Raskaaksi 2015

Larissa joo sama virsi tosiaan joka kierron alussa, mutta aina sitä vaan sortuu testien kanssa heilumaan :D Ja sortuu niinkin epätoivoisiin tilanteisiin, kun itse tänään. Nimimerkkillä tihrustan taskulampun avulla onko siinä testissä haamu vai ei :oops::laughing021

Ihanat koirat. Itsellä kans koira kuume kova

Bb : onnea vielä plussasta!

Ovis plussille nyt peitto heilumaan ha vähä äkkiä

Tyttötiikeri: uskon että ketuttaa!!! ♡

Menkat joilla tulleet ni pahoittelut! Ja onnea seuraavaan yritykseen!

Gatusa: onko ukko ollu kiltisti. Ai niin.... toihan se sulle niitä lankoja! :D

On. Täällä super ärsytys päällä... Jo sanoin ukollekki etten tykkää siitä :rolleyes: poika taas kiusannut mua... hitto jo 4 vuotias osaa olla ärsyttävä

Mie oon nyt taustaillu täällä ja lueskellu teiän juttuja.

Onnittelut plussanneille!

Ja sit hyppäys omaan napaan: Tuos alkuviikosta oli menkat jotka kesti vaan pari päivää ja oli tosi vähästä vuotoa. Ei ees lorissu pönttöön kunnol verta kuten yleensä. Ja menkat kestää normisti 5-7 päivää. Ja kp oli muistaakseni 39. Ja nyt sit epäilyttää et ois valemenkat. Nimittäin maha on turvoksissa edelleen ja päätä särkeny monta päivää. Huono oloki on ollut ja saunaki tehosti sitä enemmän... Tiistaina teen testin.. Tekisin jo aiemmin mut tili ei anna periks :( inhottavaa odotella...

Taas tää puhelin teki sen ku kirjotin romaanin.. aaargh!!

Lucky ja kaikki muut onnittelijat kiitos <3

Jm, eiku puuhastelemaan me pupuiltiin päivä ennen ovista tässä ollaan. :)

Tansku onnea plussasta! :) tuutko helmikuisiin?

Onnittelut Tansku! :)

Soma, tuo on niiiiin tuttua! Arvaa olenko sitä eilistä negaa yrittänyt käännellä ja väännellä sekä katsoa kaikissa mahdollisissa valoissa :grin

Dreamer, sun plussatestiä odotellessa :wink

Lume, milloin testaat taas??? :)

Jm, niin silloin se kai olisi se "paras" aika. Laitan tähän taas tämän taulukon, jota olen täällä varmaan vuoden viljellyt :grin Alkuperäinen löytyy osoitteesta http://pregnant-naturally.com/get-pregnant-3-4-5-days-before-ovulation/

Untitled-1.jpg

lucky juu onha se jossai määrin, sano et huomen mennää palauttaa langat ja kattoo jos olis paksumpia lankoi mistä tykkään, hän kun on sitä mieltä ettei tuo lanka sovi kesävaatteisiin esim boleroihin.
Photo0924.jpg
mitäs mieltä ootte? on meinaa superohutta.

Onko tuo gatusa villalankaa? Sopis ihanasti hartiahuiviin tai johki, boleron tekisin ehkä puuvillasta tai bambusta.. Kesälle sopii paremmin.

Tansku onnittelut plussasta ♡

Dreamer joskos olikin valemenkat, toivotaan parasta ;)

Mun oli pakko tulla toivottaman Kizu tervetulleeksi :D En tiedä muistatko mua mutta plussattiin molemmat silloin suht yhtä aikaa, mut mulla meni kesken se raskaus nt-ultran aikana :( Oon monesti miettinyt et mitä sulle kuuluu ja tulin niin iloiseksi kun olit laittanut tänne viestiä :)

Parin keskenmenon jälkeen sain taas plussan jonka seurauksena meille syntyi pieni poika huhtikuussa. Ongelmitta ei tämäkään raskaus mennyt kun poika otti varaslähdön maailmaan ja syntyi rv 30+6.

Tällä hetkellä poika voi mainiosti, on kyllä vielä sairaalassa mutta paino alkaa nousta ja maito maistuu :) Jos muutaman viikon päästä voisi haaveilla jo kotiin pääsystä!

Säännöllisesti lueskelen teidän juttuja mut vaikea pysyä perässä :) Onnittelut plussanneille ja malttia piinailijoille!

Voi että!!! Muistan kyllä! Ei ole sinuakaan elämä kauniisti kohdellut. :( :( ihanaa että saitte viimein lapsen, vaikkakin etuajassa. ❤️❤️ ihanaaa kuulla sinusta ❤️❤️

Soma, mulla on kans tossa dpo 9 eilisessä testissä joku harmaa hailu. :grin Mutta sehän ei mitään tarkoita, jos ei oo sitä punasta väriä viivassa :sad001 Voi kun joskus sellaisen testin sais tehtyä!

Larissa juurikin näin. ..ja sitten käy niin, että sinne tulee noita haamuja kummittelemaan :D Pitää apteekkeihin yms joku kielto kohta järjestää itselleen, ettei saa testejä :D

Takaisin