Raskaaksi 2015

Huomenta. Nyt vihdoin ja viimein sain kuvat testeistä. Kait se täytyy oman mielenrauhan takia käydä ostamassa digitaalinen :nailbiting: En vielä neuvolaan soittanut. Ensin yritän saada yhteyden lapsettomuuspoliklinikalle. Haluan heidän varmistuksen tähän asiaan :happy:
Toinen noista testeistä (haaleampi) on lauantai-illan ja tummempi on tänä aamuna tehty.

Muoks. Anteeksi huono ja epätarkka kuvanlaatu.

Liitteet

• WP_001481.jpg
    WP_001481.jpg
    223.6 KB · Katsottu: 219
  • WP_001486.jpg
    WP_001486.jpg
    267.2 KB · Katsottu: 222
Tanskulla on kyllä niin selkee toi plussa ettei tos mitää digii tartte ;) paitsi jos oma mielenterveys sitä vaatii niin anna mennä! Joka tapauksessa tulos on "raskaana"!
Onnea <3

Muurahaisellakin vois aika lupaavalta kuulostaa oireet ;) toivotaan plussaa sinnekin!

Kiertopäivä tänään 30. Terolut-kierrot aikaisemmin on olleet 21-24, tähän kiertoon en syönyt Teroja lainkaan. Jos mä oikein laskin (ja olen ymmärtänyt :grin) niin dpo ois 17 (7.5. oli).

Clomit ei auttanut mun kohdalla, vaikka söin maksimiannoksella niitä. Letrozol puolestaan heti ensimmäisestä kierrosta - kaksi munasolua kasvatti.

Mulla ois tänään tädin virallinen pihaan kurvauspäivä mut ei näy tätiä ja rinnat on aivan jotenkin turvoksissa ja arat ja nännit tuntus olevan laajentuneen entisestään.. :D kammottavaa kun on jo muutenkin D- kuppi ja mitähän näistä viel tulee.. pitää hyvästellä omat rakkaat tisut ku ne tuskin koskaan on enää ennallaan <3 :D älkää naurako mulle.

Onnea Tansku :) päräytit sit kunnon leffaviivat heti :)

Tissikivuista puhuitte, mulla normaalisti oviksesta alkaa ja jatkuu ihan tädin tuloon asti.. Tässä kierrossa alkoi myös oviksesta, mut loppui parin pv jälkeen ja nyt ei oo ollu mitään :o

Huhhuh kun huomaa et on sitte maailman huonoin kunto! Tässä kun oon vauvaa lenkittänyt niin on aina rauhas kävelty ensin ja takastullessa kunnon spurtti kotiin, tänään ei onneks enää meinannu täysin tukehtua :D olis ehkä kannattanu harrastaa edes jonkinmoista liikuntaa jo aiemmin :D

Silv kp 25/31 dpo 8-9 yk 11

Onnea tansku ihan selvä tapaus. Suotta rahojasi digiin enää laitat :wink

Minua jännittää beisla, milloinkas se dpo 14 sulla olikaan?

Silv jos oikein muistat kerroit joskus että rakastat tyttöä kuin omaasi? Kyllä muutenkin mies asioista informoi todella huonosti. Ei hän itsestään ilmoittele juuri muutenkaan. Viikon reissustakaan ei välttämättä laita kun parina iltana viestiä. Viimeksi ei tainnut kertaakaan edes kysyä mitä tytölle kuuluu, miten meillä menee. Itse olen sellainen että ilmoitan jo kauppaan lähdöstä, ettei toisen tarvitse ihmetellä missä olen jos en olekaan kotona.

Bb kyllähän tuo imetys pukkaa tissit viemään. Ei paljon kehtaa enää näytellä :grin

On. Kuka mun kanssa oikein leikkii. Aamulla päätin että eiköhän tämä kierto ollut tässä, ei ovista, ei piina päiviä. Äsken kävin toiletin puolella ni tulikin melko isot limat. Miks aina kroppa tai testit alkaa elättelemään toiveita ja sit ei kuitenkaan mitään! :mad: Kp 22 aamulla testi nega. Onko kellään ovis näin myöhään? Viimeksi oli plus tosiaan kp 21 ja voihan se olla että tämä järjetön stressaaminen myöhentää entisestään...

Jm. Joo mä eilen illalla sanoin miehelleki että kato nyt kunnolla ja pistä mielees että tältä mä näytin :D ihan tulee itsellekin identiteettikriisi tässä. Ja ehkä kaikkeista huvittavin ajatus tässä on oma äitini joka on menossa tissileikkaukseen syksyllä kun hänellä on niin järkyttävät rinnat siis kooltaan ja ollut kolmen lapsen jälkeen että tosiaan saanut sillä aivan kauheat niska/olkapää/selkä vaivat... Ja nyt sit ens keväänä voidaanii vertailla ku äitin tissit on paremmat ku tyttären :'( hahha.. täytyy pitää katse siellä palkinnossa tästä <3

Jm joo näin on. Tuo tytön äiti vähän aiheuttaa hankaluuksia aina sillon tällöin ja kun niin on ni tuntuu välissä siltä että olis ehkä helpompi olla ja elää jossain muualla... On siis täysi narsisti ja tekee elämästä aika hankalaa välillä..

No nyt on sitten moimoit sanottu tältä erää lapsettomuuspolin tiimille - lyhyt, mutta antoisa tutustuminen :happy::wink
Sitten on neuvola-aikakin sovittu. Huoh.. Kait se on pikkuhiljaa uskottava, että raskaana tässä voidaan olla - vaikkakin vasta viikolla 4. :love7

Mutta milloin kertoa tuleville isovanhemmille? Tai muille sukulaisille/ystäville? Mun niin tekis mieli kertoa edes omalle äidilleni :Heartpink. Pikkusiskoni, joka on lievästi kehitysvammainen, odottaa tätä tietoa kuin kuuta nousevaa. En vain haluaisi vielä hänelle tuottaa pettymystä, jos tässä jotain negatiivista tapahtuukin. Ja hän on "pikku lörppäsuu" laughing7 Siinä sitten tietäisi puoli kylää ja fasebookkikin.

Töissä joudun paljastumaan todella "pienillä viikoilla" kaiken läpivalon ja myrkkyjen suhteen. Ja meinaan samantien luopua päivystysvuoroistani. Nimittäin koskaan ei voi tietää mitä ovesta tulee.

Niin ja jm katselin womanlogia taaksepäin, ja mulla näyttää välillä ovis olleen vasta kp 23! Nyt vasta kaks kiertoa tullut suht ajoissa, kp 16..

Tansku, onnea vielä! :wav Sehän oliskin jotain jos kaks olis molemmat tarrannu kiinni. :)

Aphrael, kuulostaa ihanalta hääjuhlalta. :) Se on parasta, jos juhlat on järjestäjien näköiset.

Lume, haha mikä apuri sulla on. Meilläkin kissat "auttaa" koti- ja käsitöissä. Lakanoiden vaihto on ykköspuuhia.

Hileinen, onnea pääsykokeisiin luvun kanssa! Tosi hyvä jos alat tunnistaa ovista ilman tikkuja. Mullakin tosi optimistinen olo tästä kierrosta, mä vaan päätin että nyt onnistuu. Saa nähdä pitääkö päätös, mutta yritys on kova. :wink

Liisu, harmi ettei luget antaneet plussaa, mutta hyvä jos tehos kuitenkin niin että kierto piteni. Ton perusteella seuraavassa kierrossa olis hyvät edellytykset tärpätä.

Mami, hyvä jos kuitenkin sun pahan olon syy selvisi, niin ei tartte jännäillä tuleeko muutkin vielä kipeäksi. Vaikka kai ne olis tullut jo, jos ois tullakseen.

Larissa, pahoittelut negasta. Mutta ensi kierrossa uusilla kikoilla!

Masukki, onhan se raskaus kuitenkin täysin mahdollinen, vaikka oireet ei siitä kielisikään vielä.

jm, onpa ärsyttävää kun sun mies ei viitsi kertoa sulle mitä tapahtuu. Ja voihan sun ovis tosiaan olla myöhässä stressin takia. Niinhän se yleensä on, että jos kierto pitenee niin se johtuu myöhästyneestä ovulaatiosta. Mulla käy joskus niin, vaikka tosi harvoin. Varmaan ehkä parin vuoden välein.
Kysyit mun dpo:sta, mulla on nyt viidessä kierrossa alkanut menkat dpo16, ja se olis 5.6. Silloin ajattelin testata.

Silv sulla kans mies ei näköjään oikein ajattele. Luulis että on itsestäänselvää että puolisolle kerrotaan omista menoista että voi suunnitella mitä tekee. Mutta sun uus vauveli on varmaa hyvä kunnonkohottaja, kohta sä varmaan saat jo kehua kuinka hyvä kunto on. :grin

Gatusa, tosi ihanan sävy tossa langassa, varmasti toimii! :)

Joanmarie, tsemppiä piinailuun! Niin ne testit tuppaa tekemään, että huutelee kaapista käyttämään. :wink

mh, niin se testausinto tuppaa jäämään päälle. Tsemppiä vieroitusoireisiin. :p :grin

Mariska, sulla on jännät päivät lopuillaan taas. Kumpa nyt täti pysyis poissa ja teillä tärppäis! :)

Muurahainen, teillekin hurjasti toivon plussaa! :)

Bb, varmasti sun uusikin kroppa tulee olemaan hieno. Ja sun lapselle se tuttu ja oikea. :)

Täällä on ollut puhetta aikaisista oireista ja tissikivuista. Mulla on koko sen 15+ vuoden aikana kun menkat on ollut, aina tissit olleet kipeät vaan juuri ennen menkkojen alkua. Koskaan en myöskään ole käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä, mikä olis voinut muuttaa oireita. Silti rintojen kipeytyminen on muuttunut yrityksen alettua, mutta ei joka yrityskierrossa. Tiedä sitten mistä johtuu. Oon näköjään kirjoittanut että yk1 ja 3 on rinnat kipeytyneet noin viikko oviksen jälkeen. Taukokierrossa rinnat kipeytyi taas normaalisti.
Mutta tässä kierrossa, ensimmäistä kertaa elämäni aikana, rinnat kipeytyi oviksen aikaan tosi helläksi. Nyt ne on ollut melkein päivittäin arat on-off. Eilen illalla taas tosi kipeät, tänä aamuna ei. Ei aavistustakaan, mistä johtuu.
Mietin kyllä silti, että vaikka epätavallise tissikivut ei mulla plussaa ole ennustaneet, ehkä kroppa jostain havaitsee että jotain yrittää tapahtua. Vaikka sitten jäisi vain yritykseksi, mutta siitä oon varma että en mä tätä kipua päästäni ole keksinyt.
Kp21/31 dpo5.

Äh Silv tosi kurjaa että entinen emäntä hyppii silmille. Meillä ei onneksi semmosta ongelmaa. Välillä tosin tuntuu että joitakin asioita tekee kiusallaan ja hyväksikäyttää miestä ja miehen lompakkoa "lapset tarvitsevat " periaatteella. Enkä nyt tarkoita sitä että jos lapset oikeasti jotain tarvitsevat mutta on ostanut lapsilleen asioita, joista on hyötyä koko perheelle. Rakennellut heidän pihaansa niitä näitä koska "lapsen" eläimet tarvitsevat. Ja on siis niitä elukoitakin ostanut "tytölle" . Tiedä sitten mikä totuus on.... onneksi ei montaa vuotta kun lapset täysi ikäisiä :)

Luulisi teidänkin saavan hyvää kohtelua, niin kauniisti olet ottanut tytön vastaan. Onko ex mustasukkainen sinusta?

tissikivuista oitte puhuneet, aiemmissa kierroissa ja varsinkin clomikierroissa tissit tulivat aroiksi oviksesta kierron loppuun asti. Tässä kierrossa tisuihin ei ole koskenut yhtään. Mikä on kyllä ihan kiva juttu. :)

Takaisin