Raskaaksi 2015

Nonni beisla, plussaonnea sitten vain! Jospa nyt tärppäis!
Kiitos kaikille ihanille onnittelijoille joita en ole hoksannut kiittää :)
Mun mielestä on myös mukavaa lukea kaikki pienetki jutut :) mitä väliä hötkyileekö vai ei, kukin tyylillään. Itse yritän mennä maltilla ja eka ajatus olikin että oottelen sinne kp 38 että testaan, mut en malttanut :D ja hyvinhän tuo näkyi. En tosin tiedä minkä mittanen kierto olisi ollut jos oiskin menkat alkanut :) mut kai seki selviää kun ultraan pääsee.

Plussaonnea kaikille jotka testailette!<3 ja muillekin tietenkin!

beisla plussatuulia sinne inshaAllah tärppää :) mulla yliliikkuvat nivelet ja ranteet menee pois paikaltaa itestää ni joutuu niitä laitteleen paikoilleen ja nyt sit kipuilee kunnolla.iha normia mulle mut ei raaski varata painoa sille kunnol jne. ukko lähti just ostaan nappei (tytön ja kaverin vauvan nuttuihin ku pitää saada valmiiks jotta voi laittaa paketin suomeen inshaAllah, mun tapa kiittää) virkkuukoukun tytön takin nirkkoreunusta varten ja hän tuo mulle lankaa. kiva ku mä sille selitin et joko 100% villaa tai sit sekotelanka jossa on villaa ja viskoosia. värin se ainaki tajus ku kuvan näytin ja sit sanoin et tuo myös valkosta taivaansinisen lisäks inshaAllah. alan tekemään boleroita mahdollisimman pian :)

aile onnea plussasta mashaAllah tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms :)

silv aivan ihanaa että siellä näyttää kaikki menevän just niin ku pitääki inshaAllah :) okt on munki unelma mut tällä hetkellä kaukainen sellainen. no minähä en luovuta, minä teen töitä että saan toteutettua unelmani olinpa missä vaan sitten inshaAllah :)

no niin minä oon ollu ite mieli maassa ku stressi, väsymys ja henkinen huono olo ottan yliotetta, tekis mieli itkeä. ei oikeestaa aikaa juuri ollenkaa itelleni jne... kestoyskä vaivaa ja mitä huonompi olo sitä pahempi yskä. no jotain positiivista sentään kuten jo beislan viestiin laitoinki eli lankoja saan tänään inshaAllah ja pääsen alkamaan boleroiden neulomisen ja mahdollisesti teen pari neuleliiviäkin inshaAllah. ukko sano et hän käy ostaas mulle myös sit vaatteita (kengät ja jotai vaatetta kirppikselt ku tänää euroopast tulee vaatteit jotka ei ol enää sinne myyntiin kelpaavia). kohta pääsen siis laittamaan kuvia neuleista inshaAllah...tämä piristää mun päivää sentään jonki verran.

Beisla, anteeksi likainen mielikuvitukseni, mutta ensimmäinen mielikuva lauseesta "puuhasteltiin pitkään kasvimaalla" ei liittynyt marjapensaisiin tai kasvillisuuteen ylipäätään. :D

Haha mulle tuli heti sama mielikuva :D :D :D Miten niin likainen mielikuvitus...

Silv, kiva kuulla susta ja omakotitaloon muutto kuulostaa upealta! Itsekin olin onnesta mykkyrällä, kun talo saatiin ja edelleenkin olen vaikka remppaa riittää :)

Rosanna: täällä oli yks kätilö opiskelija ja voin vaan sanoa että siitä oli niin paljon apua täällä ku sai sen ammattimaisen tuen ja näkökulman näihin lisäksi. Mutta tosiaan jos kokee tän ahdistavaksi ja naurettavaksi niin ei täällä kannata olla :D toivottavasti plussaat pian ja saat vaavin syliin!

Täällä on tosiaan niin ihana olla itse ollu siitä 9/13 lähtien.. saa avautua ihan mistä vaan... Jokaisella meillä sama tavoite saada vauva syliin erilaisin ongelmineen ja ihanuuksineen. Täällä tuskin kukaan teeskentelee. Asiat ilmaistaan niin kuin ne oikeasti koetaan. Mun mielestä täällä on paras vertaistuki asiaan kuin asiaan.

On. Täällä herätty tänään siihen ettei pää kääntynyt mihinkään suuntaan ja vasemman kaulan ojentaja lihaksessa sellanen kipu ihan kuin joku olis yöllä yrittänyt repiä multa päätä irti ja käyttänyt pesäpallomailaa apuna... en tiedä joudunko perumaan huomisen työ vuoron... :/ pitäis kohta lähtee ajelemaan pojan kans kotiin n. 3h matka... onneks ei tartte ku Yhesti kääntyä oikealle ja kolmesti vasemmalle. :)

larissa sehä se ihaninta on jos saa puuhastella kaikkea pientä iha luvalla. me ei olla nyt istutettu mitää ku ei tiä mitä vuokranantajaperheel on mielessä. niitten yks poika puhun et haluu naimisiin mut en sit tiä millä aikavälillä on puhunu ku viime vuonna siitä jo puhu ukolle. sehä muuttas tuoho päärakennukseen (me asutaan ns puutarhurin talossa eli pikku talo päärakennuksen vieressä).

junibea jaksamista, inshaAllah kierto normalisoitus ja luteaalivaihe pitenis.

Olipa tosi avaava lääkärin keskustelu.

"Mun kk on Myöhässä 6pv ja tein testin mis näky haalee viiva ja seuraavana päivänä ei enää mitään"
No ootkos syöny niitä clomeja ?
"En"
Te ette siis yritä enää lasta ?
"No ei tällä hetkellä mutta ei siitä haittaakaan ole jos se tulee"
No kyllä se johtuu siitä pcos:ta jos ei viikon päästä ala, alota keltarauhas hormonit.

Thanks. Tuli vaan olo että haistappa sinä iso pjaska.

En oo hetkeen aikaan jaksanut tänne kirjoittaa, lukenut oon joka päivä, töissä ollu melkoinen härdelli massiivisen organisaatio muutoksen takia, hyvä ku jaksanut siihen päälle oman pirtin pitää järjestyksessä..

Hurjasti onnea kaikille plussanneille!!!! Ja muille plussapuhuria :)

Beisla, kuulostaa jotenkin jännittävälle tommonen omatoimi-insseily, toivotaan että nyt tuottaa tulosta!

Täällä nyt kp14 ja olojen mukaan vois ovis lähestyä, josko tän viikon aikana olisi. En tikuttele, mut talletellaan ahkerasti ;)

Greippimehun käyttäjät, onko teillä mehu vaikuttanut (anteeksi ällötys) about heti limoihin? Oon nyt tässä kierrossa 2-3dl joka päivä juonut ja tuntuu että muutaman päivän jälkeen on ollu melkoisen kosteat oltavat, välillä hulahtaa nii että tuntuu ku ois housuun pissiny... Yyh! Ei ainakaan liukkaria tarvii :D

Jos tää foorumi ei omalta tunnu nii eikö sit ois ihan korrektia poistua vähin äänin, eikä käydä vielä läksiäisiks huutelemassa tuommoista.. Noh, kukin tyylillään, mun mielestä täällä on ihan hauska spekuloida oireita ja "oireita", ite ainakin oppinut sillä tunnistaa mikä sit lopulta enteilee mitäkin, ja kun huomaa että muillakin samaa, niin on ainakin normaalia eikä tarvitse joka nippauksesta hepulia vetää :)

Muoks. Itekin oon siis hoitaja, mutta jotenkin tää on eri asia ku on omasta kropasta kyse, yritys päällä ja toive kova, ei osaa yhtälailla järjellä ajatella kun esim töissä :)

Tsemppiä junibea! Mennään sitten yhdessä helmikuisiin
voi kuinka ihana ilma ollut tänään! Oli pitkästä aikaa oikein nautinto olla koiran kanssa pitkää ulkona ☺ täällä siis piinaviikot menossa.

Olipa ärsyttävä lääkäri lumeella :smiley-angry019

ninukki mulla vaikutti myös melko heti limoihin. Ollaan oltu miehen kanssa molemmat ihan ihmeissään kun on niin liukasta :smiley-bounce022

Mimmulih92 kp 19/28 dpo 5?

Joo oma päätös se on lukeeko foorumia vai ei ja ite ainakin tykkään päivittäin lueskella kun kaikki saman asian kanssa painiskelee, enkä muille ole edes puhunu vauvahaaveista, vielä. Joten tää on melko terapeuttista :)

Ja näin anonyyminä on myös paljon helpompi avautua ihmisille ketkä ymmärtää tilanteen!

Beisla niinkun jo sanottiin niin aika jännän kuulosta tuo koti-inssi! Piti mennä ihan googlettamaan lisätietoa :D kauan tollanen tavara säilyy purkissa tms?
Ja superisti plussaonnea!

Junibea pahoittelut kp1 :(

Ninukki kuulostaa hyvältä jatkuva tallettelu, ei ainakaan mene tärppipäiviä ohi ;)

Ps. Tänään ladytimer sanoo, että Raskauden vaara: medium :D:D:D (dpo 3)

Muokattu viimeksi:
Lume voi ei on tylsää kun hakeutuu lääkärin juttusille toivoen saavansa apua just nyt heti :shifty:itse käyn näissä asioissa aina yksityisellä juurikin siitä syystä että saa mitä haluaa. Kyllä sinne esim. labraan pääsee jos haluaa. Kunhan vaan lyö euroja tiskiin. :grinJa muutenkin tuntuu että julkisella puolella sanottaisiin vain että nyt sinä kyllä hätäilet, katsellaan vielä muutama kuukausi jne jne.... enhän toki tiedä käytätkö sinä yksityistä vai kuinka, tässä vaan oma tyylini toimia. :)En edes tiedä mihin täytyisi ottaa yhteyttä jos haluaisin julkisella puolella gynelle? Äitiysneuvolaan? Terveyskeskukseen? :oops::grin

Beisla ihan mahtava ystävä teillä! Olen kyllä huomannut että vaimosta kirjoittelet ja päätellyt että kaksi naista on kyseessä :)suostuiko ystävänne heti luovuttajaksi? Meinaako hän olla lapsen elämässä "isänä" ? Kerrotteko lapselle vanhempana sitten? Aaaaa anteeksi jos utelen liikaa :)toivotaan että tärppää tässä kierrossa!

Ja tosiaan jos tämä ihmisten intoilu,hätäily ja vaahtoaminen häiritsee/ ärsyttää ni sitten vaan poistuu keskustelusta. Itse olisin vain siirtynyt syrjään hiljaisuudessa, enkä käynyt ensin "moittimassa" muiden intoa.

Tämä on siitä ihana foorumi että täällä ei arvostella, tuetaan, ymmärretään ja kannustetaan. Usein kun lukee jotain netissä käytäviä keskusteluja, törmää siihen että jo ensimmäinen vastaus asialliseen kysymykseen on tyyliin "mitäs tänne tulet tyhmiä kyselemään " . Eihän kaikille kaikki asiat ole niin itsestään selvyyksiä kun taas toisille :)

On. Siskoni pyysi saada tytön yökylään viikonloppuna. Hmm... vien miehen syömään ja iltaa viettämään. Hepeneetkin ostettu. :wink Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin että jos ovis ei vielä ollut ni sattuisi vkl! Ja että olemme terveenä ja etenkin tyttö että pääsee yökyläilemään (muutamana vapaailtana on juuri flunssa pieneen iskenyt ):grin

Jm kp 16-???

Takaisin