Raskaaksi 2015

Bb, kyllä se lääkäriaika sieltä nopeesti tulee. :happy: Toivottavasti saat sillon vastauksia kysymyksiisi. Mut oo ohan luottavaisin mielin. :)

Lauruskaah, mäkin näen hailuran! Kovasti toivon vahvistumista! :happy: En kans oo ikinä kuullu tai nähny että apteekin testi antais turhia haamuja. Että tosi hyvältä vaikuttaa. :wink

Täällä on vappua juhlistettu hyvässä seurassa. Ystävät on kyllä ihana asia! :Heartred

Lauruska, kyllä Siinä jotain näkyyy :) varovainen onnittelu jo sinne! :)

Apteekin testeihin en oo ainakaan mä koskaan saanut turhia haamuja, ja katoppas mun testiä miten haalea se oli dpo10!! Jossei olis ollu niin tarkka kun minä niin joku ei välttis olis ees nähnyt mitään tossa ylemmässä :D ja siitä pari päivää niin oli kunnon leffaviivat!

Liitteet

• 1430421555037.jpg
    1430421555037.jpg
    214.6 KB · Katsottu: 187
Muokattu viimeksi:
Lauruskaah ei mullakaan vielä näkyny testissä mitään ainakaan mun silmiin kp25/26-28 ja kp 28/26-28 oli haalea viiva.. että joskus ne hormonit vaan nousee hitaammin tai sit hedelmöitys tapahtunu myöhemmin.. :)

Mindis tottahan toi :)

Huhhuh tuli syötyä grillimakkaraa, uusia perunoita ja salaattia. Nyt on masu täynnä. Aamusta asti ollut olo et vois mennä nukkumaan hetkeksi. Tosi väsynyt oon ollut tänään :/

Millaisia vappusuunnitelmia kaikilla on ja kuinka moni aikoo katsoa huomenna alkavia jääkiekon mm-kisoja? :)

Varovaiset onnittelut Lauruskaah,hailuraisen näen minäkin :)
Koskas sulla oli sitä mahdollista kiinnittymisvuotoa? Sitä tulee yleensä n.viikko oviksesta. Useinhan se ovis ajottuu noin kierron puoliväliin,joten oisko sulla joku dpo12 tms. meneillään sit.

Meillä ei vappua juhlittu,siis aattoa. Jotenki unohtu koko homma :D esikoinen toki oli pukeutunu päiväkotiin,mutta loppupäivä sit vaan meni. Olin lasten ja koiran kans pihalla ja molemmat ipanat nukku jo kasin aikaan. Meillä on miestä Lukuunottamatta kaikilla kurkku kipeä :/
Mutta huomenna sirkukseen esikoisen kanssa,äiti-poika laatuaikaa <3 illemmalla salille ja saunaan.
Lätkää toki katsotaan meilläkin :)
Illalla sit miehen kans vappupainia ;)

Nyytti kp18/28 tuli kiinnitymisvuotoa ja nyt tosiaan se kp 26 meneillään. Tissit ollut tosi arat. Lämmöt oli eilen 37.2 ja oon pari päivää ollut sairaan väsynyt. Alamaha tuntuu oudolta sisältäpäin siis. Tosi pientä jomotusta välillä. Plussatuulia vappupainintoihin ;) ja lätkää katotaan meilläkin :)

Sit sulla ois +-dpo14, ehkä sulla hormonitaso sit vaan nousee hitaasti ja siks ei ollu vielä tuon vahvemmt viivat. Eiköhän ne ylihuomenna oo jo ihan erilaiset :)

Täällä poika just oksens urakalla.. Raukalla kurkku törkeen kipeä ja yskittää,mikä saa usein oksentamaan.
Vauvakin heräili monta kertaa itkemään ja hieromaan kurkkuaan aiemmin eli kipeetä teki,mutta äskeiseen episodiin ei edes heränny :O

Mymmelisti kiitos !:)

Nyytti se voi kyl olla että nousee hitaasti, mutta pääasia ettei ollut täysin nega :) voihan itku kun siellä pieni raasu oksentelee, toivottavasti helpottaisi pian ja saisi yön nukuttua hyvin <3

Lauruska: sit sulla on dpo 12 jos sulla on 28 pv kierto :D ja sit pitää haamu viiva paikkaansa. Parin päivän päästä vahvempi viiva

Täällä on tekemässä joko ovis limoja tai hiivaa.. alapää tuntuu omituiselta... ja venyvää paksua valkkaria tulee.... Jospa ei ainakaan hiivaa olis. Nyt sit kyllä sen gyno daktarinin laitan ja sit tuon lactobalansen ja suu kautta maitohappo bakteerit

Lucky kiitos kun jaksoit laskea! :) voi kökkö jos hiiva tekee tuloaan, maailman inhottavin tunne kun kutisee ja raapiminenkaan ei auta :/ toivottavasti kuitenkin olisi ovis! :)

Kyllä mäkin näen toista viivaa Lauruskaahlla! :) IHANAA!!! Varovaiset onnittelut ja toivotaan todella, että pieni pysyy mukana!!! :) On ihan totta, mitä noista vahvistumisten ajankohtien eroista sanotaan. Mä voin yrittää laittaa tähän kuvan omasta tän kevään plussastani, jos osaan. Se tehtiin, kun menkat olisi jo pitänyt alkaa päivää aiemmin eikä tosiaan siis ollut vielä silloinkaan lähelläkään tasavahvaa viivaa. Ja siis sama apteekin testi.

Jollain muullakin oli plussa! Onnea ja tarrasukkia hirveesti sinnekin! Ja uusiakin oli taas tullut, kivaa!! :welcome

Uusia plussia kohti! Vielä ei itselläni ovisplussa ole löytynyt, mutta en oikeastaan usko enää sitä näillä testeillä löytävänikään (*mur* :mad: älkää ostako Onni ovulaatiotestejä). Ovislimoja on ollut ja niiden perusteella talleteltu. Toivottavasti seuraan Lauruskaahn esimerkkiä parin viikon päästä! :)

image.jpg

Takaisin