Ihan ens alkuun haluan nyt sanoa, et älkää nyt ihanat ihmiset hassutelko ja luulko et tarkoitin muuta kuin juuri sitä mitä kirjoitin, eli en vihjaillut teille mitään. Katapultti, Anskunen, Pepe ja kaikki muut ihanat, tottakai käytte kertomassa kuulumisia!! :)
Larissa, hienoa et siellä pääs uusi kierto alkuun ja pääsette nyt yrittämään apujen kanssa! :)
Irmikselle piti jo aiemmin kirjoitella ett huh mikä liero miehestä paljastuikaan! Uskomatonta - tekis mieli viijä saunan taakke! Mut sulla on nainen ihan mahtava asenne, ukkopihalle ja katse tulevaan. Oot mahtava ♥
Bb, uskon että säikähdit tuloksia, mutta aika yleisiähän nuo muutokset on ja useimmiten paranevat itsekseen :) Mullakin ollu luokka 2 joskus nuorena, mutta kontrollissa oli sit taas ykkönen. Nyt lasten jälkeen en oo kertaakaa ees käyny.. Tsemppiä sinne!
Mamille pahoittelut tädistä,mut onneks ei pahemmin ketuttanut silti :)
Minnille ihanaa loppulomaa!!
Poucahontas, tervetuloa! Voi teillä on esikoinen vielä niiin pieni, että nauttikaa hänestä nyt edes pieni tovi ihan rauhassa ♥
Meritähdelle haleja ♥ Mutta ihan hyvän pituinen kierto nyt kuitenkin oli, ei liian pitkä eikä lyhyt.
Mendinia, ei ole täällä ollut vihlomisoireita. Mä puristan aina tuoreen greipin ja appelsiinin ja juon sitten, en tykkää greipistä.. :)
Dreamerille pahoittelut negasta!
Titja, lämpimästi tervetuloa!!
Tyttötiikeri,paljon tsemppiä torstaille! ♥
Lukutoukka, kiva kuulla sustakin!! :) Temppiä piinailuun :)
Somalla jännät paikat :)
Anskunen, aivan ihania ultrakuulumisia ja mikä kuva! Awwwww ♥ ps: sä saat hehkuttaa ihan niiin paljon kun sielu sietää :)
Pepelläkin ihana ultrakuva!! Kyllä tää aika menee nopsaan :)
Beisla, pitikö vehnistäkin vaan ovikseen asti kiskoa? Mä olen joka päivä pyrkiny ottamaan. Mut tuskimpa siitä haittaakaan on :) Nyt on taas parin taukokierron jälkeen greippi kuvioissa ja se on niin pahaa et ovikseen asti kitkuttelen
Mites sun nilkka jakselee? Mun oireilee edelleen, se espanjassa pahasti rusahtanut..Puoltoista kuukautta nyt menny jo, mut näissä voi kuulemma kestää kuukausia.. Toivottavasti sulla paranis pian!
Mymmelisti, tottakai onnormaalia olla kiinnostunu miehen simppatuloksista,muaki kiinnostais oman :D voi mua niin jäsnkättää miten teil menny siel lekurissa
Millier, lämpimästi tervetuloa ja pikaista plussaa :)
Mariskan ja muiden testaajien testeissä en ikävä kyllä nähny mitään..

Meiän näyttö ei yhtään puolla viivojen tihrustelua!

Myy kiva kuulla että jälkitarkastuksessa oli kaikki ok ja sulal tuntuu olevan niin ihana asenne noin ylipäätään :)
Sannuinen, onnea ekaan inssiin ja tuokoon se toivotun tuloksen vihdoinkin! :)
sofieemilia, nyt vaan piinailemaan :)
Napaa;
Täällä elämä niin haipakkaa nuiden kahden vauhtiviikarin kanssa, että kirjoitteluun on tosi vaikea löytää aikaa. Nytkin tuhlasin aamupäivän tähän,vaikka piti ommella pojan teeppari valmiiks jota illan kevätjuhlassa tarvii ja tehdä muitakin keskeneräisiä ompelujuttuja. Välillä on vaan pakko tuhlata tää pieni oma aika kuopuksen nukahtamisen jälkeen,ettei vallan ulkoistu porukasta

Oon lueskellu imetysten lomassa kyllä,mutta kirjoittamiseen asti ei vaan ehdi ja vinttaspa likka mun puhelimenkin vessanpönttöön toissapäivänä, niin oli tovin kuivumassa

kp taitaa olla 11/27-33 ja taidan alottaa oviksen testaamisen huomenna.
Talletteluja ei olla alotettu vielä ollenkaan ja jotenkaan ei nyt ois petipuuhiin intoakaan, mut jos nyt edes jokusen kerran sais aikaseks.. Ois niin paljon kaikkea hommaa, siihen oma salillakäynti päälle aina kun vaan ehtii ja jaksaa, tytön unikoulu yms, niin iltaisin tulee vaan mentyä ihan väsynä ajoissa nukkumaan.
Greipit otin taas tosiaan täsä kierrossa käyttöön ja nyt oon ottanu sen ruokalusikallisen vehnistä joka päivä, vitskut ja foolihapot tietty päälle :)
Kahotaan mitä tulee, se ois toinen helmivauva jos nyt onnistais :)