Heips!
Mä oon seuraillut täällä taka-alalla. Kommentoidakin tahtois, mutta kun kirjoitustahti on niiin hurja etten mä pysy mukana

Nyt on pakko vähän raapustaa kun kerrankin ehdin koko ketjun lukemaan uusimpaan viestiin asti :)
Ensinnäkin onnittelut plussanneille

Plussauutisia ja plussakuvia on aina ihana katsella
Ovista odottaville hedelmällisiä hetkiä!
Pahoittelut negan saaneille ja uuden kierron kohdanneille

Erityiset pahoittelut niille joilla alkanut raskaus ei jatkunutkaan. Mutta kun itsekin olen tätä palstaa jo 1,5 v seurannut, niin oikeasti uskallan kokemuksien perusteella sanoa että epätoivonkin keskeltä löytyy valoa ja se syliin asti kantava plussa voi tulla ihan milloin vaan
Täällä oli joskus ikuisuus sitten juttua apukeinoista ja sitten mös alkoholin käytöstä. Punaviiniähän suositellaan nauttimaan oviksen jälkeen ja pitäisi auttaa kiinnitymisessä. Lisää kaiketi verenkiertoa tai jotain. Ja tuskin siitä viinilasin ääressä rentoutumisestakaan on haittaa :) Mä henk. koht. liputan viinilasin puolesta

Itse olen molemmissa raskauksissa nauttinut viiniä oletetun kiinnittymisen/ovulaation aikaan ja kaksi lasta on :) Että ei se alkoholi välttämättä ihan pahasta ole, ehkäpä jopa suotavaa yrittäessä :)
Omasta yrittämisestä sanon sen verran että vieläkin odotellaan kuukautiskierron palautumista synnytyksen jälkeen. Poitsu täytti juuri 5 kk ja imetän vielä paljon (yöllä myös). Yritys siis alkaa kun kierto alkaa. Tai yritys ja yritys, lähinnä nyt kiva tietää edes että ei ainakaan kroppa "ehkäise" enää ja raskautuminen olisi mahdollista :) Mut onhan mulla silti kaikenlaisia ajatuksia.... Toissapvänä oltiin just hommissa ja eilen yöllä tunsin hetken aikaa tajutonta mahakipua. Mietin jo että olisiko voinut olla oviskipua. Esikoisen jälkeen tunsin selvemmin oviksen ja plussasinkin kuopuksen heti ekasta ovistuntemuksesta. Todennäköisesti joku suolisolmu vaan

Plussatuulta kaikille ja ihanaa kesän alkua! Katsellaan koska taas kykenee kommentoimaan, mutta luen ainakin, vaikka sitten viiveellä :)
PS. Larissalle superpeukut ja jännittää ihan mitähän sulle ens kierrossa käy kun saat apuja