Ailella hienot viivat siellä! :)
Nenna, voi kuinka ihanaa oli lukea että olit päässyt kunnollisen lääkärin juttusille!! :)
Pepe on jo vaunuostoksilla käynyt, vau!!
Hih,mä muistan kun esikoiselle vaunut tilasin Saksasta vähän ennen äitiysloman alkamista ja poika päättikin syntyä 4vkoa ennen aikojaan, niin oltiin ehditty olla kotonakin jo pari päivää ennen kun vaunut tulivat :)
Aphrael, kyllä siellä jotain näkyy, jänskää!!
Nepan kirjoituksista huokui ihana rauha ja seesteisyys,paljon plussaonnea sinne :)
Rosanna, jos sä todella koet että tää on täysin naurettava paikka, niin ei ole oikea paikka tosiaankaan.
En mäkään kaikkea ja kaikkia täällä aina ymmärrä, hötkyilyä tosiaan on aika monella, mutta täällä ollaan suvaitsevaisia ja kannustavia. Kaikki halutaan samaa asiaa ja jokainen käyttäytyy tavallaan. Heippa ja hyvää jatkoa :)
Larissa ja muut vehnistä käyttävät. Ootteko aina ottanu sen ohjeessa lukevan 1tl vai ootteko ihan mitannu?
Mä nimittäin tänään ekaa kertaa ihan mittasin ja nuo meidän ihan tavalliset teelusikat on kaukana viidestä millistä! Vähän reilu 2ml meni teelusikkaan ja sen 5ml sain mahtumaan vain ruokalusikkaan, joka tuli sekin melkein täyteen!
Eli mä olen ainakin koko tän reilun 3kk ottanutkin n.2ml vuorokaudessa. Minkähänlainen teelusikka vetää 5ml?? :D
Testatkaahan muutkin
Täällä menossa kp3. Kuukupin antennia pitäis taas lyhentää, en vaan saa siitä hyvän tuntuista. Eilen kokeilin hetken pitää,mutta pois oli otettava kun nipistelee ja tuntuu epämukavalta.
Kauan muilla on menny että siihen on tottunu ja siitä on tullu ns huomaamaton?
Toisesta unikouluyöstä selvitty, mutta ipana teki taas källit ja otti illasta vaan torkut ja valvo puolille öin,huoh.
Mies tais eilen oikeasti huolestua mun harvinaisesta alakuloisuudesta, toi meinaan kotiin tullessaan kimpun punaisia ruusuja ja oli muutenkin ihana koko päivän :)
Nyt ottamaan kourallinen vitamiineja ja sit ompelemaan, jo 6 paitaa tehny itelle,oiskohan kohta taas lastenkin vuoro :)