Raskaaksi 2015

No mitä helvettiä? Ainakin joku kiinnittymis yritys siellä on ollut, mutta luulis sitten menkkojen alkavan.. Onko sulla mymmelisti testejä vielä jäljellä? Testaa viimeistään ylihuomenna uudestaan. Minä kyllä edelleen uskon että olet raskaana!

Voi ei Mymmelisti!!! Niin selvät viivat tuli testeihin. Pahoittelut <3

Hei kuka just tänne laitto että sai tommosia viivoja kun Mymmelisti ja sitten digi näytti vielä Negaa ja seuraavaksi olikin jo positiivinen??

Eikös se niin ole että apteekin testit ei turhia viivoja anna ja siinä testissä oli tosi selkeä viiva! Parin päivän päästä uus testaus!

Ei ooenää testejä. Ajattelin nyt vaan jättää testaamatta ja oottaa et täti saapuu paikalle.. Olishan se oikeesti ollu ihme jos raskaana olis...

Muistan kas et jollain täällä oli niin et digi sano et ei raskaana ja tyylii seuraava oli raskaana, mut ei tää mun tarina kuulu siihen mulla kumminki kp 35/29 jo ni luulis jotain näkyvän..

Haikaranyytti meillä yritys alkoi 8/2013. Ja kierrot ensin venyi ja paukkui. Sain avuksi terolutit lyhentämään kiertoa. Kun aika kului eikä plussaa alkanut näkyä niin saatiin lähete naistenpolille. (Olin tässä välissä käynyt 11/2014 yksityisellä joka sanoi että pco mulla Söin kaksi kiertoa tuon pco tuomion jälkeen letroja joiden avulla saatiin ovulaatio.) naistenpolilla kuitenkin ajatus tyrmättiin. Mies oli käynyt testeissä ja tulos niin huono että icsi olisi ollut vaihtoehto. Jäätiin odottamaan kun 2kk oli jonoaika seuraavaan kertaan polilla. Molemmat aloimme syömään gele royalea mies 2tbl päivässä minä yhden. Sekä mies aloitti homeopaattisten syönnin. Kas kummaa ovuloisin sen avulla ensimmäistä kertaa varmasti luomusti, joka oli itselle positiivinen yllätys. Vielä suurempi yllätys oli että siitä 2vkon päästä raskaustestiin tuli leffaviivat. Vaikka tän ei pitänyt olla mahdollista :)

Pepe 13+5(neuvola) tai 13+4(ultra) <3 päivittäin löytyy pienen sydänäänet dopplerilla :)

Mä näin kyl jo painajaista tosta digistä ja heräsin varmaa 100 kertaa yöllä ja varmaa oli hirvee pissahätäkin :D

Unessa kävin tekee ton digin ja nostin ylöspäin ja sitte se ei enää toiminu. Nyt ku olin oikeesti menossa ni en ollu varma olinko jo käyny tekee sen.. :D

Mymmelisti ei voi olla totta!!! :eek: Mäkin olin niin varma! Uskotaan kuitenkin siihen, että tuo teksti tuosta muuttuu eikä ollut pelkästään kiinnittymisyritys!

Ei se niin paha juttu, ainakin se kävi lähellä ja saattaa olla mahollista raskautua, mut nyt ei vaa ollu meijän vuki..
10päivää ja päästään kuulee miltä miehen tuottama tavara näyttää ja sitte saadaan myös tietää varmaan näyttääkö mun setti hyvältä vai ei.. ;)
Alkais sitte vaan ne menkat niin ei pitäis toivoa turhaan yllä!

ImageUploadedByVau Foorumi1431841961.719499.jpg

Mä olen kanssa mymmelisti sitä mieltä,että niin kauan kun ei ole menkkoja on toivoa. Apteekin testissä kuitenkin näkyi selvä viiva!
Jotain siis ainakin yritti tapahtua. Onneksi teillä on se aika jo ihan pian :)

Täällä kp 30/? ja dpo9. Illalla olin taas ihan varma, miehen sukatkin hais niin pahalta etten voinu sohvalla olla eikä se ees ollu hikoillu tms!
Kuopuksen raskaudessa oli sama homma,kaikki hais tosi voimakkaasti ja pahalta yleensä..
No aamuyöllä ei tullu pyyhittäessä mitään,aamulla kakkoshädän yhteydessä tuli taas tummaa/vähän rusehtavaa. Kun äsken kävin ,sitä tippui jo muutama pisara pönttöönkin ja pyyhittäessä jäi reilusti paperiin. Alamaha on kipeä ja epätoivo yrittää taas jyrätä yli.
Eli taas odotetaan alkaako täti vai loppuuko.

Mymmelisti whaaat?!?!?!?!? Kyllä siinä aiemmassa testissä oli väriä! Jospa tuo digi vaan valehtelee jos sulla hormonit vaan nousee hitaasti. Toivottavasti se täti pysyis poissa ja ens viikolla testi onkin jo selkee plussa :)
Jos täti kuitenkin kurvaa paikalle niin ainakin on ollut selkeesti kiinnittymisyritys että kyllä siellä toivoa on ja saatte vielä oman pienen syliin <3
Eipä ole enää kauaa sinne lääkäriin teillä :)

Mymmelisti, voi ei. :sad001 Mä niin toivoin... :hug013

Silv harmi ettei ollut enempää tietoa, pitäis ilmeisesti lukea toi "Hyvä terveys".

Soma, ainakin voi hyvillä mielin jatkaa piinailuun, kun ovis on hyödynnetty. Hus pois flunssa! Ei ole kivaa varsinkaan näin keväällä.

Aphrael, hassu mies sulla. :grin Jos se kerran siis tiesi "ensimmäisestä" oviksesta, niin ei tainnut oikein ajatella.
On teillä tosiaan reipas pikkuinen, kun noin pitkälle pyöräili! Kunnon lisäksihän tuossa vois pienellä loppua kärsivällisyys, mutta hyvä että jaksoi.

Haikaranyytti, voimia. Tulis nyt edes menkat jos ei plussaa tule, ärysttävää varmasti tuollainen odottelu.

Merink, no johan sulla jäi lyhyeksi kierto, pahoittelut. :sad001 Toivottavasti olis seuraavalla kerralla normaali kierto. Tuliko vuotoa sitten ihan kunnolla?

Gatusa, onpa kiva jos sun mies alkaa lämmetä sun projektille! :)

On. Aamun ovistesti nega, mutta vaan kerran oon saanut ekan plussan aamulla, joten illalla uudesaan.

No höh mikä digi Mymmelisti :( Mutta minä myös rummutan sen puolesta, että sulla on ollut ehkä kiinnittymisyritys tai hormoonit ei ole vielä nousseet tarpeeksi. Hormoonien tuplaantuminen on niin yksilöllistä ja jos kiinnittyminen tai hedelmöitys on vielä tapahtunut myöhään. Onko sulla oviksen ajankohdasta tietoa? Se sun käyttämä apteekin Apteq- testi on muistaakseni 10 mlU ja digi taas 25 eli siksi ei digi vielä näyttänyt. Jaksan kyllä edelleen ajatella että sun menkat jää tulematta ja saat kunnon plussan!!!

Mymmelisti. Komppaan muita! Selvästi oli viiva siinä ensimmäisessä testissä, mieskin oli sitä mieltä että se on jo plussa. Joten kärsivällisyyttä (:
Ja just niinku mindi sano että jos täti tulee nyt sitte tyhmänä taas sinne niin ainaki on yrittäny tapahtua jotain (:

Minä sain elivolla suht vahvan ja pcllä tosi hailakan plussan ja digi näytti negaa kp 27/28. Siitä jatkoin testailua pcillä ja viivat vahvistu. Seuraavan digin uskalsinkin tehdä vasta 4+6.
Nyt menossa 6+3.
Mä kans odottelin että mymmeli olis saanu digillä sen toivotun tuloksen!

Takaisin