Raskaaksi 2015

Huh huh onpas ollut touhukas päivä. Siivousta koiran lenkitystä ja nurmikon leikkuuta.
Paljon onnea synttärisankarille! :smiley-bounce012
kylläpä oli jollain hienot ovis plussat! Ei muuta kuin hyödyntämään :wink
ihan hirmusesti plussatuulia nyt. Pistetään aalto vyörymään :smiley-bounce016

Täällä taitaa ovis olla päällänsä kun hirveetä juilintaa on ollu pari päivää ja limoja on. Voikohan Greippimehu vaikuttaa miten paljon ovis tuntemuksiin? Koskaan ennen ei oo näin selviä kipuiluja ollu oviksen aikoihin. No pitääpä tänään vielä talletella :rolleyes:

täällä ei kyllä yhtään osaa rauhoittua... komposti käännetty ja pistetty verkon sisään... seuraavaksi eli huomenna pitää hakee jotai puu ölyä ja käsitellä kukka laatikot ja kasata ne :D ja sen jälkeen ostettava tervaa ja tervattava heinäseipäät :D Sitten tehtävä sermi niistä... :D sammal leimut tilattu eilen ja niitä oottaa tuo ojan penkere tuossa... jospa ne siinä viihtyis että sais koko alueen peittoon :) Sen jälkeen mietittävä miten saisin kukkalaatikoiden alustan tasattua ja mitä laitan sinne alle ettei rikkaruohot ja pajun versot pullistele sieltä mutta vesi kuitenki menis läpi... pressusta ei oo apua ku vesi jää seisomaan siihen :D äidiltä pitää hakea jasmikkeita ja angervoita pensaiksi... pihlajan ja vaahteran taimiakin kun jostain löytäis... yks alku oliki jääny kasvamaan tonne rajalle... ihme etten sitä ollut saanut raivattua aikanaa... Sellasta tänne... ja kaikki nuo pitäis saada kerralla :D mä oon jo hermostuttanu mun äidin sillä ku vaahtoon mun suunnitelmista :D vaikka todellisuudessa en halua kaikkea kerralla... haluan vaan suunnitelman miten homma menee :)

plussaa kaikille!!!

Anskunen, hyvää syntymäpäivää! Sulla menny viikot nopeesti eteenpäin. :)

Kello on jo noin paljon eikä vieläkään tätiä! Mä alan huolestua! Mietin tässä et pitäskö kumminkin testata huomenna ellei yöllä mua yllätetä. Huomenna menossa siis syömään miehem sukulaisten kanssa ja mies meinas siinä vähän ottaa. Toisin mulla kyl nyt on päällä ei alkoholia ennen kun vasta seuraavan kerran heinäkuussa ja sitte taas elokuuhun asti (polttarit ja häät. Ja siis mulle on tulossa kaaso mekko johon pitää vähän kiinteytyä) :) eli en voi siksikään juoda, mut jos kumminki yhen haluisin ottaa niin jos nega niin voin ottaa tai sillä houkuttelen tädin paikalle..

Taas tää "toivo" herää.. Voisko nyt joku vaa kertoo et huomenna alkaa, niinkuin toissa koerrossakin!
Helmikuu kp 30/29
Maaliskuu kp32/29
Huhtikuu kp 29/29
Mullahan heittelee kierrot.. :(

-Mymmelisti kp32/29 mut kai toi 29 on sit womanlogin mukaa keskimääränen tai useiten ollu se.

onnea anskunen :)

kiitos taikatuuli, tällä hetkellä neulon tytölle talvea varten uutta jakkua minkä alotin jo odotusaikana :) jaksamist polven kans.

Onnea synttärisankareille! :)

Helpottavaa kuulla ettei täällä ole mitään hätää vielä raskautumisen suhteen! Kiitos ihanaiset :)

Haha naurattaa tää! Käytän siis puhelimen sovelluksena ladytimeriä ja nyt päivityksen myötä kertoo tällästä :D "raskauden VAARA korkea" :D Ei muutakun vaarallisille vesille siis!
ImageUploadedByVau Foorumi1431624506.403758.jpg

Mymmelisti, kyllä tuntuu tosiaan hurjaa vauhtia viikot menevän eteenpäin :) siltikään ei vielä meinaa uskoa että raskaana ollaan. Vaikka kaksi kertaa päässyt sen asian todistamaan ultrassa. Sullakin tulee pian lääkäriaika :) tsemppiä sen odotukseen. Toivottavasti pääsisit kuitenkin perumaan sen :)

Nyt unohtu taas kaikki kelle piti vastailla enkä nimiä muista..

Lucky, ihanan kuulosta pihahommaa, haluttais miehenkin kanssa jo maalle! (:

Onnea synttäreistä! (:

Nyt naiset oikeen kunnon plussa aalto ja paljon testikuvia! (: ++++

Murkulla oli komeet luomuovisviivat! ♡

Tsemppiä tädistä kärsiville :(

Napaa. Nyt kp5. Täti pakkas kamansa jo toissa päivänä, eilen tuli ihan surkeaa valkovuodon sekasta mitä en enään edes laske enään kiertoon.. eli nyt taas lyheni entisestään, norm. 7-9pv.. viimeksi 4pv.. nyt 3pv...
Tossa miettiin että kun en vielä aatellu niitä ovistikkuja ostaa, niin osaatteko neuvoa että millon on paras aika ovulaatiota tarkkailla kun norm. Kierto sen 30pv.. edellisellä kerralla 44pv ja nyt viime kierto oli sen 27pv....
Ihan ihmeellinen tää kroppa :/

Anskunen: Onnea!:smiley-bounce012

Täällähän on paljon porukkaa, joilla on synttärit toukokuussa!

Kiitoksia tsempeistä! Oon vaan ny kuunnellu tuota kipua ku en oo halunnu ottaa särkylääkettä tai voidella jollain kipugeelillä polvea! No, toivottavasti selviis huomenna jotain, eikä pelkkää saikkuu vaan jatkettas. Miul ois maanantaina pätkä-aamu 7-12.15 ja sit illaksi yöhön ja samoin tiistaina.

Joku uusi kyseli minkä ikäistä porukkaa täällä. Mie täytin maanantaina 41v ja mies on 34 v( täyttää syksyllä 35 v). Miulla on aikasemmasta suhteesta -02 tyttö ja yhteisiä meil on -09 tyttö ja -13 poika. Vielä ois toiveissa yksi lapsi. Siis kyllähän miun mieli tekis viel kahta, mutta kun alkaa tuo rajapyykki häämöttää miun iän puolesta ja nytkin yritystä kohta 5kk ja pelko on taas siinä, et meneekö tässäkin saman verran ku edellisessä, ni kyllä vaaka kallistuu yhteen. Välillä oon miettiny, et ois pitäny tää yritys aloittaa aikasemmin ku meillähän meni niin, et miehelle iski ekana se vauvakuume ja heti mie siihen ajatukseen lämpenin!:happy: Mie ku oon semmonen, et suunnittelen, et milloin ois hyvä ajankohta saada vauva, vaik ois pitäny jo oppii edellisestä, ettei kannata suunnitella ku ei sitä todellakaan tiiä, milloin se plussa tulee.:BangHead

Meijän ensimmäinen yhteinen tärppäs heti seuraavasta kierrosta ku lopetin Nuvaring-ehkäisyrengaan. Ehdin käyttää sitä 4 kk ennen raskautta ja sitä ennen käytössä oli kumit.

Meil ol nopeaa toimintaa suhteen alku. Tavattiin - 08 vapun jälkeen, muutettiin yhteen elokuun alussa, kihlat elokuun puoli välissä. Annettiin vauvalle lupa tulla marraskuun lopussa. Plussa 31.12.08.

Miullakin on ikäviä juttuja entisestä suhteesta. Elämästä meni 16 pitkää vuotta ohi narsistisen ihmisen kanssa!:sad001 Tilanne paheni ja narsismi ja muu tuli esille kun meille syntyi lapsi -02. Vaikeudet ja nuo edellä mainitut pahenivat pahenemistaan.:sad001
Sen jälkeen alkoi " omassa kodissa vankilassa olo"! Siis paikkakunnalla sain liikkua lapsen kanssa vapaasti, mutta en muualla, esim. omien vanhempien luokse en saanut mennä lapsen kanssa kahdestaan, vaan "vahtija" oli aina oltava mukana!:sad001
Siihen liittyi haukkuminen/ mitätöinti, pahoinpitely ja viinan käyttö. Isompana, jos lapsella oli mustelma( ihan normaaliahan on, jos liikkuvalla lapselle on mustelma vaikka polvessa.), ni heti se oli miun syy tai ku yhden kerran lapsi oli pulkan kyydissä lapio sylissään, niin jossain vaiheessa hän oli kääntänyt lapion terävän reunan itseensä päin ja huomasin ku tulin kotipihaan, että lapionreuna oli tehnyt pienen jäljen silmän alapuolelle poskeen. Lapsi ei itkenyt yhtään ku oli pakkasta, ettei huomannut itsekkään, mitä oli sattunut. Tyttö oli silloin noin. 3v. Arvasin, että siitäkin tulee huuto miulle! Niinhän siinä kävi! Miulla ei saanut olla kotiavaimet mukana ulkona kun hän oli kotona! Jouduin soittamaan ovikelloa ja kun hän näki jäljen tytön poskessa. Hän huusi, että mitä olet tehnyt lapselle! Sen jälkeen hän tarttui miun pitkistä hiuksista ja raahasi miut niistä pitäen olohuoneeseen!:sad015
Piti miettiä, millä tavalla jonkun asian esittää ku ei tiennyt mitä tuleman pitää sen jälkeen. Joskus piti turvautua kirjoittamaan paperille asia ku toinen ei kuunnellut muuten. Ja usein kävi niin, että eihän hälle käynnyt mikään ehdotus, vaan ne tyrmättiin heti kertaheitolla! No, tästä aiheesta riittäisi tekstiä, vaikka kuinka paljon, mutta tämä riittänee. En halua mielellään noista asioista puhua ja palata menneeseen!:sad001 Asioista joutu puhumaan paljon kun ekaksi kävin käräjät läpi ja sain tytön yksinhuoltajuuden. Toinen osapuoli valitti päätöksestä ja mentiin viel hovioikeuteen, mutta määräyksiä tuli vaan lisää.

Nyt asiat on hyvin ku miulla on ihana mies rinnalla ja lapset!:) Parisuhde on just sellainen ku pitää olla, ei tarvii pelätä mitään ja toisen kaa on hyvä ja turvallinen olo!:happy: Tulipa taas kirjotettua romaani!

Taikatuuli74, kuulosti niin tutulta, teksti olis voinut olla vaikka mun kirjottama. Exä, esikoiseni isä, on narsisti ja mun tekee niin pahaa lukea tuollaisia juttuja, kun tiedän mitä helvettiä narsistin kanssa oleminen on. Kaikki pikkumustelmat ja haavat tytöllä oli aina mun vika. Oikeudessa ollaan eron jälkeen ravattu enemmän kun tarpeeks. Painoa tuli raskauden aikana 18kg lisää, niin siitähän riemu repesi, kun olin kuulemma jo ennen raskautta pienitissinen läski. Tyyppi pilannut mun itsetunnon ihan huolella ja piinaa mua yhä tänäpäivänäkin, koska mulla ei oo ikinä ollu tarpeeks hyviä todisteita siitä, ettei se huolehdi meiän tytöstä, niin kun pitäis. Yksinhuoltajuutta yritin hakea, mut täällä on tuomarit menny uusiksi ja ne kaikki on yhteishuoltajuuden kannalla, eli en tuu saamaan tahtoani läpi. Miehen kans on täysin mahdotonta keskustella mistään, kun ei usko mua. Kaikki pitää varmistaa joltain vaikutusvaltasemmalta henkilöltä. Jos ilmotan, et tyttö ei oo päiväkodissa ku on kipeenä, nii sehän soittaa heti päiväkotiin ja varmistaa asian. Tyttö ei oo tuttia syöny yli puoleen vuoteen, mut isänsä luona saa joka yö tutin. Vaippaa ei käytetä enää kun yöunilla ja ulkona viileimpinä päivinä, nii isänsä luona vaippa on ympäri vuorokauden.

Oon kyllä niin onnellinen sun puolesta, kun oot löytäny ihanan miehen rinnalles :Heartred mullakin on aivan ihana mies. Pysyy rinnalla ja jaksaa päivästä toiseen tukea mua, vaikka exä varjostaa meidän elämää. Hän on niin upeesti ottanu isäpuolen roolin, vaikka meidän alkuaikoina pelkäsi ettei hänestä oo isäks eikä varsinkaa isäpuoleks. Esikoinen täyttää kuukauden päästä 3v ja miehen kanssa ensimmäinen yhteinen yrityksessä :):Heartred tosiaan tästä aiheesta vois kirjottaa vaikka kuinka, mut ehkä siirryn vähän positiivisempiin aiheisiin ja jatkan suomen matsin katsomista! :grin

Hei pitkästä aikaa naiset!

Pari viikkoa olen ollut poissa keskusteluista ja voi pojat voitte taas kuvitella mikä määrä olisi lukemista!

Joitakin plussia taisi olla taas kun sieltä täältä silmäilin. ONNEA!

Ja murkun ovisplussakin sattui silmään. Ihan mahtavaa! :)

Tosiaan keskusteluista poissa.... Jotenkin tuo tädin saapuminen sai taas niin maahan että ei huvittanut mikään. Nyt taas mieli hieman kohonnut ja uutta yritystä kehiin. Sen verran täytyy hehkuttaa tuota minun miestä... Joskus kerroin että hieman hankalaa tässä yksin yrittää, kun mies on käyttänyt ehkäisynä keskeytettyä menetelmää jo vuoden. Sama jatkui vaikka vihdoin sain sanottua haluavani vielä toisen nyytin. Eilen sitten laitoin hänelle viestinä "viimeisen vetoomukseni", jossa oli kerrottu syyt miksi haluaisin nyt ja myös hieman vasta perusteluja miehen syille miksi ei vielä :D Se viesti oli pisin mitä olen koskaan kirjoittanut... No tänään sitten peitot heiluivat esikoisen ollessa päiväunilla, Ja kuinka ollakkaan mieheni vei hommat loppuun! Minua rupesi ihan itkettämään. Nähtäväksi jää oliko se vain kertaluontoinen päähänpisto....

Nyt siis kp 11. Yleensä olen aloittanut oviksen tikuttamisen vasta kp 12 mut nyt oli muutama limapäivä joten ajattelin kuitenkin testata jo kp 9. Ainahan nuo testit kyllä jonkinlaista viivaa näyttää... Tänään sitten kuitenkin kun yritin käydä päiväunille, tuli todella halukas olo. Siinä jäi sitten päiväunet väliin ja mies pääsi iloisesti yllättämään :D Ei minulla yleensä juuri mieli tee, paitsi viime kierrossa parina päivänä ennen ovisplussaa huomasin saman. Himokkaan olon takia siis testasin tänääkin päivällä, jokusen tunnin pidätyksen jälkeen. Laitan tämän kirjoituksen perään kuvan kun se on puhelimella.

Viime kierrossa ovis+ oli kp 21 ja sitä edellisessä kp 18... Voiko siis olla että tälläkertaa ovis kolkuttelisi jo nyt ovella? Onhan minulla ne terolutit käytössä nyt 4. kuukautta kierron säännöllistämiseen eli kai kaikki voi olla mahdollista. Harmi ettei plussa ollut tänään. Tiedä taas koska saa miehen kellistettyä seuraavaksi. Ja kun saan, meneekö mies loppuun asti.....

Täällä pieniä mahakipuja, hirveetä väsymystä, viluisuutta ja rinnat hiukan arat. Nälkäkin ihan tuntumalla tuntuu kun sellainen pääsee tulemaan :O
sekä ilmavaivat...

Hiljaa minä mielessä toivon, että olisiko nämä nyt niitä oikeita oireita :)

Junttura,pahoittelut keskenmenosta! :( Sun asenne on kyllä aivan mahtava, peukut sille :)
Mulla kkm todettiin ultrassa 8+. pientä tuhruttelua oli ollu 6+ mutta sen jälkeen ei mitään. Kehitys oli lakannut silloin 6+1. Sain samana päivänä tyhjennyslääkkeet kotio ja ainoa "seuranta" oli neuvo tehdä raskaustesti 2viikon päästä.

Murkulla upea ovisplussa, jei!! :)

Merinik,mikäs kp ja dpo siellä meneillään? Lupaavalta kuulostaa :)

Jm, kovastihan nuo viivat on vahvistunu ja joku vois alinta jo plussana pitää! Oiskohan huomenna vielä vahvempi? :)

Taikatuulelle paranemisia!!

Täällä kp27 ja dpo6. Menkkajomotus oli tänään jo niin kovaa,että piti panadolia ottaa. Parina kertana veskireissun yhteydessä tuli ihan vähän jotain hailakan vaaleanpunertavaa paperiin. Ja sitä tuli tosi vähän,sen verta vaan et kiinnitti huomion. Saas nähä enteileekö nää nyt tätiä ja lutis jää onnettomaks vai oisko jotain kivempaa.. Viime kiertohan oli 27pvää mut lutis 12pvä kerta ovia oli aiemmin.
Voihan piinaviikot :)
Matsi harmittaa,samperin epäreilut tuomarit taas!!

Nyt öitä ihanat :)

Jm hyvältä näyttää! Mun käytössä tuo viimeisin olis varmaan jo plussa, mutta jos sulla ovistestit toimii hyvin niin olisko tänään vielä vahvempi viiva..?

Toivotaan, että Merinkin ja Nyytin oireet enteilevät plussia! :) +++++++++

Lumikello siis joo jos tuo ovista enteilee ni oikea plussa varmaan vasta parin päivän päästä. Täytyy olla tooooosi tummat viivat. Digillä olen aina sit lopullisen tuloksen varmistanut. :)Klo 2 asti pidätellyt että voin taas testata kun töistä kotiin pääsen :grin

Takaisin