Raskaaksi 2015

Silvergrinda :) aivan. On noi kyllä niin ärsyttäviä ja ahdistavia ajatustasolla.. ite oon aika paljon paininut ajatuksieni kanssa noitten suhteen. Jotenki ei vaan osaa olla levollinen kun joutuu odottamaan tyyliin vuoden että miltä sitten näyttää. Mut kaipa noihin tartutaan äkkiä jos pahalta vaikuttaa.. ja samaten raskauden aikana lääkäri kattoo ja jos näyttää että pitäs ottaa koepaloja ni ottais sit.

Mä tosiaan menin jo äidille kertomaan raskaudesta ja sehän ei sitten pitään pysynyt salassa isältäkään. Joten nytpä ne tietää ja vähän ahdistaa että kun niin aikaisessa vaiheessa mennään että mitä vain voi käydä vielä. :S pitää vai toivoo että pikku nykerö pysyy mukana <3

Haikaranyytin suunnitelmat kuulostaa rentouttavalta :) <3 nauti!

Elaffy, aww <3 kauniit!

Minni2 pahoittelut tädistä :/ parempaa onnea seuraavaan kiertoon ! :)

Silv soittele maanantaina? :) millon testaat uusiksi? :)

Nni, kuulostaapa inhottavalle tuo siun tädin venähtäminen :/ pikaista paranemista myös!

Jm, aina on toivoa ;) positiivinen asenne ja kun ei ajattele liikaaa niin ottaa vaan mahd. rennosti.. vaikka hankalaa varmasti on mutta kyllä se plussa vielä tulee ;)!

Ilpuri, pahoittelut tädistä :/ ansaitsisit jo kyllä plussamerkkiä tosiaan testiin.. toivotaan että se ensi kierto ois se the kierto!! <3 ja tiedä vaikka siellä nyt ois yrittäny tapahtua jottain :)

Unicorn81, kiitos hirmuisesti ja ihanaa kuulla että siellä ultrassa kaikki hyvin :)

Tansku, mä meen nyt kans 4+4 :) ja tosiaan oireena lähinnä rintojen arkuus, pissahätä ja aamulla pientä etovaa olotilaa. :)

Mannikka, pahoittelut myös negasta :/ <3 voimia!

On. En osaa vieläkään mennä pois täältä haluan teitä tsempata! <3

Onnea Elaffy ihanista tytöistä! Kävinkin tuolla kesäkuisten puolella vakoilemassa, että siellä on jo pienet syntyneet ;)

Ilpuri, testaa ihmeessä varuilta! Ei ois eka kerta tässä ketjussa, kun jollakin on valemenkat tai kiinnittymisyritys. Pahoittelut kuitenkin jos nyt on kyse menkoista. Mutta onneksi teidänkin asia etenee jo terveydenhuollon puolella :)

Minni, noilla konsteilla on pakko tärpätä! :D

Silv, ajattelitko digiä tehdä jossain vaiheessa? :)

Napaa: Kiirettä pitää seuraavan viikon, kun tuuraan pomoa. En siis koko ajan heilu täällä höpisemässä :D Jälleen kerran saa todeta greippimehun tehon, nimittäin vasta kp 4 ja kosteaa on :D ;) Ehkä mun kroppa on innoissaan kesästä :)

Larissa kp 4/27-31, tjot-k. 12

Kiva kuulla kaikilta plussanneilta miten raskaus etenee, paljon onnea vielä loppumatkalle! :)

Lukutoukka, meinasitko testata siis la aamuna?

Voi muurahainen. :sad001

Anskunen, jokos teillä kaverit tietää jo, kun kolmannes on takana?

Elyssei, tai sitten on tulossa plussa ja siksi tissit ei ole kipeät. :wink

Mariska, hyvää lomaa! :grin

Silv jes, digiä odotellessa! :) Onko sulla muuten nyt tiiviimpää seurantaa, kun useampi keskenmeno takana jo?

Minni, no jo oli täti pirulainen. :sad001

Elaffy, paljon onnea, ovatpa he ihania! :Heartblue:Heartblue

Ilpuri, no onpa outoa. Kannatan testin tekoa kaiken varalta. :)

nni, kuulostaa inhottavalta kuume ja oudot menkat vielä. Pikaista paranemista!

Haikaranyytti, pidä rentouttava taukokierto, tekee varmasti hyvää. :)

Silvergrinda tsemppiä papatulosten odotteluun, toivottavasti olis parempi tilanne.

On. Tänään tuli kyllä iltapäivällä kunnon etomiskohtaus, en ollut syönyt hyvin ja ei tuntunut missään, mutta sen jälkeen kun söin voileivän alko ällöttää. Ei nyt niin että oksu tulis, mutta kunnolla silti. No, tosiaan parissa aiemmassa kierrossa on ollut etovaa oloa ja täti silti tullut ajallaan.

Beislan ällötykset kuulostaa lupaaville, hih! ;)

Testejä ootellaan täällä innolla kanssa! Ja tosi kiva kun raskautuneet käyvät kertomassa kuulumisia :) Ainakin itse koen sen jopa toivoa antavana, monella kun myös takana pitkä yritystaival.

Oikein rentouttavaa viikonloppua ihanat! Pirkanmaalla aurinkokin alkoi paistaa :)

Hileinen kp 22/31 dpo 5 yk 10. Tänään tissejä vihloo ja menkkajomotukset bongattu.

Bb kai mä joka aamu jonku liuskan teen :D

Larissa tili vasta 5.6.. :/ eli sillon luultavasti vasta..

Beisla joo on tarkempi seuranta km takia.

JESSUS ku polttaa vatsaa :/// ihan niinku närästystä mut vatsassa..... Enkä viä oo keksiny mikä auttais..

Elaffy: ihanat tytöt siellä ja ihan hirmusti hiuksia!!! Isosti onnea koko perheelle!

Silv: onnittelut plussasta. Toivon sydämeni pohjasta että nyt pienokainen liimautuu superisti kiinni ja kaikki menee hyvin.

Päivällä paniikissa nyt sit heti tänne kirjoittamisen jälkeen kävin apteekin herkän testin ja puhdas nega. N. 1h pidätystä. Oon hajoillu koko päivän. Tein kasvohoitoa ja hieroin kyyneleet vaan tuli silmiin kun ajattelin et me ei ikinä saada vauvaa. Onneks en alkanu nyyhkyttää ja toivottavasti asiakas ei huomannu mitään. Ollu ihan tosi paha mieli. Vasta nyt illalla alko seljäjomo joten otin poikkeuksellisesti buranan. Oli paska fiilis ja ajattelin et en kestä nyt enää mitään ylimääräistä kipua.

Ällövaroitus: Mutta sitten äsken menin suihkuun ja vaihdoin tamppoonin ja siellä oli tosi vähän mitään. Siis tyyliin kp 3:n verran. Yleensä kun alkaa menkat niin kuin ne tänään nyt alko niin vähintään vuorokauden tulee ihan kunnolla tavaraa ulos putkeen. Ei oo ikinä näin! Tein sit itselleni kevyen sisätutkimuksen niin ei kyllä tarttunut sormiin kuin ihan hiukan verta. Anteeksi tämä naurettavan tarkka sepustus mutta oon tosi hämilläni. Eipä tässä auta kuin seurata tilannetta ja aamulla pissin tikkuun. Tuntuu niin sekavalta.. Harmittaa se Burana. Miks piti ottaa, entäs jos siellä joku onkin niin kuoleeko se nyt sit? Ja en halua kuitenkaan mitään toiveita elätellä, menkat ne kuitenkin on. Oon ymmärtänyt et valekuukautiset ois tosi harvinaisia niin miksi ihmeessä mä oisin poikkeus? Ja lisäks kaikki mun oireet hävisi ja menkkäselkäkipu tuli. Ainut et oon ihan tautisen väsynyt mut mulla on ollu ihan supertarkka työviikko ja huomenna pitäs vielä olla jo puoli seiska aamulla tekee meikkejä. Joo, pää sekoaa kyllä. Ihan tosi ahdistavaa et tulee toivon pilkahduksia ja sit ne otetaan pois. Oon ihan tosi syvissä vesissä mielessäni joten en jaksaisi nyt mitään tällästä. :(

Ilpuri: mä oon ottanu puolikasta 600mg Buranaa joka ilta.... Pakko. Hammassärkyä eikä täältä saa muutakun reseptin käteen kun ei oo lääkäreitä... Ja panadolista ei oo mulle apua hammassärkyyn..

Silv, täällä on tk:ssa sama juttu. :( viimeks kun kävin sen mun selän takia niin lääkäri oli ruotsalainen! Ei siis ruotsinkielinen. Tai siis oli sitäkin mut ei puhunut sanaakaan suomea. Viimeks kun miestä raijasin sinne, lääkäri oli venäläinen ja puhui huonoa ruotsia, ei suomea. Tosi ärsyttävää. Kannattaa sun pian mennä hammaslääkäriin! Toivottavasti saat nukuttua!

Ilpuri: tiedän monelta palstalla lukee että kaima, sen sisko, sen täti ym ym oli menkat ku oli raskaana :D mutta tää on oikeesti tosi juttu. En tiiä kui harvinaista mutta täysin MAHDOLLISTA :) Elikkä mun sisko sai marraskuussa tietää olevansa raskaana ja syntyi pieni terve tyttö maaliskuussa!! Minun pieni kummityttö nyt 4v :) hänellä oli menkat joka ikinen kuukausi eikä tajunnu edes tehdä testiä sen takia. Marraskuussa alkoi sirolla siskollani niin maha olla kyllä eri muotonen ( luuli lihonneensa ) ja sai plussan. En halua turhia toiveita elätellä siulle mutta se on mahdollista. Älä odota liikoja mutta testaa jos tuntuu siltä :)

Ilpuri: joo no onneks ei tosiaan tartte ottaa ku se puolikas illalla ja thats it. Kai seki vähä edes pienempi paha on ku se et vetäs niitä ihan ku karkkia.. Ennen juurihoitoo siis meni helposti levyllinen Buranaa päivässä ku ei pystyny yhtää olee..

7Katapultti82: eiku ei oo ää ää kirjaimia vaan aat vaan:) on siitä tainnu olla puhetta

Jm. Ihan kierron ekoina päivinä otetaan. Oliko 5-9 tms. Kannattaa yrittää ku munasolu irtoaa 24-36 H kuluttua plussasta vai muistinko väärin

Haikaranyytti: hyvä välillä pitääkin taukoa :) ei varmaan sun omat juhlat ole :)

Minni2: on tää ki masentavaa ku menkat ei ala eikä pääse kuumeilemaan uutta kiertoa

Beislaaaaaaaaa: :D

Ilpuri: ei kuole buranaan :) höpö höpö! :D ♡

On. Täällä poika oli TAAS hoidossa sanonu että hän saa pikku veljen. Pihalla kävelin ni hän kysy onko sun mahassa mun pikku veli ku se on niin pullukka. ... nyt ku ajettiin mummolaan ni poika kiven kovaa väitti että "kyllä siellä sun massu ssa on se mun pikku veli" minä jo vähän ärsyyntyneesti että mistäs muka tiiät ni sano että "kyllä sä äiti kohta näät ku se sieltä tulee pois, ja mä vaan tiedän"... Tätä samaa teki sillonki ku olin raskaana... pussaili mahaa jne. Vaikken mitään oo kertonut. Vai onko tää se mun pieni enkeli joka on lähetetty mulle antamaan toivoa elämään. Valamaan uskoa vaikeisiin tilanteisiin... Toisaalta tosi ihanaa miten kaipaa pikku veljeä itselleen mutta toisaalta ikävä kun en sitä ole hälle voinut antaa. Toisaalta taas ärsyttää kun hoidossa toitottaa. Mä vaan yritän sanoa että äiti on syönyt liikaa ja liikkunut liian vähän ni siks äiti llä on pyöreä turvonnut massu... mutta hän vaan sanoo että eikä ole kun mun pikku veli :, ( Ääh. Mä itken kohta! Nyt jos se menee mummolle ja papa lle jotai toitottamaan... argh!

...

Muniksia pistelee ja alavatsa kramppailee... otsa on täynnä jotai näppylää... Aurinko ihottumaa? Alkais ne menkat jo ihan oikeesti!

Kp 39/24-36 ens torstaina 6 viikkoa kun km vuoto alkoi.... pitäis alkaa kyllä jo viimeistään ens viikolla....

Muokattu viimeksi:
Beisla. Ihana ♡

Oon tässä jo ties kuinka monta tuntia valvonu.. uni ei tuu :(
Ja niin vaan ne masentavat ajatukset tulee pintaan..

Oon jo yli tunnin ellen pariki pillittäny vaan ja en vaan voi sille mitään että jospa en byt koskaan voi saada lapsia vaikka niin on naisten tarkotus pallolla ja oon pettymys kaikelle ja on vaan todella herkkä olo.. mies oli niin ihana ja ihmetteli miks tuli kyyneleet silmiin sen sanojen jälkeen että jos ei omia lapsia saada niin autetaan muita ja perustetaan perhekoti/sijaiskoti ja olin sen hetken niiiiiiiiiiiiin onnellinen!! Mutta ei oo säästöö vielä sen verran että sais lainaa niin paljon ja sai kyllä ajatuksen pois vaaveli jutuista hetkeksi mutta siihen se loppukin..

En tiedä, tosi tunteikas vuorokausi ollu ja oli ihana purkaa, ja vaikkette lue edes niin on ihana että saa purkaa jonneki missä on muita todellisia ihmisiä eikä vaan omaan vihkoseen tms..

Elyssei. 21/27-44

Takaisin