Raskaaksi 2015

Beisla, teillähän meni kuitenkin sitten kivasti päivä, kun sattui just sateeton hetki evästellessä :) iteki olisin halunnut päästä käymään siellä katsomassa livenä kirsikankukkia, mut ehkä joskus toiste sitten :)

Mymmelisti tässä oli mun plussa, apteekin omassa kun rupes näkymään :) että kyllä siellä plussa sinulla on, hurjasti onnea, mukaan tarrasukkia ja vauvaliimaa ❤❤❤❤

Liitteet

• 1431681426952.jpg
    1431681426952.jpg
    23.4 KB · Katsottu: 179
Mymmelisti mullakin eka testi oli semmonen tosi tosi haalee mut sit kaupan testi antoki jo selkeemmän viivan. Plussa se on! Mä oon niin onnellinen että räjähän!! Ootte nii ansainnu tuon pienen <3 :)

Lauruskaah mulla oli täysin oireetonta kunnes 6+1 alko etova olo eli kesto krapula ja nyt sit 7+6 loppu kaikki oireet :D että nauti vaan oireettomuudesta täysillä :) ja onnea uuden kodin metsästykseen! :)

Mymmelisti! Jos ite pystyt odottaa, ni hyvä, mut ajattele meitä muita :D

Ja ONNEA myös ihanista ultrakuulimisista!!! Ja ovisplussista! Ja Azalealle tsemppiä odotteluun!

Beisla, sieltä kirsikkapuubileistä tuli uutisissa ja mietin, et näkyköhän sua :P

Pöh, koitin soittaa tonne terkkaan, mut taas sama virsi vastaajassa "ma-to klo8-16 auki ja pe ja pyhäpäivien aattona 8-14". Miks se on AINA kiinni ku yritän soittaa. Just keräsin rohkeutta pari tuntia ja taas siirtyy ensviikolle :( noh, sit pääsen aamun soittojonoon ja ehkä vielä samana päivänä lääkärille, jos kaikki ajat ei oo ehtiny menemään siihen mennessä seuraaville kuukausilleki jo..

MYMMELISTIIIIII!!!!!! ++++++!!!!!!! VOI VITSI MÄ OON NIIIN ILOINEN!!! <3<3<3

Muoks. Lisätäänpä vähän napaa. Ovistestit ei vieläkään plussaa mut mitä ilmeisemmin tulossa on, kun toinen testeistä ei antanut eilen vielä mitään mut tänään jo näkyy jonkinmoinen viiva! :) (mitenkä niin testituhlari.........)

Muokattu viimeksi:
Minnille onnea ovisplussasta. :happy:

Mymmelistin
uusintatestiä odotan innoissani. Mutta kyllä siinä aiemmassa testissäkin ihan selkeeti näkyi väriäkin, ja uusi kuva minkä laitoit niin näin kyllä siinäkin värillisen ahiluran viivan. Tsemppiä kovasti. :Heartred

Jotenkin raskas päivä. Mies on iltavuorossa ja pitää yksin hoitaa kaikki. Nyt pitäs alkaa perunoita kuorimaan, mutta inhoan sitä puuhaa kun olen allerginen raaoille perunoille. Käsiä polttelee ja aivastuttaa mahottomasti. :grin Mut pakkohan noille muksuille on ruokaa tehdä.

Takaisin