Lume, ihana karvavauva teillä

viivan vahvistumista odotellessa :)
Mannikalle myös peukut pystyssä, että viiva vahvistuu :)
jm kyseli päänsärystä. En tiedä, kuinka hyvä oon vastaamaan tähän, ku oon "päänsärkysuvusta" ja kyseisestä vaivasta kärsiny enemmän ja vähemmän jo melkeen 10 vuotta. E-pillereitä syödessä särki pää lähes joka päivä, mut nyt lopettamisen jälkeen huomasin, et kierron puolessa välissä särki huomattavasti enemmän ja muuten on useampia päiviä putkeen, kun ei särje ollenkaan
Myylle voimia ja tsemppiä jatkoon

kyllä miehesi varmasti mielensä muuttaa, kun saatte ensin sinut kuntoon :)
Alkoholista vielä sen verran, että vaikka ei kiinnittymiseen mitenkään vaikuta, niin kyllä mulla on siitä illasta ihan kamala morkkis edelleen. Olin niin kahden vaiheilla, että menenkö vai en ja vielä matkalla sinne teki mieli kääntyä ympäri. En tiedä mikä voima munt sinne pakotti

kai mun piti saada "mahdollisesti viimeinen ryyppyreissu ennen raskautta", vaikka en edes tiedä tärppäsikö tässä kierrossa vai ei. Toivoa voi aina... Mutta tosiaan ennen perjantaita kunnon humalassa olin viimeksi vappuna, jolloin täti oli pakkaamassa kamojaan. Senkin jälkeen olen juonut vaan yhden lonkeron, kun istuttiin iltaa kaverin luona. Ei vaan tahtoisi enää alkoholi maistua, mikä on aika outoa, kun normaalisti on pakko päästä vähintään kerran viikossa baariin.
Positiivista on myös, että menkkajomot on pikkuhiljaa tulleet takasin polttelevan tunteen kera, että toivoa on vielä. Olin taas pari kertaa tänään ihan varma, että hanat aukee, mut ei mitään. Edelleen oksettaa silloin tällöin oikeen kunnolla...
Joku meinasi, että mun o-testit viittaisi tulevasta plussasta. Tää sai leveän hymyn mun huulille ja tuli tosi hyvä mieli. Joten kiitos :) o-testejä on vielä 2 tuolla kaapissa, joten katson nyt vielä vahvistuuko viiva vai jatkuuko vahvuuden vaihtelu

vielä pitäisi viikon verran malttaa odottaa saapuuko täti vai ei