Raskaaksi 2015

Bb, juttelet tietty meidän kans! Ja tuut kertoo kuulumisiaki sitte! Kyllä meistä varmasti jotku saat mukaasi helmikuisiinkin! :)

Kivaa sunnuntaita kaikille! Miä lähden möyrii raparperia maasta piirakkaa varten, illalla tulossa vieraita. Pääsykokeet huomenna ni kerratakin täytyisi...

Tää ovis on muuten nyt niiin hyödynnetty kyl sit ku vaan voi :D Jatkossa kyllä näistä oireista tunnistan oviksen ilman testejäkin.

Hile kp 17/31 dpo 0 yk 10

Silv, mikä ihanuus <3 Ja Lumen kanssa!

Tansku, onnea! Hahaa, jos siellä onkin kaksoset :P

Aphrael, etpä tosiaan oo saanut nukuttua! Koitahan parantua!

Jes Hileinen, et ovis on hyödynnetty! Piinapäivät alkakoon!

Mun mielestä myöskin on kiva lukea myös jo raskaana olevien kuulumisia, eli tänne vaan!

Täällä luget ei tuottaneet tulosta, mutta kierto piteni. Hyvillä mielin uuteen kiertoon, kun tietää, että lutis on tarpeeks pitkä ja pavulla aikaa tarttua kiinni.

Plussapuhurit ja kivaa sunnuntaita!!!

Joo mietin tota että oisko johtunu syömisestä. Edellispäivänä en syönyt mitään ihmeellistä ja samaa kuin muukin perhe. Oksentaminen alkoi iltapäivällä ja sinä päivänä en ollut syönyt mitään, ottanut vain antibiootit yhdentoista maissa ja menin takaisin nukkumaan univelkoja pois. Meillä tässä ringissä vaan aina on kaikki mahataudissa jos ollaan oltu tekemisissä kun jollain se puhkeaa. Outoa..

Hileinen, hyvältä kuulostaa sun suunnitelmat sunnuntain suhteen :) ja huippua, jos tunnistat oviksen jo oireista niin ei tartte itseä turhaan tikuilla stressata :)

Liisu, hyvä että lutis piteni, mutta olisi saanut se plussakin tulla! Uudessa kierrossa plussataan sitten molemmat! ;)

BB, tietty pysyt täällä meidän kanssa juttelemassa :)

On. Salille käy mun tie nyt, illalla teen kiinalaista :P Tuhru jatkuu ja testi oli niin valkoinen nega kuin voi olla. Alkaisi ne menkat jo niin olis uusi kierto ja vihdoin oikea mahis niiden terolutien kanssa! :)

Larissa kp 26/27-31, dpo 11, tjot-k 11

Larissa, todellakin plussataan!! Vihdoin säkin toivottavasti voit sanoa heippa tuhrulle. Ei ookaan teroista oikeen mitään tietoa, pitääpä kattoo mitä googletohtori niistä sanoo :) nauti vapaapäivästä!

Mullakin oli mahatautii tai jotai mut ei tarttunut muille, ei ees poikaystävälle. mutta kyllähän noi antibiootit voi oksettaa varsinkin jos syönyt huonosti.

Onnea bb !!! :)

Wildside_ antibiootti oli Ditrim Duplo tabletti 660mg 2 kertaa päivässä ja päälle kortisonia suihkeena, mutta kyllä sitä aina jonkin verran nielusta mahaankin varmaan meni.

Täällä varmaan pms-oireet menossa sillä en usko että raskautumista olis näin nopeasti ensimmäisen pillerittömän kierron aikana tapahtunu. Rinnat ollu tosi kipeinä pari päivää eikä ne raskausoireet näin pian tulis... Ens viikolla saattaa tulla täti kylään, jos ei perjantaihin mennessä kuulu ni saatan tehä ensimmäisen testin jossa tuskin mitään näkyy.

Kp 17, dpo 4/?

Mami91 tarkistin mieheltäni joka on farmaseutti, niin hän sanoi että tuo kyseinen sulla käytössä oleva antibiootti voi tehdä pahoinvointia eli tod näk oksentelu siitä johtunut sitten :)

Wildside_ Kiitos varmistuksesta, niin arvelinkin että se siitä johtui. Oli kyllä aika raju reaktio verrattuna aiempiin lääke huonovointisuuksiin. Reagoin varmaan helposti noihin antibiootteihin ja on tosi paha penisilliiniallergia myös ja mitään sen kaukaisia johdannaisiakaan en voi syödä.

Muoks Kätevää kun on mies jolta kysellä noita :) Ja ihanaa että täällä palstalla löytyy yleensä vastaus kysymyksiin :)

Masukki, nyt ei ole tarkoitus masentaa sua, mutta itse ainakin arvostin esikoisen yrityksen aloittaessa sitä, että ihmiset realisoivat ja kertoivat faktoja. Mutta siis tosiaan ovistestit antaa usein koko kierron ajan jonkinlaisen testiviivan. Niissä siis selkeäkään viiva ei tarkota plussaa, vasta kun testiviiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva. Niitä on toki välillä hankala tulkita, mä sain eilen ihan täysin selkeän plussan ovistestiin, mutta tänään se eilinen testi näyttää jo vähä erilaiselta...
Ja noista oireista, jos ovulaatio on ollut neljä päivää sitten, niin raskausoireita ne ei voi mitenkään olla. Jos ymmärsin oikein niin oot just lopettanut pillerit? On todennäköistä että oireet johtuu ihan vaan siitä. Itelläni oli aika hurjia oireita silloin ku lopetin pillerit ja ekoja luomumenkkoja odotin reilu 3kk, kiertopäivä oli 70 jotain ku ekat menkat vihdoin tuli. Ja oireita oli ollu jos jonkinmoista ja raskaustestejä olin ehtinyt tehdä useampia. Joten ihan vaan sillä ettei pudotus olisi liian kova jos nyt ekasta kierrosta ei tärpääkään. Mutta toki sekin on mahdollista! Ja toivonkin sulle mahdollisimman pikaista tärppiä! Toivotaan parasta! :)

Tässä vielä kuva mun o - testeistä, yli on toissapäivältä (kp 18), keskellä plussa eiliseltä (kp19) ja alinpana tän päivänen (kp20).

Liitteet

• 1432478682038.jpg
    1432478682038.jpg
    17.5 KB · Katsottu: 189
Mulla kesti kanssa pillereiden jälkeen 3 kk että tuli ekat menkat ja sen jälkeen n 2 kk ja sitte alko tulee useemmin. En kyllä ikinä enää koske pillereihin :/ ainakin mulla laittoivat kropan iha sekasin

Mä en saanut ovisplussaa testiin ja hormonaalista ehkäsyä en oo käyttäny yli 2 vuoteen ja väitän että oireeni alkoi todella aikaiseen vaikkakin varmaan oli osakseen kuviteltujakin.. nyt ei enää ole kuviteltuja :) ja raskaana toistaiseksi ! Kaikki on mahdollista ;)

Mie hylkäsin pillerit heti sen jälkeen kun tajusin et ei tullut vuotoa. En tykänny yhtää.. Lopullisesti tein päätöksen et pillereihin en koske. Kierukka tulee sit kun kakkonen ilmaantuu.

Takaisin