Raskaaksi 2015

Mymmelisti!! IHANAA! :gen014 Mulla on ollu ihan kamala päivä, mutta tuo sai taas niin onnelliseksi, ettei mitään rajaa! Hurjasti tarrasukkia matkaan :Heartred:happy093

on. Täällä tosiaan kaikki tuntuu kaatuvan tänään päälle, mut mä en nyt aio avautua siitä, koska teillä vaikuttaa porskuttavan niin hyvin! :grin menkkamaisia kipuja ollu kolme päivää ja tänään heräsin ihan kamalaan selkäkipuun. Huimaus on tullu takasin ja närästää tosi paljon. Mun ensimmäisiin raskausoireisiin esikoisen kanssa tosiaan kuului kamala huimaus, menkkamaiset kivut ja närästys. Mut nää on kyllä ennemmin ovisoireita tässä vaiheessa kiertoa :joyful: oon syöny niin pitkään e-pillereitä, ettei mulla ole omista ovisoireista mitään hajua, mut alkaa pikkuhiljaa kuva selkeytyä :grin o-testissä muutama tunti sitten suht näkyvä viiva, mut ei sitäkään oikeen voi plussaksi kutsua. Menkkojen alkuun jokatapauksessa enää 8-10 päivää, et sit loppuu tää ovishössötys! laughing7
nni kp 20/28?

Mymmelisti, hurjasti onnea plussasta!

Mä tulin tänne mun selän kans ensiapuun ja nyt pötköttelen täällä. Sattuu selkään ja lantion seudulle niin hitosti et meinaa taju lähteä!

parane pian ilpuri johan on kivut. inshaAllah sut tutkitaa kunnolla nyt. mun äidillä on polvessa ollu vuosikymmeniä jotai vaaleanpunasta mönjää eikä sitä ol poistettu, äiteellä nuorempana hautajaisissa turpos hänen kertoman perusteel polvi sillai ettei pystyn käveleen mut sairaalas eivät tehneet muuta ku kattoivat mitä siel on.

Täällä ollaan jännän äärellä. Parin tunnin ajan tuli vessareissuilla(eli muutamasti) verensekaista valkovuotoa. Siis selvästi verta mukana,muttei pelkkää verta. Viimeisimmällä ei ollenkaan.
Joko lutis on jäämässä naurettavan lyhyeksi (6pvää!!) tai sit on kiinnittymisvuotoa. Tänään siis dpo7.
Menkkamaista jomottelua on.
Pikkuhousunsuojan laitoin kun lähdettiin tien päälle,saas nähdä yltyykö tädiksi vai onko jännä viikko edessä. Pelkään pahinta ja toivon parasta. Jännittää pirusti!!
Onneks ollaan muutama tunti liikenteessä,niin ei ehdi koko ajan miettimään :)

Mymmelisti, plussahan se siellä!! Oi miten hienoa <3

Nyytti, eiköhä tuo kiinnittymisvuotoa oo ;)

Jännät paikat järkkäsitte leidit! Hihii kiva ku on jotain mitä jännätä, ku oma kierto on tylsäs vaiheessa.

Hileinen kp 8/31 yk10

nyytti inshaAllah tärppi kävi ja pikkunen matkassa :)

tsemppiä kaikille :)

mymmelisti no tee tänää se testi sit jo, pidättelet muutaman tunnin ja teet kyllä sen pitäs näyttää kun on jo viivatki tullu :)

huh hellettä, jotai 40 astetta, hirvee hedari ja piti sit ukon kans viel puuhailla tosi kiva yhdistelmä...lisänä järkyttävä tuuli ja hiekka lentää ulkona. tuuli on viel kuuma saharasta ni ai että on mukavaa, kävinpä tokan kerran pesulla ja alkaa hiki taas tulla.

jm, no voi pahus. Mutta joskus ovis ei vaan jää tikkuun kiinni, ainakin ootte puuhastelleet niin ehkä vielä on mahdollisuus. Tai sitten ovis on vasta tulossa.

Mymmelisti, no höh ettet saanut liuskaa, mutta enää yks aamu välissä ja sitten saat jo tehdä digin. Ellet sitten sorru huomenaamuna siis. :wink

Taikatuuli, ihme työterveys teillä kun ei aikoja saa. Tosiaan pitäis polvi jo katsoa kunnolla, löytää vaiva eikä vaan hoitaa oiretta.

Aile, tsemppiä piinailuun, kuulostaa lupaavalta! :)

Azalea, sullahan on tosi pitkällä jo! Hyvin se ultra menee. Pääseehän sun mies mukaan?

Aneska, tosi hyvä kuulla että tummat pisteet oli hävinneet ja pienellä kaikki hyvin. :)

Minni, siinä on kyllä tyylipuhdas ovisplussa! Nyt vaan peitot heilumaan. :grin

Larissa, kuulostaa kyllä ihanalta sun päivä. Pitäkää hauskaa! :)

Silvergrinda, tsemppiä gynelle. Kannattaa varmaan kirjottaa ylös niin kuin Bb teki jos on paljon kysymyksiä, että muistaa varmasti.

Mimmu, hyvä että oot päässyt kivuista ja toivottavasti luget tekee tehtävänsä.

Liisu ja nennaa haha, en tiennytkään että juhlaa näytettiin myös uutisissa. En tiedä paljonko siellä oli väkeä, mutta varmasti useampi tuhat päivän aikana, joten en varmaan edes itseäni olis löytänyt. :grin Yhessä vaiheessa etin kaveria kymmenen minuuttia tuloksetta, vaikka se lopulta seisoi noin 20 metrin päässä. Melkein sanoisin, että jos haluaa nähdä sen japanilaisen puutarhan kukkaloistossaan, kannattaa katsoa milloin kukat kukkii ja sitten mennä jonain muuna päivänä kuin Hanamina. Väenpaljous oli meinaa melkoinen.

Harmi nennaa että teidän terkkari oli taas ehtinyt mennä kiinni. Mä kyllä ymmärrän kun joskus soittaminen jännittää ihan pirusti. Maanantaina sitten!

Silv jes, kyllä se ovis sieltä tulee! :)

Junibea, kuori perunat vasta kypsänä? Mä teen niin useimpiin ruokiin, tai sitten vaan pesen kunnolla ja syön kuorineen.

nni, voimia rankkaan päivään, kyllä se elämä kohta taas helpottaa. Ainakin hyvä jos sun kroppa on herännyt ehkäisyn jälkeen, varmaan ovista kehittelee.

Ilpuri huh sentään, nyt saavat kyllä laittaa sulle kunnon dropit että pääset kivuista, ja sitten toivon mukaan löytävät syyn ja hoidon myös. :hug013

Nyytti, kiinnittymisvuodolta kuulostaa minunkin mielestä. :)

On. Huomenna aamupäivällä eka inssi, ja aamulla tikutan myös ovista. Taas tuntuu siltä että tekis mieli aloittaa tikutus jo aiemmin, mutta varmasti jaksan kun ennenkin oon jaksanut. Aikaisintaan vois kiertojen mukaan ovisplussa tulla kp12 illalla. Vaikka jostain ihmeen syystä tuliskin aiemmin tässä kierrossa, kun on jo sovittu huominen niin ei se enää inssiä nopeuttaisi.
Haha, mä oon muuten päättänyt onnistua tässä kierrossa. :grin :p Toi kevät ja valo, ja lehdet puissa, ja musta tuntuu että nyt olis kyllä hyvä aika uuden elämän alkaa. En ole kyllä kehdannut tätä "päätöstäni" vaimolle mainostaa.

Beisla,hyvä päätös!! :)

Mullakin alkaa olla aika hyvä fiilis. Enempää ei nyt oo vuotanu ja siteeseen ei oo tullu mitään! Menkkamaista jomoa on mut se nyt saattaapi kuulua asiaan. Mä niiin toivon et pieni ois tarrannu kinni ja lujasti! Mut jalat pidettävä maassa ja katottava miten tää nyt menee.
Mies vie mut ulos syömään seuraavaks,ollaan kotikaupunkiin ajelemassa ja sit illemmalla saunaan :)

Mymmelisti, Ihania uutisia! Onnea! Tiedän ton epäuskon tunteen kun vihdoin tärppää. Aika monta testiä tuli käytettyä ekan viikon aikana;)

Nyytti, Toi on kyllä niiiiiin kiinnittymisvuotoa. Iik!

Mymmelisti ihanaa:Heartred toivotaan että viiva vahvistuu!

En taaskaan ehdi vilkkaan esikoisen kanssa kamalasti kommentoida, kun on sen verran menoa ja meininkiä, mutta plussatuulia tasaisesti kaikille :) Täällä on kp 2 menossa vihdoin ja viimein toi viimeisin kierto kesti ärsyttävästi 47 päivää!! Nyt aloitettu greippimehukuuri, josko siitä olisi jotain apua oviksen tienoolla :rolleyes:

Bb, helpommin sanottu ku tehty, koko illan vongannut tuolta mieheltä, ei irtoa ei sit millään. :( sanoin jo et jos tuut hetkeks heilumaan tänne peiton alle, niin lupaan etten kahteen viikkoon vonkaa. Nauro vaan mulle... Huoh...
Eilenkin heilutettiin peittoja, mut mies ei tullu, Mä tulin kyllä kolme kertaa.. Mut ei se paljoa auta.
Et eipä tartte liian korkealla olla odotukset tässäkään kierrossa.

Muoks. Otin jo viimeisen oljenkorren käyttöön ja kerroin et nyt olis niinku the hetki raskautua, niin sanoi että turhaa yritetään... :(

Muokattu viimeksi:
Mymmelisti!!! Se on niin plussa! Paras uutinen aikoihin! Ja onpa nihkee kaveri sulla, no saahan niita digeja lisaa jos et malta ootella sinne sunnuntaihin. :wink

Ja Murkulla niin hieno ovisplussa, mut voi hitto sun miesta! :mad:

Takaisin