Myy, sanattomaksi vetää miten paljon olet joutunut kokemaan. Olet uskomattoman vahva nainen.

Ainakin nyt sut saadaan kuntoon, ja toivottavasti pääsette jatkamaan yritystä.
Soma, tuo on niin ihana hetki kun löytää oikean morsiuspuvun! :)
Voi Lukutoukka ja Hileinen.

Kierron alku on kyllä masentavaa aikaa, ei hyvään saumaan osunut äitienpäivä.
Hileinen, jos täältä ei kukaan osaa sanoa, soita sinne teratologiseen tietopalveluun.
http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/teratologinen-tietopalvelu/Sivut/default.aspx Siellä kyllä osataan kertoa.
Muurahainen, voimia.

Varmasti pitkä yrittäminen tuo stressiä ja vaikuttaa itkuherkkyyteen. Vaihtuvat pettymykset ja hiipivä toivo saa helposti herkäksi.
Junibea, mun mielestä ovis on silti tänään, kun eilen sait plussan. Joillakin hormonipiikki kestää pitkään, mutta plussa lasketaan ensimmäisestä plussasta.
nni, malta vielä testin kanssa. Tuossa ajassa alkio ei mitenkään ole voinut ehtiä kiinnittyä, ja raskaushormonia alkaa erittyä vasta sen jälkeen.
Lumikello, tsemppiä odotteluun. Mulla vähän sama, että en kestä etukäteen tehtyjä negoja. Hirveästi polttelee testaus, mutta mulla käy niin että itken ihan kunnolla negatestiä, vaikka menkkojen alkuun olis vielä muutama päivä. Luulen että ens kerralla yritän odottaa menkkapäivään, niin ei tarttis pettyä kahdesti.
On. Tänään pitäis ajella mun porukoille. Äitienpäivä ei nyt masenna niin paljon kuin pelkäsin, vaikk on kierron alkupuoli. Luulen että se johtuu siitä, että edellinen kuu oli taukokierto. Nyt on hyvä fiilis kun päästään taas tositoimiin. Silti takaraivossa miettii, että olisin niin kovasti halunnut kertoa hyviä uutisia.