Raskaaksi 2015

Bb, Hienoa! Nyt sitten vaan kunnon yritys käyntiin niin unohdat stressata koko muutosta, kun stressaat raskautumista ;)

Anskunen, Mahtavaa kyllä kuulla noita hyviä ultrakuulumisia!

DarkMimosa, Säkin pääset siis jännäilemään minun ja monen muun kanssa.. Meitä oli nimittäin tosi monta jolla oli ovulaatio viime viikon to-la välillä testailujen mukaan :)

Hileinen, Meillä seurataan jääkiekkoa. Mies enemmänkin ja minä sillain puolella silmällä (kun ei tuo jälkikasvu ja työt ym oikein mahdollista enempää) ja loppupelejä sit tuijotan ihan kunnolla.

Beisla, Joo siis onhan meillä toisaalta ollut ihan hyvä ajoitus, mutta en jaksa uskoa tärppiin kun tuota junioriakin yritettiin tosiaan se kaksi vuotta. Toisaalta mulle on myös hyvin selvää kuinka yksikin kerta voi riittää kun esikoinen on saanut alkunsa juuri siitä yhdestä kerrasta (ja vielä e-pillereitä samaan aikaan syöden) ;) Mutta valitsisin kyllä ehdottomasti mielummin pe 22.5. plussatestin kuin menkkojen alkamisen, sillä kavereitten häät on tosiaan 23.5. ja mulla ensimmäinen 1,5vrk on aivan hirveä vuodon ja kipujen suhteen. Ja on mustavalkoinen mekkokin kun ei kokomustaa kehtaa laittaa ;)

Beisla, mahtavaa kun varmistui inssipäivä! Sitten vaan plussaaplussaa tulemaan! ;)
Ja hyvä ett auto meni kerralla katsastuksesta läpi :)

Mie erosin kirkosta joskus 17-vuotiaana vissiin. Sitä ennen olin aika aktiivisestikin mukana seuriksen jutuissa, lähinnä kai etsimässä itseäni ja uskontokantaani isosena muutaman vuoden yms. Joku vain ei täsmännyt siinä hommassa miun pään sisällä ja päätin erota, jos valaistun jossain vaiheessa, niin pääsehän sinne aina liittymään uudelleen :) viihdyin kyllä siellä mukana, mut sitten kun ikää tuli, niin menot vähenivät ja huomasin etten edes enää kaipaa niitä, kun en kuitenkaan uskonnollinen ole, enkä sellaisesta perheestä.
Mies kuuluu kirkkoon, vaikkei olekaan yhtään uskonnollinen. Lapset aiotaan kastaa kirkkoon, saavat sitten isompina päättää itse haluavatko kuulua vai erota :)

nni, ompas siellä hurjan kuuloisia oloja, jaksuja!

Kerttu, tuo on ihan totta et täältä tarttuu tavat :D
Ite en kans aiemmin ollu testannu kun menkkojen poisjäätyä,mutta tässä kolmosen yrityksessä oon testannu jo pari kertaa ennen kun menkat ees ollu myöhässä, pah! :D Yritän jatkossa taas välttää moista :)

Beislalle onnea oviksen metsästykseen!! :)

Silvergrinda, meillä sellainen tilanne/järjestely että kumpikaan ei kuuluttu kirkkoon(ateisteja), mutta liityin ristiäisten ajaksi(näin tein esikoisen kohdallakin).
Halusin että lapset on jo ristitty ja kun kasvavat ja kouluun menevät niin opiskelevat elämänkatsomustietoa ja saavat sitten itse päättää haluavat kokuulua kirkkoon vai mihin haluavat uskoa.
Jos haluavat riparille lähteä, heitä ei tarvitse teineinä alkaa kastamaan,vaan se on jo tehty.
Lisäksi heillä on viralliset kummit (toisella lisäksi yksi kirkkoon kuulumaton,joka sai olla mukana ristiäisissä ihan samanlailla kuin muutkin kummit, vrallista kummitodistustä hän ei kyllä saanut, koska ei kirkkoon kuulu)

Kun esikoisen jälkeen erosin kirkosta, niin lapsi seurasi mukana eli poikani ei kuulu enää kirkkoon, mutta kun toisella kertaa erosin, tytär ei ilmeisesti seurannutkaan mukana (ihmettelinkin ettei ollut lapselle "rastitus kohtaa"), sillä on saanut kirkolta postia. Hän on näin ollen perheemme ainoa kirkon jäsen :D
Meillä kummit eivät ole millään muotoa "uskonnollisia kasvattajia", vaan lapsen elämässä muutoin läsnäolevia :)

Aphrael, älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon! dpo -2 tehty talletus voi aivan mainiosti riittää, simppasethan elää vaik kuin kauan :) Esikoinen tais saada alkunsa 5pvää ennen ovista tehdystä talletuksesta ellen nyt ihan omiani muista..

Bb, ihana kuulla että gynellä meni hyvin ja voit rauhallisin mielen alkaa yrittämään vauvaa :) dpo0 on ovispäivä, eli jos ovis oli tänään,niin sitten noin juuri :)

Anskunen, ihana lukea sunkuulumisia ja auvoisaa masunkasvatusta sinne :)

Hileinen, katsotaan jokainen Suomen matsi. Oli jännä peli!!! :)

Täällä menossa kp24 ja dpo3. Kierron pituudesta ei hajuakaan.. Viimekierto oli 27 ja sitä ed.33. Lutis vaihdellut 12-16pvää viime kierroissa. Jos keskiarvona oletetaan lutiksen olevan 14pvää niin kierto olis 34pvää.
Talletteluja oli dpo -3 ja -1, ovispäivän mies ryssi tulemalla vasta aamuyöstä kotiin ja seuraavat päivät olikin aika viileitä :D
Mutta odotellaan ja seuraillaan mitä loppukierto tuo tullessaan :)

Nyytti, oletan oviksen olleen tän päivän puolella kun tosiaan gyne totesi sen tapahtuneen juuri :D ja tosiaan eilen oli vahvin ovisviiva testissä. Että näillä kai mennään :)

ketäs meitä jännäillee yhtä aikaa?
Kellä on viimisen viikon sisään ollut ovulaatio?

Täällä on kohta kaikilla kierrot synkronoituna :woot:

DPO2.. VASTA.. (kp 25/37) tuskallisen hitaasti etenee tämä kierto.. pitkä kierto muutenkin niin loppukierto tuntuu äärettömän piinaavalta. Pitää yrittää ajatella positiivisesti että 37 on paljon lyhyempi kierto kun 54 päivää.. (mulla oli kierto pitkään 50-54 päivää)

Aattelin saada kuntoani vähän kohdilleen ja ylimääräsiä röllyköitä pienemmäks ja rupesin kuntoreenille. Ihan kotitreeneillä aattelin edetä, tänään tei kuntotestin eik tulos yllättänyt yhtään. :p tästä on hyvä suunnata ylöspäin. Hiit treeni on myös nyt suoritettuna.. huomenna sit lenkille. Kuukaudessa on tippunut pari kiloa jo sillä että vähensin herkutteluja huomattavasti.

heis ihanat.

beisla juu no ukko korjas että mein pitää ns astuttaa lammas sitte ku saadaa se tänne, voipi olla että ens vuonna löytyy 2 karitsaaki määkimästä ku tuon lampaan emä on tehny 3 kaksoset joten on suuri todennäkösyys että tuoki lammas tulee tekeen kaksosia sitte inshaAllah. no sitpä saa maitoa, villaa lankaa varten jne... :)
sinähä oot ollu ahkerana ku auton katsastuttan ja leiponu sämpylöi :)

tsemppiä kaikille piinailijoille inshaAllah tulee plussat kierron lopussa taas :)

täällä ollaa väsyneenä ja iski ihme himo siihen et pitäs saada suomesta ostettua tontti jossa on metsää :) voi elämä näitä mun mielitekoja taas vaihteeks... kai sillä on jotai tekemistä ku muutaman päivän päästä on 30v mittarissa et pitäs saada kaikenlaista itelle. no jos ees sais ukon ostamaa mulle uudet kengät ku mun ainoist kengist on pohja haljennu kokonaan, mä en käytä ku lenkkarei...vai pitääkö mun sit alkaa opetella kengän tekemistäki vielä tässä iässä että mulle ois kengät tai etsittävä puuta mistä saa tuohta että voi tehä kengät tuohesta, siinä vasta oiski näky :)

heis ihanat.

beisla juu no ukko korjas että mein pitää ns astuttaa lammas sitte ku saadaa se tänne, voipi olla että ens vuonna löytyy 2 karitsaaki määkimästä ku tuon lampaan emä on tehny 3 kaksoset joten on suuri todennäkösyys että tuoki lammas tulee tekeen kaksosia sitte inshaAllah. no sitpä saa maitoa, villaa lankaa varten jne... :)
sinähä oot ollu ahkerana ku auton katsastuttan ja leiponu sämpylöi :)

tsemppiä kaikille piinailijoille inshaAllah tulee plussat kierron lopussa taas :)

täällä ollaa väsyneenä ja iski ihme himo siihen et pitäs saada suomesta ostettua tontti jossa on metsää :) voi elämä näitä mun mielitekoja taas vaihteeks... kai sillä on jotai tekemistä ku muutaman päivän päästä on 30v mittarissa et pitäs saada kaikenlaista itelle. no jos ees sais ukon ostamaa mulle uudet kengät ku mun ainoist kengist on pohja haljennu kokonaan, mä en käytä ku lenkkarei...vai pitääkö mun sit alkaa opetella kengän tekemistäki vielä tässä iässä että mulle ois kengät tai etsittävä puuta mistä saa tuohta että voi tehä kengät tuohesta, siinä vasta oiski näky :)
ukko alko valittaa muuten ettei ol illallista, minä olin just syöttämäs samaa aikaa tyttöä eli mun ois pitän keskeyttää syöttäminen näköjää vissii hänen mielest ja tehä hänelle illallista, no minäpä en reagoinu vaan jatkoin tytön syöttämistä. iha ihme kiukuttelija siitäki tullu nyt siis ukosta. mein tyttöhä ei turhasta inahdakaa ja on alkan ottaa askelia jos tukee kainaloiden alta...

Taas on kahlattu reaaliaikaan foorumilla ja tuli niin hyvä mieli! :) Ihania lääkäriuutisia Bb:lla ja ultrakuulumisia Anskusella! :) Ja joku uusikin oli tullut taas taustalta mukaan, tervetuloa vaan! :) Beislalle tärppiä inssiin! Ja plussia plussia kaikille!

Pitkä viikonloppu takana, onneks on to pyhä niin saa huilata. Viikonloppuna kannustamaan miestä puolimaratonille ja testipäiväksi olin suunnitellu sunnuntaita, jos ei täti lähde meidän seuraksi pääkaupunkiseudulle. On siis ihan pakko ottaa ainakin joku testi reissuun mukaan. :) Ei oo tosin raskausoloja, johon mies vaan tokasi, että just noin sanoit viimeksikin kun tärppäs. Toivotaan parasta. Vielä olen onnistunut olemaan testaamatta ja vieroitus tuntuu sikäli toimivan, ettei testauskuume tunnu kovin pahalta... Ainakaan tällä hetkellä! :)

Nyytti, Mekin luultiin, että poika seuraa isäänsä tämän erotessa kirkosta mutta ei se enää mennytkään niin vaan olisi pitänyt molempien huoltajien allekirjoittaa joku paperi että lapsikin olisi eronnut. Olenkin nauranut ettei kukaan silloin kaivannut minun allekirjoitustani kun poika kastettiin, mutta kirkosta eroaminen onkin tehty vaikeammaksi ;)

Junibea, ilmoittaudun piinailemaan kanssasi samaan aikaan. Testaan viimeistään 23.5. Kun menkkojen pitäisi alkaa 22.-23.5. ja mennään siis hääjuhliin tuolloin 23. eli jos ei ole alkanut niin mielelläni tarkastan pitääkö asuvalintaa muuttaa ja varata tukkupakkaus siteitä mukaan ;)

Mä jännään vähäsen :) ens viikon lopulla ehkä testaan jos ei menkkoja kuulu. Tai sit sitä seuraavalla viikolla kun ei yhtään tiedä minkä mittainen kierto on tällä kertaa :) vähän ollu alavatsassa tutun tuntuisia vihlaisuja äkkinäisissä liikkeissä. välillä ollut pientä yökötystä, mutta en tiiä oisko raskausoire. Pissattanutkin on enemmän ku normaalisti..mutta tiiä silti :) jos vain enteilee tätiä kylään. Pieni epäilys kuitenkin on.

Ihania uutisia BB! :)

Lumikello, toivotaan ettei täti jaksa lähteä helsingin reissulle!

Aphrael, mua rupesi ihan kamalasti jännittämään sun testipäivä! :grin plussatuulia sinnekin :)

On. Taisin hieman hätäillä tuon oviksen kanssa ja täällä ilmeisesti dpo -1 tai 0. Kaikki oireet alkaisi nyt viittaamaan ovikseen ja hetki sitten tehdyssä pc:n testissä lähes tasapaksut viivat. Olen liian malttamaton näin hitaaseen ajankuluun :wtf: koulumotivaatio on lähes nollilla ja tehtävää on enemmän kuin tarpeeksi. Vajaa kolme viikkoa pitäis vielä jaksaa väkisin ja sitten onkin muutto ja kesätyöt alkaa :)

Heissan naiset! Tääl ollaan nyt oltu likan kans pari yötä reissussa:)

Kauhiasti ootte taas kirjoitellu! :)

Larissa toivotaan että jos tästä kierrosta ei tuu mitään niin sit ens kierrosta kun saat lääkkeet! :)

Kummiudestakin olitte puhelleet. Mä oon kahden lapsen virallinen kummi ja yhden epävirallinen kun tätä ei ole kastettu. Mutta mun tietääkseni sit jos ei kasteta niin lapsi saa itte päättää rippikoulussa kastetaanko jos ei kasteta niin ei pääse ripille eli ei saa todistusta :)viisaammat varmaan tietää? Mutta itse kummiudesta mä en sen koommin muista meillä likan kaikki kummit kuuluu kirkkoon.. Mut mitä jos on kummi ja kuuluu kirkkoon ja sit erookin kirkosta jatkuuhan sillonkin kummeus?

Pahoittelut tädeistä! Toivotaan että nyt oli se THE kierto :)

On.. Ei niin mitään ihmeellistä.. Mietin että oisko se ovis ollu sittenkin myöhemmin koska vielä sunnuntaina oli kipuja.. No ken tietää.. Sen näkee sit loppukierrosta :) yhtään ei oo odotuksia tästä kierrosta eikä mitään että kattellaan :)

Me kuulutaan kumpiin kirkkoon ja kaikki lapset on kastettu. :happy: Ollaan ns. tapakristittyjä.
Mulla on 4 kummilasta, mut miehellä ei yhtään.

Täällä on harmaa päivä ja vettä sataa, mun pää on kipeä.. isot tytöt on koulussa ja pienet päiväkodissa..
luen kohta hetken kirjaa ja meen sit nukkumaan. Ompeluhommiakin oon miettinyt mut ei taida aika riittää
jos nukkuakin aijon ennen kun lapset tulee kotiin.

Olin eilen bussipysäkillä 3 nuorimman kanssa ja siellä vaha naishenkilö tuli juttelemaan.. kyseli onko kaikki kolme mun omia.. tottakai sanin että on.. sit hän kysyi vieläkö meinaatte tehdä.. :confused: miten joku kysyy tuntemattomalta sellasta.. sanoin vaan et enpä tiedä kun on jo 5 lasta.. täti siihen että 5?? kysyi missä kaksi on ja sanoin totuudenmuikaisesti että koulussa.. kattoi mua päästä varpaisiin ja sanoi että ei kyllä uskois että olet jo 5 lasta pyöräyttänyt.. minkäs ikäinen olet... no kun rehellinen oon niin kerroin ikäni.. ja täti jatkoi juttua että nuorena oot aloittanut kyllä.. :grin mut ei sinänsä mitään pahaa kyllä sanonut.. sano vaan että hyvähän se on nuorena lapset tehdä että jaksaa. Ai niin ja kysyhän se multa kun kuuliu lapsilukumme että ollaanko uskovaisia :dead: no ei olla.. aivan ku ei muuten vois haluta isoa perhettä.. pitää kai olla uskovainen että pidetään normaalina..

.:*~*:._.:*~* TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12
Miilia_ yritystä 10/12
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
lucky87 yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Nepa yritystä 11/13
Ilpuri yritystä 1/14
Mimmu yritystä 1/14
DarkMimosa yritystä 2/14
N83 yritystä 2/14
Jepulis80 yritystä 3/14
Liisu yritystä 4/14
nennaa yritystä 4/14
silv yritystä 5/14
Hampaaton yritystä 5/14
nuuhku yritystä 5/14
LunaOdessa yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
starling yritystä 6/14
Viipsukka tjottailua/yritystä 6/14
Haiidi93 yritystä 07/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Mariska86 yritystä 7/14
silkkikorva yritystä 7/14
susannne yritystä 7/14
Mami91 yritystä 7/14
Hileinen yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14
Soma yritystä 8/14
Lumikello2015 yritystä 8/14
enu yritystä 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
Hipsutin yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
lumihiutale. yritystä 10/14
Maaritmarianne tjottia 10/14
titem tjottia 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
Neelia yritystä 11/14
ninukki yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Irmis yritystä 12/14
Aile tjottailua 1/15
be yritystä 1/15
jm yritystä 1/15
Kikati yritystä 1/15
late- yritystä 1/15
Lukutoukka87 tjottailua 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
Taikatuuli74 yritystä 1/15
Tintti-8 yritystä 1/15
puhvis yritysta 1/15 TESTAA 6.5.
Rosanna tjoittaillen 1/15
Käkis yritystä 2/15
piglet yritystä 2/15
Mindi2 tjottailua 2/15
Catja85 yritystä 3/15
jasmi93 yritystä 3/15
Junibea yritystä 3/15
Kerttu yritystä 3/15
Kohta3 yritystä 3/15
Nailedit yritystä 3/15
Aphrael yritystä 3/15
Elyssei_ yritystä 4/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Gnome yritystä 4/15
Smurfiina84 yritystä 4/15
nni yritystä 4/15
Sofieemilia yritystä 4/15
Silvergrinda tjottailua 4/15
Mendinia tjottailua/yritystä?
Eetuha yritystä 5/15
beneathbeautiful yritystä 5/15
Lissu yritystä 5/15
masuKK1 yritystä 5/15
Kyllikki yritystä 5/15
tepsukka90 yristystä 5/15
Sandy yristystä 6/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?
kukkaperhonen yritystä?
Pippi yritystä?
Ninjaana yritystä?
kingisuu yritystä?
Jenna-85 yritystä/tjottailua?
Ootellaan93 yritystä/tjottailua?
Gatusa tjottaillen

(103kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11 LA1.12.
kiivimami yritystä 5/13 LA?
PepeXXL yritystä 8/13 LA 17.11.
Timbe yritystä 9/13 LA 6.12.
Junttura yritystä 12/13 LA 31.12.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
mimi. yritystä 4/14 LA 7.1.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 LA 3.12
Sazu87 yritystä 7/14 LA 20.10.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
Johanna.. tjottaillen 8/14 LA 4.12.
Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
elmiina tjottia 9/14 LA?
Katariina86 yritystä 9/14 LA 25.8.
suvii-i yritystä 9/14 LA 14.12.
Vesta yritystä 9/14 LA 21.10.
j3nni LA 10.9.
Nougat yritystä 10/14 LA?
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
lime- yritystä 10/14 LA?
Sarina1 yritystä 10/14 LA 5.12.
Tinttarilla- tjottaillen 10/14 LA 7.11.
Azalea yritystä 11/14 LA 27.11.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
Soffie yritystä 11/14 LA?
sohwia yritystä 11/14 LA 15.11.
Unicorn81 yritystä 11/14 LA?
mindiS yritystä 11/14 LA 28.12.
lauruskaah yritystä 11/14 LA 9.1.16
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
Tassu yritystä 12/14 LA 5.11.
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Mukkis yritystä 12/14 ? LA 1.1.16
Nannu yritystä 12/14 LA?
Esma yritystä 1/15 LA 11.11.
liliina yritystä 1/15 LA 25.11.
Tintuska yritystä 1/15 LA 24.10.
Tähtityär yritystä 1/15 LA?
Orm Onnekas LA?
SannaMiia yritystä 1/15 LA 13.11
Skippi yritystä 1/15 LA?
Peepe yritystä 1/15 LA?
Aneska yritystä 2/15 LA 12.11.
Antzeliina yritystä 2/15 LA 14.11.
Minttulaku yritystä 2/15 LA 21.11.
Ruusa tjottia 2/15 LA 16.11.
Sydänpylly yritystä 2/15 LA?
Pepita_ yritystä 3/15 LA?
Terkku yritystä 3/15 LA?
_mirelyn_ yritystä 4/15 LA?
MrsH LA?
Wildside_ LA?
anní tjottaillen LA?
Zanasa LA?

(63kpl)

Aile, milloin teillä olikaan alkanut tjottailu?
Ja sori jos unohdin jonkun. Lista oli noin 20 sivun takana, ja pikaisesti selasin uudet/plussanneet.

Muokattu viimeksi:
mut voi varmaa lisätä tuoho tjottailu osioon joka jaksaa meillä ukko on enemmän lisäyksen perään täl hetkel. ei ol menkkoi ni vaikee aatella että tulis raskaaks ku tyttö syö rintaa ympäri vuorokauden viel :)

Rosann, voi olla tyhmä kysymys, mutta ootko koittanut googlata anovulaarista kiertoa? Lääkkeiden vaikutusta on tietty hankala arvioida. Mutta jos oot ennen löytänyt ovikset testeillä, niin kai on mahdollista että nyt sitä ei ollut. :sad001

Kasteesta vielä, ehkä laki on muuttunut lähiaikoina. Nykyään tosiaan vaaditaan kaikkien huoltajien (voi olla enemmän kuin 2) suostumus uskontokunnasta erottamiseen tai liittämiseen. En sit tiedä, lasketaanko kasteessa suostumukseksi se, jos molemmat on paikalla. :)

Junibea, hyvä kun oot onnistunut vähentämään herkuttelua! Mulle toimii kyllä parhaiten just ettei kokonaan kiellä itseltään herkkuja, mutta lisää kasviksia ja muuta terveellistä. Sulla on oikea suunta!
Joo ja niinhän se ennakko-oletus tuntuu olevan, että jos on paljon lapsia niin täytyy olla uskonnollisesta perheestä. Jos on jotenkin normista poikkeava, saa varmaan usein olla korjaamassa muiden oletuksia.

Lumikello, reissussahan olis hyvä plussata. :grin

Aile, toivottavasti säkin pääset testaamaan. :)

nni, jaksaa jaksaa! Hyvä että bongasit oviksen, vaikka myöhään tulikin.

Nuuhku, toivottavasti oli hyvä reissu ja sait ajatuksia muualle. :)

Gatusa ok, lisään sut. :) En ollut ihan varma olitteko puuhaamassa vauvaa, kun oot kirjoittanut paljon sun ja miehes ongelmista enkä kehdannut kysyä.

Takaisin