haikaranyytti mä muistan ku sain yhelt likalt postitse 10 herkkysiä testejä 2013 ja sit sain kokoajan vain haaleita haamuja, mentii gynelle ukon kans ja sano että onnea oot raskaana, tarkastetaa viikon päästä onko syke ku sulla noit keskenmenoi ollu, no menin ja lääkäri sano että jaa no tulepa viel ens viikolla josko se syke sit näkyis ja jotai muutaki, no tuli rv 6, rv 7 tulipa muistaakseni rv 8 myös ja mitää ei näkyn ku tyhjä pussi, meni melkei ekan kolmanneksen loppuu ennen ku tuulimuna tuli ulos itestää.
ja toinen tapaus mulla on ollu että menkkoi ei näy ei kuulu ja negaa näyttän suomes aikoinaa testi, katottii verestäki ja nega, mulla meni kuukausia ennen ku tuli menkat. lääkäri ei reagoinu asiaan mitenkää ei terolutei eikä muutakaa sillo. täällä määrättii heti ku kierto sekasi.
pahoittelut negan saaneille inshaAllah pian tärppää :)
huoh mikä päivä, melkei 20 astetta lämpötila lasken aiemmista lukemista, tuntuu talvelta. sainpa sellasen luvan ukolta että saan ilmoittaa teille että syksyn/talven neuleita saa alkaa tilailemaan minulta, teen sekä vauvoille että aikuisille inshaAllah, mallin/ohjeen voi valita joko
www.garnstudio.com sivuilta tai ilmoittaa millainen malli jos haluaa että minä teen koristeet/kirjoneuleen itse omavalintaisesti, toiveita otetaan vastaan ja väritoiveet kans niiden osalta jotka haluaa neuleen :) teen meinaan näin aluksi tilaustyönä inshaAllah :)