Raskaaksi 2015

Nyt näyttää kyl raskauskeijussakin olevan saman hintasta noiden cb testien osalta. Täytyypi googletella lisää :)

Tossa aiheeseen liittyvä mukiki ebaysta :)

Liitteet

• 1432411769880.jpg
    1432411769880.jpg
    5.3 KB · Katsottu: 215
Pikainen napailu. Iltavuorosta tultu pois 21.30 jälkeen. Saunas käytiin miehen kaa, ni nyt aattelin äkkiä laittaa viestiä ennenkuin lähen nukkumaan. Ei ollu hyvä idea tuo työhön paluu. Alussa meni han hyvin, mutta loppuillasta alko pakottamaan ja nyt polvi on taas niin niin turvoksissa, et tuntuu ihan ""puupökkelöltä"".:sad001 Huomenna koitettava mennä aamuun ku sijaista ei kumminkaan saa ja työkaveria ei taho jättää pulaan! Töis ol puhetta ku polvea ei tutkita, vaan saikkua vaan jatketaan, ni yks työkaveri ehdotti et menisin yhelle hyvälle erikoislääkärille yksityiselle tuohon lähikaupunkiin ja hälle mahdollisesti pääsisi aika pian. Ei ois hirveesti ylimääräistä rahaa mut turhauttaa tääkin tilanne!:sad001
Anteeksi ku taas selittelin noit polven juttui.:sorry:

Tein tänä aamuna Cb-digiraskaustestin. Lähetän sen erikseen kännykällä ku tabletti ei suostu jostain syystä lataamaan kuvaa viestiin.

Palailen huomenna. Hyvää yötä kaikille!:)

Musta tuntuu, että Mä olen parantunut testausvimmasta. :) pari päivää sitten pitelin testipakettia kaupassa kädessä ja sitten tulinkin siihen tulokseen, et äh, mitä turhaa. Joten testit jäi kauppaan. Kyl Mä sit huomaan jos menkat viivästyy. Ja toiseksi vaikka sen vahvan ovisplussan sainkin, niin pupuilu jäi vähäseen, joten odotukset ei liian korkealla ole muutenkaan... :)

Heips!

Mä oon seuraillut täällä taka-alalla. Kommentoidakin tahtois, mutta kun kirjoitustahti on niiin hurja etten mä pysy mukana :grin Nyt on pakko vähän raapustaa kun kerrankin ehdin koko ketjun lukemaan uusimpaan viestiin asti :)

Ensinnäkin onnittelut plussanneille :Heartred Plussauutisia ja plussakuvia on aina ihana katsella :Heartred

Ovista odottaville hedelmällisiä hetkiä! :thumright

Pahoittelut negan saaneille ja uuden kierron kohdanneille :Heartred Erityiset pahoittelut niille joilla alkanut raskaus ei jatkunutkaan. Mutta kun itsekin olen tätä palstaa jo 1,5 v seurannut, niin oikeasti uskallan kokemuksien perusteella sanoa että epätoivonkin keskeltä löytyy valoa ja se syliin asti kantava plussa voi tulla ihan milloin vaan :love017

Täällä oli joskus ikuisuus sitten juttua apukeinoista ja sitten mös alkoholin käytöstä. Punaviiniähän suositellaan nauttimaan oviksen jälkeen ja pitäisi auttaa kiinnitymisessä. Lisää kaiketi verenkiertoa tai jotain. Ja tuskin siitä viinilasin ääressä rentoutumisestakaan on haittaa :) Mä henk. koht. liputan viinilasin puolesta :grin Itse olen molemmissa raskauksissa nauttinut viiniä oletetun kiinnittymisen/ovulaation aikaan ja kaksi lasta on :) Että ei se alkoholi välttämättä ihan pahasta ole, ehkäpä jopa suotavaa yrittäessä :)

Omasta yrittämisestä sanon sen verran että vieläkin odotellaan kuukautiskierron palautumista synnytyksen jälkeen. Poitsu täytti juuri 5 kk ja imetän vielä paljon (yöllä myös). Yritys siis alkaa kun kierto alkaa. Tai yritys ja yritys, lähinnä nyt kiva tietää edes että ei ainakaan kroppa "ehkäise" enää ja raskautuminen olisi mahdollista :) Mut onhan mulla silti kaikenlaisia ajatuksia.... Toissapvänä oltiin just hommissa ja eilen yöllä tunsin hetken aikaa tajutonta mahakipua. Mietin jo että olisiko voinut olla oviskipua. Esikoisen jälkeen tunsin selvemmin oviksen ja plussasinkin kuopuksen heti ekasta ovistuntemuksesta. Todennäköisesti joku suolisolmu vaan :grin:rolleyes:

Plussatuulta kaikille ja ihanaa kesän alkua! Katsellaan koska taas kykenee kommentoimaan, mutta luen ainakin, vaikka sitten viiveellä :)

PS. Larissalle superpeukut ja jännittää ihan mitähän sulle ens kierrossa käy kun saat apuja :happy:

Larissa en taida testata vähään aikaa kun täti saapui rytinällä 3 päivää sitten :) tosin olo ei kamalan pettynyt ollut kun sen tavallaan jo tiesin että sieltä se kuitenkin tulee :)

Mä luulen että meidän yritykset on vähäksi aikaa tehty. Mulla ei kertakaikkiaan ole rahaa syödä hormoneja ( 70€/prk josta riittää 2kk ) ja käydä niissä kontrolleissa ja niistä kivuista ja oireista mitä niistä tulee ni ala edes kertomaan :D eli varmaan tjottaillaan nyt tässä elämää eteenpäin :)

Ihana oli kuulla uutisia freyjalta ( olihan se freyja kun kerkesin jo nimimerkin unohtamaan ) :D että poika kasvaa ja voi hyvin kaikesta huolimatta ja toivottavasti pääsisitte pian kotiin <3

Lume: mitä hormoneja syöt?
Ehkä sellanen tauko lääkkeistä voi tehdä hyvää mut älä nyt kokonaan yritystä lopeta

521fb0b38b8a68aa0ce444accccf400f

Kai se on nyt uskottava että jotain tapahtuu.. ihan pakko kysyä teiltä joilla jo on lapsia ennestään ja raskaus on takana päin.. että mitenkä ihmeen aikaseen teillä on oireet alkanut? Mä menen nyt 3+6 ja siis eilen aamulla jo meinasin oksentaa ihan tosissani piti miettiä että tuleeko vai ei.. vatsaa kipristelee ja repäisykipuja on ihan selkeitä. tänä aamuna meni tissit ihan araksi ja on sellaset kimmoisat tötteröt.. womanlogin mukaan mennään vasta dpo13 eli kp 28/29 onks tämä hitto mahollista vai ootanko jtn kolmosia. :D

Takaisin