Raskaaksi 2015

Oo Bb <3 ihan kamalasti onnea !!!

Mä söin clomifeneja. :) ei vaan pysty. Mun työ on tosi ruumiillista ja en pysty tekemään mitään kun noista tulee niin kamalat munasarja kivut ja pahoin voinnit :/

Mä ehkä olen jo vähän täss vaipunut epätoivoon koko lapsi asian suhteen ja koira vauva saa nyt riittää <3 tulee jos on tullakseen :)

Tansku, voi että enkö jo saisi pian kaveria helmikuisiin? :( en jotenki osaa mennä tammikuisiin vaikka voi hyvinki syntyä sillonki.. neuvolahan sen La:n laskee sit.. millon sä meinasit soittaa neuvolaan?

Gatusa millasilla hinnoilla sie teet vauvan vaatteita? Onko jotain malleja vauvan vaatteista :) tässä jos saan udella? :)

Soma mä sain tosiaan dpo 9 pc:n testiin iha haamujen esiasteen, että ei ne aina tarkota ettei ois jtn tapahtumassa, sit dpo 11 jo selkee hailura :)

Taikatuuli, on kyl ihme toi polvihommeli. :/ toivottavasti saisit sen suhteen parempaa apua vielä :) sullakin siellä komea digitulos ;) onnea <3

Muurahainen, mä toivon että yllätyt kun et oo testaushimoissasi niin plussan piakkoin. ;) lääkäreille buuaukset ja helmikuisiin sielt!!

Sandy, ovisplussia ja pupuilua ja helmikuisiin sieltä ;) !!

Punaviinistä oli puhetta mä luulen että join punkkua edeltävänä päivänä ku oli ovis.. en tosiaankaan ku yhen lasillisen. :) tiedä oisko siitä ollu hyötyy.
.

Toivottavasti muuten ketään ei haittaa että hengailen täällä vielä. Jotenki oon niin yksin asiani kanssa :o enkä osaa siirtyä itekseni juttelee tonne helmikuisiin :D niinku oon jo tehny... Onnistuin ilmottamaan oman viestini näppäilyvirheen vuoksi roskapostiksi ja moderaattorikin naureskeli mulle että nyt hän ei ymmärrä miksi viestini on roskapostia.. xD oon ihan urpelo..

Rentouttavaa helluntaita arvon leidit!

Selasin tuossa melkein 400 viestiä läpi ja nyt jo lyö pää ihan tyhjää.

Onnittelut ensalkuun plussanneille! Paljon tarrasukkia matkaan. Se on niin ihana tunne kun sen plussan testiin päräyttää :)

He keillä ovis kolkuttelee ovella niin hyödyntäkäähän se mahdollisimman hyvin :wink

Pahoittelut tädin kohdanneille. On se kumma kun ei voi poissa pysyä! Tsemppiä teille! Ehkä sitten ensi kierrossa...

Larissa, hyvännäköinen leipomuskuva sai kyllä kuolan poskelle! :p ja ihana koiruli siellä makoili kesäturkissaan!

Silv, voi että mikä ihanuus tuo malamuutti! Ihanaa että päätit ottaa sen. Ja vielä kun pikkuinen pääsee pkt:on temmeltämään :) onnea uudesta tulokkaasta!

Lume, tsemppiä sisäsiisteyden kanssa. Kyllä se siitä :) mutta on sielläkin vaan ihana pikkupallero!

Mymmelisti, jee ei oo enää montaa päivää käynnille! Oon ihan fiiliksissä sun puolesta! :) Toivottavasti saat sieltä apukeinoja raskautumiseen. Saisit sit plussata hetimmiten! :wink

Gatusa, ihania tekeleitä sulla! Onneks mies näytti vihreää valoa :)

Beislalle plussatuulia!

On. Täällä odotellaan tiistain nt-ultraa jännityksellä :nailbiting: aika mennyt kyllä niin nopsaa! Tänään mennään 12+5 jo. Ultran jälkeen yritän, paino sanalle yritän, olla stressaamatta ja vakuuttelen että kaikki sujuu loppuun asti hyvin :)

Kaikille vielä tasapuolisesti tsempit ja plussausonnea! :Heartred

Täällä dpo 15 ja puhdas nega testattu. Mutta kiertohäiriö on ainakin lugejen avulla korjaantunut. Hyvää sunnuntaita ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti kiertojen ja odotusten eri vaiheisiin!

Vielä kerran onnea bb!! :Heartred Nyt sun on pakko uskoo kun digikin sanoo että raskaana oot :joyful:

Kyllä ne oireet voi alkaa jo noin aikaisin, voiskohan olla että sillon on herkempi raskaushormoonille jos alkaa aiemmin, tai onhan sekin mahdollista että on vaikka tuplat tulossa :grin
Mullakin alko aika aikasin oireet, närästys,pissatus ja etova olo. Mutta mulla tosiaan oli sillon tuplat :) jännästi noi oireet loppu melkein kokonaan rv9 kun toinen meni kesken, tiedä sitten oliko sattumaa vai vaikuttiko se alkioiden määrä siihen.

PLUSSAATUULIA+++++++++++++++++++++++++++++++++++ :talk017

Ja pahoittelut menkoista ja negoista! Ensi kierto olkoon teidän!

Mulla putos lämmöt eilen 35,6 ja koskaan ei oo noin alhaalla, mitähän se meinaa? o_O Mutta nousi takasin normi lämpöö ylemmäs.

Kp 25/27-30

BB: ajattelin ensin testata vahvemman plussan (siis huomenna :) ) Ja ehkä sitten soittaa neuvolaan. Ei sinne kuulemma pääse kuin lähempänä 8 raskausviikkoa. Mutta täytyy varmaan ilmoittaa myös tuonne lapsettomuuspoliklinikalle, että miten tästä nyt sitten edetään heidän kanssaan.

Liitytään BB sekä tammikuisiin että helmikuisiin ;)

Mä rupesin aavistelemaan jotain tapahtuneen jo viikko ovulaation jälkeen. Suomen peliä katsottiin ja mahaa kramppas ihan . Sen jälkeen alkoi etova olotila. Toissapäivänä rinnat kipeytyivät.

Ihmettelen kyllä että mikä se mun "mahatauti" oikein oli, kun sehän on helposti tarttuva ja sille altistu mun lisäks 12 ihmistä ja vaan mää sain sen o_O Voiko antibiooteista tulla tollanen reaktio että yhen päivän laattaa ja 2 seuraavaa päivääkin on vielä tosi huono olo eikä pysty kunnolla syömään, osaako joku meidän hoitoalalla työskentelevistä sanoo? :)

Mami91 voi luoja jos on tuplat.. ei tosin pitäs suvussa olla.. mut no sen näkee kai sitten tulevaisuudessa. :D nyt ku on yrittäny tosiaan syödä hyvin aika välein niin olo pysyy parempana, ja muistaa juoda ku joutuu pissalla ravaamaan kokoajan. Yölläki...

Tansku, mä aattelin soittaa ens viikolla. Eihä sitä saa aikasemmaksi mutta saapi kuitenki ajan jo sit jota voi odotella :) ja tosissaan en mä osaa mennä sinne tammikuisiin :D ku en voi ilmottautua sinne listallekkaan :) nooh eiköhän tonne helmikuisiin ala kohta seuraa tulemaan

bb, Joo kannattaa syödä tasasesti niin olo pysyy parempana, mulla oli yöpöydällä digestive keksejä ja söin ennen nousua yhen niin ei ehtiny tuleen niin huono olo ja vettä piti olla kun suuta kuivas. :) Alussa saa juosta pissalla ja lopussa saa juosta vielä enemmän pissalla :grin Voi että kun itekkin sais kohta kokee ton kaiken uudestaan, ja mulla on ollu koko ajan ikävä vauvamasua, vaikka se oli jo 20 viikolla tosi iso ja hankala :hilarious:

Nuuhku voi harmi, jotkut rotukoirat on tosi kalliita.

Silv, sun koiran silmät on kyllä niin kauniit!

Mira, en usko että kukaan pahoittaa mieltään siitä että vanhat tutut käy moikkaamassa. Plussata me kaikki kuitenkin yritetään, ja musta on vaan kiva kuulla miten muilla raskaus sujuu. :)

nni, kyllä kaikilla on oikeus surra, jokainen ottaa asiat niin eri tavalla. Minä joka normaalisti hyvin harvoin itken, oon kyllä itkenyt aina menkkoja rankasti jo ekassa yrityskerrassa.

Lissu, ihanaa kun sun mies tulee viimein kotiin! Saa teilläkin jo yrityst alkaa. :)

Freya, kiva kun kävit moikkaamassa ja hyvä että poika vahvistuu ja pääsee pian kotiin.

jm, sun ovistesti näyttää tosissaan hyvältä! :grin

niemja, hieno mekko ja tosi kiva idea käyttää uudelleen vanhaa kangasta.

Tansku, paljon onnea! :wav

dreamer, kumpa olis ollu valemenkat sulla! Innolla odotan sun tiistain testiä. :)

Kizu kiitti linkeistä, täytyy tutkia niitä lisää. Onnea ovisplussasta!

Taikatuulilla hieno digitulos! :grin Voi että sun polvi kun tuli uudestaan kipeäksi. Harmi kun joutuu yksityiseltä hakemaan hoitoa, mutta vois olla sen väärti jos saa sen kuntoon.

Lume, tauko voi tehdä hyvää, ainahan voi jatkaa yritystä ja lääkkeitä kun siltä tuntuu.

Bb, siinä on hieno digi myös, onnea vielä kerran! :wav Kiva vaan jos juttelet vielä meidänkin kanssa. :)

Anskunen tosiaan aika mennyt kovaa, sullahan alkaa olla kolmannes takana!

Rosann, pahoittelut negasta. :sad001

On. Dpo4, oireita odotellessa. Tää on taas sitä aikaa, kun ei ole oikein kerrottavaa. Paitsi että fiilis on edelleen positiivinen. :)

Beisla :) kiva ettei häiritse mun höpöttelyt täällä.. ! Ja toivotaan että sun positiivinen mieli tarkottais jotain. Mulla oli oviksesta asti tosi positiivinen olo mut jos joku jtn sanoin ni olin vaan että "eeei se mitään ole ei voi olla ei ole mahdollista jnejnejne.."

Haluun teidät kaikki helmikuisiiiin <3 en mä haluu luopuu teistä! Teistä on ollu hirveen paljo tukee ja ihana jutella teille ku ootte kaikki aivan mahtavia ihmisiä ja täältä saa kaikkeen mielipiteitä jne. Ääh tippa tulee linssiin <3

Voi kiitos Sandy <3 Ja kiva kuulla sinunkin kuulumisia!

Ääää Lume anteeksi! Jotenkin muistelin, että sulla oli vielä epäselvä tilanne... Mutta uusi kierto ja uusi mahis!

Onnea o-plussasta kizu!

Pahoittelut negasta Rosann :(

Mun viime ultrassa näkyi kaksi isompaa munasolua, ja samana päivävä ovuloin - ja pupuilimme. Jaiks. Tuli vaan mieleen, että niitä saattaakin olla kaksi. Pari kuukautta pitää ilmeisesti vielä jaksaa ennen äitipolin ekaa ultraa.

Luin taas muutaman sivun tekstiä enkä muista mitään :D Ei ole toi muisti parhaimmassa terässä kun ensin kolmen huonosti nukutun yön jälkeen valvoo melkein 24h ja sit nukkuu alle 5h..

Hienoja digitestituloksia oli ainakin! Mullakin menee la niin tammikuun loppuun, ettei oikeasti voi tietää tuleeko tammikuinen vai helmikuinen..

Joku oli negankin testannut :( ja haamujen esiasteistakin oli keskusteltu. Mullahan eka testi oli joku haamujen esiasteen esivanhempi eli uutta testiä vaan myöhemmin..

Jm, Mulla on tullut ovistesteissä "notkahdus" juuri ennen ovista eli ei kannata luovuttaa vielä testin kanssa.

Mami kyseli vatsataudistaan (?) Vaikka yleensä tarttuu herkästi niin ek aina tai saattoihan oireet tulla jostain syödystäkin.

On. Flunssa ei ole helpottanut yhtään ja huomenna pitäis selvitä töihin. Häät oli ihanat, juuri kavereitten näköiset. Kirkossa jo rento meininki ja heti syömisten jälkeen vaihtui vaatetus ns kotivaatteisiin eikä ilta ollut pitkälläkään kun oli jo yövaatteet morsiammella. Hyvää livemusiikkia lähes tauotta 7h ajan jne. Ja mä selvisin hengissä! ;) Vähän sokerihumalaa meinasi pukata kun piti sokerilimua litkiä pitämään etova olo poissa ;) Nyt pitäis tsempata itsensä ylös sängystä kun nuorimmainen tulee varmaan kohta kotiin ja vois edes meikit pestä pois naamasta ;)

Hirmuisia plussapuhureita puhaltelen että saatais bb:lle monta kaveria helmikuisiin!

Ei Se larissa haittaa :) kyllähän se aika epäselvä oli alkuun :) onneksi aina tulee uusia kiertoa ja uusia mahkuja :)

Kyllä mäkin olen sitä mieltä että tauko tekee nyt hyvää. Ja niinhän ne voi sit aloittaa uusiksi kun siltä tuntuu.

Tää pallero on kyllä yli ihana ja kiltti. Ja huimasti edistynyt asioissa. Sisäsiisteyskin jo hieman parempaa. Eilen vaan 2 sisälle.

On vaan vähän yli innokas neuloja avustaja :D :P
ImageUploadedByVau Foorumi1432456960.821386.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1432456989.184557.jpg

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1432456972.159453.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1432456972.159453.jpg
    68.8 KB · Katsottu: 165
Takaisin