Raskaaksi 2015

Mymmelisti, melkein itku tuli ♡ olin ihan varma että nyt ! Mutta komppaan muita, toivoa on nii kauan ku ei menkkoja oo..

Haikaranyytti, voimia. Koita jutella asiasta vaan monelle, kysy vaikka kunnalliselta keskusteluapua, se auttaa! Itte meinasin mennä kun alkoi jo epätoivo vallata ja lääkäriajanki jouduin siirtään noron takia, mutta sitten se plussa pärähti ja nyt 16+5 :)

Nyytti toivottavasti ny täti ymmärtäis pysyä poissa!

Beisla, toivottavasti ovulaatio nyt tapahtuis pian ;)

On. Mies ärsyttää jostain syystä niin maan perkeleesti etten jaksaasi edes kattella sitä. Koko ajan vaan väitellään jostain ja en voi olla mistää sen kans samaa mieltä vaikka se oliski oikeas.. Voi hormoonit. Toivottavasti menis ohi pian.

Mymmelisti, mä meinasin tuolilta tippua kun näin digin tuloksen :sad001 Mutta todellakin niinkauan kun menkat ei ole alkaneet toivoa on, odotellaan...

Beisla toivotaan, että ovis on ihan lähellä sulla;)

Joo ei näin keväällä flunssa oo mikään ihanin vieras tai eihän se koskaan ole. Viides päivä menossa ja ei hellitä.

Mymmelistille iso halaus! :Heartred Onneksi teillä enää 10 päivää naistenpolille!

Lumikellolle onnittelut plussasta! Oliko teillä miten pitkä yritys? Myös raskausoireita on aina kiva lukea...

Haikarannyytti jäi uusista foorumilaisista mieleen, tervetuloa! Täällä on monia joilla on tosi pitkä yrityshistoria, ja sitten kuitenkin saaneet sen pysyvä plussan. Eli ei kannata luopua toivosta.

Omaa napaa: keskenmenovuoto alkanut hiipumaan, oli kolme päivää niin runsasta että alkoi aivan heikottamaan. Käyn mielenkiinnosta maanantaina mittauttamassa hemoglobiinin työterveydessä. Keskiviikkona on sitten aika naistenpolille, jossa tarkistetaan että kaikki kunnossa ja mitataan vielä tuo hcg verestä.

Mymmelisti, komppaan myös muita. Ekassa testissä selvä viiva ja tokassakin näkyi ! Hormoonit nousee hitaasti.. toivon niin että yllättyisit vielä positiivisesti <3

Beislalle kans ovistsemppiä !! :)

Kaikille muillekin plussatuulia!

Tääl mennään nyt kp 21/29 dpo 6-7 ? Ja tuntuu että kaikki kuvittelemani oireet on tosiaankin täysin kuviteltuja.. korkeintaan ilmaa mahassa ni kuplii masu kokoajan.. lisätään siihen jännitys ja vauvakuume ni plaah katastrofin aiheet on koossa.. näin viel kaiken lisäks hirveetä painajaista tulevista papa-tuloksista mitä vielä odottelen, että siellä olikin nyt jtn 4 tason muutoksia ja joutusin suoraan syöpähoitoihin.. kyllä tää mielenvikaisuus allaa ärsyttää.. ps. Oon ihan ihme itkupilli nykyään... Itkin melkein ku anopin luona katottiin kotain piirrettyä ja siinä oli hellyyttävä kohta, ja muutenki niin omituisissa tilanteissa että öö mitä hittoa?

Kp30 dpo9 -> Kp1 yk5. Nyt ei oo itku kaukana.
Lutis jäi kahdeksaan päivään ja dpo7 alkaen pientä vuotoa. On akan kroppa sekasin ja sai toivomaan ihan turhia.

Voi Nyytti! Täällä myös taistelua lyhyen lutiksen kanssa, onneks nyt on lääkkeet.

MYMMELISTI, oon niin pahoillani digistä! Tuuhan päivittelee, onko menkat alkanut. Toivoa on <3

Mymmelisti : olen pahoillani :( pidän silti peukkuja että saat vahvan plussan viellä <3

KIITOS ihan jokaiselle tsempistä <3
Turhauttavaa tämä tuottapuhuen on mutta katsotaan mitä tk tai naisten poli sanoo huomenna kun soitan. Kp 37 ja menkat edelleen poissa.... Itse olen testannut vain 25 mIU/ml herkällä testillä ja niillä saanut negatiivisen. En sitten tiedä näyttäiskö herkimmät mitä mutta nyt loppu vähäks aikaa testailu täältä... Enemmäki pelottaa että onko joku vialla kun näin on kierto venynyt... :( maha nippailua ei nyt ole ollut mutta selkää nippaillu jo melkee viikon.

Plussa tuulia jokaiselle raskaustestiin ja ovulaatioon :)

Voi mymmelisti minkä testi teki.. :/ vaikuttaa vähä samalta kun mulla oli sillon alkuvuodesta.. Taikka sitten sun vaan nousee hitaasti hcg. Tuli vain niin elävästi mieleen se alkuvuosi kun tein niitä haamutestejä useampana päivänä ja sit kun vihdosta viimein maltoin tehdä digin niin se haistatteli mulle.. Ja siis silloinhan kävin verikokeessakin varmistamassa raskauden. Syötkö foolihappoa? Mun käskettiin vetää 1mg päivässä kun siihen asti otin sen normi 400mikrog.. Nyt menee kyl vähän ylikin, kun raskausvitamiinissa on 500mikrog ja sit otan ihan pelkän foolin 800mikrog päälle, mutta se ei kuulemma haittaa..

Voi harmi, mymmelisti! Mut jos se ei vaan viel näyttäny raskautta :) pidetään peukkuja plussalle!

Haikaranyytti, tsempit yritykseen ja olemiseen! Varmasti paljon ajatuksia ja mietteitä nyt sulla ja teillä. Toivotaan et apu löytys ja saisitte oman pikkuisen :)

Ääk ku en muista noita juttuja ja kommentteja, niin ei voi kaikille erikseen kommentoida. Mutta toivotan jokaiselle plussatuulia :) ja pahoittelen jos täti tullut kylään. Sais pysyä omassa kotona vaan :)

Ajattelin alkuviikosta testata mitä näkyy. Toisaalta oon niin varma, mutta toisaalta tuntuu että jos sittenki kuvittelen kaiken :) mut testihän sen sit näyttäs.

Kiitos Aile <3
Mutta luuleeko kukaan että voi olla nega siks että oon testannu 25mIU/ml herkkyys testillä ? Et jos ottais herkemmän olisiko plussa?

Kp37...

Haikaranyytti, täältä lähinnä olen kuullut, ettei aina 10mlU näytä välttämättä mitään, vaikka 25mlU näyttäisi jo hailuraa. Kaipa sekin on vähän kiinni merkistä ja hormonitasosta, eli voihan se siulla näyttääkin ihan hyvin! ;)
Pikaista plussaa sinne kyllä toivoisin jo❤ :)

Mymmelisti, toi digi löi kyllä ilmat pihalle täällä! Olin aivan varma ett siellä lukisi jo aivan muuta :o toivottavasti siulla nousee vaan hitaasti hormonit ja saat oikean tekstin ennen lääkäriä❤ tsemppiä! :)

Nyytti, pahoittelut tädistä :( mitenköhän se nyt sinne oikein eksy, ihan väärään osoitteeseen.. Tsemppiä❤

Nennaa: kiitos <3
Yritän päästä HCG mittaukseen huomenna jos vaikka tääl tuppukyläs pääsis semmosee :) ni sais tietää vähä ja ehkä varmuuden koko hommaan. Eli soittoa huomenna tk:lle ja tarvittaessa polille :)

Nennaa: kiitos <3
Yritän päästä HCG mittaukseen huomenna jos vaikka tääl tuppukyläs pääsis semmosee :) ni sais tietää vähä ja ehkä varmuuden koko hommaan. Eli soittoa huomenna tk:lle ja tarvittaessa polille :)

Silv, oon syöny satunnaisesti foolihappo lisää.. Välillä unohtuu kun ei heti aamusta muista. Foliren vai mikä sen nimi olikaan, en kyllä muista kuinka paljon siinä on?

Kyllä harmittaa, mut ei niin paljoo kun tiedän et lääkäri aika on pian. Enemmän ehkä ärsyttää ku viikon ollu jo semmonen olo et menkat alkaa ja sitte ne ei ookkaan alkanu ni en oikeesti tiiä millon alkaa ja millon pitää olla lähellä vessaa :( :D
Mieliala ainaki vaihtelee sekunnin välein... :D
Ainii siihen paperiinki mikä annetaan sille lääkärille ni siihen pitää merkkaa millon viimeset menkat ollu. (13.4) et sais ihan senkin takia alkaa!

- Mymmelisti Kp 35/29 yk 33

Takaisin