Raskaaksi 2015

tsemppiä beisla oviksen metsästykseen :)

haikaranyytti juu ei ne julkisel hirveemmin yleensä kuuntele.

minttulaku onnea, mashaAllah :)

täällä minä saan mahollisest tällä viikolla jo mennä lankaostoksille + tarvikeostoksille joten jotka kiinnostun ni voipi laittaa viestiä :) mä oon iha tohkeissani jo että pääsee alkaan töihin inshaAllah :)
ukko ihmeen positiivisella mielellä mun projektista.
täällä iski takatalvi.

Toivotaan toivotaan :) mitä testiä suosittelisitte ? :) digistä en tiedä kun se on niin raaka :/

Mä nyt törkeesti vaan omanapailen.. siis miksi pitää kuvitella itselleen kaiken maailman oireita?? Oikeesti ihan ärsyttävää !! Oon niin varma että jos hetkenkään kuvittelen näitten olevan totta niin tipun ja korkeelta.. mulla on suvussa lapsettomuutta.. mun täti ei saanut koskaan lasta vaikka aikoinaan toinen täti luovutti sille käsittääkseni munasolujakin.. mut ei onnistunut.. ja sit taas toisaalta mun mun suvun naiset on tietääkseni aika helposti raskautuvaa sorttia muuten.. että siskoki sikiää vaan pelkästä ajatuksesta.. ja sit mummot ja tädit yms kaikilla melkee 3-4 lasta. Oma äitikin oli joutunu mun jälkeen (oon kolmas) tekee keskeytyksen ku oli tyyliin synnärillä jo uudestaan raskautunu.. no kuitenkin nyt tuli kauhee ahistus että äääääh... Anteeks meen rauhottumaan jonnekin..

Bb ittekki muistan kun joka kierrossa keksin ittelle oireita ja oikein tuntuu että varmaan aiheutin sitä kuvottavaa oloakin ihan omalla mielikuvituksella joka kierrossa ennen menkkoja. Se oli ihan tosi raastavaa :/
Tosin hassuintahan oli että siinä kierrossa ku plussasin ni en löytäny ittestä mitään oireita :'D
Meilläkin suvussa aika hyvin naiset raskautuneet ja ainoa poikkeus on tätini jolla on kilpirauhasissa vikaa.
Uskon että nyt kun vihdoin ootte päässyt yrittämään niin plussa tulee sieltä nopeammin kun uskoisitkaan ;)

7c292da4ec5a6684bc9bbb203c883bcb

Tuleekohan tää ees oikein :) mutta siis ylempi illalla ja alempi nyt aamulla :)

Kyllä siellä viiva on selkeesti ja värinkin kanssa vielä!!! :) onnea! :) liimaa ja tarroja matkaan!

Taidan silti hakee apteekista uuden testin. En usko ku vahvoja viivoja :D tai siis uskon joo kyl oon ihan varma et raskaana tässä ollaan, mutta haluun nähä tasaväriset viivat :D vähän hassu olo kun vähän kutkuttaa, mutta silti ei oikein tunnu miltään. Ja silti ihan super ihana asia :)

Onnea aile :)!! Mitä testiä nuo on? Jollain muullakin täällä oli tommosia punasia ja mietin jo silloin minkä merkkisiä ne on.

Lume, pyh ja pah aamun testille! Kyllä se nyt saa luvan siitä vahvistua! Mä en luota enää kuin digiin. Pc:n testeillä olen hailuroita saanut nyt parissa kierrossa.

Mymmelisti kyllä tuo varhaiselta km:ltä kuulostaa.

Ailelle onnittelut plussasta!! :)

Kiitos :) rfsun paketin ostin prismasta. Mutta aattelin kuitenki hakea vielä apteekista varmemmat kun noista kuullu niin paljon epääräistä. :)

Takaisin