana, sit siitä 5 päivää niin sitä vuotoa ihan vähän ja loppu ku seinään. Myt ollu tosiaa sellaset viikon ajan nippailua enemmän tai vähemmän. + ummetus tai vaihtoehtosesti maha sekasin. Valkovuoto runsasta. Huhhei. Jos huomenna pääsis sinne apteekkiin asti tosiaa:joyful:

Takaisin