Raskaaksi 2015

Hullunkuriset stressin auiheuttajat vol... öööö..... tuhat?

Teksti sisältää avautumista!

Jos se ovis on tuloillaan kuitenkin.... mies ilmoitti juuri että poika tulossa meille viikoksi kun on joku työharjoittelu! Ääääääää!!! Pistää niin vihaksi, aina asioita kerrotaan tämmösellä varoitusajalla. En halua kuulostaa itsekkäältä mutta tämä on myös minun koti ja pitäisi olla meidän yhteinen elämä. Olen ennenkin sanonut että haluan tietää ajoissa jos esim vaihtavat vkl jolloin lapset meillä! Mitä jos olisin suunnitellut meille jotain!? Tässä tapauksessa nyt suunnitelmissa oviksenpongaus ja sitten ne hepeneet kaapista ja romanttista iltaa. Saa nähdä meneekö taas kerran ovis ohi tämän takia. Jos menee, itseni tuntien sytytyslankani loppuu :smiley-angry026

Niin ja se stressin aihe. Kellistääkö mies tänään kun poika tulee huomenna. Vaiko ottaa riski ja yrittää pojasta huolimatta vasta sitten jos se plussa sieltä tulee. Tiedän, kuulostan ihan mielipuolelle :grinja ehkä tässä asiassa vähän olenkin sitä :woot:

Niin ja sitä piti vielä kysyä, onko jollain tietoa kuinka paljon ennen ovista kohdunnapukka pehmenee? Eilen vielä löytyi mutta enää ei tunnu....

Mulla tulee jokaisen kierron lopussa oireita.. Keltarauhasen kasvamisesta ja hormonivaikutuksista :)

Jm ymmärrän sua tossa. Tuntuu että mies ei kerro läheskään kaikkia menoja ja tuloja - ennen kun edellisenä iltana tai parhaimmillaan juuri kun on lähdössä tyttöö hakeen.. Oon sit kans kyllä niin kyllästynyt kun ei voi yhtään aikaisemmin mitään mainita.. Nimenomaan pitäis olla yhteinen elämä mutta välillä tuntuu et oon täysin ulkopuolella.

Ja peeäs. Millä helkkarilla pystyn vielä yli viikon odotteleen ja ihmetteleen tätä kiertoa??! Kp 24/31 dpo 7-8 yk 11!

photo0928.jpg
niemja se oli iha 100% puuvillalankaa, tänää vaihoin langat ja sain vapaast valita ni tuli keskipaksua puuvillalankaa samois väreis tosin näis on hopeasäikeit lisänä antaas kivaa vivahdetta.

Mulla on kans kierron lopussa oireita, mieliala heittelee,pissattaa, mahassa tuntemuksia jne. Että noista oireista ei voi päätellä että tuleeko menkat vai plussa. :)

Lume: eikö joku muu vaihtoehto olis parempi...miks lääkäri ei vaihda... mulla vaihtoi pelkästään hinnan takia ja ku yrittäminen on säännöllisen epäsäännöllistä

Onnea Bb vielä digi tuloksesta

Juu ovis testi näyttää lähes aina jonkinlaista viivaa...

Toihan on gatusa tosi kivannäköstä lankaa! Tulee varmasti kiva bolero ;) ja meneehän se ohuempiki puuvillalanka mutta kestää kauan kutoa :D

Mulla ovistestit ei näyttäny viivaa kokoaikaa, ainoastaan yhtenä päivänä. Ja seki haalee. En tiedä oliko se plussa sillon, vai oliko ovis ollu jo viikkoa aiemmin. Mutta siis kolme testiä oon ainoastaan tehny ja yhteen vaan saanu viivan. Että yksilöllistä seki..

Tyttötiikeri: joo en haluukaan odottaa liikoja sen takia epäilen ennemminkin pms-oireita tai oireita pillereiden jälkeen :) Olen jo kerran elämässäni pillerit jättänyt kolmeksi vuodeksi kun kun tulin pillereiden aikana raskaaksi ja se meni kesken n. Viisi vuotta sitten, mutta silloin en olisi edes ollut vielä valmis äidiksi, mutta luotto pillereiden tehoon meni ja nyt parin vuoden pillereiden jälkeen ja nyt ne lopettaneena toivon hartaasti vauvaa. Vähän on myös pelko että keskenmenon jälkee paikat olis jotenki vialliset, mutta ei kai sen pitäis vaikuttaa, toivottavasti, tai toiv. Silloin ei ollut ainut kerta...

mutta siis ovulaatio näkyi ihan kunnolla, testiviiva oli heti tummempi kuin kontrolliviiva ja seuraavana päivänä jo joutui odottamaan ja tuli haalea puna :)

en aio hötkyillä raskaus luulojen kanssa vaikka se toiveena onkin.

Joo, ei niihin ovistesteihin aina viivaa tule. Siks sanoinkin että usein on näin, että jonkinlaista viivaa testi antaa koko kierron ajan. Mutta ei toki aina.

Masukki älä pelkää, ei keskenmeno vaikuta myöhempään raskautumiseen. Ainakaan normaalisti. Tietty ainahan poikkeuksia on. Mutta enpä usko että sun tarvii semmosta pelätä ainakaan. :)
Ja siis kyllähän monet sanoo että on raskautunu heti kun pillerit on lopettanut. :)

Lucky mä en tiedä. Enkä mä tiedä kehtaanko mennä sille lääkärille enää kun oli niin töykeä sillon puhelimessa :o

Mä lopetin pillerit lokakuussa ja tulin raskaaks joulukuussa. Eli yhet normi menkat tuli ennen raskautumista. Se meni valitettavasti kesken helmikuussa. Tyhjennysvuoto tuli ja sit tuli normi menkat taas ja sen jälkeen raskauduin.. Nyt mennään rv 10+0. Ja siis mulla toi keskenmeno ei sotkenu kiertoo ollenkaan. Tuli menkat normaalisti ja se keskenmenon jälkeinen kierto oli 36. Eli ei keskenmeno vaikuta raskautumiseen. Kaikki raskautumiseni on saanut alkunsa yk 2 oli sitten keskenmeno tai ei. :)

Tämä ketju on niin aktiivinen että kun ei millään ehdi joka päivä lukea nii kerralla saakin sitte selata montamonta sivua ja sitten oma kirjoittamienenkin jää, mutta nyt! :)

Muutamassa päivässä ehtiikin näköjään tapahtua, onnittelut kaikille plussanneille! :)
Tämä on niin jännää lukea muiden tilanteista, testailuista ja mahdollisista oireista.

Täällä tänään kp21, dpo7, loppuviikosta havaitsin tissien ajoittaista kipuilua ja alavatsassa nippailuja, nyt viikonloppuna väsyttänyt kovasti. Jännäviikko tiedossa, saa nähdä kuinka pitkälle malttaa olla testaamatta kun noita liuskoja tuolla kaapissa olisi :)

Tässä kukkuessani tuli mieleen, että tuleeko teillä (jos tulee) tissit kipeäksi ennen vai jälkeen oviksen? Itellä eilen vähän nännejä tuikki ja nyt illan mittaan tullut koko rinnat jomottaviksi.. Jostain luin että ovikseen liittyvät tissikivut johtuu keltarauhasesta, eli viittaisi sit vissiin siihen et ovis on jo tapahtunut?

Kaikkea sitä pohtii ku tarpeeksi pohtii :D

Ninukki, Mulla kipeytyy ainakin oviksen jälkeen ja tuo vaiva (samoin kuin kaikenlaiset nipistelyt, jomottelut ym vatsassa) johtuu keltarauhasesta joka kasvaa irronneen munasolun tilalle.

jm Älä välitä :D Täällä ukko kyllä kertoo jos jälkikasvunsa on tulossa heti ko vaan muistaa, mutta exänsä tekee sitä, että mm. nyt ne tulee tänne viikoksi, jotta pääsee omat menonsa hoitamaan ja kukas se täällä sitte arkipäivät onkaan niiden kanssa ko ukko on töissä :greet025 Ei mulla nyt sinällään oo mitään sitä vastaan, että niiden kans oon, mutta välistä vaan tuntuu ettei siitäkään minkään näköstä kiitosta tai arvostusta saa. Mullakaan nyt kuiten mikään pakko ois niiden kans olla, taitaa vaan anoppi olla ainoa joka jaksaa asian tajuta.

Omaa napaa: Kp 12 / 27-29. Tämä on ihan järkyttävän turhauttavaa :banghead: Ja just tuossa pölähti mieleen, että jos ja kun mie nyt tässä parin päivän sisään saan sen ovis plussan niin mitä hel****** mie sitte testailen ?! Hulluksi tässä jo kohta iteki tulee. Pitäis nyt jotenki saaha unohettua koko asia sen ovisplussan jälkeen ja havahtua vasta sitte ko menkat on myöhässä. Onnistuu varmaan joo.:smiley-ashamed005 Mie niin tiedän, että mie ihan varmaankaan en saa sitä testaamista venytettyä ja tulee muutama nega testattua ennen menkkoja. Ja asiasta kukkaruukkuun, ei tuu ihan heti mieleen koska ois vimeksi ollu yhtä hyvä ja energinen aamu vain yhen kahvikupin jälkeen :grin Ällö positiivinen fiilis. :wideyed:

Huomenta ! :)

Täällä oli ainakin Bbn upea digi tulos ! Onnea ! :)

Beislalle toivon että nyt olis teidän kierto :)

Pahoittelut tädeistä, kiertohäiriöistä ja muista kurjuuksista. Hus pois sellaiset ! :)

Tsemppiä jokaiselle ja plussaa toivon kovin kovasti kaikille :)

Mun testaushirviö nostaa päätään, onneksi ei oo testejä kaapissa :D menkka jomot muistuttelee silloin tällöin ja muuten olo täysin normaali. En kyllä suuria nyt odottele.
Tytön synttärit x2 vietetty ja kivas oli , joskin lapset taisi olla illalla sokerihumalassa niin holtitonta oli meno :D viisi päivää lomaan !!!

Mukavaa päivää kaikille !!

Mariska kp 27/28-30

Pikkasen omanapailua tähän väliin. Kuumia aaltoja ollut jo monta päivää, eilen poltteli iho niin et mittasin kuumeenkin, mutta ei mitään. Sitten tuli niin huono olo, että oli pakko kellistää itsensä päiväunille. Kohtua poltteli eilen menkkamaisesti, että eiköhän tossa keskiviikkona täti kurvaa kylään. Mutta jos ei niin torstaina saatan testata.

Muurahainen kp 28/31 dpo 10, yk 17

Takaisin