Raskaaksi 2015

Anskunen onnea hyvistä ultrakuulumisista :) millon sulla la on?

Jm kyllä tuo pian plussa on! Toivottavasti hyödynnätte kunnolla ja parin viikon päästä tuplaviivat testissä.

Ainiin mä unohdin silloin laittaa ultrakuvaa kun larissa sillon pyyteli. Nyt tosiaan aikaa jo ultrasta ja yritän torstaina jos neuvolassa kurkattais masuun. Äsken taas kuuntelin sydänääniä <3

ImageUploadedByVau Foorumi1432662261.042204.jpg

Ipaipa onnea plussasta ja onnea matkaan!! :)

Bb toivottavasti muutokset itsellään häipyvät ilman sen kummempia toimenpiteitä!! Haleja!

Anskusella ihana pieni ihmisenalku <3

Uusille päivää ja tervetuloa, pikaista plussaa!! :)

Puhvis meillä sama talletustaktiikka, ei tunnu juu isäntää haittaavan yhtään, ja itekin huomannu että mitä enemmän sen parempaa ;)

Soma, jospa täti kaasutteli ohi ;)

Mymmelistille tsemppiä lääkäriin, täällä hyviä kuulumisia huomenna odotellaan! :)

Meritähti, hyvä ettei kierto taas venynyt, josko ne siitä asettuivat nyt

Mendinia, mulla ei ainakaan greippimehu oo vaikuttanut hampaisiin, tosin vasta yhden kierron juonut, että en tiedä sitten pidemmällä käytöllä?

Raskautuneiden kuulumisia minustakin kiva lueskella :)

Napahommia, kuvittelisin oviksen olleen eilen tai toissapäivänä, nyt tissit reippaasti kipuilevat, samoin polttelee alavatsa vas puolelta. Greippimehun mukanaan tuomat koko aikaiset sademetsäolosuhteet oli myös tänä aamuna vaihtuneet iha perus kosteuslukemiin :D tää kierto on sitten tätä myöden taas korkeemman kädessä, toivotaan parasta!! :) ihan rento ja muutenkin fine fiilis, ainakin vielä ;)

Ninukki kp21/30-32 yk6

Kiitos Larissa neuvosta. :Heartred Saan varmasti loppuviikosta käsiini vehniksen ja foolihapon (juurikin sitä vahvempaa) ja alotan heti. Greippimehun oon aloittanut jo :grin Niin ja käytetäänkö vehnistäkin koko kierron ajan?

Minä oon koittanut ettiä itelleni häihin pukua, tosin kaason ominaisuudessa.. ja oon kattellut semmosia ettei varmasti mahu mitään ylimäärästä puvun alle. Kaverin häät ois elokuussa.. :wacky:

Ipaipalle onnittelut.

Asnkusella ja pepellä oli suloiset ultrakuvat.

Tervetuoa kaikille uusille. :happy:

Ihania kuvia pepellä ja anskulla :Heartred
Jotenkin tuokin eka ultrafiilis jo unohtunut. Sen muistan että meni vähän ohi koko juttu kun jännitti silloin niin pirusti :grinnauttikaa paksusta olostanne täysin rinnoin!

Toivottavasti Larissa teroista on teille apua ja pian se plussa pärähtää :wink

Pepe joo kaipa se siitä plussaksi muuttuu. Vähän vaan kiire kun pe menee viimeinen tero ja jos ei ovis ennen sitä ennätä niin sitten ei ehdi varmaan enää ollenkaan. Ellen sitten ota muutamaa ylimääräistä teroa ominpäin :woot:

Olen myös haaveillut mahdollisuudesta että ovis olisi ollut silloin kun keho antoi ymmärtää limoineen ja kiimoineen :hilarious:
Ja että ovistestit näyttäissivätkin plussaa, niin oudosti ovat tässä kierrossa käyttäytyneet nuo liuskat aiempaan verrattuna. Jos ovis olisi ollut silloin, olisi nyt dpo 11 eikä kp 23:grintällä greippimehun litkimisellä luulisi kyllä olevan limoja, mutta tällä hetkellä aika kuivaa....

Aika kaukaa haettua, tiedän. Huvitan ihan itseänikin :shy:

Jm, jospa noi sun ovistestit enteileekin r-plussaa ja ovis on ollut aikoja sitten ;)

Junibea, ite oon litkiny vehnisöljyä joka päivä ja on tosiaan mukavasti pidentänyt lutista sekä viime kierrossa aikaisti ovista :)

Pepe, siellä myös ihana pikkuinen <3

Mimmu, kuulostaa ihanalta sun loma, ja se että seuraava tulee niin pian. :grin

Junibea, toivottavasti noista dropeista olis apua seuraavassa kierrossa. :)

Muurahainen, joanmarie ja Silv, mulla taas viivalasiton päivä enkä oikein erota mitään. :/ Tai ehkä jotain viivanpaikkaa, mutta en väriä.

jm no jo on kumma digi, mun silmään olis jo plussa tuo. o_O

Mymmelisti, hurjasti tsemppiä huomiselle! :hug013

Poucahontas, tervetuloa ja toivottavasti kierto lähtee normaalisti käyntiin. :)

Meritähti, pahoittelut menkoista. :sad001 Varmaan ärsyttää kun kierto noin heittelee, mutta onneks 29 ei ainakaan ole liian lyhyt kierto, vaikka muutos edellisestä olikin suuri.

Mendinia, onnea oviksen metsästykseen! Mulla ei ole greipit saanut aikaan hampaiden vihlomista. Kai se on se happamuus? Kannattaa ehkä varalta kysyä hammaslääkäriltä jos ongelma tuntuu pahalta.

dreamer, voi höh. Pahoittelut. :sad001

Soma, plussatuulia huomiselle!

Titja, onpa teilläkin pitkä taival takana. Hyvä että pääsitte kuitenkin tutkimuksiin. Onko teille tehty jo jotain testejä?

Ipaipa, paljon onnea! :wav

Puhvis ja ninukki, hyvältä kuulostaa teidän oviksen hyödyntämiset. :)

Tyttötiikeri, voimia sullekin torstaille. Ei ihme että jännittää, toivottavasti kaikki olis nyt kunnossa. :hug013

Gatusa, mun mielestä toi ohje näyttää tosi kivalta! :)

Lukutoukka, kiva kuulla susta taas ja että oot testailemassa samoihin aikoihin. :grin

Anskunen ja Pepe, aivan ihania ultrakuvia teillä! :Heartred

Irmis, kyllä mulle hymy nousi sun sanoista. :grin Tsemppiä yksin piinailuun, sullakin testipäivä näköjään kesäkuun alussa. Mä muistelisin, että greippimehua ja vehnistä kuuluis nimenomaan syödä ovikseen asti, ja sen jälkeen ei ole varsinaista hyötyä jos ei haittaakaan? Mä tosin oon jatkanut vehniksen syöntiä, jos se auttais mun atooppiseen ihoon.

Tänään taitaa olla jo dpo6, oon kyllä yrittänyt olla laskematta liikaa. Jotain oireita mulla ehkä on, mutta en niitäkään ole nyt etsimällä etsinyt, kun ei ne vaihtelevat oireet oo mitään merkanneet tähänkään asti. Mutta kova usko mulla vielä on! :grin
Nyt illalla kävin myös toista kertaa sellasessa Sateenkaariperheiden tapaamisessa, missä raskautta suunnittelevat tai vasta raskaana olevat saa jutella keskenään. Oli kyllä hauskaa, puhe kulki ihan laidasta laitaan.

Pitkä on taival tosiaan :/ kävin yksityisellä lokakuussa labroissa ja ultrasivat, kaikki pitäisi olla kunnossa. Nyt kunnallisella puolella miehelle saatiin soittoaika lääkärille,joka kirjoittaa lähetteen simppatutkimuksiin. Tulosten jälkeen saadaan lähete laps.polille.

Ihania ultrakuulumisia täällä, onnea niistä!! <3

Ihania ultrakuvia teillä <3

Irmis: meillä ei toistaiseksi ainakaan (kopkop koputtaa puuta) ole pentu hajottanu mitään :) keinutuolin jalassa on ihan olematon pieni viiva joten varmaan maistettu on mutta ei muuta..

Beisla: heh, eihän tossa mun kuvassa varsinkaan näy väriä, mutta mulla on tänään taas ihan älyttömän hyvä mielikuvitus XD

JOnnea tansku! Eihän tuossa ole mitään epäselvää!

No niin Beisla! Joko se sullekki plussa sit tulis!

Nyytillä niin ihania vaatteita

Gatusa: älä kuuntele ukkoas ä. Kuhan ärsyttää! Hieno neule ja kun miehet ei ymmärrä mitään niiden päälle. Sano sille että yritäppä itse neuloa parempi

Bb: elä lähde! En usko että olet mässäillyt tai voivotellu liikoja. Kaikkihan me niin tehdään kun raskaudutaan. .. se vaan kuuluu asiaan... Jokainen raskaus on erilainen ja tokihan sen jokainen kokee eritavalla. Joillekin voi esim. Se voivottelu tuntua kamalalle koska pitkään yrittäneenä ja useita kkm kokeneena sitä vaan niin kovasti toivoisi omaa ja vannoo etten tasan valita mistään kun raskautuu pysyvästi vaan olen onnellinen jokaisesta oireesta joka kertoo pavusta jotain. Ja tottakai sä tänne tuntojas kerrot! Sitä varten tää ryhmä on. Jee Bb! Mieli tosiaan tekee nyt sulla tepposet! :) sun mies on vielä ihmeissään sun kans!

Helkutti sentään! Jokainen täällä saa kertoo tuntemuksistaan! Ihanan avoin ryhmä! Otetaan se vaan ilolla vastaan että meitä on täällä niin paljon ja kaikki ollaan erilaisia! :) ♡ kaikki vaan nyt plussaamaan

Larissa: juu muistan kans jonku joka kävi täällä ilmoittavansa vain plussata ja seuranneen ketjua muttei muuta sitten... no jokainen tyylillään.

Ilpuri: toivotaan ettei mitään löydy jatkossakaan vaikka on priima kunnossa!

Jasmi93: voi ei mikä uni!

Mariska: mäki nään sen haamun. On hassussa kohti

Bb: jospa johtuisi muutokset raskaudesta eikä syövästä! Meillä kans tuo kohdunkaulan syöpä on suku vika

Muurahainen; teeppä uus testi myöhemmin ku mun silmä sai siihen haamun piirrettyä :D

Poucahontas: tervetuloa ja pikaista plussaa. .. nuoria olette kyllä :)

Silv: taitaa haamun esiisä näkyä :D mutta nuohan on niitä viivan paikka testejä

Titja: tervetuloa

Onnea ipaipa!

Joanmarie: haamu siinä on sama testi joka noita viivoja jakelee vähän kaikille mutta teeppä uus testi!

Anskunen: ihana kuva! Ja onnea vielä kerran!

PepeXXL: onnea sinullekin ja tosi ihana köllöttelee siellä!

ON. Täällä ei muuta kuin että naama paloi... koko päivän ulkona oltu! :rolleyes::rolleyes::p

Lucky :) kiitos kauniista sanoistasi <3 eipä tuo raskaus oo ehtiny luultavammin papaan vaikuttaa kun viimesin papa otettiin tosiaan ovispäivänä. Mut toivotaan kuitenki että menis pois omine aikoineen tai jos ei niin hoidolla. :) ja käsittääkseni ei oo perinnöllinen? O.o tai ei ainakaan kovin suurta aineisto sen suhteen.. mullai äitillä tehty loop hoito joskus kun ollut 3 tason muutoksia ja on poistettu toinen munasarja kasvaimen vuoksi ja ties mitä muutakin.. mut vielä elossa on äippä :) <3

Ja tosiaan ymmärrän vielä ton odotuksen ja ettei sitä itse valittaisi mistään kun viimein raskautuu, enemmän kun toivon että jok ikinen täällä raskautuu tavalla jos toisella ja saapi sitten kokea kaikki ne oireet ihanat ja ei niin ihanat, palkinto on varmaan se pääasia kaikille :) ja sitä toivon jokaiselle !! :) <3

Nyt kierähdän tonne miekkosen kainaloon hyvää yötä naiset!

ihana pikkunen pepe mashaAllah :)

beisla juu minustaki ja sopii eurooppalaiseen tyyliin, minähä en tosin muslimina tuommosia pitele... :)

lucky juu parempi etten kuuntele ukkoa liiemmin. mä kerran olin neuloos sille villapaidan, eka valitti puikkojen koosta, sit se valitti jostai muusta ja lopulta sano ettei hän villaipaitaa tartte ni minä otin sen eessä neuleen ja puikot ja aloin purkaan ja sanoin että ei sitten neulota jos ei kelpaa, turha valittaa jos tulee kipeeks. no sit skypes kysäsin äiteelt haluisko se jotai ni oli heti iha innoissaa ja mulla on tuol makkarissa sille huivikauluspusero ja 2 paria sukkia oottaas lähetystä. ukko meni sit kertoon porukoillesa että alan tekeen neuleit myyntiin ni tais silmät alkaa kiilumaa heti siellä. ukko on et kai me voidaa laittaa siis minä ja ukko mun tulot puoliks...

siis mikä olo, iha järkky päänsärky osittain kiitos niskan joka jumissa. tyttö on ihana tapaus kyllä, niin kovast pitäs päästä ylös ja kävelemäänki, voipi olla että rikkoo mein suvun ennätyksen joka mun tädillä hallus joka alko juokseen ja puhuun 10kk ikäsenä, mein tyttö hokee äiti äiti ja oli aivan ihana tuos ennen nukahtamista ku huokas äiti. aamul sano veji ekan kerran eli veli. ei ol viel kuulunu isi eikä baba... josko sitä yrittäs mennä nukkumaan tässä jos vaik oloki paranis.

hyvää yötä ihanat :)

Larissa kiitos tsempeistä! Meillä onneks se on yhteinen aika niin saan ton miehen mukaan :)

Anskunen IHANAA! Nyt nautit kunnolla loppuun asti! Oon niin onnellinen sun puolesta et haluisin sua tulla halaamaan!! :) <3

Uusille tervetuloa! Toivottavasti ette joudu kauaa täällä puolen olemaan ;)

Pahoittelut negoista ja tädeistä.

Pepe, sullakin ihana kuva! Nauti koko sydämmestä loppu raskaus<3

Kiitos kaikille tsempeistä!!! Aivan varmasti tuun kertoo mitä tohtori x saa meistä ja tuloksista selville ;)
Onks ihan normaalia, et oon kiinnostunu miehen simppatuloksisa!? :) en epäile et niissä mitää vikaa olis, haluun vaan tietää kuinka moni ui vasemmalle ja kuinka moni oikeelle :D hah!
Vähän myös jännittää et onks heti jotain tutkimuksia vai vaan puhumista ja semmosta et sitte joskus tohon aika ja tähän aika ja semmosta suunnittelua..

Mitään limoja ei vielä oo ollut havaittavissa, eli saa nähä siirtyykö ovis vai onko ollenkaan tulossa. Yritän mahdollisimman vähän avata womanlogia, etten saa siitä stressiä. Yleensä ovis on ollu kp 16 eli sinne olis 7päivää ja luulis et olis ees vähän kosteeta, mut ei mitää.

Taas tässäkään kierrossa ei pitäny näirä juttuja liikaa miettiä, mut miten ne saa pois päästä, kun on pakko tietää ja sit sitä muistaakin niin helposti kaikki päivämäärät ja blah!
Nyt nukkuu, kun aamulla aikanen herätys!!! :)
Kauniita unia ja omien vauvojen kuvia ;) <3

- mymmelisti kp 9?/29-33 yk 34

Takaisin