Raskaaksi 2015

Huomenta kuumeilijat!

Tällä huimannut oudosti heräämisen jälkeen. Jos se kipu silloin torstai aamuna oli kiinnittymiseen liittyvää niin eihän testaus vielä edes onnistuisi? Eikös n. viikko pitäisi odottaa?

Huomenta. Nega testattu täälläkin dpo 13. Rupesin vaan miettimään kun muniksia tosiaan irtosi 2 niin mites noi dpot sitten meneekään? Luulen että molemmat irtosi kyllä samana päivänä.

Pisama, pahoittelut negasta :/ jospa ois ollu silti liian aikaista ?

Lucky, avatar on huikee, kävin sillon ku se tuli niin kattoo 3D:nä se oli kyl hienoin leffa mitä oon nähny sellasena :)

_mirelyn_ tervetuloo taas, sulla onkin jo iso katras siellä :) voi kun itselle siunaantuisi edes yksi :)

Taikatuuli, :/ voimia sinne ja toivotaan että ei tuu mitään tukoksia tai tulppia ja menee niillä pistoksilla ohi. :)

Tyttötiikeri, hyvä että miehen kanssa taas rullaa mukavasti :) ja helmivauvaa tehtailemaan vaan. Mä laskin jo että jos nyt tässä kierrossa plussaisin ni olis la 1.2 :) mut menee varmaan sinne seuraavaan kiertoon... Ellei ihmeitä tapahdu..

Irmis, pahoittelut negasta, mut seuraavaan kiertoon tiiä vaikka jännäillään yhdessä :)

Jasmi93, tiedän tunteen hätäinen testaaja :D ite testaillu ihan tieteen vuoksi vaikkei oo ees ollu mahdollista... Oottakaapa vaan ku pääsen tosissani jännäämään..

Beisla, ootko tehny testiä ?

On. Hitsi kun toiseen siskoon törmäsin tossa vappua aiemmin ja sillä on nyt 10kk ikäinen tyttö ja öö 7kk raskaana.. eli siis tuli uudestaan raskaaksi tyyliin samantien ku synnäriltä läksi. :/ ihana maha hälläkin ja jo 4s oma lapsi.. miehellään 2 lasta edellisestä liitosta. Toiset saa ja toiset oottelee..

BB Kp 6/29

Heippa vaan kaikki pitkästä aikaa! :)

Oon teidän juttuja lueskellut, mutta ei oo tullu mitään kommentoitua ku kirjauduin foorumilta ulos enkä muistanu enää salasanaa :D

Paljon onnea kaikille plussanneille!! :) ♥

Pahoittelut menkoista ja negatesteistä! ♥

Lucky oli kaivannut! :) Tuntuipa kivalle, kun joku kaipaili! ♥

Omaa napaa: Täällä menossa kp 27/25. Täysin puhdas negatiivinen rfsu:n testi tehty äsken. Ovistikkuun tuli kuitenkin haalea viiva :D Mutta toivoa niin kauan kun menkat ei oo alkanu ;) Tosin nyt on maha juilinutkin menkkamaisesti, joten eiköhän ne tänään alkaa.

Ai niin! Mä lähdin sillon tuohon Larissan kuukuppivallankumoukseen mukaan ja oon ollu tosi tyytyväinen! :) Pahimpana vuotopäivänä jouduin tosin n. joka toinen tunti tyhjäämään kupin, mutta ei silti tarvinnu murehtia ohivuodoista! Eikä kiikutella siteitä ja tamppooneja vaivihkaa vessaan.. ärsyttävintä töissä miesvaltaisessa toimistossa!

Ens kiertoa varten odottaa jo greippimehu jääkaapissa ja foolihappo tilattu. Vielä pitäs mehiläisen kakkaaa hakea lisää :D

Lumikello, siinä tapauksessa tää foorumi on pullollaan samanlaisia hulluja. :wink Kyllä toi 2.5. musta on plussa, hienoa että se on hyödynnetty! :grin

jm, todennäköisesti on hyvä odottaa mutta joillakin kyllä näkyy varhainkin. Testiä kehiin jos oikein on malttamaton. :)

Pisama, pahoittelut negasta. Tosiaan jos kaksi munista kypsyy niin vuorokauden sisällä niiden pitäis irrota. (Näin muistelen.) Eli tuskin vaikuttaa dpo:hon, ainkaan enempää kuin päivää.

Hampaaton, kiva kuulla susta taas! :) Pahoittelut negasta. Mutta kiva kun oot tykännyt kuukupista. Mäkin tilasin ja sain just isomman koon, kun runsaampina menkkapäivinä joudun tyhjentämään muutaman tunnin välein. Tulis vaan täti niin pääsis testaamaan.

Bb, noi on rankkoja kun lähipiirissä jotkut sikiää niin helposti. :sad001
En oo tehnyt testiä. Viime kuussa ei ollut inssiä lainkaan, eli jos nyt oisin raskaana, se tarkoittais sitä että edelliset menkat olis ollu valemenkat. Mutta ne oli kyllä normaali-runsaat. Ja kolme viikko sitten, oisko ollu joku kp12 kävin gynellä joka ultras mut. Se sano että isoin folli oli 12mm, eli "todennäköisesti on vähän pidempi kierto". (Jos silloin olis ollut ovis, ois tullut 28pv kierto.) Ja kyllähän luulis että gyne olis nähnyt jos silloin raskaana oisin ollut?!

Huomenta!

Tyttötiikeri:
Kiitos. Toivotaan että tää mun visiitti täällä ois lyhyt. Silti on pelko persiissä, et käypi samalla lailla ku siellä 2013 ketjussa ja joudun palaamaan takas km takia...

Aphrael: Joo, meillä on melko pienellä ikäerolla esikoinen ja tuplat, mutta tosiaan ovat eri vuosilla (-10 ja -11) syntyneet, vaikka ihan hyvin olisivat voineet olla samalla vuodella, kun ikäeroa on se 10kk :)

Meritähti90: :) Onhan se neljä aika monta... Niin siis onhan se enemmän kuin yksi tai kaksi, mutta ei se loppuunsa niin monelta tunnu :grin

Ja kiitos kaikille (nimiä erikseen mainitsematta) jotka toivotteli tervetulleiks mukaan :joyful:

Taikatuuli74: Pikaista paranemista sinne! Toivotaan että tukosta ei löydy, mutta kipuilun ja turvotuksen syy selviäis kuitenkin...

Pahoittelut negan testanneille, mutta ei nyt vielä kuitenkaan menetetä toivoa, jos täti on edelleen poissa :wink

Nyytti: Mä muistan sut täältä foorumilta... Mitäs teille? Ainakin lapsiluku on kasvanut, vaikka teillä huonoa onnea onkin matkassa ollut. Toivotaan teillekkin plussaa <3

beneathbeautiful: Täällä peukut pystyssä teidän plussalle. Meillä tosiaan neljä pientä rakasta siunaantunut ja viides ois toiveissa. Ja voin kyllä kertoo, et ihan yhtä paljon tätä viidettä toivoo, kuin sitä ekaa vajaa 6 vuotta sitten :)

ON: Ei mitään uutta sitte eilisillan ja viimeyön jäljiltä. Odotellaan ja toivotaan parasta <3

Tsemppiä kaikille! Kyllä se plussa-aalto tässä kevään/kesän aikana saadaan aikaseks!

Tyttötiikeri, kiva kuulla että miehen kanssa menee nyt paremmin. :) Helmivauvaa kohti siis!

Larissa, sun lääkäri onkin jo ihan kohta. Toivottavasti saat sieltä tarvittavan avun. :)

Soma, joko oot testannu?

Taikatuuli, onpa kurja tilanne. :/ Toivottavasti ei tarvii mennä liuotukseen ja pääsisit nopeesti taas liikkeelle.

Mirelynille tervetuloa, toivottavasti plussaat jo tästä kierrosta. :)

Irmis, Pisama ja Hampaaton, pahoittelut negoista!

Täällä ollaan aamuvuorossa ja koneet ei toimi. Koita tässä nyt sitten kirjailla.. :P

Vuoto on jo vähenemään päin... Nyt tosin oon saanu selän jotenkin jumiin niin ihan ilman kipuja ei mee tääkään päivä. No onneks illalla saa kattoa rauhassa Suomen peliä. :)

Lissu kp4/33

_mirelyn_ uskon että sitä oottaa yhtä innoissaan kun ensimmäistään :) onhan se aina kivaa nähdä millainen persoona sieltä sitten tulee :) lapset on ihania. Itse en tosiaan ainakaan näin alkujaan toivo kun sen yhden. :) miehellä on edellisestä liitostaan 1 lapsi ja ikää on miehellä 10 vuotta enemmän kuin itselläni niin ei hänkään enää kovin vanhana sitten halua lisää lapsia. :) tietysti jos tulis tuplat ni ei haittais yhtään :D

Beisla, aivan juu mutta aina voi tieteen vuoksi testailla :D jos se vaikka aiheuttaisi tätin kurvaamisen pissaamishetkellä :D !

Beisla, kiva ku oot tullu takaisin reissulta! Teillä kuulosti olleen mukava loma! :) Mä tilasin heti sen isomman kuukupin, mut silti jouduin pahimpana päivänä tyhjäilemään usein. Ennen kuukuppia ei olisi kauheesti edes tehny mieli lähtee kotoa sinä päivänä..

Tervetuloa mirelyn! :) Toivottavasti teillä on pian tulossa viides pieni! :)

Lissu, toivottavasti siellä tämä kierto olis the kierto! :)

Anskunen: mä pidän loman pätkissä. Nyt tää eka pätkä 3vko ja suunnilleen sama jää vielä loppukesälle :) vähän pakon sanelemana alotan näin aikasin, olisin halunnu mieluummin toukokuun lopusta juhannukseen mut pakko vähän joustaa näin pienessä työpiirissä.. Eipä tuo silti haittaa :)

Mirelyn, ihan hyvää tänne kiitos kysymästä :) puoli vuotta meni pysyvään plussaan kuopuksesta,sitä ennen yksi alkuraskauden km ja yksi kkm. Nyt yk4 meneillään ja meidän tyttö on 1v2,5kk. Poika täytti 5v tovi sitten.
Teillähän on jo monta ipanaa! :)

Tyttötiikeri, onpa mukava kuulla että miehen kanssa menee paremmin. Mulla on jonkinlaisena mottona, että asioilla on tapana järjestyä, ja niin näyttäisi teidänkin tapauksessa olevan! Toivotaan että tilanne jatkuu yhtä hyvänä myös jatkossa. :)

Taikatuuli, kovasti tsemppiä! Toivottavasti ei ole mitään niin pahaa että pitäisi liuottaa, mutta jos niin kuitenkin käy niin muista että oot osaavissa käsissä. Nuo tukokset on aika pelottavia juttuja.

Bb, voi että mäkin ootan että te pääsette kunnolla yrittämään ja testaamaan! Tuo on varmasti omassa kuumeilussa aika piinallinen tilanne, kun lähipiirissä joku lisääntyy melkein sormia napsauttamalla. Älä silti ala luulla, että sussa/teissä olis jotain vikaa, vaikka ihan yhtä nopeasti ei mitään tapahtuisikaan. Kyllä teillekin se oma pieni suodaan! :)

Mirelyn, toivottavasti myös uusi pieni ilmoittaa tulostaan pian! Varmasti jokaista lasta kuumeilee ja odottaa ihan yhtä paljon, vaikka lapsia olisi jo ennestäänkin. Erilaisia persoonia kuitenkin ovat. :)

Beisla, toivotaan että kierto tulee pian päätökseensä (ellet tosiaan ole raskaana) ja pääsette taas yrittämään!

Täällä käynnistyi eilen illalla yk 17, tänään siis kp 1. Kp 5 aloitan taas clomit ja viikon päästä folliultraan.

Tervetuloa uusille munkin puolesta!

Nyt ruusunistutus hommiin :)

Heiii apuva! Voiko kiinnittymisvuotoa tulla vielä dpo8? Ovis oli iha digitestillä varmistettu ja oireitakin oli.. hyödynnettiin -2, -1 ja dpo1. Ei oo ennen ikinä ollu tämmöstä! :s

Hileinen, eikös tuo dpo8 nimenomaan ole todennäköinen päivä kiinnittymiselle? Jostain luin, että kiinnittyminen tapahtuu dpo 6-10, joskus jopa vasta dpo 12.

Takaisin