nni
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mymmelisti!! IHANAA!
Mulla on ollu ihan kamala päivä, mutta tuo sai taas niin onnelliseksi, ettei mitään rajaa! Hurjasti tarrasukkia matkaan 

on. Täällä tosiaan kaikki tuntuu kaatuvan tänään päälle, mut mä en nyt aio avautua siitä, koska teillä vaikuttaa porskuttavan niin hyvin!
menkkamaisia kipuja ollu kolme päivää ja tänään heräsin ihan kamalaan selkäkipuun. Huimaus on tullu takasin ja närästää tosi paljon. Mun ensimmäisiin raskausoireisiin esikoisen kanssa tosiaan kuului kamala huimaus, menkkamaiset kivut ja närästys. Mut nää on kyllä ennemmin ovisoireita tässä vaiheessa kiertoa
oon syöny niin pitkään e-pillereitä, ettei mulla ole omista ovisoireista mitään hajua, mut alkaa pikkuhiljaa kuva selkeytyä
o-testissä muutama tunti sitten suht näkyvä viiva, mut ei sitäkään oikeen voi plussaksi kutsua. Menkkojen alkuun jokatapauksessa enää 8-10 päivää, et sit loppuu tää ovishössötys! 
nni kp 20/28?
Mulla on ollu ihan kamala päivä, mutta tuo sai taas niin onnelliseksi, ettei mitään rajaa! Hurjasti tarrasukkia matkaan 

on. Täällä tosiaan kaikki tuntuu kaatuvan tänään päälle, mut mä en nyt aio avautua siitä, koska teillä vaikuttaa porskuttavan niin hyvin!
oon syöny niin pitkään e-pillereitä, ettei mulla ole omista ovisoireista mitään hajua, mut alkaa pikkuhiljaa kuva selkeytyä 
nni kp 20/28?