Raskaaksi 2015

Täällä alkanut tonne oikealle puolelle alavatsaan hiukan tuntuu epämiellyttävältä esim jos liikuttaa mahaa nii siel tuntuu vähän repäseviä tunteita. Samoin se tuntuu jossain muissakin tilanteissa. Toivottavasti ei ois ainakaa mikää kohdun ulkoneraskaus :o! Tai muuta vakavaa

Gatusa: mä lukisin mielelläni sun blogia :D

Täällä kyllä aikaista ovista odottelen. .. :D ihan kirkasta runsasta valkkaria tulee. Dpo 9. Välillä muniksissa jotai tuntemuksia.

Junttura, onpa teillä aika hyvä l.a., tulee vähän erilainen uusi vuosi. :)

Lukutoukka, voi hyvin olla vaan liian aikaista. Älä vielä luovuta tätä kiertoa. :)

Beisla, jospa ne menkat sitten pian alkais!

Irmis, olipa kurja juttu toi sun miehen onnettomuus. :/ Tsemppiä teille ja pura tänne vaan jos joku mietityttää. Toivon kovasti että seuraava plussa pysyis onnelliseen loppuun saakka. <3

Silv, hieno koru! :) Testiä, testiä kehiin vaan.

Täälläkin ootellaan MM-kisojen alkua!! Tänään oon kylläkin iltavuorossa niin en ehdi kauheesti ekaa Suomen peliä kattomaan.. :/

Vähän menkkakipuja oli vielä aamupäivällä mutta toivossa eletään että loppupäivästä selviäisin ilman lääkkeitä.

Hyvää vappupäivää kaikille! :)

Lissu kp 2/33

Lauruskaah tollasen viivan sain , kun oli kp21. Dpo :sta en ollu sillon varma , mutta arvelen olleen jotain 10. Vahvistumista viivalle :) Pitkään ei päästy kyllä iloitsemaan viivojen tuloksesta...
Napaa. Olipa kurjaa eilen olla vappua juhlimassa, kun porukan muut naiset puhui KOKO ajan synnytyksistään ja raskauksista yms. Tuli todella ahdistava tunne ja rintaa alkoi puristamaan. Osa jopa sanoi ääneen, "että ennen 30 vuoden ikää täytyy olla kolme lasta tehtynä " . Ajattelin mielessäni, että kumpa edes itse saisi sen yhden ihanan pienen alulle ja pysymään kyydissä. Tädin vierailusta selvitty (vitutuskin laantunut ) :D Tää päivä menee tukka kipeenä sohvalla maaten ja usa -suomi peliä katsoen :)

Lissu kiitos ! :)

Soma inhottavaa kun oot tollasta joutunut kuuntelemaan :( toivottavasti tämä kierto olisi teidän! :)

Oi lauruska! Toivottavasti viiva vahvistuu ja paljon tarrasukkia sinne! :) jos siellä joku on kyydissä ja jos sulla on vielä raskauskeijun testejä ni teeppä testiks sellanen, että näkyykö siinä mitään ja kuinka aikasin jos näkyy :D

Vappua vieteltiin mökillä ja oli rentoo ja mukavaa! Nyt Suomen peliä jännään!

Oon täällä taustaillu kun niin tylsä kierron vaihe menossa ja yrittäny olla stressaamatta vauva asiasta. Ovistestejä laittelen tilaukseen ja vehnis ja foolit käytössä tässä kierrossa, saa nähdä mihin riittää ;)

Plussatuulia tasapuolisesti! puuuuuhh...

Kp 9/38-40

Arhg nyt tää viiltelyn tunne on aika koko aikaista. Varsinkin kun liikkuu tai venyttellee nii tuntuu tuol oikeella puolella :/ jos jatkuu nii täytyy gynellä käydä, pitäis kyllä muutenkin ku moneen vuoteen oo käynyt. miten usein te muuten käytte?

Ihanaa Lauruskaah :Heartred Päivän paras uutinen! Nyt ne vaan vahvistuu, mulla oli alussa ihan samannäkösiä viivoja :) En mäkään ole koskaan kuullut, että apteekin testeihin tulis turhia viivoja...

Hyvää vappua naiset!

Onnea plussista!

On. Välillä sitä ajattelee että itsekin plussaa, välillä taas että eihän nyt semmoista voi käydä. Eilen vappua juhliessa iski yhtäkkiä täysin varma olo ettei plussaa tule. En tiedä miksi. Koska alkoholi ei tökkinyt sen enempää kuin normaalistikaan?

Ke-To yön olin töissä ja aamuyöstä tuli ihan kamala pistävä kipu alavatsalle. Sitä kesti ehkä 1,5h. Aluksi hetken tosi voimakkaana, oli vaikea seistä suorassa. Sitten vähän helpotti mutta koski silti. Tädin pitäisi tulla maanantaina. Olisiko se voinut olla jotain enteilyä tulevasta vierailusta?

Rinnat kipeät samalla tavalla kuin esikoisesta, ei mitenkään suuresti, sivuilla tunne kuin liivit olisivat painaneet. Tämän tunteen selittää kyllä se hierojalla käynti. Runnoi nimittäin kyljet helliksi. Kainaloiden alla oli jopa pientä mustelmaa :grinkyllä teki kipeää! :inpain:

Jm kp 33-? Dpo 11

Takaisin