Raskaaksi 2015

Eei ne siis ole este yritykselle kai en viimeksi puhunut gynen kanssa asiasta (kävin siis yksityisellä), mutta siis ihan oma halu ollut että odottelisin niiden häviävän pois kun oletettavasti jotain tulehdusta yms. Niin se ei kai oo ikinä kovin hyvä raskauden kannalta. Ja sit se että ne sen perusteella mitä oon lueskellu niin voivat harvoin mutta kuitenkin raskauden myötä muuttua huonompaan suuntaan.. mut siis joo viime kierrossakin oli seksiä ilman ehkäisyä tosin ei oviksen aikaan vaan jälkeen... Halu olisi niin kova tosiaan vauvaankin.. ja joo oon ihan kauheen stressaantunut ja siis miehen isä kuoli tuossa helmikuussa ja onhan tässä aiheita mitä vuotohäiriöitä vois muutenkin aiheuttaa ja niin edelleen.. mut joo pitää vaan oottaa sinne 11.5 ja sit sais jotain rauhaa mielelle tai vastauksia.. hirvee avautuminen nyt.

Toivon tosiaan kaikille mahtavaa vappua! Ja erittäin ihanaa ja aurinkoista ilmaa, hyviä grilliruokia ja positiivisia raskaustestejä !! :) te ihmiset täällä ootte ollu iso ilo mulle tässä vuoden alusta asti kun olen lueskellut ja eleskellyt kaikkien mukana. :) oon saanut voimaa oottaa yritystä.. välillä vaan iskee ihan epätoivo että entä jos..

Ootte kyllä niin ihania <3 toivon että kaikki saa pian täällä plussaa testiin ja itsekin sit pääsen mukaan siihen aaltoon jossain välissä. <3

Ääää ihan herkistyttää ku on niin kiva kun on niin ihanaa täällä saada jutella ja ihmiset tietää mistä puhuu ja on vertaistukea ihan mihin vaan :) kiitos ! Tulee parempi mieli kun huomaa että usemmalla muullakin on ollut noita muutoksia ja ne on ihan hoidettavissa.. kai se vaan pelottaa kaikki tommonen mikä liittyy johonkin syöpään tms..

Bb mullakin ollut solumuutoksia ja oon käynyt myös siellä hoidossa en muista mikä se oli nimeltään mutta poltettiin silmukalla kohdunkaulalta ne muutokset pois. Siitä asti oon käynyt kerran vuodessa papassa ja ei ole muutokset uusiutunut :) tottakai se kohdunkaulan operointi voi heikentää kohdunkaulaa mut se ei vaikuta hedelmöittymiseen ja raskautumiseen mitenkään. Korkeintaan kohdunkaula voi olla heikko ellei ole operaation jälkeen ehtinyt palautumaan, mutta se vaikuttaa vaan loppuraskauteen, mutta se otetaan kuulemma hyvin huomioon ja kohdunsuu voidaan kuroa/tikata umpeen synnytykseen asti. :)

edelleen tulee vaulta siitä viikko raportteja, nyt vk 14 ja vatsa alkaa pyöristyy. Totta toi vatsan pyörittäminen muttei muu :grumpy:

Mieki ostin skumpan, juuri tässä toimin grillimestarina ihania vartaita ja täytettyi herkkusienii :) kohta anopin kans vappuskumpat ja naminami eväät. :)

nauttikaahan vapusta kaikki.

täällä pitän kiirettä lts:n, executive summaryn, töiden ja perheen ansiost. huoh siis ukko valittaa joka päivä, ei tue mun ideoi jne... mä aattelin kokeilla jos perustas nettilehden, aattelin käsityö ja askartelu (neulonta ja askartelu) jos sais tuloja, extra sisältön ois videot missä opastan miten tehää. extrasisältöö pääsis käsiks ns jäsenyydel 2€/kk...mitäs meinaatte? ja sain kuulla uutisiaki tänää... ukon isosisko jolla osittain tekosydän on huonos kunnos, tarvii leikkauksen mut kukaa ei suostu tekeen ja sil on verenvuotoo havaittu sydämest. sit toinen sisko meni paperil naimisii syyrialaisen kans jota ei ol ikinä nähny eikä ukko saa tulla maahan.
tääl kevät vauhdissa, viikunat koht kypsii inshaAllah.

Onnea junttura! Meillä tais melkein saman verran olla yritystä takana :)

Mami93: pahoittelut menkoista! Onneksi saat muuta ajateltavaa. Ota mieheltäs nyt kaikki huomio irti siis positiivisessa mielessä... mulla kun tapana hakea huomio negatiiviseen sävyyn ja ottaa negatiivinen huomio vastaan...vaikken haluais mut niin se vaan menee.. pitäis opetella tuo tapa kun niin sitä muille sanon :D

Bb.: oon aina rakastanut tunturi maisemia. Ne rauhoittaa mutta rinkat nuo Suomen tunturit ja metsä oo mitään norjaan verrattuna... muistelen... saattaa jäädä se valas safari huonon raha tilanteen takia pois mutta aion kyllä miehen suostutellut ajamaan kaikkiin meren vuonoihin joissa vois valas kaloja ja deldiineitä nähdä ilmaseks... kaikille omat kiikarit mukaan ja voi kun sais jostain tele objektiivin halvalla mun canoniin... ei zoomit riitä nykyiseen ku sinne lähetään

Lucky, joo siis kyllä norja on jotain ihan uskomatonta verrattaen suomen lappiin :) mä oikeesti kans mielummin lähen norjaan kattelee maisemia ja merta ja eläimiä ja mitä vaan ku sinne kuumalle rannalle löhöömään viikoks. Valaita ei nähty tai käyty kattoo mut tromssassa käytii sellasessa arctic jossain keskuksessa missä oli hylkeitä yms. ja ne oli ihania.. mentii kans semmosella vaijerihissillä semmosen vuoren päälle joka oli ihan kamalaa korkeenpaikan kammoiselle :D mut maisemat <3 ja 100€ sakko huonosti parkkeeratusta autostakaan ei saanu sitä tuntumaan turhalta :) mahtavaa. Ehottomasti suosittelen lofootteja jos haluu nähä ihania maisemia ja merta. :)

12h pidätyksellä. Tuli neljässä minuutissa viiva näkyviin mut voimistui 10min sisällä. Kp26/28

Liitteet

• 1430415740486.jpg
    1430415740486.jpg
    24.1 KB · Katsottu: 201
Nää teiän norjaylistykset sai nyt aikaan sen,et mäkin haluan sinne! :D miehelle sanoin,niin sen haaveissa kuulemma myös,mutta motskarilla.
Oon käyny Norjassa joskus lapsena kyllä,mutten siitä mitään muista.
Kp13 ja tikkuun ei tullu kun tosi haalee viiva,mut donnatestiin tullu tänään jo plussakiteitä. Eilen alotettiin tallettelut ja mieti tässä et pitäiskö tuo ny kellistää tänäänkin,vai oottelisko huomiseen. Ans kattoo :)

Takaisin