Raskaaksi 2015

Varovaiset onnittelut Silv. (: paaaaaljon liimoja ja tarroja ja kaikkea mahollista, kyllä määki komppaan muita että tää on teijän kierto ;)

Moikka tännekin puolelle pitkästä aikaa!

Tuli pidettyä taukoa kuumeilusta teidän kanssa, kun oma tilanne oli mikä oli, mutta nyt lääkäri määräsi Primolutteja syötäväksi siihen että saisi kuukautiset taas säännölliseksi!
Onko kenelläkään kokemusta kyseisesta pilleristä?

Ei kuulemma millään tavalla haittaa raskaaksi tuloa, mutta ei myöskään edistä.

Nyt kp4.

Onnitelut Silv! :) mun silmään ainakin väriä viivassa näkyy!

Ja yritin kovasti tykkäillä joidenkin viesteistä mutta tuli vähän hutilyöntejä joten pahoittelut jos ilmoituksissanne näkyy multa ei tykkäämisiä tai muita..

Bb, voimia selkäkipuihin, ne on inhottavia. :sad001

Mira13 tervetuloa, ja pikaista plussaa!

Pepe, ihanaa että pääsitte katsomaan pientä neuvolassa. :)

Jasmi, halusin vielä selventää että musta on hauskaa että sun kroppa aloitti jo nyt raskausoireet, ei se että sulla on huono olo.

Junibea, työhaku on kamalaa puuhaa, vähemmästäkin tulee ikävä olo. Voimia.

Muurahainen pahoittelut. :sad001

Elyssei, kuulostaa lupaavalta! Jospa viimein ois tärppi käyny. :) Älytöntä kyllä etteivät suostuneet tutkimaan.

Irmis, harmi ettei plussa tullut. Toivottavasti pääset vielä uudestaan yrittämään vauvaa, paremman miehen kanssa. :hug013

Masukki jes, plussataan sitten molemmat! :grin

Kube, tervetuloa takas! Hyvä että lääkkeet auttoi.

Silv, vihdoinkin! Onnea <3

Muutama muukin plussa tainnut tulla, onnittelut!

ON: Meillä varmaan ens viikolla poika pääsee kotiutumaan jos vaan mitään takapakkia ei tule. Tänään ylittyi 2kg :)

Itsestä sen verran et täällä menossa kp3 ja oikein inhottavan runsaat menkat siis alkoi 5 viikkoa sektion jälkeen. Kuumeilua meillä ei vielä ole, kun poika niin pieni vielä ja lääkäri sanoi et vuosi pitäis odottaa ennen seuraavaa raskautta. Ajattelin opintoni suorittaa loppuun ja sit vasta toista haaveilla enemmän :P

Beisla en missää vaiheessa nii oo ajatellukkaan :)
Junibea mä ymmärrän nii täysin sun tilanteen tai sen kun saa aina vaan niitä et tullut valituksi tähän työhön. olen ammatiltani kokki ja oon hakenut oikeasti kaiken maailman töitä, kokki, postinjakaja,siivooja, pikaruokala, laitoshuoltaja, päiväkotiavustaja, linja-autosiivooja jne.. ainut mitä en niin nii kaupan kassan taakse (yleisesti kassojen).. Mulla on keskittymishäiriö että mä en yksinkertaisesti pärjää. Entisessä työpaikassa pomot ei enää ees päästänyt mua sinne enää ku vähä välii annoin väärän määrän rahaa :D

Kube, tervetuloa takaisin messiin :) itse aloitan tässä kierrossa terolutit joka on vastaavanlainen keltarauhashormoni kuin primolut. Onko sulle annettu millainen käyttöohje? Pitääkö sun odottaa ovis vai otatko 10 päivää 1 tabu päivässä kp 15 eteen päin? Noi terot/primot voi haitata raskautumisessa, jos ne aloitetaan ennen kuin ovis on ehtinyt tulla. Tällöin kroppa saattaa luulla jo ovuloineensa, kun saa keltarauhashormonia. Sitä vastoin oviksen jälkeen otettuna ne voi auttaa kiinnittymisessä. Itse sain terot jälkimmäisen syyn takia. Monestihan näitä määrätään myös jos on menkat hukassa tai pitkiä/lyhyitä kiertoja. Osallistu mun kanssa tonne erilliseen keskusteluun aiheesta (löytyy Yleistä keskustelua vauvakuumeesta -osiosta) kunhan pääset primoja käyttämään :) aika lailla yhtäaikaa aloitetaan ehkä hormonit, mulla nyt kp 3 :D

Mira13, tervetuloa! :)

Freyja, kiva että pääsette koko perhe kotiutumaan :) Alkoipas siellä menkat äkkiä! :O

Junibea, I feel you. Edellinen työ loppui ennen joulua ja lähettelin yli 20 hakemusta 3 viikon sisällä. Onneksi sain töitä, mutta aika perseestä oli ne monet torjumiseen :(

Napaa: Yöh kävinpä tänään verikokeessa antamassa 9 purkilla verta. Josko ois labrassa ramppaaminen hetkeksi ohi :D jääkaappiin hamstrattu uusi purkki vehnisöljyä ja pari purkkia greippimehua ;)

Larissa kp 3/27-31

Muokattu viimeksi:
Mulla on kyllä ovis tullut viime kierroissa vaikka tero kuurin ehdinkin aloittaa kp 17. Ja kuten aiemmin kirjoitin, menkat myös alkaneet siitä oviksesta laskettuna, dpo 14 eikä mitenkään viimeisestä terosta laskettuna..... ensi kierto kyllä ilman teroja kun ei niistä ole apua raskautumiseen ni pari kiertoa voin olla ilman. Ovuloin jos ovuloin, jos menkat ei ala, otan sitten kuurin taas. Ja jos ei kohta tärppää, menen yksityiselle pyytämään lisää nappeja, vaikka sitten clomifenit. :grin Olen hätäinen tiedän....

Elyssei, aika hyvältä kuulosta noi oireet. Jospa se plussa sieltä viimein tulis! :smug:

Ipaipa, onpa hienoa että pääsette noin nopeesti neuvolaan. :)

Somalle pahoittelut kp1. :sad001 Noi kivut vaan kyllä pahentaa tilannetta. Ja voi tietty olla että se pettymys saa kivut tuntumaan vielä paljon pahemmilta...

Jasmi, mäkin täällä oon jo kuumeillu muutaman kuukauden vaikka nyt vasta päästään tositoimiin. :p Pysy täällä vaan jos se tuntuu susta hyvältä. :) Eikä sitä tosiaan koskaan tiedä mitä tapahtuu jos ette varsinaista ehkäisyä käytä. :wink

Mariska, voi kurja jos se täti taas yllättää...:shifty:

Mymmelisti, niin vaan toivoisin että saisit rauhan asiasta. :Heartred Monet onkin jo sanonu että hienoa että asiaa lähdettiin heti korjaamaan. Ja varmasti on myös sellanen asia mikä pystytään korjaamaan niin että tekin vihdoin saatte oman pienen!

Nuuhku, noi on kyllä tosi vaikeita päätöksiä. :sad001 Koskaan ei kyllä tiedä mitä tuleva tuo tullessaan!

Mimmulih, paljon paljon onnea ja vauvaliimaa! :happy:

Dreamer, sitten vaan uutta testi jos siltä tuntuu. :wink

Tyttötiikeri, hyvä että ulkoiset muutokset oli ainakin hävinnyt, toivottavasti papankin tulokset on puhtaat!

Joanmarie, mulla ei oo viivalaseja joten en tosta nyt uskalla sanoa mitään.. Näkyskö paljaalla silmällä väriä?

Murkku, pahoittelut negasta! :Heartred

Irmikselle toivottelen ihanaa ja aurinkoista kesää! :happy:

Larissa, toivotaan tosiaan että digit on kunnossa sillä niitä tarvitaan muutaman viikon päästä! :smug:

Ihanaa Silv, siinähän on väriä! Varovaiset onnittelut ja rutkasti vauvaliimaa!! :happy:

Bb, toivottavasti kipu helpottais pian!

Mira13, tervetuloa! :)

Kube, kiva kun oot takaisin! Mä oon joskun käyttäny Primoluteja mutta vaan kuukautisten siirtoon. Toimi muistaakseni ihan hyvin eikä tullu mitään ihmeellisiä oireita..

Freyja, ihanaa että poika pääsee pian kotiin! :smug: Mutta onpa kyllä nopeesti alkanu menkat...

Tänäänkin aamulla oli kyllä ihana lueskellä täältä plussausuutisia ja onnitteluja! Ihanan kannustava ilmapiiri on kyllä täällä. :happy: En malta odottaa että saan minäkin joskus laittaa tänne testikuvia teiän pällisteltäväksi! :grin

Lissu kp29/33

Nyytti, tuskimpa ootte viel mitään menettänyt :)

Mariska, ihanan positiivinen asenne! :joyful: Oon itse muuten huomannut just et kun kesä tulee, niin tää ei ole ihan niin rankkaa koska on kaikkea muutakin kivaa arjessa

Mymmelisti, halauksia sinulle! :Heartpink Ei kannata liikaa stresata etukäteen kun jos ei tiedä vielä mitä stressata, kannattaa ottaa asia kerrallaan.

Nuuhku, asiat varmasti menee painollaan. Ja ainahan opinnoistakin voi pitää taukoa jos tilanne muuttuukin äkisti :wink

Lycky, jos sulla on energiaa meillekin voi tula tekee pihan tasotusta ja nurmikon istutusta :wink:grin

Beisla, millon sun testipäivä on?

Mimmulih ja Silv, onneonneaonnea!! :smiley-bounce005

Tyttötiikeri, hyvä et siellä on ainakin suht rauhallinen tilanne

joanmarie, mä en valitettavasti silmiini mitään havainnut :sorry:

muurahainen, voi harmitus tuhruja :sorry: oon tosi pahoillani! tiedän just miltä susta tuntuu! Mä kans aina tollein välillä rupeen laskee et jos ois tullut sillon ja sillon raskaaksi, nii mitä ois nyt. Jos ois ekasta meillä tärpänny nyt ois n. 6 kk :sad001

elyssei, toivottavasti oireilis kiinnittymistä

Irmis pahoittelut! Kesä on kuitenkin huippua aikaa, nauti täysillä!:smug:

bb, voi oon niin pahoillani että et saa lääkettä. Kivustakin tietty, mut hyvän asian takia joudut kärvistelemään :rolleyes: hienolta näytti viivat!

Mulle itelleni tänään iski kauhea rimakammo! :bored: Entäs jos oonkin nyt raskaana! Kaikki yrityskuviot alko pyörii karusellina päässä :grin Kyllähän se tosi asia on, et mun elämäntyylillä mulle käytännössä ei olis ikinä hyvää aikaa saada vauvaa joten nyt on ihan yhtä hyvä kuin muulloinkin mut kaipa sitä tälläsiä miettii :) Tänään on onneks "vaan" 9 h työpäivä, pääsen jo viiden jälkeen kotiin, huippua! Tänään ei sen uudempia kuiteltuja oireita, juilinta masussa jatkuu ja välillä tuntuu kuumia aaltoja.

kp 29/32 dbo10, yk17

Jm, niin ei ne kaikilla välttämättä estä ovuloimista. Mutta ehkä sun tilanne pitäisi tutkia tarkemmin, jos ei ole jo tutkittu? :)

Ilpuri, mun mielestä järkevä ihminen kokee tuollaisen rimakauhu- olon. Sehän vaan kertoo, että miettii asioita ja haluaa todella olla hyvä vanhempi :) Milloin testaat?! :D

Lissu, oisko niitä sinun testikuvia odotettavissa jo ihan lähipäiville..? ;)

Larissa, maanantaina! :nailbiting:

:grin Äsken otin asiakkaan sisälle kulmien kesto värjäykseen, hän oli ruotsinkielinen. Juteltiin siinä ruotsiksi niitä näitä ja sit olin hiljaa, laitoin värit vaikuttamaan ja sit vaan tokaisin "no, sittempä odotellan vähän aikaa" :grin Asiakas meni vähän vaikeeksi ja sit vasta tajusin että olin vaihtnut yhtäkkiä suomeen! Ja kyllä, kun asiakkaallani värit on vaikuttamassa minä täällä roikun foorumilla :grin

Dreamer ja Nuuhku: jos tuntuu ettei vauva tähän kohtaan sovi kuvioon niin ehtii sitä myöhemminkin. Juuri juttelin mun lääkärin kanssa kun tässä viime kesänä alettiin värkkäämään tätä kolmosta ja silloin oli mittarissa 40v nyt jo 41v ja takataskussa vain yksi kkm. Hän oli ehdottomasti sitä miletä ettei kannata luovuttaa nyt kun saatiin just kiertokin vasta korjattua. Mullakin just semmonen hyvä elämäntilanne just nyt, eli tunnustelkaa mik on hyvä. Voimia päätöksiinne! Toisaalta ei vauva välttämättä kaikkia haaveita estä. Minä sain esikoisen kandiksi valmistuttuani, jatkoin maisteriopintoja vasta 13v päästä.Siinä välissä olin mammalomalla ja töissä.

Mimmulih ja Silv: Paljon onnea!

Täällä kp 1 eli lugejen ansioista kierto piteni juuri niin kuin pitikin. Sain kumminkin clomireseptin myös, mutta aloitan ne vasta heinäkuussa mikäli ei nyt kesäkuussa onnistu luomusti.

Ilpuri mulle käy tollaista juttuja myös. :D toisaalta joidenkin asiakkaiden kanssa joutuu puhumaan monta kieltä sekaisin :D Tässä yhtenä päivänä esim. palvelin erästä venäläismiestä niin puhuttiin sitten englantia, ruotsia ja saksaa sekaisin, kun minä en puhu venäjää ja hän ei puhunut suomea :D :D. :D

Miten me muka maanantaihin asti jaksetaan sun testiä oottaa??!! Pidät hulluja jännityksessä :D ;)

Rosann, hyvä että lutis piteni mutta harmi ettet saanut plussaa :( hieno juttu, että siellä on jo jatkoon suunnitelmat jos et kesäkuussa plussaa :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin