Lissu harmi sun miehen matka, mutta Nizzan viinit on varmasti maistamisen arvoisia! Sen jälkeen on hyvä siirtyä kaidalle polulle.
Silv, osanottoni hautajaisista.
jasmi, jospa on sitten raskausoire!
Bb, mä niin ymmärrän että nälkäkiukussa näkee huonot puolet. Mä oon kyllä myös ihminen joka reagoi huonosti nälkään.
Aile, tervetuloa ja plussatuulia! :)
tepsukka, hankala tosiaan tietää milloin vois testiä tehdä jos ei voi menkoista laskea. Toivotaan kuitenkin että teillä tärppi kävis tai edes että menkat alkais imetyksestä huolimatta. Kiusaajat on kyllä uskomattomia, syyksi riittää mikä vaan. Muakin kiusattiin ratsastuksesta.
Nyytti, hyvä että viimein tuli o-plussa! Kyllä tuo on mun mielestä jo selkeä plussa. :) Mut höh mitä ihmettä tyhjä testipaketti! Vois silti antaa palautetta, vaikka ei saiskaan rahoja takaisin.
Nuuhku, jes oviksen hyödyntämiselle! :)
Junibea, sullakin rankka menneisyys, onneksi nyt on parempi mies.

Lasten kaveripiirit voi olla julmia, mäkin jäin yhtäkkiä kuudennella ilman kavereita. Toivon sydämmestäni että sun tyttö saa kavereita koulussa.
Mymmelisti, pian se aika menee ja hyvä että miehes kävi jo! Mä muuten ostin ihan samaa vehnänalkioöljyä. Nyt kolmas päivä kun syön, jugurtin seassa menee hyvin.
Larissa, hurjasti tsemppiä huomiselle! Säkin oot niin kannustava tyyppi täällä foorumilla, niin toivon teille plussaa.

Mäkin oon varmaan outo kun ei se vehnis kovin pahalta maistu.
Lukutoukka voi ei, pahoittelut menkoista.
Elyssei, kiva kun ehdit taas kirjottaa. :) Ihanalta kuulostaa sun mies! Se vehnis, niin eihän sitä tartte paljaalteen ottaa, kunhan ei kuumenna. Heitä jonkin ruuan sekaan niin ei se siellä juurikaan maistu.
Hileinen, purjehdus kuulostaa ihanalta! Tsemppiä huomiseen testiin. :)
Nennaa, sullakin tosi rankka nuoruus.

Pala kerrallaan eteenpäin, ei ole helppoa aina sekään. Oot tosi vahva tyyppi.

Budapestista oon kuullut paljon hyvää, sielläkin olis kiva käydä joskus!
MindiS, voimia sullekin.

Oot kyllä oikeassa, että jos on rikki niin vaikka tukea tätyy saada, ei toinen ihminen voi korjata itseä, pelkästään tukea siinä. Mutta jos on liian rikki, helposti tarrautuu liikaa.
Aphrael, onnea ovisplussasta!
Lauruskaah, oon kuullut muiltakin että 10-herkkyyden testillä tullut haaleampaa viivaa kuin muilla. Enpä taida itse ostaa niitä.
Sori meni loppuviestit vähän pikaluvuksi, pakko ehtiä nukkumaan. Täällä ei ihmeempää, täti edelleen kylässä.