Raskaaksi 2015

Hileinen pidetään peukalot korkealla!

Ihana masu pepellä.

Myylle voimia koitoksiin. Adoptio on kaunis asia.

On. Tätiä edelleen odotellaan kp 35. Koskaan ei ole niin käynyt että terot eivät olisi toimineet. Kuurin viimeinen meni siis kp 26 ja yleensä siitä pari päivää täti luokseni tekee matkaa. Pakkausselosteessa sanotaan että viikon kuluessa viimeistään pitäisi vuodon alkaa... hmm....

Tämähän ei missään nimessä tarkoita että olisin raskaana. Voisin kuitenkin päätellä että ovuloin sittenkin vaikken kunnon plussaa saanutkaan ja täti odotuttaa itseään siihen dpo 14 asti.. tuurillani tämä tapahtunut juuri sinä ainoana päivänä kun en testannut ja mies pihtasi.

Nyt lähipäivinä en ole r testiä tehnyt ja ihmettelen ettei himo ole edes suuri. Pelottaa, en halua pettyä. Vaikka pettyyhän sitä kuitenkin jossain vaiheessa. Perjantaina varmaan täytyy kun juhlat tiedossa. Siihen asti odotan ja testaan jos vielä tarvitsee. Inhottavaa kun ei mitään tietoa mikä dpo voisi olla, minkä päivän jälkeen voisi huokaista ja innostua jos tätiä ei näy, milloin voisi testata ym ym. Säännöllinen kierto olisi kova sana!

Masukki : ONNEAAA

Hileinen: sulla alkaa olla tärppi päivät lähellä :)

sofieemilia: onnea plussasta

mimmu: mihin sä lähet?

voi voi, kyllä muakin harmittaa että niin monta tuttua nimimerkkiä vaihtaa ryhmää... Olisi ollut niin kiva lukea kuulumisia ja tietysti sitten sen plussauutisen! :happy: Itselläni ei riitä aika monen ketjun seuraamiseen ja tätä ketjua tykkään seurata koska tänne sitten on tarkoitus kirjoitella enemmän itsekin kunhan vaan saadaan yritystä aluille. Niin tänne tai sit Raskaaksi 2016 :grin
Tekisi mieli sanoa että tulkaa sitten kertomaan kun plussa tulee, mutta sehän olisi just sitä mitä juuri kritisoitiin.... Siis että jos ei ole muuten ollut aktiivinen/kirjoittanut ryhmässä ja sitten tulee vaan plussasta kertomaan.

No mutta plussatuulia joka tapauksessa ihan jokaiselle sitä odottavalle!! :) Onhan se oikeasti iha pyllystä että niin moni joutuu niiiiiiin pitkään sitä plussaa odottamaan

Tänne voisitte lähettää ne menkat, oikeasti saisi jo löytää tiensä tännepäin. Kaiketi tämä on luonnon tapa ilmaista etten ole vielä valmis uuteen raskauteen. Mistään yrityksestä ei meidän kohdalla voi siis puhua kun ei ole synnytyksen jälkeen kierto vielä palautunut, vaikka ilman ehkäisyä tässä ollaan jo kohta 6 kk menty (imetys kai ehkäisee tahtomatta). Kuumeillut olen kuitenkin jo kauan! Itseasiassa kolmatta oon kuumeillut jo esikoisen syntymän jälkeen, 09/2013 lähtien. Silloin tajusin että tahtoisin saada näitä lisää, ainakin kolme tai neljä! :joyful::wacky:

Sitten joskus kun mulle ne menkat tulee, niin voitte olla varmoja että tänne tuun ensimmäisenä kertomaan!! Mä kyllä jo odotan että voin alkaa odottaa odottamista :rolleyes: :happy: Viimeistään sitten siellä Raskaaksi 2016 ketjussa. Jonne ei toivottavasti KUKAAN tästä ryhmästä joudu! :)

Puhvis ja ninnuki jännän äärellä! Hi hi! :D

Tyttötiikeri: sä oot kyllä jo niin pitkään kuumeillut.... :) en mä ainakaan täältä häviä... vähän pakon edessä sinne perästä menin että nään kuulumiset :D
Ehkä kuitenki hyvä että flirtti kaveri lähti. Osaat ehkä paremmin keskittyä tiedän omaan oikeaan suhteeseen :) etkä sit tavallaan Vertaile teidän suhdetta flirtti suhteen tuntemuksiin. :)

Hileine: tuhru hus pois! Jospa ostit turhaan noi geleet.

Beisla: no meillä on sit ovis melko samoihin aikoihin :)

Ninuki: mäki töissä pidättelin itkua :)

Gatusa: melkoiset viidakon lait siellä :) kyllä teille kuuluis muutamat kolikot ihan vaan toimeen tulo tukea pressalta :)
Paranemisia!

Myy82: nyt on sun vuoro parantua eka. Sit pääset yrittää ja uskon siihen että ku kroppa on valmis ni sä saat sen plussan heti! Hyvää kesää ja toipumista leikkauksen jälkeen ja käy kuitenki kertoilee kuulumisia. Toki adoptio varmaan ihan hyvä vaihtoehto jos siihen lapseen ei enää muuta mahdollisuutta tule. Voimia!

Sandy: mä en ainakaan täältä pysyvästi lähde. En vaan voi koska täällä jo niin pitkään ollut. :) Selaile kahta paikkaa niinku pystyn. Ja aion kyl ihan ilmoittaa plussasta jos sen saan koska sitähän me täällä kaikki tavoitellaan ollaan me sit yritetty vähän tai kauan aikaa. Törkeästi asiaa ei kuitenkaan ehkä oo kiva ilmoittaa ja jokainen me koetaan asiat niin eri tavalla.

Aamulla en kerennyt kahteen ketjuun, nyt saattaa mennä pikakommenteiksi. Olin koko päivän Iitissä kiipeilemässä. :grin

Anskunen, varmasti oot raskaana kunnes toisin todistetaan. :) Jännäättekö miehen vanhemmille kertomista vai miksi ette ole heille vielä kertoneet? Tai eihän sulla ole toisaalta eka kolmannes vielä kaukana takana.

Mira, toivottavasti teillä tärppää insseistä eikä tartte mennä IVF:ään.

Gatusa huh huh, johan teillä on rankkaa siellä ja älyttömältä kuulostaa toi netin katkominen ja muu. Ja kamala yskä sulla! :sad001

Voi pepe mikä ihana masu. :Heartblue

Myy, adoptiokin on rankka tie mutta ihanaa lahja jollekin lapselle. Voimia teille, ja kyllä liikutuin sun plussapuhurista. :hug013 :Heartred

jm, onpa ärsyttävä tilanne kun ei tiedä missä vaiheessa kierto oikein on. En ihmettele että jännittää testata, mutta kaipa sekin on hyvä jossain vaiheessa kokeilla varalta.

Sandy, voimia odotukseen, kyllä ne menkat sieltä jossain vaiheessa tulee ja nyt ehdit nauttia täysin rinnoin kuopuksesta. :)

Lucky jes, sä voit liittyä mun seuraan ja yritetään saada kliseinen juhannuksena alkuun saatettu vauva. :wink

Kummasti kyllä hiljeni tämä ketju, mutta itse ainakin "uskallan" kirjotella enemmän ku tahti ei oo niin kova enää :) ei tuu sitä että monta sivua luet ja sit koitat epätoivoisesti muistaa kenelle oli mikäkin kommentti mielessä ja sit jättää kirjoittamatta ettei mee väärin.. Tai jos jollekin joskus osaisi vastata jotakin tai muuten auttaa niin saman on jo viis muuta kirjottanu. :)

Vuodatusvaroitus, tänään mun äiti heitti ekan kerran ilmoille vauva - kysymyksen, siltä mä sitä viimesenä odotin, ku se esikon jälkeen monta vuotta hoki että älä hätäile lisää lapsia.. Sanoin vaa että ei oo näkyny, josta äiti ihan oikein luki että yritys päällä. Ja sano perään että älkää liian kauan yrittäkö, tutkimuksiin jos ei ala kuuluun, voi kiasus!!! Se nyt on aina töksäytelly iha mitä sattuu (oot lihonu, etkö siivoo koskaan, onpas tuokin huonosti laitettu ym) ja oon tottunu siihen, mutta tää ei tuntunut kivalta ku tilanne nyt on mikä on...

Ninukki todella ärsyttää painostavat ihmiset, yleensä juuri omat vanhemmat. Sit vielä kun halu on kova ja plussaa ei vaan näy.

Voi Myy, kaikkea hyvää sulle ja uskon että kaikki kääntyy hyväksi! On se teidän tuleva lapsi sitten biologinen tai ei, rakkaus on yhtä vahva! Jaksamista vaan ja älkää hukatko toivoa :)

Joo Beisla toivotaan todella. Seuraava inssi taas joskus 15 päivän tienoilla. Ens viikon saa "levätä" sit taas ajatukset kokoajan vauvassa ja alkaa väsymys ja odotus.

ninukki, mun äiti kauhistu, kun tajusin, että me ei olla käytetty ehkäisyä. Kuulemma ois kaks ekaa lasta riittänyt ja mun ja miehen ei olisi pitänyt tehä yhteisiä lapsia... No joo, mutta maaliskuun ekan keskenmenon jälkeen, on mieli muuttunut. Suunnitteli jopa huhtikuussa, että pitää lomat elokuussa, että tulee auttamaan. No eipä tartte tulla. :-(

Pepe, ihana masu. ❤

Täällä on muuten hirveesti tutun näköisiä nimiä, kun yritettiin kuopusta, ainakin olin tuolla Raskaaksi 2012-ketjussa ja sitten tärpin jälkeen Maaliskuu 2013-keskustelussa. Täällä ovislimat.. Kp 13/?

iltaa ihanat. taas illalla netti toimii alhamdulillah.

myy kertoileha kuulumisia kuitenki, onnea leikkaukseen ja kaikkeen, yritähän nauttia kesästä kuitenkin.

sandy minäki täällä :) eipä täälläkää menkkoi ol mut kokemuksesta tiän omal kohal et ehkäsynä toimii hyvin imetys. mut nyt oon yhtäkkiä muuttun itkuherkäks ja kipeenä oon jne...

lucky tsemppiä jep täällä taas vaihteeks viidakon lait :)

beisla tsemppiä kiertoon ja plussatuulia juu kyllähä tää yskä on aikas paha mut mitää selitystä sille ei ol löytyn, yskänlääkkeet ei auta, antibioottikaa ei ol lopettan sitä mul kuuri päällä parhaillaa ja toivon että puris vihdoin, ollu meinaa jotai 4kk jo ni alkaa mennä hermot. lisäks ranneki on tuusan nuuskana mut sidettä ei voi pitää ku sit sattuu kuitenki ja pitää aina vessaa mennes ottaa pois ni se on sit yhtä tyhjän kans.

täällä heitin ukolle teorian et onkoha täällä tapahtun ylläri meille ku tuntuu et tuol alavatsas muljahtelee/potkii jokin välillä. ens viikol ehkä mennää asiantuntijalle mun yskän takia eikä yleislääkärille ku niist ei ol hyötyä. mul ei ol ikinä ollu keuhkokuvis mitää enkä oota että nytkään ois. saas nähä mikä on tällä naisella.

Larissa, olen itse haaveillut aina adoptiosta, mutta mies on ollut sitä vastaan tähän asti. Hän aina sanoi, että haluaa ensin biologisen lapsen. Mutta nyt on eri ääni kellossa. Kysyinkin, että joko laitetaan asiat alkuun, kun adoptiossa kestää kauan, niin vastaus oli, että ei vielä. Itse haluaisin sekä biologisen-, että adoptiolapsen. Täydellistä olisi laittaa nyt tauon aikana adoptio alkuun ja leikkauksesta toipuneena jatkaa biologisen yritys ja sitten kuumeilla tuolla murkun uudessa ryhmässä ja raskaaksi 2016-ryhmässä.

Kyllä varmasti tulen teitä moikkaileen aina välillä. Käyn tykkäilemässä jne. Erotyöstä tulee pitkä, ehti tähän sen verran pahasti kiintyä.

Gatusalla hurjan kuuloinen tauti :sad001 Kumpa se nyt selviäis ja saisit kunnon tropit! ❤️ Muoks. Miksi ranne kipuilee? :(

jm, nyt sitä testiä kehiin niin kuin olisi jo!!! :grin

Myy, teidän suunnitelma kuulostaa hyvältä :) Kurjaa vaan, että sun odottelun odottelu vaan jatkuu, mutta kaikki aikanaan! Uskon, että saatte kyllä sen oman pienen, oli se sitten biologinen, adoptoitu tai molemmat! :wink

Huh Gatusa, ettei vaan olisi uusi tärppi käynyt..? Toivottavasti saat lääkäriltä apuja ja paranet flunssasta!

En aio minäkään täältä kokonaan kadota ja vaan sitten joskus törkeästi tulla ilmoittamaan plussasta (jos sellainen joskus meille suodaan). Mutta säästän suurimman osan omanapailuistani tonne toiseen ketjuun, kun jotenkin on sellainen olo, että noi terolut- ja "miksi tässä kestää näin kauan" -jutut sopii sinne paremmin kuin tänne. :grin

Larissa kp 14/27-31

Hileinen, joku on lähettänyt tädin kesälomalle indokiinaan, ei näy täälläkään.. Kp34 ja dpo 14-15 TAI sit tyystin ovuloimaton tyhjä arpa, en ala jos tää venyy taas sinne kp50... :(

myy mulla aina ollu ranneongelmia ku yliliikkuvat nivelet ni luu menee pois paikaltaa rantees, no nyt on äityn niin pahaks ettei kestä tehä mitää, ees liikuttaa sormia ilman kipua. melkei itken ku nostan tyttöä tai joudun vaihtaa vaippaa ku ranteesee sattuu niin paljon. kokeilin eile idealsidettä mut ei auta oikeestaa ja sit ku aina pitäs ottaa pois ku menee vessaa ni ois yhtä tyhjän kans.

kiitos larissa tsempistä, juu ukolle eilen vähä jo mainitsinki. mulla yhet housut on alkan puristaan, tuntuu alavatsas et jotai muljahtelee ja nyt on alettu ravata vessas sit yölläki taas. ja parun mistä sattuu.

meil muute toimii netti vihdoin päivälläki alhamdulillah :) siis miten muute voi olla mahollista että kaikki ongelmat tulee yhtäaikaa. no jotai positiivista miun esikko alottaa syksyl 3. luokalla inshaAllah, kesällä alkaaki ranskan opiskelu hällä sit äiteen johdolla inshaAllah :)

ninukki & hileinen, täällä myös se eilinen nega + ei mitään vinkkejä että täti olisi tulossa, eilen illalla pieniä vatsatuntoja mutta muuta ei vielä oo näkyvissä. Varmaankin ke-aamulla ois sit seuraava testi, koska silloin tädin pitäis tullakkin :)

dpo 13-14 täällä.

Kylläpäs täällä on paljon hiljasempaa nyt!

Nyt niitä testejä tekemään naisväki! ;)

On. Hui tein tänään iha vaan huvikseni o testin ja ihmeen tummaa näytti!! Ei kuitenkaan lähellä plussaa. Nyt on kp 11 ja viime kierrossa oli kp 23 ovisplussa! Eikai se yhtäkkiä näin paljo voi heittää että nyt lähipäivinä tulis jo.

Takaisin