Silvergrinda, mun mielestä noita kasteasioita on hyvä miettiä etukäteen. Me puhuttiin niistä jo seurusteluaikoina.
Ehkä nimenomaan siksi että uskon asiat on meille molemmille tosi tärkeitä ja siksi haluttiin tietää että ollaan samoilla ajatuksilla liikenteessä. Kuulutaan siis molemmat kirkkoon ja meillä on myös kaksi yhteistä kummilasta.
Ja toivottavasti Luoja suo meille omankin pienokaisen niin hänet kyllä haluttaisiin myös kastaa. Mun käsityksen mukaan ainakin yksi luterilainen kummi täytyy olla ja tästä tulee siis virallinen kummi ja muista ei. Eri seurakunnissa on tietty erliaisa käytäntöjä ja toisissa riittää yksi luterilainen kummi ja toisissa ei. Ja tietty jos lasta ei kasteta niin ei tule virallisia kummejakaan.
Jasmille pahoittelut negasta, onko täti edelleen pysytellyt poissa?
Ilpuri, joko olit lääkärissä, miten meni?
Hileinen, täälläkin lätkää seurataan!
Eilinen peli olikin aika tapahtumarikas. 
Junibea, kuntotreeni kuulostaa hyvältä. Oon itekin nyt koittanu lisätä liikuntaa ja vähentää herkuttelua niin itellä on ainakin parempi olo, toivottavasti se painokin seuraa jossain vaiheessa perässä.
Bb, hienoa että gynellä meni niin hyvin. Toivottavasti tärppää heti! :)
Kertulle pahoittelut negasta, jospa se ehtis vielä plussaksi muuttua! :)
Lapsiluvusta oli täällä kanssa puhetta... Meillä ei ole ihan suurperhettä toiveissa mutta kaksi tai kolme lasta kuulostais hyvältä.
Toki yhdestäkin oltais tosi onnellisia mutta olis se kiva että olis ainakin yks sisarus.
Ihania ultrakuulumisia oli monella, onnea niistä!
Ja tsemppiä ja hyvää vointia kaikille jo raskautuneille!
On. Töissä on ollut niin kiireistä että tän päivän vapaa tuli hyvään saumaan. :) Eipä tässä oikein mitään ihmeellistä... Ovis on varmaan alkuviikosta tuloillaan.
Lissu kp 14/33
Ja toivottavasti Luoja suo meille omankin pienokaisen niin hänet kyllä haluttaisiin myös kastaa. Mun käsityksen mukaan ainakin yksi luterilainen kummi täytyy olla ja tästä tulee siis virallinen kummi ja muista ei. Eri seurakunnissa on tietty erliaisa käytäntöjä ja toisissa riittää yksi luterilainen kummi ja toisissa ei. Ja tietty jos lasta ei kasteta niin ei tule virallisia kummejakaan. Jasmille pahoittelut negasta, onko täti edelleen pysytellyt poissa?
Ilpuri, joko olit lääkärissä, miten meni?
Hileinen, täälläkin lätkää seurataan!
Eilinen peli olikin aika tapahtumarikas. Junibea, kuntotreeni kuulostaa hyvältä. Oon itekin nyt koittanu lisätä liikuntaa ja vähentää herkuttelua niin itellä on ainakin parempi olo, toivottavasti se painokin seuraa jossain vaiheessa perässä.
Bb, hienoa että gynellä meni niin hyvin. Toivottavasti tärppää heti! :)
Kertulle pahoittelut negasta, jospa se ehtis vielä plussaksi muuttua! :)
Lapsiluvusta oli täällä kanssa puhetta... Meillä ei ole ihan suurperhettä toiveissa mutta kaksi tai kolme lasta kuulostais hyvältä.
Toki yhdestäkin oltais tosi onnellisia mutta olis se kiva että olis ainakin yks sisarus.Ihania ultrakuulumisia oli monella, onnea niistä!
Ja tsemppiä ja hyvää vointia kaikille jo raskautuneille!On. Töissä on ollut niin kiireistä että tän päivän vapaa tuli hyvään saumaan. :) Eipä tässä oikein mitään ihmeellistä... Ovis on varmaan alkuviikosta tuloillaan.
Lissu kp 14/33

Hyvä kuitenkin että teidän tutkimukset edistyy. Sanoiko ne, milloin simppatutkimuksen tulokset saadaan?