silville pahoittelut tädistä, mut kiva ettei kierto venynyt! :)
mimmulih, sinnekkin pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon! Helmivauvat on onoikein ihania, omani koisii partsilla :)
Junttura, julimiset on tosiaan ihan tavallisia ja kuuluu asiaabn:) onnea vielä ellen jo aiemmin onnitellut! :)
Pikkuminskille kovasti jaksuja, onneksi teillä on siellä jo yksi tuhisija elämää rikastuttamassa ♥
Beisla, sullaolivarmastihuikea reissu :) Toivottavasti uusi kierti käynnistyy pian, niin pääsette uuteen yritykseen. Mä niin toivoisin teille plussaa :)
ja en muuten mäkään olemissääntarkistukissa käyny, ei oo käyny eesmielessäkunkaikki olluihan ok. Papasta onniinkauan, että ehkä siinä pitäisi joskus taas käydä.
Meritähti,ai teilläkin on jo yksi helmivauva,ihanaa :) Miltä vuodelta jos saa udella? Meidän helmikuinen täytti tänä vuonna 1v :)
Irmis, hassu mies sulla, miten onnettomuudessa tullut vamma muka vois periytyä,hihi :)
Mutta vakavasti puhuttuna,niin olen kyllä vähän sitä mieltä että ei ole reilua pyyttää/vaatia sua käymään tämä yrittämisprosessi yksin läpi,kantamaan tieto mahdollisista km:sta ja surra ne yksinään ym. Lapsen tekeminen(saaminen) on iso prosessi ja ehdottomasti kahden kauppa jos siihen kertayhdessä lähdetään.
Mariskalle ihanaa päivää kihlajaisten juhlimisen merkeissä! :)
Mukkis, whaaat?? Miten joku voi noin tehdä edes? Käsittämätöntä kyllä.
Lauruskaah, onnea!
on. kp15/27-33. Eiliset tallettelut jäi, kun mies nukahti sohvalle jo ysiltä eikä heränny ennen aikasta aamua. Mutta kömpi sillon sänkyyn ja tilanne korjattiin :)
Ovistikut näyttää ihan samanlaista todellahailakkaa viivaa kuin koko testauksen ajan, mutta donnatestiin tuli tänäänkin kiteitä. Saas nähdä saankomänoihin tikkuihin plussaa ollenkaan.Ei mulla kyllä oo liiemmin ovis oireitakaan, näinköhän tää kierto on taas pidempi sitten.Sais jo tasottua!
Ompeluksia lupasin joskus jo aikaa sitten näyttää,mutta aina se on jäänyt. Tässä nyt jokunen liitteenä, vaikea valita kun näitä on niin paljon :)