Heipat tältäkin suunnalta :)
Pieni foorumitauko pidetty, kun mökkivisiitti venyikin nelipäiväiseksi ja siellä kun ei oikein yhteyksiä ole (satunnaisesti hetken), niin en päässyt lukemaan saati kirjottelemaan. Nyt taas aika on mennyt teidän juttuja lukiessa, että pääsisi taas kärryille.
Beisla, oli kyllä ihanaa ja nyt on maassa niin potut, porkkanat, herneet, kurkut, sipulit, salaatit, maissit kuin kaalitkin. Kirsikkapuukin istutettiin ja nyt pitäis manssikkapenkki(+pari pensasmustikkaa) vielä laittaa ja huomenna ostetaan pari omenapuutakin.
Pahoittelut kp1:stä,samperin samperi...

Ihanan reipas siun vaimo ollu ja kuulostaa et hommat lähtee nyt etenemään, hienoa!
Pahoittelut myös muille tädin kohdanneille!!
Ja tietty onnea plussista!!
Jasmi, mä olen huomannut samaa! Siis että tuntuu yhdynnän aikana jos kohdunnapukka on alhaalla.
Tijta kyseli vehniksen vaikutuksista. Mä olen nyt neljättä kiertoa syöny, ensin en huomannu oikein mitään. Ovis tuli kp15-17 ja lutis vaihteli, mutta oli vähintään sen 12päivää, jopa 17. Nyt viime kierrossa ovis tuli vasta kp21 ja lutis jäi 8 päivään, nyt näyttäis käyvän samoin..murrr.. en tietty tiedä varmaks mistä tää sekoilu johtuu.
Pepe, onnea pikkusiskoista, ihanaa ♥ :)
Larissa, haha - saas nähä pamahtaako siellä tuplaplussa nyt sitten
Lucky, onnea kp1:stä ja nyt uuteen yritykseen :)
Hileinen, siellä kuulostaa hyvältä, jospa se plussa pärähtäisi!! :)
Amriina, tervetuloa! :)
ninukki, ihanaa että mies noin mukana :)
muurahainen,vai menit sä uuden ryhmän perustamaan :) Olihan siellä vissiin jo se pidemmän kaavan mukaan yrittäneet, mutta miksei tosiaan voi uuttakin tehdä :)
Mitäs te oikeasti pitkään jo yrittäneet pidätte ns. rajana sille mikä on pitkään? Ja ettehän nyt tältä puolen kokonaan katoa. Itekkin täällä jo niin pitkään kirjotellu, että tutuimmalta tuntuu muut kauemmin kirjoitelleet, mutta vasta yk5 meniossa, joten pitkästä yrityksestä ei oikein voi vielä puhua.
napalaista.;
Kroppa edelleen sekoilee. Kuten titjalle jo kirjoitin niin neljäs vehniskierto on menossa, mutta ei mulla ainakaan lutis ole pidentymään päin vaan ovis tulee millon sattuu ja täti saapunee taas viikko sen jälkeen, perhana.
Miten tällasilla kierroilla voi raskautua edes ja miten tää tällaseks meni, kun pidemmän aikaa oli jo kierrot suht tasaisia edes sen oviksen suhteen. Alta viikon heittoja kierron pituudessakin, enimmäkseen 29-30.
Tänään kp19 ja ei ovisplussaa vieläkään. Limoja on kyllä ollu jo hyvän tovin greipin ansiosta varmaankin. Alamahaakin on juilahdellut silloin tällöin ja tänään jo vähän enempi, joten oiskohan se plussa tulossa huomenna, jollonka ovis ajoittuu taas kp21:teen.
Miks se yhtäkkiä hyppäs noin loppukiertoon,ärsyttää.
Mökillä talleteltiin pari kertaa, mut kotona ei ollenkaan. Toissailtana oli liian väsy ja eilen tyttö piti mut makkarin puolella, kun raasulla oli niin huono olo, että tarvi äitin kainalon ja lohdutuksen taukoamatta. Molemmat lapset siis ollu kipeinä.. Nyt mies nukkuu sohvalla, vaikka äsken jo tökkäsin et annan melaa äläkä kuorsaa, kysy vaan et nytkö ja simahti takas :D
Huomenna lähdetään takas mökille, joten jospa siellä sais edes kerran vielä talletukset tehtyä, niin ei ois ihan harakoille tää kierto menny.. Ne aiemman mökkitalletukset kun tais olla vähän turhan aikaisin klerta ovis taas veny. Harmi, sillä ne tuli tehtyä niiin hyvällä fiiliksellä :D Mökillä kaikki vaan tunuu paremmalta
Nyytti kp19/29 (27-33) yk5