Raskaaksi 2015

Kiitos Anskunen, ninukki ja muut. :) Mä tykkään kirjotella muille, kun myös toisin päin on kiva lukea. (Vaikka viime aikoina oon kyllä kirjoittanut aika vähän mihin voi kommentoida.) Mutta myös, mulla on tällä hetkellä sellanen elämäntilanne että on hyvin aikaa. Joskus sitten tärppää ja lastakin saa hoitaa, en varmaan enää kerkeä niin kommentoida. Saa nähdä.

Mymmelisti miehineen taitaa nyt olla lääkärillä! :smiley-bounce012

Sannuinen, mä muistan sut. Hyvä että ootte viimein päässeet hoitoihin. Toivottavasti inssi tuo tulosta. :)

Millier, tervetuloa ja toivottavasti kierto alkaa pian pillereiden jälkeen normaalisti.

Myy, tosi hyvältä kuulostaa sun hoidon suunnittelu. Kumpa ei menis kovin pitkälle leikkausaika. Onko sulle sanottu mitään aika-arviota?

On. Täällä dpo7, ja tuntuu ettei juurikaan oireita. Mutta keväästä nautin. :grin

Kyllähän me sut Sannuinen muistetaan :) Kiva kuulla sustakin ja tsemppiä inssiin jo etukäteen :)

Tervetuloa mukaan Millier ja pikaista plussaa toivottelen! :)

Myy, kiva kuulla sun kuulumisia ja onneksi siellä taitaa olla kaikki hyvin. :)

Mariska, kyllä siellä haamu näkyy! Onko sulla oviksen ajankohdasta tietoa? :)

Kohta Beisla voi alkaa kyttäillä kiinnittymistä :D

Mymmelistin kuulumisia täällä odotellaan :)

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
Haikaranyytti yritystä 6/13
lucky87 yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Nepa yritystä 11/13
Junttura yritystä 12/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
mh- tjottailua 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Jepulis80 yritystä 3/14
Liisu yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
LunaOdessa yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Viipsukka tjottailua/yritystä 6/14
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14
Haiidi93 yritystä 07/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
susannne yritystä 7/14
Mami91 yritystä 7/14
Hileinen yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Hipsutin yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
lumihiutale. yritystä 10/14
Maaritmarianne tjottia 10/14
titem tjottia 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
Neelia yritystä 11/14
ninukki yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Irmis yritystä 12/14
Tähtityär yritystä 1/15
be yritystä 1/15
jm yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
puhvis yritysta 1/15
Rosanna tjoittaillen 1/15
Käkis yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Catja85 yritystä 3/15
jasmi93 yritystä 3/15
Junibea yritystä 3/15
Kerttu yritystä 3/15
Kohta3 yritystä 3/15
Nailedit yritystä 3/15
kizu yritystä 3/15
Elyssei_ yritystä 4/15
Gnome yritystä 4/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Minni2 yritystä 4/15
nni yritystä 4/15
Silvergrinda tjottailua 4/15
Smurfiina84 yritystä 4/15
Sofieemilia yritystä 4/15
Eetuha yritystä 5/15
Lissu yritystä 5/15
Kyllikki yritystä 5/15
masuKK1 yritystä 5/15
Mendinia yritystä 5/15
Millier yritystä 5/15
tepsukka90 yristystä 5/15
Sandy yristystä 6/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?
kukkaperhonen yritystä?
Pippi yritystä?
Ninjaana yritystä?
kingisuu yritystä?
Jenna-85 yritystä/tjottailua?
Ootellaan93 yritystä/tjottailua?
Gatusa tjottaillen
joanmarie yritystä/tjottailua?
poucahontas tjottaillen
Titja yritystä?

(107kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11 LA1.12.
Tansku84 yritystä 9/12 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
PepeXXL yritystä 8/13 LA 17.11.
Timbe yritystä 9/13 LA 6.12.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
mimi. yritystä 4/14 LA 7.1.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
starling yritystä 6/14 LA 1/16
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Johanna.. tjottaillen 8/14 LA 4.12.
Lumikello2015 yritystä 8/14 LA 21.1.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
elmiina tjottia 9/14 LA?
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
suvii-i yritystä 9/14 LA 14.12.
Vesta yritystä 9/14 LA 21.10.
j3nni LA 10.9.
Nougat yritystä 10/14 LA?
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sarina1 yritystä 10/14 LA 5.12.
Tinttarilla- tjottaillen 10/14 LA 7.11.
Azalea yritystä 11/14 LA 27.11.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
Soffie yritystä 11/14 LA?
sohwia yritystä 11/14 LA 15.11.
Unicorn81 yritystä 11/14 LA?
mindiS yritystä 11/14 LA 28.12.
lauruskaah yritystä 11/14 LA 9.1.16
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA 5.11.
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Mukkis yritystä 12/14 ? LA 1.1.16
Nannu yritystä 12/14 LA?
Esma yritystä 1/15 LA 11.11.
liliina yritystä 1/15 LA 25.11.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Orm Onnekas LA?
SannaMiia yritystä 1/15 LA 13.11
Skippi yritystä 1/15 LA?
Peepe yritystä 1/15 LA?
Aile tjottailua 1/15 LA 23.1.16.
Taikatuuli74 yritystä 1/15 LA 24.1.16
Aneska yritystä 2/15 LA 12.11.
Antzeliina yritystä 2/15 LA 14.11.
Minttulaku yritystä 2/15 LA 16.11.
Ruusa tjottia 2/15 LA 16.11.
Sydänpylly yritystä 2/15 LA?
Pepita_ yritystä 3/15 LA?
Terkku yritystä 3/15 LA?
Aphrael yritystä 3/15 LA 27.1.16
_mirelyn_ yritystä 4/15 LA?
beneathbeautiful yritystä 5/15 LA 1.2.16
MrsH LA?
Wildside_ LA?
anní tjottaillen LA?
Zanasa LA?
Ipaipa yritystä/tjottailua LA?

(68kpl)

Muokattu viimeksi:
Hei geleen käyttäjät! Millä annostuksella te olette ottaneet niitä?

Täällä testattu nega. Kuinkas muutenkaan.

Mimmu. Meillä itse otin 1 kerran päivässä ja mies otti 2 kerran päivässä! Ja tosiaan aloitettiin kiertopäivä 23 molemmat syömään ja seuraavasta kierrosta tärppäsi :)

Päivittäin melkein käyn lukemassa teidän juttuja, mutta tuntuu että aika ei riitä vastailemaan ja kertomaan omia ajatuksia, hengessä mukana kuitenkin! Itse myös olen lukenut tätä ketjua jo tammikuusta, kun pikkuinen vauvakuume nosti päätä.. :)

Ihania ultrakuvia oli anskusella ja pepellä ❤

Onnea kaikille plussanneille ja kaikki joille haamuja tullut vahvistumisia! :)

Täällä on myös lääkärikäyntejä tulossa, tsemppiä niihin!

Jeee, ovis bongattu toissapäivänä ja peittoja heiluteltiin -4 ja -1, katsotaan mihin riittää :) Tänään dpo 1

Mulla on tulla tosi epävarma fiilis näistä mun oloista ja oon alkanu jo enemmänki luulla että oon vaan kuvitellu kaiken kun täällä tuntuu että suurimmalla osalla on oikeita oireita...

Menkkafiilikset on kadonnu ja oon alkanu epäillä että olikohan mulla sittenkää ovis sillo ku testi anto vahvaa viivaa.

Laitan kaiken oireilun ja muut tuntemukset tästä eteenpäin pillereiden loppettamisoireiks.

Uutta kiertoa edelleen odotellessa nyt vasta kp20

Tervetuloa uudet ! :)

MasuKK1, älähän nyt vielä menetä toivoa :) Niin se vaan menee, että osalla on kovastikin oireita ennen plussaa ja osalla ei ole mitään. Toisaalta pms-oireet on samanlaisia kuin raskausoireetkin, joten ei vaan voi tietää (koska keltarauhanen aiheuttaa suurimman osan oireista kummassakin tapauksessa) :D On tämä naiseus vaan niin ihanaa :D

Napaa: Ulkona sataa vettä ja olin ajatellut viettää vapaapäivää pihalla :D Sama lähteä siis salille :) tänään tai huomenna pitää myös käydä alkukierron verikokeessa. Sitten pääseekin ovista oottelemaan ja laskemaan päiviä terojen aloitukseen!!! Juhannuksena saa jo jännätä ;)

Larissa kp 2/27-30, tjot-kierto 12

Ihan ens alkuun haluan nyt sanoa, et älkää nyt ihanat ihmiset hassutelko ja luulko et tarkoitin muuta kuin juuri sitä mitä kirjoitin, eli en vihjaillut teille mitään. Katapultti, Anskunen, Pepe ja kaikki muut ihanat, tottakai käytte kertomassa kuulumisia!! :)

Larissa, hienoa et siellä pääs uusi kierto alkuun ja pääsette nyt yrittämään apujen kanssa! :)

Irmikselle piti jo aiemmin kirjoitella ett huh mikä liero miehestä paljastuikaan! Uskomatonta - tekis mieli viijä saunan taakke! Mut sulla on nainen ihan mahtava asenne, ukkopihalle ja katse tulevaan. Oot mahtava ♥

Bb, uskon että säikähdit tuloksia, mutta aika yleisiähän nuo muutokset on ja useimmiten paranevat itsekseen :) Mullakin ollu luokka 2 joskus nuorena, mutta kontrollissa oli sit taas ykkönen. Nyt lasten jälkeen en oo kertaakaa ees käyny.. Tsemppiä sinne!

Mamille pahoittelut tädistä,mut onneks ei pahemmin ketuttanut silti :)

Minnille ihanaa loppulomaa!!

Poucahontas, tervetuloa! Voi teillä on esikoinen vielä niiin pieni, että nauttikaa hänestä nyt edes pieni tovi ihan rauhassa ♥

Meritähdelle haleja ♥ Mutta ihan hyvän pituinen kierto nyt kuitenkin oli, ei liian pitkä eikä lyhyt.

Mendinia, ei ole täällä ollut vihlomisoireita. Mä puristan aina tuoreen greipin ja appelsiinin ja juon sitten, en tykkää greipistä.. :)

Dreamerille pahoittelut negasta!

Titja, lämpimästi tervetuloa!!

Tyttötiikeri,paljon tsemppiä torstaille! ♥

Lukutoukka, kiva kuulla sustakin!! :) Temppiä piinailuun :)

Somalla jännät paikat :)

Anskunen, aivan ihania ultrakuulumisia ja mikä kuva! Awwwww ♥ ps: sä saat hehkuttaa ihan niiin paljon kun sielu sietää :)

Pepelläkin ihana ultrakuva!! Kyllä tää aika menee nopsaan :)

Beisla, pitikö vehnistäkin vaan ovikseen asti kiskoa? Mä olen joka päivä pyrkiny ottamaan. Mut tuskimpa siitä haittaakaan on :) Nyt on taas parin taukokierron jälkeen greippi kuvioissa ja se on niin pahaa et ovikseen asti kitkuttelen :yuck: :joyful:
Mites sun nilkka jakselee? Mun oireilee edelleen, se espanjassa pahasti rusahtanut..Puoltoista kuukautta nyt menny jo, mut näissä voi kuulemma kestää kuukausia.. Toivottavasti sulla paranis pian!

Mymmelisti, tottakai onnormaalia olla kiinnostunu miehen simppatuloksista,muaki kiinnostais oman :D voi mua niin jäsnkättää miten teil menny siel lekurissa :pompus: :happy:

Millier, lämpimästi tervetuloa ja pikaista plussaa :)

Mariskan ja muiden testaajien testeissä en ikävä kyllä nähny mitään.. :sad001 Meiän näyttö ei yhtään puolla viivojen tihrustelua! :mad::p

Myy kiva kuulla että jälkitarkastuksessa oli kaikki ok ja sulal tuntuu olevan niin ihana asenne noin ylipäätään :)

Sannuinen, onnea ekaan inssiin ja tuokoon se toivotun tuloksen vihdoinkin! :)

sofieemilia, nyt vaan piinailemaan :)

Napaa;
Täällä elämä niin haipakkaa nuiden kahden vauhtiviikarin kanssa, että kirjoitteluun on tosi vaikea löytää aikaa. Nytkin tuhlasin aamupäivän tähän,vaikka piti ommella pojan teeppari valmiiks jota illan kevätjuhlassa tarvii ja tehdä muitakin keskeneräisiä ompelujuttuja. Välillä on vaan pakko tuhlata tää pieni oma aika kuopuksen nukahtamisen jälkeen,ettei vallan ulkoistu porukasta :grin
Oon lueskellu imetysten lomassa kyllä,mutta kirjoittamiseen asti ei vaan ehdi ja vinttaspa likka mun puhelimenkin vessanpönttöön toissapäivänä, niin oli tovin kuivumassa :hilarious:
kp taitaa olla 11/27-33 ja taidan alottaa oviksen testaamisen huomenna.
Talletteluja ei olla alotettu vielä ollenkaan ja jotenkaan ei nyt ois petipuuhiin intoakaan, mut jos nyt edes jokusen kerran sais aikaseks.. Ois niin paljon kaikkea hommaa, siihen oma salillakäynti päälle aina kun vaan ehtii ja jaksaa, tytön unikoulu yms, niin iltaisin tulee vaan mentyä ihan väsynä ajoissa nukkumaan.
Greipit otin taas tosiaan täsä kierrossa käyttöön ja nyt oon ottanu sen ruokalusikallisen vehnistä joka päivä, vitskut ja foolihapot tietty päälle :)
Kahotaan mitä tulee, se ois toinen helmivauva jos nyt onnistais :)

Tosiaan ihana kun beisla aina kirjoittelee. Itsellä ei oikein vielä nimimerkit ja tilanteet ole niin jäänteet mieleen. Joidenkin on mutta ei läheskään kaikkien. Joskus kun on aikaa, teen niin että lukiessa on kynä ja paperi ja sitten laitan aina ylös mitä kellekin haluan laittaa :grinharvoin kyllä ylimääräistä aikaa on kun tytön nukkuessa täytyy tehdä koti/ piha/ rakennushommia. Yleensä yövuorossa sitten.

Tervetuloa uusille ja haamuille vahvistumista! Itse tein tänään myös r testin ihan vaan varmuudeksi ja negahan se kuten arvata saattoi :hilarious:

Ajattelin olla enää testaamatta ovista. Mitä se enää hyödyttäisi. Eilen se melkein plussa ja pupuilut. Eli jos tänään plussa tulisikin ja ovis ehkä huomena niin eikö olis kuitenkin ihan hyvät mahdollisuudet? Jos huomen illalla vielä ni sit olis pupuilut -2 ja 0... tarkoitus oli tänään (ehkä - 1)mutta mies tekikin aloitteen eilenä. :shifty:Ja hän ei siis tiedä mitään otollisia päiviä eikä haluakaan tietää.... näillä mennään ja toivotaan parasta! Eikö lääkäritkin ohjeista että joka toinen päivä pupuilua pitäisi riittää? Huomena poikakin lähtee kotiin ni voidaan vähän vapaammin olla sitten :happy:

Jm kp 24-??

"Terkkarista päivää. Sun hyytymistekijätestin tulokset on jumissa toisessa tk:ssa mut puhelimitse saatiin sen verran selville ettei mitään hälyyttävää niissä ole. Lääkäri haluaa kuitenkin ehdottomasti ottaa lisää labroja joten lähetteet on labrassa, käy siellä."

Eli hyvää huomenta silv. Ja tottakai sen labran oli varannu huomisaamuksi kun oon likan kanssa ilman autoo kotona. Pitänee vielä soittaa et hei, en mä kyllä mitenkään pääse tuleen :D 16.6 uus soittoaika lääkärille.

Niin ja ahmatti-alma oli löytänyt yöllä miehen silmälasit......... Ounou. Oma vika kun nukuin liian pitkään.

Nyytti, kyllä sitä vehnästä kannattaa litkiä ihan koko kierron ajan, sillä se auttaa kohdun limakalvoon ja sehän on tärkeää myös kierron lopussa :)

Jm, en tiedä näitkö mun aiempaa viestiä sulle. Mutta siis entä jos sulla on ollut ovis silloin aiemmin? Aina noi testit ei näytä ihan tasavahvaa viivaa kaikille vaikka ovis olisikin (etenkin jos teit ne aiemmat testit aamupissasta). Ja jonkinlaista viivaahan ne näyttää läpi kierron. Noin vahvat viivat loppukierrossa voi myös enteillä r-plussaa ;)

Itse muuten aina puhelimella kirjoittaessa kirjoitan viestiä osissa ja jätän sen talteen luonnoksesi jotta voin välillä jatkaa lukemista :) saa kommentoitua useammalle ja ei katoa kaikki ajatukset niin kuin vesi siivilästä :D

Silv, onpas siellä ollut taas sählinkiä! Miksi sun just huomenna pitäis mennä sinne labraan? Itse sain myös "labra-ajat" eli pvm ja kellonaika, mutta lekuri sanoi ettei se ole niin tarkkaa, hormoonikokeissa pitää vaan olla tietty aika kierrossa suunnilleen.

Mä kirjoitan monasti niin et foorumi on kahdessa välilehdessä auki,toista luen ja toiseen kirjoitan aina sitä mukaa kun tulee kommentoitavaa. Toimii hyvin myös puhelimella,joskin on työlästä tällä kirjotella. Siks kommentointi ainekin suuremmissä määrin jää siihen kun ehtii koneella käymään :)

Totta joo Larissa,hyvähän se on läpi kierron tietty ottaakkin :)

Muokattu viimeksi:
Larissa joo näin sen viestin :)
Ja tänään tosiaan tein sen r testin josko ovis olis ollu silloin kp 12. Jos on ollut jossain välissä sen jälkeen ni sit jäi kyllä hyödyntämättä:hilarious: pupuiltu tässä kierrossa vaan silloin kp 11 ja nyt viikon sisällä pari kertaa. Eihän näistä tiedä mutta nähtäväksi jää nyt sitten. Mut turhaan tullaan viimeistä digiäni kun asialle ei ole enempää tehtävissä koska se vika tero menee kohta. Himottaisi kyllä hirveesti testata vielä tänään ihan vaan testaamisen ilosta. Olen tässä kierrossa tehnyt jo 30 testiä. Ai miten niin koukussa? :grin

Ja aiempaan lisätäkseni en siis tarkoittanut että beisla olisi ainut himokirjoittelija :)

Haha nyytti tota välilehti juttua en ole tajunnutkaan. Ja toinen tosiaan se että joskus harvoin kun läppärin avaa tulee kirjoiteltua enemmän. Ärsyttävää tällä puhelimella näpyttää

Takaisin