Mimmu, ei olla geleetä kokeiltu. Pitää puhua luovuttajan kanssa, mitä mieltä se on pillereiden popsimisesta. Mutta jos hän ei halua, ei aleta painostaa.
mindiS, mitä se sinkki tekikään miehelle? Muistan kyllä että siitä on ollut puhetta täällä, mutta en sen tarkemmin...
Sofieemilia, toivottavasti pääset testaamaan. :)
Larissa, kumpa nyt kaks kypsyis niin olis teillä tuplamahikset!
Lucky, hyvä että kierto alkoi, ei tarvi elää epätietoisuudessa.
Aile, varmasti on pienellä kaikki hyvin, vaikka uskon että oireitaan kyttää kyllä hyvin tarkkaan.
Kerttu, onhan sulla vielä viikko aikaa kehittää oireita, ei sitä vielä tiedä.
Unicorn, miten sulla menee? Ehkä mäkin alan kohta olla pidempään yrittänyt, vaikka ihan en ehkä suostu ajattelemaan vielä niin... yk5 meni äsken.
Junibea, ovisplussatuulia! :)
Hileinen, kuulostaa lupaavalta!
Titja, mulla oli vehnis nyt ekaa kiertoa käytössä, ja ei kyllä tehnyt kumpaakaan. Ovis tuli normaaliajan puitteissa (mulla tulee ovisplussa kp12-16, nyt tuli kp15) ja lutis oli päivän lyhyempi kuin yleensä. Tiedä mistä se johtui.
Tosin tänään armas vaimoni muistutti, että mä sain kp14 melkein tasavahvat viivat, joista mietin että plussa on tulossa. Seuraavana aamuna ei edelleenkään ollut selkeä plussa, vaikka yleensä "heikon plussan" jälkeen aamulla on ollut. Vasta iltapäivällä oli selkeä. Mutta jos kp14 olikin plussa ja mulla oli vain heikommat hormonit, lutis olis ollut normipituinen.
Teeasiaan, mun mielestä rooibos on kielletty lähinnä siksi, että siitä ei tiedetä tarpeeksi. Enpä tiedä onko kiellettyjen listalla Etelä-Afrikassa (mistä se on peräisin). Ja esim. Britanniassa suositellaan edelleen inkivääriä raskauspahoinvointiin.

Mun oma ajatus on, että kohtuus kaikessa. En nyt ajatellut jos raskaaksi tulen niin päivittäin vedellä inkivääriä ja rooibosta, mutta jos satunnaisesti vähän sattuu syömään/juomaan niin tuskin se maailmaa kaataa. (Oon yleensä juonut rooibosta ehkä pari kertaa kuussa.)
Mira, pahoittelut negasta.