Raskaaksi 2015

Silvergrinda, mun mielestä noita kasteasioita on hyvä miettiä etukäteen. Me puhuttiin niistä jo seurusteluaikoina. :p Ehkä nimenomaan siksi että uskon asiat on meille molemmille tosi tärkeitä ja siksi haluttiin tietää että ollaan samoilla ajatuksilla liikenteessä. Kuulutaan siis molemmat kirkkoon ja meillä on myös kaksi yhteistä kummilasta. :happy: Ja toivottavasti Luoja suo meille omankin pienokaisen niin hänet kyllä haluttaisiin myös kastaa. Mun käsityksen mukaan ainakin yksi luterilainen kummi täytyy olla ja tästä tulee siis virallinen kummi ja muista ei. Eri seurakunnissa on tietty erliaisa käytäntöjä ja toisissa riittää yksi luterilainen kummi ja toisissa ei. Ja tietty jos lasta ei kasteta niin ei tule virallisia kummejakaan.

Jasmille pahoittelut negasta, onko täti edelleen pysytellyt poissa?

Ilpuri, joko olit lääkärissä, miten meni?

Hileinen, täälläkin lätkää seurataan! :happy: Eilinen peli olikin aika tapahtumarikas. :grin

Junibea, kuntotreeni kuulostaa hyvältä. Oon itekin nyt koittanu lisätä liikuntaa ja vähentää herkuttelua niin itellä on ainakin parempi olo, toivottavasti se painokin seuraa jossain vaiheessa perässä. :p

Bb, hienoa että gynellä meni niin hyvin. Toivottavasti tärppää heti! :)

Kertulle pahoittelut negasta, jospa se ehtis vielä plussaksi muuttua! :)

Lapsiluvusta oli täällä kanssa puhetta... Meillä ei ole ihan suurperhettä toiveissa mutta kaksi tai kolme lasta kuulostais hyvältä. :happy: Toki yhdestäkin oltais tosi onnellisia mutta olis se kiva että olis ainakin yks sisarus.

Ihania ultrakuulumisia oli monella, onnea niistä! :happy: Ja tsemppiä ja hyvää vointia kaikille jo raskautuneille!

On. Töissä on ollut niin kiireistä että tän päivän vapaa tuli hyvään saumaan. :) Eipä tässä oikein mitään ihmeellistä... Ovis on varmaan alkuviikosta tuloillaan.

Lissu kp 14/33

Larissa, aika outoa et tollain oli kirjottanut siihen vaikka et vielä missään tutkimuksissa ole ollut, mut oon pepen kans samaa mieltä et jos meneekin aikaa niin anna sen olla siitä voi sillon olla hyötyä :)

Sitten omaanapaa! Menkat yhden päivän myöhässä viikonloppuna oli olo et alkais mut ei niin nyt kun tulin kertoo niin arvatkaa alkaako kohta. Ja siis tulin siks sanoo ettei kierto veny. :D
-mymmelisti kp 30/29 yk33

Lissu, olin joo tänään. Laittoivat mut verikokeeseen ja ottivat papan. Puhui jotain siitä aukiolotutkimuksesta ja sit mies menee nyt sitte antaa oman näytteensä.
Mun selkä on edelleen ihan hullun kipeä ja sain 10 krt fysioterapian lähetteen ja kipulääkereseptin. Oon täällä pitkin päivää itkeskellyt kun oon niin kipeä. Ärsyttää ihan sikana! :'(

Anteeksi marmatus :(

Ilpuri no onpas kurja ku tuo sun selkä vieläkin oikuttelee!!! Millonka meinasit sen fysioterapian alottaa? Jospa se siitä lähtis helpottamaan kunnok hoidolla! :)

Ilpuri, toivottavasti ne uudet kipulääkkeet nyt sentään auttais! Nyt sitten lepäät tarpeeksi. :Heartred

Ilpurille tsemppiä selkäkipujen kanssa :( ootko kokeillu kylmägeeliä/kylmäpussia paikallishoitona.. mulla on auttanut kipuun ja kylmä poistaa tulehdusta myös tehokkaasti ja kipua turruttaa.

Omanapailen, miten kukaan malttaa odottaa nää dpo:t? Pitää varmaan keksii nyt kaheks viikoksi jotain tekemistä oman pään menoksi että malttaa.. ja etenki ku en usko yhtään mahdollisuuksiini niin haluisin jo uudelle kierrokselle. :D

kiitos sympatiasta :Heartpink

Tää on niin ärsyttävää kun on yrittäjä, tällä hetkellä mulla on ajanvarauskirja täynnä juhanukseen asti js päivät vaan pitenee kun joudun siirtää asiakkaita että voin pitää sairauslomaa. tälläsinä hetkinä ois niin hienoa olla normityössä, vois vaan jäädä saikulle 2 viikoksi ja sit takas. Normaalisti siin rakastan yrittäjän vapautta ja sitä et saa tehda niin kuin itsestä on paras.

Mindis, soitin jo fyssarille mut ei vastannut. Aloitan heti kun saan sen kiinni ja ajan sovittua :)

Lumikello hitsi, kumpa nyt toimis raskaustesti samalla lailla! Jos hillitset itses vaikka edes lauantaihin asti? :wink

Larissa, onpa hassua että heti lätkäsivät diagnoosin. Vaikka muiden kommenteista päätellen taitaa olla yleinen käytäntö.

Gatusa, alat puhumaan miehelles maaseudun hienoudesta niin ehkä se lämpenee.

Mami91 just joo, taitavat sairaanhoitajat siellä elää jossain ihan omassa todellisuudessaan. :rolleyes:

Enu, hyvä kun ootte onnistuneet rentoutumaan, tekee varmasti hyvää myös parisuhteelle. :)

niemja, ai ihanaa varmasti tuntea vauvan liikkeet! En malta odottaa että joskus pääsen kokemaan tuon.

Mymmelisti, johan sulla jännäksi menee. :)

Ilpuri, kumpa noista lääkkeistä ja fysioterapiasta tulis apu sun selkään, kamalalta kuulostaa. :hug013 Hyvä kuitenkin että teidän tutkimukset edistyy. Sanoiko ne, milloin simppatutkimuksen tulokset saadaan?

On. Alavatsaa jomottaa vähän kaiken aikaa, tämä on uutta tässä vaiheessa kiertoa. Yleensä jomottaa jomman kumman muniksen kohdalta. Kp9 (Taisin taas aamulla laskea kp:t väärin. Aika menee nopeammin kuin luulenkaan.) Huomenna piknikille kavereiden kanssa, tosin saattaa siirtyä sisälle kun sää näyttää epävakaiselta ja kylmältä.
Huomenna nautin vielä hyvällä omallatunnolla valkkaria, sitten vähennän loppukiertoon alkoholin. En mä täysin absolutistina ole elänyt ennen plussaa, mutta lähinnä ottanut lasillisen vain silloin, jos on kavereiden kanssa ja muuten sais alkaa selittämään. En muutenkaan koskaan juo itseäni känniin, joten vain yhden-kahden lasin nauttiminen edes bileissä ei herätä kysymyksiä.

Bb, ei varsinaisesti ole mitään ehkäsyä meillä. Tuskinpa kävis niin huono tuuri ett 15 ehkäsemättömän kierron jälkeen tulisin raskaaksi just nyt, kun ei oikein sopisi :D
Ennen ovista pari hedelmällisintä päivää varmaan jalat ristissä tai kumilla, mut muuten tavalliseen malliin vaan :)
Mahtavaa muuten ettei siellä näkynyt enää mitään gynellä, ja gyne pääsi todistamaan siun ovuloivan! Eikun vaan kevätvauvaa puuhamaan, plussatuulia sinne :)

Ilpuri, ikävät nuo siun kivut :( toivottavasti fyssa auttaa niihin. Ja toivottavasti löytyisi vain jotain pienenpientä ja helppohoitoista mistä olisi kiinni tuo teidän raskautuminen :)

Mindis, oikeassa olit ;) iiiks ihanaa kuinka pitkällä siekin jo olet, vastahan äsken plussasit! :)

Larissa, jännä tuo mitä oli kirjoitettu omakantaan.. Noh toivottavasti plussaat terojen avulla, etkä toiste joudu sinne lääkäriin enää samoissa merkeissä menemään ;)

Tsemppiä ja paranemisia kaikille kipeenä oleville!

Beisla, laskeskelin just, ett elokuussa vasta päästään taas yrittämään ja piinailemaan :)
Siehän plussaat ennen sitä jo, mut käyhän välillä moikkailemassa silti loppukesästä tällä puolen ;)

Nenna kp15/33 tauko kk 1/3

HUH miten paljon viestejä :o päässä lyö tyhjää enkä osaa kenellekään vastata mitään :o pitänee taas seurata foorumia ihan inan useemmin :D

Paitsi että joo, ihanaa, plussatkaa kaikki sillon 22.5 ihan vaan mun synttäreiden kunniaksi ;) ite en taida samaan joukkoon ehtiä millään :)

Täällä kp 13/30-31 ja yk 11 eikä ovistestit vielä käske peuhaamaan.. Viime kierrossa ovis+ tuli kp 17 joten lähellä toivottavasti ollaan :)

Ainiin kukahan mietti maalle muuttoa, Mariskako?
Itse liputan maalla asumisen puolesta täysin.
Joskus muutamia vuosia sitten exäni asui helsingissä ja olin siellä aika paljon ja no tykkäsin siitäkin, mut siellä meni julkisilla yhtä kauan kaupunkiin ku täältä ajaa autolla lähimpään kaupunkiin :D eli vaikka olin luonut itselleni ajatuksen siitä, ett siellä kaikki on lähellä, niin todellisuudessa sama aika täällä maalla menee ajaa. Ja täällä työpaikka on oikeasti lyhyenmatkan päässä :)
Maalla on ihanan rauhallista, täällä pystyy nukkua mitä kellonaikaa vaan, kun on vain 2 naapuria. Porukoillakin AINA joku naapuri leikkaa nurmikkoa kesällä aamulla, kun ite on tullut yövuorosta kotiin ja pääsee vihdoin nukkumaan.
Tilaa riittää temmeltää ja harrastaa :)

Kaikillehan maalla asuminen ei tietenkään sovi, mut ite yllätyin kuinka helposti tähän sopeuduin! Ensin ajattelin ett haluisin asua lähempänä palveluita, mut enää en mistään hinnasta muuttaisi taajama-alueelle ;)

Larissa, kp 18/28? menossa. Testit oon ottanu ekasta aamupissasta. Täytyy toivoa, et huomenna ois oikeen selvä plussa. Tai sit vaan mennään näillä. Testaan vielä noi liuskat, mitkä on ja annan sitte olla. En ihan osannu odottaa, et ovistestit sais aikaan tällasen stressin :grin tänään ollu pari kertaa sellanen tunne, että ihan varmasti alko menkat, mut eipä oo mitään tullu. Onneks!

Täällähän on menoa ja meininkiä, en kerenny kaikkia lukea :D

Beisla: ei niistä niin kauaa oo, viime kuun puolenvälin / loppukuun tienoilla.

Mutta, rinnat on hieman aristavat, joten jotain toivoa voisi olla ;)

myös vaökovuoto on kellertävää. mutta ei innostuta viel :D

Apua kellään muulla ei taida olla näin pitkää kiertoo! Onko jollain kokemusta tai tietoo että mitkä mahdollisuudet on tärpätä ihan luomusti kun kierto on se 38-40 päivää? Ovulaation oon tikuttanu ihan täysin plussaksi siinä kp 26-27 kohalla, eli ovuloin ainaki! :D

Mun on pakko tulla purkaan teille.. Kun kävin tuossa kaverilla ja kun yleensä nähdään kerran vuoteen niin sit puhutaan ja höpötetään kaikki.. Noh se sit kerto että oli sen hyvä ystävän kans ollu vähän viihteellä ja noh kais arvaatte miten sen sinkkunaisen ilta oli päättynyt.. Noh olipA sitten visiin viikonloppunna tehny raskaustestin ja tadaa.. Ullatus.. Ei kuulemma aijo pitää koska ei aijo alkaa kahden lapsen yksin huoltajaks.. (Tällä jo entuudestaan yksi lapsi) mun tuli paha mieli koska en ees ajatellu että tekis noin koska tää mun kaveri (joka siis on hyvä ystävä tän toisen kans) ei ikinään vois tehdä noin niin jotenkin heti ajatteli että tietenkin pitää lapsen kun selllainen suodaan..mä en vaan ymmärrä.. :/

Takaisin