Heissan! Saas nähä kuin paljo tulee täällä pällisteltyä kun loma alko tänään. Nytkin maltoin jo hurjat pari tuntia olla lukematta ketjua
Pihaa kävin välilä haravoimassa ja siinähän sitä aikaa on ajatella kaikenlaista.. Tuli pari kysymystä mieleen, voisin ne esittää jossain muualla mutta kun täällä on niin ihanaa porukkaa
En ole (vielä) raskaana, mutta eikös se oo joku sanontaki et hyvin suunniteltu on puoliksi tehty 
Lähinnä teille, joilla jo on lapsia: Kuuluko teillä molemmat vanhemmat kirkkoon? Onko järjestetty ristiäiset vai nimiäiset? Meillä mies ei kuulu kirkkoon mutta minä kuulun (joskin vain tavan vuoksi). Sitten tuumin vähän kummiasiaakin. Eli jos lapsi ei kuulu kirkkoon, voiko hänellä olla kuitenkin sekä ''oikeita'' kummeja että siviilikummeja? Kamala kun on kauheasti ajatuksia mutta ei saa niitä kirjoitettua :D
BB: Saitkos tiputettua lääkärin tuolilta kysymysnivaskan kanssa?
nni: Oon huomannu kans et mielikuvitus voi saada aikaan ihmeellisiäkin oireita, varsinkin kun oikeen toivoo pienokaista.
Pihaa kävin välilä haravoimassa ja siinähän sitä aikaa on ajatella kaikenlaista.. Tuli pari kysymystä mieleen, voisin ne esittää jossain muualla mutta kun täällä on niin ihanaa porukkaa
En ole (vielä) raskaana, mutta eikös se oo joku sanontaki et hyvin suunniteltu on puoliksi tehty Lähinnä teille, joilla jo on lapsia: Kuuluko teillä molemmat vanhemmat kirkkoon? Onko järjestetty ristiäiset vai nimiäiset? Meillä mies ei kuulu kirkkoon mutta minä kuulun (joskin vain tavan vuoksi). Sitten tuumin vähän kummiasiaakin. Eli jos lapsi ei kuulu kirkkoon, voiko hänellä olla kuitenkin sekä ''oikeita'' kummeja että siviilikummeja? Kamala kun on kauheasti ajatuksia mutta ei saa niitä kirjoitettua :D
BB: Saitkos tiputettua lääkärin tuolilta kysymysnivaskan kanssa?
nni: Oon huomannu kans et mielikuvitus voi saada aikaan ihmeellisiäkin oireita, varsinkin kun oikeen toivoo pienokaista.