Raskaaksi 2015

Beisla, kiitos kokemuksista! :) Tikkuun ei piirry juuri mitään vielä, eletään jännän äärellä..kunhan ei ovis ihan kokonaan eksyisi :confused:

Heipsan kaikille uusille ja vanhoille ! :)
Onnea plussanneille! Voi hurja kuinka pitkällä sinäkin pepe jo meet vaikka just plussasit :D
Tsemppiä teille piinailijoille, toivon jokaiselle pikaista pysyvää plussaa ♡
Täällä tänään 26+0 ja käytiin omakustanteisesti 4d-ultrassa, kyllä on ihan hintansa arvoinen tunnin ultraus ja paljon kuvia mukaan + dvd koko ultrauksesta :) tää on ollut jokaisen raskauden aikana mun rahanmeno, mutta ompa kaikista sitten dvd muistona ja kuvia ♡ vilkas papunen tämä ja notkea, esitteli jalkojaan vain naaman edessä :D onneks muutama hyväkin otos saatiin. Painoo oli jo kertynyt 860g ja poikittain kaveri tuolla mahassa oleskeli. :) hurjaa miten aika on menny kuin siivillä ja 3 kk päästä sitä ollaan iteki jo laitoksella toivonmukaan ;)
Tsemppiä naiset ! Tuun taas joku kerta kertoilemaan kuulumisiani. Lähes päivittäin tätä ketjua kuitenkin seurailen :)

Liitteet

• 1433427803205.jpg
    1433427803205.jpg
    35.4 KB · Katsottu: 240
Mami91 juu tuun heti kun vaan ololtani jaksan kirjotella :) mä odotan niin kovasti ultraa ja en vaan jaksais enää oottaa :(

Odottavan aika on piiitkä, ja raskaana olevilla kirjaimellisesti :) Sitten kun eka ultra on ollu niin alkaa jo odottaan rakenneultraa että onko kaikki ok ja onkohan se poika vai tyttö (jos siis haluaa ylipäänsä tietää) :)

Mami kyl mä ainakin haluan tietää mahdollisen sukupuolen :) en oikeen malta odottaa että saan tietää :)

Heipsan. Täällä joukkoon yksi kuumeilija lisää. Käväisin jo viime vuonna 2014 ketjussa mutta jotenkin se kirjoittelu sitten vaan jäi. Edelleen esikoinen toiveissa ja sitä nyt tässä yli vuosi yritetty. Mies sai tänään tiedon että simpat on kunnossa, nyt vielä itellä verikokeet ja papa edessä ja sitten katsotaan tarviiko jotain apukeinoja raskautumiseen. Tänään myös ensimmäinen tikutettu ovisplussa! Ja tietty hyödynnetty sellainen katsotaan riittäiskö tällä kertaa enemmän aikaa täällä kirjoitteluun. Kaikille raskautuneille onnea ♡ ja meille muille plussatuulia tasapuolisesti :)

J3nni aivan ihania ultrakuvia <3
Me käytiin esikoista odottaessa 4d ultrassa heti rakenneultran jälkeen. (Rakenneultrassa nihkee ultraaja ei muka saanu sukupuolta selville, 4d:ssä sukupuoli oli kuulemma 100% varmasti tyttö)
Meille ei kyllä noin hienoja kuvia jääny ku bebe köllötteli niin alhaalla et oli hankala saada kuvaa.
Mut ihan mahtava käynti oli!

Hileinen plussaa!! ;)

Mira, harmit negasta :(

Beisla, siellähän laitettiin heti pöhinäksi, hyvähyvä!!

Lauruska mitä ihmettä, siis ihan vastahan sä plussasit ja nyt jo noin monta viikkoa kasassa, ultrakin jo ihan kohta . Toivottavasti olo ja väsy helpottaa pian ja saat kesän nauttia :)

J3nni, ihana nöpönen <3

Täällä mies päätti tänään että jos nyt ei tärppää nii hän varaa ajan ovumiaan siemennesteanalyysiin, että tiedetään sitten onko sillä puolella kaikki ok. Itku tuli ku toinen niin tosissaan toivoo ja on mukana tässä hommassa <3 (btw oon muuten pari päivää porannu ihan ihmeasioista, esim eilen katoin semmosen koiratanssi pätkän ja vollotin ku ne meni nii hienosti...)

J3nnillä ihania ultrakuvia! :)

Lauruskaalle tsemppejä ultran ootteluun! :) Odottamisen odottajalla on aika pitkä, mutta niin se on varmasti myös odottajalla ;)

Tervetuloa ambriina! :) Toivottavasti visiittisi jäisi lyhyeksi - ja jos ei, niin täällä me ollaan! Upea vertaistuen keskittymä tämä.

Ninukki, toiveet on tietysti korkealla! Miten voikin pari päivää tuntua ikuisuudelta... Enkä tahtois testata ennenku on kp 31 jollon menkat on alkanu viimeiset 3kk. Sunnuntaina siis! :)

Hileinen kp 28/31 dpo11 yk10

Tuun taas huutelemaan vieraisiin pöytiin... ;)

Mutta Silv onnea ihan mahdottomasti plussasta! Ja nyt vauvaliimaa roppakaupalla mukaan pienokaiselle!

Ja Pepe onnea pikkusisaruksista! Sun pienellä on paljon leikkikavereita sit. :) olenkin sun kuulumisia seurannut blogista, kun tätä ryhmää ei tuu seurailtua enää.

Mut voi melkein poistaa yrittäjät listaltakin, yritys kyllä jatkuu mutta tuolla pienemmissä ryhmissä. :)

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille vauvakuumeilijoille! + + +

Beisla, pahoittelut menkoista! :(
Montako yk: ta teillä jo ollu??

Lauruskaa, hitsiläinen, kun ei toi sun paha olo ja väsymys helpota, mut ootpa sentään raskaana! :) ootko ollu koko ajan saikulla vai sillon tällön töissä?

Kp 18?/29 dpo 3?

Mää muistelisin lukeneeni jostain asiantuntijan jutusta, että aamuvirtsa on sen takia parempi että yön aikana kertyy enemmän hcg:ta ja että pissan panttaus ei oo sama asia, mutta tietty pantattu pissa on voimakkaampaa muuten. :) Mutta sullahan on ninukki jo sen verta hyvät päivät että voi näkyä vaikka ei oiskaan aamupissasta tehty testi. :)

Muoks. Kyllähän se pissa varmaan tujuuntuu tarpeeks unien aikana jos useemman tunnin koisii, luin ensi huolimattomasti ninukin viestin, sori. :)

Muokattu viimeksi:
Vihdoin sain kaikki vajaa 300 viestiä luettua :grin muutettiin tosiaan viime sunnuntaina eikä oo ollu kunnon nettiä käytössä nii ei oo kauheesti tullu luettuakaan.

Kesätauolle jäi muutama. Rentouttavaa kesälomaa teille ja tulkaa ihmeessä kertomaan kuulumisianne tänne kuitenkin :) ja mahdolliset yllätysplussat on erittäin tervetulleita :wink

Plussanneista jäi Silv mieleen. Noi testikuvat saa munt aina itkemään, kun haluaisi sen jo omalle kohdalle, mut oon silti todella onnellinen teidän kaikkien puolesta :Heartred

Uusi ryhmä pitkään yrittäneille kuulostaa hyvältä. Arvostan teitä todella paljon, enkä siis tietenkään halua että jätätte meitä kokonaan! Olin niin rikki, kun täti tuli ensimmäisen kerran kylään, että en tiedä miten itse pystyisin olemaan niin vahva kuin te olette! Ja te, kuten kaikki muutkin, piristitte ja lohdutitte mua silloin. Ihan mahtavia naisia olette kyllä! :Heartred

Onnea pepelle tuplasiskoista! :)

Voi ei Beisla ja hipsutin :sad001 beislan jatkosuunnitelma kuulostaa hyvältä. Hienoa että saitte ajan noin nopeasti!

Lucky, toivottavasti saatte oviksen hyödynnettyä :wink

Kiva kuulla lauruskaan kuulumisia! :) harmillista tuo pahoinvointi :depressed:

Ihania kuvia j3nni :Heartred:Heartred

Tervetuloa Ambriina :) toivotaan, että oviksen hyödyntäminen tuo tulosta tässä kierrossa!

Ninukille ja hileiselle peukut pystyssä testailuun :)

Älkää luovuttako ihanat! Plussatuulia kaikille :Heartred

on. Oviksen metsästys alkoi eilen. Viivat oli heti lähes yhtä vahvat. Tänään hieman haaleampi. Saa nähdä kuinka stressaavan kierron taas luon itselleni :hilarious: nni kp13/27-28, yk2

Heipat tältäkin suunnalta :)
Pieni foorumitauko pidetty, kun mökkivisiitti venyikin nelipäiväiseksi ja siellä kun ei oikein yhteyksiä ole (satunnaisesti hetken), niin en päässyt lukemaan saati kirjottelemaan. Nyt taas aika on mennyt teidän juttuja lukiessa, että pääsisi taas kärryille.

Beisla, oli kyllä ihanaa ja nyt on maassa niin potut, porkkanat, herneet, kurkut, sipulit, salaatit, maissit kuin kaalitkin. Kirsikkapuukin istutettiin ja nyt pitäis manssikkapenkki(+pari pensasmustikkaa) vielä laittaa ja huomenna ostetaan pari omenapuutakin.
Pahoittelut kp1:stä,samperin samperi... :(
Ihanan reipas siun vaimo ollu ja kuulostaa et hommat lähtee nyt etenemään, hienoa!

Pahoittelut myös muille tädin kohdanneille!!
Ja tietty onnea plussista!!

Jasmi, mä olen huomannut samaa! Siis että tuntuu yhdynnän aikana jos kohdunnapukka on alhaalla.

Tijta kyseli vehniksen vaikutuksista. Mä olen nyt neljättä kiertoa syöny, ensin en huomannu oikein mitään. Ovis tuli kp15-17 ja lutis vaihteli, mutta oli vähintään sen 12päivää, jopa 17. Nyt viime kierrossa ovis tuli vasta kp21 ja lutis jäi 8 päivään, nyt näyttäis käyvän samoin..murrr.. en tietty tiedä varmaks mistä tää sekoilu johtuu.

Pepe, onnea pikkusiskoista, ihanaa ♥ :)

Larissa, haha - saas nähä pamahtaako siellä tuplaplussa nyt sitten ;)

Lucky, onnea kp1:stä ja nyt uuteen yritykseen :)

Hileinen, siellä kuulostaa hyvältä, jospa se plussa pärähtäisi!! :)

Amriina, tervetuloa! :)

ninukki, ihanaa että mies noin mukana :)

muurahainen,vai menit sä uuden ryhmän perustamaan :) Olihan siellä vissiin jo se pidemmän kaavan mukaan yrittäneet, mutta miksei tosiaan voi uuttakin tehdä :)
Mitäs te oikeasti pitkään jo yrittäneet pidätte ns. rajana sille mikä on pitkään? Ja ettehän nyt tältä puolen kokonaan katoa. Itekkin täällä jo niin pitkään kirjotellu, että tutuimmalta tuntuu muut kauemmin kirjoitelleet, mutta vasta yk5 meniossa, joten pitkästä yrityksestä ei oikein voi vielä puhua.

napalaista.;
Kroppa edelleen sekoilee. Kuten titjalle jo kirjoitin niin neljäs vehniskierto on menossa, mutta ei mulla ainakaan lutis ole pidentymään päin vaan ovis tulee millon sattuu ja täti saapunee taas viikko sen jälkeen, perhana.
Miten tällasilla kierroilla voi raskautua edes ja miten tää tällaseks meni, kun pidemmän aikaa oli jo kierrot suht tasaisia edes sen oviksen suhteen. Alta viikon heittoja kierron pituudessakin, enimmäkseen 29-30.
Tänään kp19 ja ei ovisplussaa vieläkään. Limoja on kyllä ollu jo hyvän tovin greipin ansiosta varmaankin. Alamahaakin on juilahdellut silloin tällöin ja tänään jo vähän enempi, joten oiskohan se plussa tulossa huomenna, jollonka ovis ajoittuu taas kp21:teen.
Miks se yhtäkkiä hyppäs noin loppukiertoon,ärsyttää.
Mökillä talleteltiin pari kertaa, mut kotona ei ollenkaan. Toissailtana oli liian väsy ja eilen tyttö piti mut makkarin puolella, kun raasulla oli niin huono olo, että tarvi äitin kainalon ja lohdutuksen taukoamatta. Molemmat lapset siis ollu kipeinä.. Nyt mies nukkuu sohvalla, vaikka äsken jo tökkäsin et annan melaa äläkä kuorsaa, kysy vaan et nytkö ja simahti takas :D
Huomenna lähdetään takas mökille, joten jospa siellä sais edes kerran vielä talletukset tehtyä, niin ei ois ihan harakoille tää kierto menny.. Ne aiemman mökkitalletukset kun tais olla vähän turhan aikaisin klerta ovis taas veny. Harmi, sillä ne tuli tehtyä niiin hyvällä fiiliksellä :D Mökillä kaikki vaan tunuu paremmalta ;)

Nyytti kp19/29 (27-33) yk5

Takaisin