Raskaaksi 2015

Beisla: ei ollu ku vaan tämmönen "tietoisku"..
ImageUploadedByVau Foorumi1431794300.979585.jpg

Ja näin tosta 3kk keskimääräisestä yrityksestä
ImageUploadedByVau Foorumi1431794329.061464.jpg

Mymmelisti, siinä digin ohjeessa on erikseen kerrottu myös, kuinka kauan pitää antaa imeytyä jos testaa kipon kautta. Innolla täälläkin odotetaan, mitä testi sanoo! Hurjasti peukkuja vielä!

Belsla : Tjoittailu? Mikä se on?
Meillä siis tässä kierossa on aikaa tasan 2 vuotta siitä kun aloitimme lapsen yrittämisen että 24kk... Ovulaatio on tapahtunut viimekuussa ensimmäistä kertaa ja tästä kuusta en oikee osaa sanoa ovuloinko... Ja hoidot tauolla heinäkuuhun.
Joten miten sen nyt laskee kauan on yrityskertoja 22kuukautta turhaan yritetty... 1 varma ovulaatio 24kk joukossa... Muusta ei tietoa :(

Hsikaranyytti kysyit millon sain testiin plussan. Sain dpo 11 eli kaks päivää ennen kun menkkojen piti alkaa. Mulla kiertopäivistä ei silleen tietoo kun on tosi epäsäännöllinen kierto ja pitkä. Varmaan se 30-36.

onnea mymmelisti
onnea muillkein plussanneille

Itse ollut ihan väsynyt vaikka nukkuisin yön hyvin ja päikkärit tulee usein otettua silti ihan väsynyt.
nyt menossa 34/35 Maanantaina pitäisi tädin tulla kylään ellei kierto taas pitkity

231 viestiä luettu ja kärryiltä tippunut :)

Mymmelisti apteekin testit ei kyllä huijaa. Selkeä plussa toi sulla on,sain itse samanlaisen kp 23/28 eli aikaisin . Onnea plussasta siis! Vauvaliimaa tonneittain matkaan ♡

Lumikello onnea plussasta :)

Muurahainen jaksaisin kyllä uskoa, että 2 päivää ennen ovista peiton heilutettu riittäisi. Toivon niin plussaa teille! ♡

ON. 4 päivä menossa täällä flunssan kourissa. Haaveilin jo, että jos edelliset olikin valemenkat kun kesti sen verran lyhyemmän ajan ja nyt raskaus olis "syy" flunssaan. :D Laskureiden mukaan keskiviikkona olis ollu hedelmöittymis päivä. Peitot heilu kuuminapäivinä parin päivän välein, mutta saa nähdä mitä tulee :) Soma kp16/28

haikaranyytti en usko raskauteen. Sellainen olo koko ajan että vuodot alkaa. Polttelee vatsaa ja tunne että välillä tulisi vuotoa ja pitää äkkiä mennä vessaan.

Olen taas viime aikoina ehtinyt vain lueskella teidän tekstejä ja silloin unohtaa aina kenelle piti jotakin kommentoida kun ei ole ehtinyt sitä samalta istumalta tekemään.

Haikaranyytille tervetulotoivotukset minunkin puolestani.

Mymmelisti, Kyllä mä uskon tuohon sun plussaan hyvin vahvasti. Ja tosiaan jos nyt jotakin mutkia tulisikin matkaan niin tuo on vähintäänkin merkki, että raskautuminen on mahdollista. Mutta huomenna ihaillaan sitä digin "raskaana"-tekstiä porukalla!

Murkku, Harmi, ettei mies enää suostunut kun niin hieno ovisplussa tuli, mutta niinhän nuo tilastot väittävät, että muutamia päiviä aiemminkin riittää yllättävän monella..

On. Istun hiusväri päässä ja tajusin juuri etten katsonut kelloa kun laitoin tämän :o Nooo, ehkä tästä jotain tulee siitä huolimatta :D No mut ei toi mies paljon fiksumpi ole. Vonkasi tuossa hetki sitten ja sanoin ettei nyt oikein tekisi mieli kun on alavatsa samalla tavalla kipeä mitä oviksen aikaan on. Hän sit tuumasi vaan, että eikös silloin juuri olisi paras aika heilutella peittoja :o Täsmensin sitten, että ai silloin kun mua sattuu vai niin vastaus oli et ei kun nyt jos kerran ovis on. Oikeasti en voinut olla nauramatta ääneen, ettei mulla tietääkseni ole kahta ovulaatiota kierron aikana kun juuri reilu viikko sitten kai oli yksi sellainen ;) Mutta tänään siis tosiaan dpo 8 ilmeisesti ja alavatsa ollut normaalia kipeämpi iltaa kohti kierron vaiheeseen nähden. Tosin syyllinen taitaa olla mun mummun luona syöty pulla kun ilmaakin riittää ;)

Pitää vielä kehua kuinka reipas 3,5v meillä on. Käytiin siis tänään mun mummun luona jonne on meiltä matkaa n. 4km ja tyttö pyöräili sinne ja takaisin tosi hienosti. Toki ylämäessä aina avustettiin ja välillä muutenkin, mutta keskimäärin vauhtikin oli kyllä aika reipas. Esikoinen jäikin mummulle yökylään samalla reissulla eli hieman normaalia rauhallisempi ilta tässä talossa siis.

Takaisin