Tansku, onnea vielä!

Sehän oliskin jotain jos kaks olis molemmat tarrannu kiinni. :)
Aphrael, kuulostaa ihanalta hääjuhlalta. :) Se on parasta, jos juhlat on järjestäjien näköiset.
Lume, haha mikä apuri sulla on. Meilläkin kissat "auttaa" koti- ja käsitöissä. Lakanoiden vaihto on ykköspuuhia.
Hileinen, onnea pääsykokeisiin luvun kanssa! Tosi hyvä jos alat tunnistaa ovista ilman tikkuja. Mullakin tosi optimistinen olo tästä kierrosta, mä vaan päätin että nyt onnistuu. Saa nähdä pitääkö päätös, mutta yritys on kova.
Liisu, harmi ettei luget antaneet plussaa, mutta hyvä jos tehos kuitenkin niin että kierto piteni. Ton perusteella seuraavassa kierrossa olis hyvät edellytykset tärpätä.
Mami, hyvä jos kuitenkin sun pahan olon syy selvisi, niin ei tartte jännäillä tuleeko muutkin vielä kipeäksi. Vaikka kai ne olis tullut jo, jos ois tullakseen.
Larissa, pahoittelut negasta. Mutta ensi kierrossa uusilla kikoilla!
Masukki, onhan se raskaus kuitenkin täysin mahdollinen, vaikka oireet ei siitä kielisikään vielä.
jm, onpa ärsyttävää kun sun mies ei viitsi kertoa sulle mitä tapahtuu. Ja voihan sun ovis tosiaan olla myöhässä stressin takia. Niinhän se yleensä on, että jos kierto pitenee niin se johtuu myöhästyneestä ovulaatiosta. Mulla käy joskus niin, vaikka tosi harvoin. Varmaan ehkä parin vuoden välein.
Kysyit mun dpo:sta, mulla on nyt viidessä kierrossa alkanut menkat dpo16, ja se olis 5.6. Silloin ajattelin testata.
Silv sulla kans mies ei näköjään oikein ajattele. Luulis että on itsestäänselvää että puolisolle kerrotaan omista menoista että voi suunnitella mitä tekee. Mutta sun uus vauveli on varmaa hyvä kunnonkohottaja, kohta sä varmaan saat jo kehua kuinka hyvä kunto on.
Gatusa, tosi ihanan sävy tossa langassa, varmasti toimii! :)
Joanmarie, tsemppiä piinailuun! Niin ne testit tuppaa tekemään, että huutelee kaapista käyttämään.
mh, niin se testausinto tuppaa jäämään päälle. Tsemppiä vieroitusoireisiin.
Mariska, sulla on jännät päivät lopuillaan taas. Kumpa nyt täti pysyis poissa ja teillä tärppäis! :)
Muurahainen, teillekin hurjasti toivon plussaa! :)
Bb, varmasti sun uusikin kroppa tulee olemaan hieno. Ja sun lapselle se tuttu ja oikea. :)