Raskaaksi 2015

Silv, hienoa!! <3

Luckylle poikkeuksellisesti toivotaan tädin pikaista saapumista!

Lissu, ihanaa matkaa :)

Pepelle onnea tuplapikkusiskoista!!

Missä kesäkelit, inhottavaa ku koko ajan kylmää ja tuulista ja sataa vettä.. Noh, mulla alkaa loma vasta elokuun puolessa välissä, josko silloin sit :)

Törkeästi pikainen omanapailu!
Eilen alkoi myös täällä tuhruttelu joka on mulle epätavallista! Ensin tuli vaan pyyhkiessä hiukan tummaa vähän niin kuin vanhaa verta ja kertaalleen vähän pikkuhousunsuojaan. Oottelen nyt että millon aukeis hanat kunnolla, yleensä mulla ne aukee saman tien! Se ois sitten yk 9 edessä...
Otti eilen sen verran päähän että ostin ison pussin veetutus irtokarkkeja (mun heikkous) :D
Yöllä pyöriskelin ja mietin et miten voi olla niin vaikeaa olla nainen...

Tsempit vielä negan saaneille ja tädin kohdanneille ❤

Piinailijoille plussatuulia ++++
Kaikki me ollaan plussa ansaittu ja toivottavasti se tulee pian jokaiselle!

Taidan kans liittyä sinne ei tää voi olla niin vaikeeta ketjuun, oon vaam huono korjottelemaan kun aina puhelimella selailen foorumia, mut tykkään kyllä lukea ja elän kaikessa mukana ja tykkäilen ☺
Ai niin tervetuloa uusille jos en oo muistanu toivottaa!
Ja Onnea plussanneille ❤
Ja Pepelle onnea sisaruksista!

Hipsutin kp 29/28 (26-33) yk 8

Ainiin ja pahoittelut kaikille joita täti on tullut kiusaamaan ja plussatuulia teiän suuntaan! <3

Ja jos jotakin plussannutta oon unohtanut onnitella ni valtavasti liimaa ja tarroja matkaan ja onnea onnea onnea <3

Kesätauolle jääneille myös rentouttavaa kesää ja jospa lomailu sujuis niin rennosti että täti ei ees löytäis sinne ;)

Onnea pikkusiskoista Pepe!

Lucky, kiitos kysymästä, hyvää kuuluu! Tänään eletään rv 9+3. Pahoinvointi loppui melkein kokonaan viikko sitten, nyt tulee huono olo enää automatkoilla ja silloin jos ehtii tulla nälkä. Syödä kyllä pitää parin tunnin välein, mikä alkaa käydä jo vähän tylsäksi. Viime perjantaina oli eka neuvola ja juuri äsken tipahti postiluukusta aika nt-ultraan. Se olisi sitten 26.6. eli vielä jokunen viikko pitää malttaa. Ar-ultrassa en ole käynyt, eli vasta sitten muutaman viikon päästä varmistuu että majaileeko tuolla masussa oikeasti joku. :)

Silv, suuren suuret onnittelut!!! Ihana testi kuva!!! <3

Beisla, tervetuloa vaan, yritystauoista ei välitetä, yritys on alkanut silloin kun se alkoi, ja yks taukokierto ei estä liittymästä sinne ryhmään. :) tosin toivottavasti saat siirtyä suoraan tonne odottavien puolelle :)

Pepelle onnittelut pikkusiskosta!! :)

Muurahainen kiitos. Ehkä tosin odotan nyt vielä tän kaks päivää tuleeko täti ihan varmasti. :)

Mymmelisti, nennaa pitää kesän taukoa kun sillä oli joku 3kk lääkekuuri jonka aikana ei saa yrittää.

Sori omanapailu, mutta voi he*****i mitä mun kierto taas sekoilee.... vaihteeks ilmeisesti ovuloimaton kierto: ei tuntemuksia, ei limoja, ei mitään. pcos-diagnoosilla ei aiemmin oo ollu mitään väliä, mutta nyt oikeesti alkaa ärsyttämään ja stressaamaan, kun lähipiirin kaverit hehkuttaa sitä, miten helposti heillä taas tärppäs ekalla jne jne :shifty: ei onneksi käännä veistä haavassa ei. Onhan meillä tuo ihana esikoinen ja oon hänestä superonnellinen, mutta haluaisin hänelle pikkusisaruksen pienellä ikäerolla... Mies ei taas ymmärrä miksi mieli on maassa asiasta ja ärsyttää koko ukko! Paras olisi, jos ottaisi stressittömän asenteen, mutta viime kerralla meni vuosi, joten miksei nytkin ja en osaa tjottailla vaan sit on 150%:sesti yrittämässä.

Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille

Haha täällä yksi tavan taukoilija. Päivääkään en ole ollut lukematta teidän juttuja :hilarious:

Beislan tuhrua tulin hätyyttelemään. Hus! pois!

Silvillä hieno digitulos! Onnea! :dummy::dummy1:

Oli muitakin plussia, onnea siis!

Täällä edelleen tätiä odotellaan, nyt kp 31. Tulis jo jos on tullakseen! Onko kellään ennen menkkoja ovisliman tyyppistä? Ollu nyt parina päivänä mutta eihän se voi ovikseen viitata kun viimeinen terolut mennyt 5pv sitten. Eihän? Noita limoja muutenkin ollut silloin tällöin läpi kierron mut nyt runsaampana. Mitä ihmettä taas :shifty:

Mendinia tiedän tunteen. Ei paljon tjottailut kiinnosta kun ei joka kierto edes ovuloi. Jos ei päivistä pidä kirjaa, ovista tikuttele ja kropan merkkejä tutkaile, tuntuu että eihän sellaista "vahinkoa" voi päästä käymään. Etenkin jo seksiä harvakseltaan..... kaikkihan on tosin mahdollista!

Ei munkaan mies ymmärrä ja monesti riitaa tuleekin siitä kun olen pahalla päällä tai omissa ajatuksissani aina kun ei tärppi käy.

Niinhän siinä yleensä pääsee käymään että vaikka vain tjottailtaisiin, jossain vaiheessa tulee kuitenkin päiviä mietittyä :wink

Oletteko kauan nyt yrittäneet? Onko mitään lääkitystä apuna?

Tuun kans kertoilemaan kuulumisia, jotkut "vanhat" mut ehkä muistaakin :)
Eli tänään oli eka neuvola ja toinen ultra, vahva syke näkyi edelleen ja pieni kasvaa kovaa tahtia <3 Jos kolmas kerta nyt tosissaan toden sanois ja tammikuussa meille tulee vauva :)
Mulla on myös maailman ihanin terkka. Hän kysyi haluanko mennä nyt alussa tiheämmin ultraan, juuri tuon km taustan takia. Eihän tuollaisesta tarjouksesta voinut kieltäytyä :D

Ihanaa nähdä täälläkin plussanneita! :)

Täällä on dpo 7 (?) ja koko ajan on paineen tunne alamahalla... Vessassa täytyy käydä vähän väli ku tuntuu et pissattaa mut ei auta vaan paineen tunne säilyy.. Tottakai villit ajatukset koko ajan mielessä....että onko siellä joku.. ;) no viikon päästä tietää! Ja onneks ollaan lähdössä viikonlopuksi reissuun niin tulee muuta ajateltavaa

Plussia kaikille ❤️

Kerttu, saattaahan siellä ollakkin ;) Toivottavasti :)

Päivän lukenut näitä viestejä enkä enää yhtään muista mitä on tapahtunut ja kenellekin.. Johtunee tästä väsymyksestä :oops: Mutta jokatapauksessa pahoittelut tädin saaneille ja onnittelut plussanneille. Ja todellakin toivon plussatuulia jokaiselle :Heartpink

Nyt vähän omaa napailua. Raskausoireita havaittavissa, mutta oletan vain hormonien olevan vielä ihan sekaisin. Eipä kai se raskaus olisi vielä edes mahdollista. Menkat oli pari viikkoa sitten ja pillerit lopetin reilu viikko sitten.

Lissu, oikein rattoisaa lomaa :)

Hipsutin :sad001

Kerttu, kuulostaa lupaavalta kyllä :wink

Täällä oireilu edelleen jatkuu, muutama päivä pitäisi vielä jaksaa ennenkuin alkais testi-maraton taasen :rolleyes: taino, periaatteessa alkoi jo, koska oli pakko testata eilen vaikka eihän siellä vielä mitään näy :grin

kp 27/33(-42) dpo9

Pepe, onnea siskoista! :)

Hipsutin, jos sulla ei normaalisti tule tuhrua, ja tänään olis pitänyt menkkojen alkaa, ootko tehnyt testiä? Eikö aika monilla tule vähän tuhrua vaikka tuliskin plussa?

Mendinia, harmi kun sun mies ei ymmärrä. Mä luulen kyllä että vaikka molemmat toivois lasta, se on vaan paljon henkilökohtaisempaa sille joka yrittää raskautua. Ja pahoittelut jos on ovuloimaton kierto, toivottavasti ei ainakaan veny turhaan.

jm, kuinka pitkä sun kierto on yleensä? Mietitkö jossain vaiheessa r-testin tekoa, jos ei tätiä kuulu?

mimi, ihanaa kuulla että pienellä on kaikki kunnossa! Eiköhän nyt pysy mukana loppuun asti. :)

Kerttu, plussatuulia ja tsemppiä piinailuun! :)

Millier, joo pillereiden lopun jälkeen kroppa voi kyllä keksiä ihan omiaan. :meh: Toivottavasti kuitenkin kierto säilyy normaalin pituisena.

Puhvis haha, laita sitten kuvia kun alkaa viiva ilmestyä. :wink

On. Täällä alkoi menkkamaiset krampit, taidan selvitä perjantaista tuhlaamatta raskaustestiä. :rolleyes: Ja tuhru jatkuu vaan. Kp30/31

Voi ei beisla! Minä täällä niiiiiiiin toivon, että saatte plussan kuitenkin! Jännittävää aikaa nämä viikon viimeiset päivät..

Hipsutin, testiä nyt! Lupaavaakin tuhrua voi olla, jos se on uusi oire ;)

Kerttu, samanlainen paineen tunne minullakin ollut, dpo 5 alkoi polttelulla ja nyt jäänyt paineeksi. Onko sitten se keltarauhanen vai mikä... :)

Pepe, onnea pikkutuplasiskoista! :)

On. Testikuume meinaa tarttua! Dpo 10 ja vielä ei tuhrusta tietoakaan. Oireita on joitain, mutten pessimistinä halua niitä liikaa miettiä. Pari päivää vielä ja sittenpä sitä tietää! Sunnuntaina pitäs tädin saapua.

Hileinen kp 27/31 dpo 10 yk 10

Kerttu, toivotaan että joku olisi kyytiin tarttunut, tsemppiä piinapäiviin!! Puhvikselle kanssa! :)

Beisla, älä vielä nakkaa kirvestä kaivoon, ettei tarvi meidän muiden sitä sulle sieltä sukeltaa ;) vaikka, itsekin täällä luottavaisesta kierrosta huolimatta nyt loppua kohden tunnun ajattelevan not gonna happen, pessimisti ei pety..

Hileinen, sielläkin jännät päivät käsillä, äläkä avaa tädille ovea jos tulee koputtelemaan! ;)

On. Kp28/30-32 dpo 9-10 yk6
Alamahaa polttelee ja tissit särkee, edelleen voi olla kumpaa vaan.. Saa nähdä kuinka tässä käy, maanantaina pitäisi tädin olla paikalla, sunnuntaina varmaan testaan, kääk! :)

Takaisin