Raskaaksi 2015

Gatusa, mainiota että sait mieheltä vihreää valoa omille unelmillesi :) vaikuttaa ihanilta noi vaatteet :) jospa sitä saisi itsekin vaikka tilata jotain kivaa pikkuiselle jokin päivä sinulta sit!

Aphrael, mun mies kans on vähän ulapalla näissä vauvajutuissa.. oon vähä niinku säästäny siltä nyt osakseen näitten asioitten mietinnän :D eilenki ku vitsailin ku mahaa jotain juili että siellä se meidän juniori nyt tekee itellee tilaa ni kysy että "ootko sä nyt varma asiasta ootko jtn raskaustestiä tehnyt?" Naureskelin vaan että no en oo tehny ja vaikka oisinki ni siinä näkyis yhtään mitään :D kun on vasta vähän aikaa ovulaatiosta.. ni se oli ihan pihalla... Oon muutenki päättäny että JOS se raskautuminen joskus tapahtuu ni aion kyllä vetää pässiä narussa hetken aikaa ihan vaan että saan hyviä tarinoita tulevaisuuteen kerrottavaksi :D

Junttura, hyvä että km-vuoto on lopuillaan ja toivotaan että ne hormoonit ois hävinnyt samalla tavalla että pääsisitte yrittämään uudestaan <3

Nyytti, mä olin jo varma että sinäkin plussaat ku oli sitä "kiinnittymis" vuotoo.. :( ihan typerää tollanen tätin tuleminen ja lutiksen lyheneminen..!! Voimia <3

Aile, toivotaan sulle ens viikolle plussaa testiin :) ;)

Nni- tuskin tolla on mitään vaikutusta että oot elänyt normaalia elämää :) "pahemmissakin" olosuhteissa raskaudutaan..
Tiiä vaiks noi ovistestit viittaiski tulevaan plussaukseen! ;)

Omanapailen, kaikki oletettavat oireet on kadonnut ja usko raskauteen on totaalisesti hävinnyt.. kaipa tota ens viikolla testailla vois loppu viikosta ihan varmuuden vuoksi kuitenkin. Sorruin tekemään ostoksiakin ja en tiiä mihinkä hitsiin piilottaisin nää.. ne vaan halus tulla mun mukaan kaupasta ja jo nyt kaduttaa.. luultavasti tuu mitään vauvoja ku tällasii ostan etukäteen...
f883ec4b1b8d6d4e88822963f8908b88

Lume ihana vauva! Ja jos se täti olis myöhässä ihan tarkoituksella sen 4 päivää ja vielä vähän enemmän ;)

Kiitos :) on tosi hyvin. Nukkuu koko yön vieressä ja seuraa joka paikkaan. Tosin pissit ja kakat tekee sisälle. 4kk on siis ikää jätkällä :)

Oon vähän kahden vaiheilla testin kanssa. Ollu aika paljon stressiä ja 8vko tiputin painoa -10kg. Että johtuuko siitä. Tosin parina päivänä olen huomannut että on sellanen outo huono olo. Ja ihmettelin sitä. Sit eilen vaan huomasin että oho nepäs on paljon myöhässä. Unohtu koko asia kun koiran haku ja kaikki. :D

Voi ei Mymmelisti :( Mutta ehkä tämä oli merkki siitä, että pieni on siellä yrittänyt kiinnittyä! Ja kohta on teillä se lääkäriaika eli ehkä jo tähän uuteen kiertoon saatte apuja ja pysyvän plussan! Iso halaus sinne <3

Gatusa, hyvältä kuulostaa sun suunnitelmat!

BB, ääää ihania ostoksia siellä!

Lume, voi mikä ihana lutuinen siellä nukkuu! <3 milloin testaat? ;)

Napaa: Huomenna käyn verikokeessa, ottavat keltarauhashormoniarvot ennen kuin se mun loppukierron tuhru taas alkaa. Sitten pitää oottaa menkat, käydä alkukierron verikokeessa. Sitten pääsee ovista odottelemaan ja lopulta saa ne terot ottaa käyttöön. On tämä yhtä odottelua :D Toki on pieni mahis, että kävisikin tärppi jo tässä kierrossa ;) Aika epätodennäköistä kylläkin, jos se tuhru taas ilmaantuu.

Larissa kp 19/27-31, dpo 4

Muokattu viimeksi:
Meidän karli on herrasmies :D <3 se hurmaa kaikki ;) ! Tässä mietittiin että pitäisikö kysyä saataisiinko vielä karlin veli räpsy meille :D

En uskalla ajatella, aina käyny löysästi ton tädin kanssa.... :D

Beneatbeautiful : ihanat ostokset <3
Mä voin lohduttaa sua että meillä on hankittu, kantopussi,hyppykiikku, vaatteita, haalareit ( tytölle ja pojalle ) lelukaarta, shampoot, tuttipullot,talkit,leluja,sänkypehmusteet jne jne yks kaapillinen vauva kamaa täynnä ku on 2 vuotta haaveillu ni on kumpiki itseään lohduttamalla ostanu kaikkea vauvakamaa <3 En tiedä onko tä sairasta mut meitä tä on auttanu ja kai ne joskus saa käyttöön ;)

Beneatbeautiful : ihanat ostokset <3
Mä voin lohduttaa sua että meillä on hankittu, kantopussi,hyppykiikku, vaatteita, haalareit ( tytölle ja pojalle ) lelukaarta, shampoot, tuttipullot,talkit,leluja,sänkypehmusteet jne jne yks kaapillinen vauva kamaa täynnä ku on 2 vuotta haaveillu ni on kumpiki itseään lohduttamalla ostanu kaikkea vauvakamaa <3 En tiedä onko tä sairasta mut meitä tä on auttanu ja kai ne joskus saa käyttöön ;)

nennaa laitapa linkki yv:lla mulle ni osaan arvioida paremmin, kuinka pian tarvitset sen? täältä sinne saapuminen vie vajaa 2vko yleensä normipostitse. kerrohan sit väritoivetta jne.

bb ihan vapaast ja jos itelles jotai haluut ni ilmottele viestillä :) minähä teen kaikkea sukista ja käsineistä takkeihi, paitoihi, vauvojen vaatteisiin inshaAllah :)

kiitos larissa juu minä oon iloinen et kerranki saa positiivista palautetta ukolta.

lume siinä on söpö hauva vauva mashaAllah :)

Heippa kaikki! Oon tässä seuraillu tätä ketjua vähän aikaa.. Kirjotan nyt vähä omaa napaa, sori. Meillä semmonen tilanne et esikko parin päivän päästä 3kk ja edelleen imetän, eikä oo kuukautiset alkanu. Oon tässä tehny ovulaatiotestejä satunnaisesti ja myös raskaustestejä "varmuuden vuoks". Yrittäny siis saaha jotain tolkkua mitä hormonit sekoilee.. Vertasin äsken vanhoja ovistestejä tän päiväsee ja satuin samalla kattomaan toissapäivästä raskaustestiä ja siihen oli ilmestynyt toinen, haalea viiva :o mieskin jopa näki et siin on jotain.. Onko muilla kokemusta roskishaamuista? Vähän epäilen et en vielä oo raskaana.. No varmaan huomenna aamusta on tehtävä testiä taas. Nuo testit on muuten jotain 10mlU herkkysiä, voisko niihin tulla tommonen haamuviiva vaikka ei ookkaan raskaana? :oops:
Toiveissa on toinen, mut ollaan menty keskeytetyllä vielä kun kiertoakaan ei oo selvillä..

Plussatuulia kaikille ja pahoittelut kp1: sistä asianomaisille! Jotkut oli plussanneetkin äskettäin, onnea teille! (Tosi hyvä nimimerkkimuisti.. :rolleyes:)

Haikaranyytti, voi että <3 mä oisin voinu kyllä kans tyhjentää kaikki kaupat tänään mut yritin kaikkeni hillitä itteeni ku en haluu ostaa mitään turhaa ja typerää jos syntyy kesällä tai talvella ja sit on epäkäytännöllisiä vaatteita ja ja ja.... Noh jospa ens alkuun joskus raskautuis.. ni vois päästää sitten pedon valloilleen näitten asioitten kanssa.. vaikka tokihan tuota säästää siltä hetkeltä jos jo valmiiks shoppailee välttämättömyyksiä :)

Haikaranyytti ja bb, otin tavotteeks etten osta mitään vauvanvaatteita ennen plussaa. Mut sit monta vuotta ompelin ja neuloin vauvanvaatteit vauvakuumeissa :D ja viime kesänä kun tuli se plussa vihdoin ni lähti ostelu "vähän" käsistä .. Vaatetta on nii paljo et riittäs kahelle, ehkä kolmelle vauvalle :p

Mymmelisti, sinne voimahali <3 tuo oli kyllä julma temppu testeiltä ja tädiltä!! Mutta ainakin siellä on jotain tapahtunut!

Larissa,kolme kiertoa oon jo vehnistä käyttäny ja lutis ollu normaalisti 12-16 päivää ( siis jo ennen vehnistäkin) et aika ylläri oli tämä.

Mymmelisti <3

Voi ei mymmelisti! Siinä oli kaksi viivaa ihan tihrustamattakin!

Pikainen gallup: onko jollain oviksen aikaan päänsärkyä? Ennen vai jälkeen oviksen? Kuinka paljon ennen tai jälkeen?

Minulla toissa kierrossa särki plussan jälkeen seuraavana tai sitä seuraavana päivänä muistaakseni. En tiedä johtuiko siitä vai mistä mutta tänään on taas ihme särky.... vatsaakin on vähän nippaillut. Kuinka paljon ennen ovista näitä tuntemuksia voisi tulla? Äääääää järki taas kohta menee miettiessä ja kroppaa tulkitessa :grin

Takaisin