Raskaaksi 2015

Lissu testi tehty ja nega se oli. Vaan pahaolo jatkuu edelleen. .. pitänee lääkäriin varailla aikaa, että mistä johtuu.

Voisko olla jotai stressiä tai semmosta mistä toi paha olo vois johtua? En voi muiden puolesta puhua kun kaikki stressaa tyylillään mutta itellä on stressi maha ja tosi helposti tulee huonoo oloa

Jasmi 93 mahdollisesti vois olla stressiperäistä pahoinvointia tai sitten verensokereissa häikkää.

Vauvavaateosastolle eksynyt ostoskeskuksessa.. kylläpä ois tarjouksessa kaikkee ihanaa onko ihan tyhmää ostaa jtn ihanaa jos ei oo vauvaa tiedossakaan :( äääääh. Kamala vauvakuume!!

Bb, vauvanvaatteet on ihania! Mä oon ostanut (toistaiseksi) vain yhden bodyn varalle... :D Kaupoissa pakko silti aina hypistellä! :)

Paljon tullut tekstiä. Onnea plussanneille ja tsemppiä tädin yllättäneille.

On. Alavatsaa poltellyt eilisestä illasta alkaean. Outoa. Kp kumminkin vasta 21/35-38

Onnea plussanneille ja tsemppiä tädin saaneille. Toivottavasti tädit ei ens kerralla tule kylään.

Oma napaa... Puhuttiin miehen kanssa ja tällä hetkellä ei aloteta ehkäisyä. Pidän jalat tiukasti ristissä ja oottelen tätiä. Kpstä mitään tietoa...

Voisko sulla smurffiina olla jtn ovikseen liittyvää ? Jos kiertoasi ajattelee ni ois aika niillä näppäimillä ;)

Hileinen, joo siis vauvanvaatteet on liiian ihania ja sulosia ja hypisteltäviä.. ja ne sukat ku ne on niiin pieniä.. nyt mä hillitsin itteni ja jätin sydän poskella kaiken kuitenkin sinne kauppaan. :'( hahhah.. olis ollu sellanen hihaton kiva harmaa potkari jossa sellanen nallekuva ja sit ihan sellanen perusbody tosi halvalla... Äääh nyt pitää laittaa jäitä hattuun ja alkaa miettimään vaikka tulevaa työviikkoa..

Mulla on myös muutama semmonen juttu mistä en pääse ohi jos jostain löydän :) yks on vauvatennarit ja ns "isojen poikien vaatteet" eli body printattu tyyliin kauluspaidaksi jne :D tennarit löysinkin yhdet jo mut ne on pinkit ja jostain syystä koko ajan oon ajatellu että mun ensimmäinen lapsi on poika :D joten todennäköisesti jos vastaan tulee poikaväriset tennarit niin tarttuu nekin mukaan :D

Mä vilkuilen joskus ohi mennen vauvan vaatteita mutta en haluu mennä sen tarkemmin kattoo ku ne on nii ihania ja pieniä ja sit mä sekoon :) mut en kyllä oo ostanut mitää enkä osta ennen kun on vauva masussa :) ellei löytyis jotai tosi spesiaalia

Ja kirppiksillä on kans välillä kauheesti hyväkuntoisia pikkupikkuvaatteita! :) oivoi... Pääsispä pian niitäkin hankkimaan :) vaikka kai sitä alkuun on vähä varovainen oltava, joskus rakenneultran jälkee ehk uskaltas.

Joo niin tää nyt taisi mennä niinkuin eilen jo manailin, menkat lyheni entisestään, enää kaksi päivää erittäin heikkoa vuotoa ja tänään pärjää jo ilman sidettä :o mitäs helkkaria.

Soma, täällä loppui kans menkat just ja eilen oli etovaa oloa ja ruoka ei maistunut ollenkaan. Negan testasin minäkin tänä aamuna. Oisko jotain hormoniperöistä? Laskeeko/nouseeko joku hormoni menkkojen jälkeen..? Tällä foorumilla tarttuu tosiaan ihan kaikki!

Takaisin