Raskaaksi 2015

Mutta täytyy muistaa, että o testit ei vaan toimi kaikilla, kaikki ei saa sitä kahta viivaa tummana sinne vaikka ovuloikin, vaikka ovuloi toinen viiva voi olla silti paljon kevyempi väriltään jne. Niissä testeissä pitäisi se lukea, ettei ne kaikilla toimi.

Täällä yksi, jolla ovistestit ilmeisesti ei toimi :shifty: en edes tiedä miksi testailen edelleen, vaikka päätin jättää koko touhun! :grin

Aamun omanapailu: Säryt ja olot on nyt ihan omaa luokkaansa. Aamutunnit koulussa saa jäädä pois, kun suihkusta tultaessa meinasi lähteä taju ja sen jälkeen tuli oksennus. Huimaus on aika järkyttävää edelleen ja nivuset/munasarjojen kohdalta vihloo. Kävellessä kyseinen alue tuntuu kiristävältä ja haluan vaan maata!! :arghh:
muoks* jatkuva pissahädän tunne on taas saapunut piristämään päivääni. Vaikka olis käynyt minuutti sitten vessassa, niin jo tuntuu kuin olisi pidättänyt monta tuntia. Hyh, pois se munsta :wtf:
nni kp16/28? oletettu dpo 3 (dpo varmaan täysin päin mäntyä)

Liitteet

• 2015-05-11_07.42.17.jpg
    2015-05-11_07.42.17.jpg
    48.4 KB · Katsottu: 199
Tein testimielessä raskauskeijun one stepin, sain saman vahvan viivanpaikan kun aiemminkin ja eikös Lauruska saanu sellasen ihan vedelläkin,että huonoja testejä kyllä ovat. :mad: Ja joillakin ei tosiaan ovistestit toimi ja myös eri testit toimii erilailla, esim ite oon saanu joillakin vähän kontrollia haaleemman ja se on ollu plussa ja joillakin saan super vahvan viivan. Esikon tärppikierrossa olin ihan varma etten ovuloinut ollenkaan, mutta mitä ilmeisimmin olin ovuloinut kun poika sai alkunsa :grin

Mää oon kans itkuherkkä nykyään itken uutisia lukiessa ja telkkaria kattoessa ja millon mistäkin itken.
Täällä on sama homma että luen ja elän joka solullani teidän juttuja mutta en itse ehdi henk koht vastailemaan juuri koskaan.. ja sitten käy niin että kun lukee mooonta viestiä ja on monta vastausta mielessä niin kun loppuun pääsee niin aivokapasiteetti loppuu ja ajatukset katoaa kun pieru saharaan :sorry:

Onnea vielä kaikille plussanneille!!! :joyful: :Heartblue:Heartpink

Ainiin, ovistestien ja siteiden hamstrauksen lisäks varattiin risteily ens kuulle, jos nää ei karkota tätiä niin mikähän sen sitten karkottaa o_O

Voiko se greippimehu vaikuttaa oviskipuihin? Kun nyt on paljon kovemmat ja selkeemmät oviskivut kun aiemmin. :anyone

Siis mua häiritsee ihan älyttömänä tää viivanpaikka marmatus, siis tottakai niissä testeissä on viivanpaikka, siihen se punainen väri tulee jos r-hormonia. Ja se kastuu, kun pissii niin kai nyt aina joku viivapaikka tulee :D !! Olen puhunut!

Ihan samaa mieltä Rosanna sun kanssa noista viivanpaikoista :D Ymmärrän kyllä myös niitä ihmisiä jotka innostuvat viivanpaikoista, mutta itse en niistä lähde intoilemaan.

Mutta tossa one stepissä tulee ihan eritason viivanpaikka kuin muissa, joissain testeissä sen näkönen viiva enteilee plussaa. Ja toi one step on muutenkin huonompi kuin muut, ei näytä plussaa kovin hyvin, muut testit kirkuu punasena ja toi on hailakka. Tottakai kaikkiin testeihin tulee jonkimoinen viivanpaikka mutta tossa testissä se on ihan omaa luokkaansa. :) Se on herkkyydeltään 10 eikä näytä herkkyyden mukaisesti plussaa vaan esim Pc:n testi joka on 25 herkkyydeltään näyttää plussaa aiemmin/paljon vahvemmin ja tosta syystä tota testiä on parjattu. Ite en oo pitäny plussana sitä viivanpaikkaa kun se on niin tumma, mutta kyllä siitä joku voi saada toivonkipinän että josko plussa ois tulossa,etenkin jos on aiemmin tehny muilla testeillä. :)

Rv5+2 ja vasta nyt 10mIU one step antaa lähemmäs leffaviivan! 25mIU oli lähellä leffaviivoja n. Vko sitten. Eli paskoja testejä noi herkimmät..

Ja mitä tulee viivanpaikkoihin, harmi kun ei aiempia kuvia oo enää, jossain taaempana tässäkin ketjussa ne on. Mutta tosiaan tein vedellä ja pissalla juurikin tämän testin ja antoi niin tumman viivan paikan, mikä jäi tummaksi myös kuivuessaan, että olis tosiaan voinut luulla siihen väriä jo tulevan. Vedellä tehtynä oli haaleampi. Mä ehdin aluksi tyhmänä innostua mutta tajusin sen jälkeen että testissä jotain vikaa kun 20kpl testeistä näytti samaa ja pregcheckiin tuli vain puhdas nega :D

Liitteet

• 1431325369429.jpg
    1431325369429.jpg
    45.4 KB · Katsottu: 208
Ja jatkaakseni viivanpaikka marmatuksista niin kuten mamikin tässä toteaa huomanneensa että nykyään tämä kyseinen testi tekee sitä että antaa niitä tummia viivanpaikkoja jotka saa kyllä hämilleen ja puhe onkin siitä että testit ei kovin hyviä voi olla jos tekee tollaista. Kuten juuri myös sanoin, kyseinen testi anto leffaviivat viikon myöhemmin mitä 25mIU herkkyyksiset ja se saa kyllä vähän kyseenalaistamaan testin tasoa..

Yläpuoli vedellä, alempi pissalla. Niin kyllä se ikävästi sillon hämäs. Mut tosiaan kaivaakseni sen mitä halusinkin. Ei näihin kannata sokeasti luottaa jos vertaa esim pregcheckiin tai ihan tahansa mihin muuhun testiin vain.

Liitteet

• 1431326313023.jpg
    1431326313023.jpg
    28.1 KB · Katsottu: 198
Mua huvittaa miten tää testauskuume tarttuu täältä :D olen aiemmissa raskauksissa tehnyt tasan yhden testin, kun menkat on pari päivää myöhässä. (Paitsi keskenmenneessä kaksi, ekan ku oli kaks päivää myöhässä jolloin tuli hailakka viiva ja toisen viikon päästä ja edelleen hailakka viiva) Viivat on ollut sen verran selvät et ei vaan tullut testattua uudelleen.

Mut nyt!!! :D hah hah.. Tekis mieli niin tehdä jo testi vaikka vasta torstaina pitäis kuukautisten alkaa! Ei ole kyllä mitään raskaus oloja että tuskin meille tammivauva tulee mut ihan itse vaan naurattaa että miten ootte muhun testikuumeen tartuttaneet :D

Mami91, osuvan paidan sait. :p

mh, tulis nyt ratkaisu sulle suuntaan tai toiseen, ei ole kivaa tuollanen tietämättömyys.

nni, jos ei ole pelkkää flunssaa niin jännältä kuulostaa sun oireet! Tosin silloin pitäis dpo:n olla jo paljon isompi kuin 3, jos on raskausoireita. Milloin sä aloit tikutaa ovista?

Ovistesteistä, mäkin uskon että kannattaa verrata viivoja niihin omiin aiempiin viivoihin.

Viivanpaikkakeskusteluun, kyllä niitä testejä tosiaan on eri tasoisia. Esim. omiin (herkkyys 20 tai 25) testeihini en ikinä ole saanut viivanpaikkaa. Siis niin, että vaikka kuinka tuijotan testiä, en osaa sanoa mihin kohtaan sen viivan pitäisi muodostua jos olisin raskaana. Jos nyt vaihtaisin merkkiä (tosin miksi vaihtaisin, kun oon tyytyväinen nykyisiin) ja saisin selkeän viivanpaikan, varmaan miettisin onko siinä väriä vai ei. Jos testin pitäisi olla herkkyydeltään 10, mutta silti näyttää raskauden vasta myöhemmin kuin vähemmän herkkä, ei se kyllä laadukas testi ole.

On. Kp6/28-32. Vuoto on vähentynyt tuhruksi. Kovasti lupailee siis sitä, että menkat olis normaalin pituiset (viikon) eikä esim. kahta, mitä mulle on joskus jännityksen ja menkkojen myöhästymisen (kauan ennen yritystä siis) jälkeen käynyt. Lauantaina alkaa oviksen metsästys, jes! :)

Joo se voi olla, itse en mikään testi ekspertti ole. Mutta en vaan henkoh itse ymmärrä sitä, jos ei punaista tai oikeaa haamua, ei silloin raskauttakaan. Mutta toisaalta se on mun ajattelutapani :) Mä vallan kuolisin jos huomioisin jokaisen viivan, vatsa vihlonnan ja pissahädän. Voi olla myös ammattini pitää jalat maassa, tiedän että kk liittyy väsymys, vatsakrampit/kivut, pissahädän lisääntyminen, mieliteot yms. :)

Rosanna ymmärrän sun mielipiteen vallan hyvin, ei ollut todellakaan tarkoitus poiketa siitä, mutta tarkoitukseni oli selittää kyseisen testin kusemista, enhän mä joka viivanpaikkaan ole uskonut. Hämäsi vaan kun testi, jota aiemmin käyttänyt, rupesi tekemään tollaista, että viivanpaikat tulikin niin vahvoina. Elämäni aikana en kuitenkaan paljoa raskaustestejä ole tehnyt. Mutta ne mitä olen, on yleensä näyttänyt suoraan negaa. Noi virheelliset one stepit loi hetken toivoa, että oisko sittenkin voinut tärpätä, mutta kun tummaa viivanpaikkaa rupesi tulemaan läpi kierron, tiesin että testeissä jotain vikaa.

Mäkään kun en oo tähän plussaan mennessä ennen tiennyt, miltä oikeasti tuntuu olla raskaana. Siksi jokainen pissahätä, väsymys, kivut yms toi lisää toivoa josko jo tärppäisi. Ennen pillereiden jättöä mulla on ollut edelliset luomumenkat vuonna 2008 jolloin olin 13-vuotias, niin e-pillereiden kanssa en tiennyt miltä kaikki noi luomujutut tuntuu. Enkä tietenkään tiennyt minkä voi raskaustestissä luokitella lähemmäs plussaa ja minkä ei, kunnes ensimmäisen plussan sain. :)

2015-05-11 10.52.15.jpg

Jaahas nyt on vissiin jo dpo 12-13 ja eipä näytä siltä että olis tulossa tammi vauvaa. No ei kyllä ihmekään näillä yrityksillä. Menkat on päivän myöhässä ja luulen että kohta hanat aukee ku tein ton testin nii kun aina :D

Kyllikki, tai joku muu joka osaa vastata..Niin mitä se tarkoittaa kun arvioi viestiin että vanha?

Tosta tulikin mieleen että täällä oli iästä puhetta aiemmin.. Minä oon 23 (lauantaina täytän 24) ja mies on 30 vielä muutaman kuukauden, ja toista tosiaan täällä yritetään ja toivotaan. :)

Nimim muisti palailee pätkittäin :wink

Beisla, ei ole koskaan ollut tämmöisiä flunssaoireita, eikä toisaalta ole mitään (muuta) mikä viittaisi flunssaan. Alavatsa ja nivuset on tälläkin hetkellä todella kipeät, vihloo kauheasti. Sohvalla kun vaihdoin asentoa, niin oikealta puolelta vihlaisi niin kovin, että meinasi itku tulla. Lakanoita heilutellessa meinasin pistää stopin heti alkuunsa kun teki alavatsaan niin kipeää. Kauhea pissahädän tunne on jatkuva ja vasen rinta on painaessa arka toista päivää. Nyt oikea rinta tuntuu jatkuvasti "painavalta" ja aralta. Kai rintojen arkuus voi johtua mielikuvituksestakin, kun ei se tunne jatkuvaa ole :confused: kävi samalla tavalla, kuin Kertulla, että en alkuunkaan ajatellut tikuttaa ovista, mutta täältä foorumilta se into sitten tarttui :grin ja tikutin siis ensimmäisen kerran vasta 9. päivä. Ei se silloin mielestäni plussa ollut, mutta tummempi kuin eilen ja tänään, että oletin ovulaation tapahtuneen 8. päivä. Ovislimoja oli havaittavissa heti kuun alussa viikon ajan, mutta toisaalta täti pakkasi kamansa ajallaan 30.4. että ei kai heti perään voi ovuloida? o_O

Takaisin