Raskaaksi 2015

Lukutoukka pahoittelut menkoista

Elyssei :ihana mies sulla

Nennaa ja Mindis : huh mitä naisia ootte. Olette kyllä rakkauden ansainneet

Larissa : huomista lääkäri reissua odotellessa! :D

Onnea ovikseen!!!

Muurahainen : :,(

Lauruska : huonoja testejä

Bb : no Hö sitten plussaat pian

Lissu harmi sun miehen matka, mutta Nizzan viinit on varmasti maistamisen arvoisia! Sen jälkeen on hyvä siirtyä kaidalle polulle. :wink

Silv, osanottoni hautajaisista. :sad001

jasmi, jospa on sitten raskausoire! :grin

Bb, mä niin ymmärrän että nälkäkiukussa näkee huonot puolet. Mä oon kyllä myös ihminen joka reagoi huonosti nälkään. :oops:

Aile, tervetuloa ja plussatuulia! :)

tepsukka, hankala tosiaan tietää milloin vois testiä tehdä jos ei voi menkoista laskea. Toivotaan kuitenkin että teillä tärppi kävis tai edes että menkat alkais imetyksestä huolimatta. Kiusaajat on kyllä uskomattomia, syyksi riittää mikä vaan. Muakin kiusattiin ratsastuksesta.

Nyytti, hyvä että viimein tuli o-plussa! Kyllä tuo on mun mielestä jo selkeä plussa. :) Mut höh mitä ihmettä tyhjä testipaketti! Vois silti antaa palautetta, vaikka ei saiskaan rahoja takaisin.

Nuuhku, jes oviksen hyödyntämiselle! :)

Junibea, sullakin rankka menneisyys, onneksi nyt on parempi mies. :hug013 Lasten kaveripiirit voi olla julmia, mäkin jäin yhtäkkiä kuudennella ilman kavereita. Toivon sydämmestäni että sun tyttö saa kavereita koulussa.

Mymmelisti, pian se aika menee ja hyvä että miehes kävi jo! Mä muuten ostin ihan samaa vehnänalkioöljyä. Nyt kolmas päivä kun syön, jugurtin seassa menee hyvin.

Larissa, hurjasti tsemppiä huomiselle! Säkin oot niin kannustava tyyppi täällä foorumilla, niin toivon teille plussaa. :Heartblue
Mäkin oon varmaan outo kun ei se vehnis kovin pahalta maistu.

Lukutoukka voi ei, pahoittelut menkoista. :sad001

Elyssei, kiva kun ehdit taas kirjottaa. :) Ihanalta kuulostaa sun mies! Se vehnis, niin eihän sitä tartte paljaalteen ottaa, kunhan ei kuumenna. Heitä jonkin ruuan sekaan niin ei se siellä juurikaan maistu.

Hileinen, purjehdus kuulostaa ihanalta! Tsemppiä huomiseen testiin. :)

Nennaa, sullakin tosi rankka nuoruus. :sad001 Pala kerrallaan eteenpäin, ei ole helppoa aina sekään. Oot tosi vahva tyyppi. :hug013
Budapestista oon kuullut paljon hyvää, sielläkin olis kiva käydä joskus!

MindiS, voimia sullekin. :hug013 Oot kyllä oikeassa, että jos on rikki niin vaikka tukea tätyy saada, ei toinen ihminen voi korjata itseä, pelkästään tukea siinä. Mutta jos on liian rikki, helposti tarrautuu liikaa.

Aphrael, onnea ovisplussasta!

Lauruskaah, oon kuullut muiltakin että 10-herkkyyden testillä tullut haaleampaa viivaa kuin muilla. Enpä taida itse ostaa niitä.

Sori meni loppuviestit vähän pikaluvuksi, pakko ehtiä nukkumaan. Täällä ei ihmeempää, täti edelleen kylässä.

Hienoja ovisplussia ainakin Nyytillä ja Aphraelilla! :hello2 Nyt teillä on se ainoa hetki kierrosta, jolloin ois paree pysyä poissa foorumilta kun on tärkeempää tekemistä! :grin Huspois täältä nyt! :wink Ja sitten raporttia! :)

Pikapikaplussia uusille Aile ja Sandy! Ja tervetuloa joukkoon! :)

Ja huomenna Hileisen testitulosta! Skarppina sitten aamulla, ettet vaan unohda! :)

Viis raskaustestiä kuumottaa kaapissa ja vielä tarttis odottaa 10 päivää jos täti ei tuu ennen. Siis vielä 10 PÄIVÄÄ! Kun niin monta päivää on kulunut, niin pitää varmaan lähteä jo ostamaan uusia! :grin

Nenna,Budapest on kyllä kaunis kaupunki, sellainen surullisen kaunis muistikuva mulle omalta reissulta jäi. Arkkitehtuuri on upeeta,mutta pinnat aika rapistuneita. Yhden pääsiäisen olen nuorena siellä viettäny :)

Aphrael ja Liisu ja oliko nuuhkukin, oviskavereita jee :)

Mullakin samaa vehnistä kuin mymmelistillä.

Plussa tuli hyödynnettyä ja takuulla muhitan yön yli :D
Mutta voi pojat et oli "työn takana". Vauva kerranki nukku kiltisti, mutta esikoinen heräs ja kimpos pystyyn kahdesti kesken alkulämmittelyjen! Se ei yleensä herää ennen puolta yötä ja vauva taas heräilee,vaihtoivat osia kerpeleet ;)

Koitahan lumikello jaksaa nää piinapäivät :)

Nyytti kp 20/27-33-?

On. Täällä vaivaa viisauden hammas joka näkyy jo melkein kokonaan...varmaan vähän koko ajan pien tulehdus päällä välillä paranee ja välillä pahenee... joko uskaltaisi mennä poistaa... vaikuttaa varmasti kaikkeen... ja jos kertois yrityksestä ni poistaisko herkemmin... huomenna lapioimaan multaa Peräkärryyn ja kaivamaan 42m 50cmx50cm ojaa meidän aita taimille. Kiva treeni tulossa... 4 henkee tulossa kaivamaan ni nopeeta se on tehty :)

Kirjauduin tänne ensimmäistä kertaa tietokoneella ja yhtäkkiä ruutuun ilmestyi vanha profiili :hello2 eli olen siis tuo kyfi_. Jatkossa tällä nimimerkillä täällä, mikäli pääsen asiassa kännykän kanssa yhteisymmärrykseen :grin

muurahainen
, tiedän että stressaan ihan turhaan miehen polttareita, ja tiedän että olen tälläkin hetkellä todella vainoharhainen ja tyhmä ihan turhaan, kun mies lähti kahden jätkäkaverinsa kanssa baariin. Olen täällä jo hyvän aikaa sitä itkenyt, kun en tiedä mitä siellä tapahtuu. Luotan mieheen ja tiedän, ettei hän mua pettäisi mutten silti pidä ajatuksesta tippaakaan.

Beisla, ei se varma ole, mutta molemmat ollaan sitä mietitty että eiköhän se miehelle stripparin hanki. Tänään oli jo sellaista juttua, että oli lähellä ettenkö olisi kyseisen kaverin luona ruvennut itkemään. Mieskin oli jo sen verran humalassa ettei huomannut kuinka paska fiilis mulla oli siellä. Mitään en hänelle sanonut, kun en halua olla ainainen ilonpilaaja. Mies pääsee kerrankin pitämään hauskaa, niin en mä halua sitä estää omien ongelmien takia.

jasmi93, samaa mietin, että jos miehellä strippari on, niin on kyllä sitten minullakin! Tiedän ettei mies siitä pitäisi, vaikka ei asia sitä niin paljoa harmittaisi kuin mua...

Mimmu. kiitos kannustavista sanoista :Heartred Osaisinpa mäkin ajatella noin :sad001 No, ehkä sitten joskus...

Pahoittelut kaikille negoista ja tädeistä :oops: Oli uusiakin tullut viime viestin jälkeen, joten tervetuloa mukaan! :)

ON Täällä on meininki, kuin viimeisillään raskaana. Meidän asuntoa tulee huomenna joku katsomaan, kun muutetaan kuun lopussa pois, niin päätin ajankuluksi vähän siivoilla. Kumartelin kylppärin lattialta pyykkejä pyykkikoriin ja alavatsaa alkoi vihloa. Sama homma, kun kumarassa viikkasin vaatteita, jotka oli sängyn päällä. Täysin uusi juttu, jota vähän pelästyin oli todella voimakas vihlova kipu keskellä rintakehää. Tuota kun oli hetken kestänyt, niin oikea käsi puutui. Yhä edelleen oikea käsi on voimattomampi kuin normaalisti ja tuntuu, kuin olisin vetänyt kunnon habatreenin. Päänsärky ei sinänsä ole mitään uutta, mutta inhottavaa sekin. Tällä hetkellä sohvalla istuessa vatsaa juilii inhottavasti. Kyllä näitä särkyjä ja kipuja on vaikka muille jakaa! :grumpy:
Kp 13/28?

Jasmi, Niin sun kierto on jo niin pitkällä. Menee ihmiset ja kierrot ihan sekaisin välillä. No jospa olisi joku pieni matkalainen mukana..

Lumikello, Laita heti testejä tilaukseen niin ei ehdi loppumaan kesken ;)

On. Oviskivut sen kun jatkuu.. Eilinen jäi kyllä välistä eli tänään on "pakko" kellistää se mies. Eilinen ilta meni itkua tihrustavan neidin jalkoja hieroessa.

Aamuja! :)
Meidän pikkanen nukku ekaa kertaa yön läpi!! Wuhuu :) 21.30-6.30, ihan mieletöntä :)
Aamun ovistesti ei ollu enää niin selkeä plussa kun eilen, mutta iiihan ohut tumma reunus oli kontrolliviivassakinKyllä se eilinen tais se kunnon plussa olla :)
Jos vielä tänään jaksais,niin hyvillä mielin jäis oottelemaan mitä tuleman pitää. Täytyy kyllä myöntää että ilman tikuttelua ois ovis varmaan jääny hyödyntämättä... en tiiä onko se tosiaan tuo vehnis vai mikä, mut kipuja ei oo alkuunkaan entiseen malliin. Nytkään ei tunnu juuri miltään ja pitäis olla ovispäivä :O
Donnatestiin sit taas en enää osaa luottaa, kun näytti plussakiteitä jos siellä kp14-15 muistaakseni. Sokottaakoimetys sen toimivuutta jotenkin? En tiiä. Mut nyt viemään esikoista muutamaks tunniks päiväkotiin ja koiruuden kans pihalle :)

Huomenia :) pikainen omanapailu, liekköhän tuo ovis ois kohta jo.. testiviiva vahvistuu ainaski ja limoja havaittavissa. Hmph

Kp 12/29

715b601f9e02a42f667f9e9f0c5c1390

Bb, miulla tuli tollanen pari päivää ennen plussaa, en tosin tiedä mitä se olisi ennen sitä näyttänyt kun alotin aika otolliseen aikaan testauksen :) eiköhän se sieltä ole tulossa! :)

Nyytti, varmasti ihana yö siellä! :)

Beisla, kannattaa ehdottomasti käydä Budapestissä, oon tosiaan siellä jonkun 4-5 krt käyny aiemminkin, ja sinne vaan haluaa aina takasin! :)

Mymmelisti, juu tossa vajaan tunnin päästä on aika Naistenklinikalla ;)

Bb, eiköhän se ovis ole lähipäivinä tuloillaan sinne! :) Ton sun papa-kontrollin takiako odottelette vielä yrityksen aloitusta vai eikö mies ole vielä innostunut lapsi-ajatuksesta? Sorry, en nyt muista kun olen vaan ollut enemmänkin taustalla :)

Gatusa, voi miten ihanasti siellä jo opetellaan liikkumista! <3

Lauruskaah, hyvä että laitoit noi kaks testiä vierekkäin! Aika susia nuo "herkät"! Paljon oon muiltakin kuullu samaa kokemusta eri merkkien 10 mlU- testeistä... Ootko muuten jo neuvolaan soitellu? :)

Lucky, mitä sulle kuuluu? Noi pihahommat ainakin kuulostaa mukavalta :) kannattaa poistattaa se viisaudenhammas! Saattaa oikeastikin olla jotain vaikutusta plussaamiseen, jos on koko ajan joku tulehdus kehossa päällä sen hampaan takia!

Lumikello, tsemppiä piinailuun! 10 päivässä ehtii kyllä reilusti tuhlata hätäpäissään ne 5 testiä vaikka muka pitäisi testipäivää odotella :D ;)

Mulla on kyllä erimerkkistä vehnisöljyä kuin Nyytillä ja Mymmelistillä eli voisiko makuero johtua merkistä? Toi Neo-E ei maistu juuri miltään, korkeintaan samanlaiselta kuin rypsiöljy :) Kai (te joiden mielestä maku on kamala) säilytätte öljyä jääkaapissa? Kun avattuna huoneenlämmössä toi varmaan härskiintyy...

Nyt aamulla alko semmoset jomotukset ja tuntuu että vois menkat alkaa. mut en usko että alkaa kun on viel nii monta päivää oikeeseen päivää ja ei oo varmaa 3 vuoteen aikasemmin menkat alkanu :D tissitkää ei oo ehtiny viel kunnolla kipeytymään.

Missäs ne plussat viipyy vai onko mulla menny jotain ohi? :anyone

Täällä mennään nyt kp 27/27-29 ja oletettu dpo 13. Eilen tuli viiminen testi käytettyä ja koitan nyt viikonlopun pysyä poissa kaupasta ja ootella menkkoja :D Eilen päivälä alko sitte menkkakivut ja illalla olin ihan varma että yön aikana alkaa, mutta ei, ei ees tuhrua oo näkyny. Ja nyt taas ei mitään kipuja.

Viivalasit omaavana sain kuviteltua siihen eiliseenki testiin sitte loppujen lopuksi jonku näköstä haamua :oops: Tuli sitte mietittyä, että pitäis nuo testit tehä aina silleen, että ukko on kotona ja käskeä sen ne sitte kyyläämään niin ois ainaki selkeä plussa jos siinä jotain on. :D

Joka paikka tuntuu olevan jumissa ja kolottaa, vaikka yhtikäs mitään ei oo tehny ja lämmöt oli eilenki vielä siinä 37 paremmalla puolella. Lämpöjä nyt toki vähän paha sinällään vertailla ko satunnaisesti mittailee, mutta kuitenki.

Tai sitten alkaa oikeesti jo kohta menkat nyt tuli oikein kunnolla valkkaria joka oli aika paksua ja semmosta vaalean ruskeeta. :o mitä ihmettä

jasmi93 Voihan se olla kiinnittymisestäki johtuvaa. :wink Eikös sulla pitäis kierto olla aikalailla niillä vaiheilla. Monetha väittää, että on kiinnittymisestä tullu semmosta ruskeaa tuhrua.

Joo en mä oikein tiiä missä vaiheessa semmosta pitäis tulla ja pitäskö olla ruskeempaa :D nyt on kp. 29/31. No eihän toho montaa päivää ole mutta rinnat ei oo kipeytyny nii se yleensä meinaa sitä että parii päivää ei oo menkat alkamassa. hohoijaa :D

Larissa neuvolaan soittelen tänään tai maanantaina :) tänään rv 4+6.

Jasmi mitkä kpt sulla on nyt? Mulla tuli kp18 rusehtavaa valkkaria ja kohtu jomotti niin et luulin menkkojen alkavan. Ja plussa tulikin samassa kierrossa :)

Täällä kp1, toki sitä jo odotteli :sad001
Noh, helmivauvaa sitten vaan täysillä yrittämään :)

Voi ei puhvis :(

Jasmi,noin viikko oviksesta (toki voi heitellä jokusen päivän)vois kiinnittymisvuotoa olla,mutta ihan tuhruttelua nyt voi tulla ennen oletettua tädin tuloa ja silti plussata. Kokemusta siis on :)
Kuopuksesta tais tuhrutella epäsäännöllisesti viikon verran ennen kierron päättymispäivää ja plussahan sieltä tuli! Esikoisesta taas ei tuhrutellu ollenkaan.

Larissa,pitääkin ehkä kokeilla seuraavaks sitä neoa,vaik ei toi mun mielestä mitään ihan kuvottavaa ole ja jääkaapisa toki säilytän :)

Täällä kp21 ja alamasua kyllä vähän vihmoo jo,kai se tikku oikeessa on :)

Takaisin