mindiS, no ehkä en voi sanoa että oli rentouttava loma varsinaisesti, vaikka etukäteissuunnitelmat puuttui niin päivät täyttyi kyllä ohjelmasta. Mutta paljon saatiin tehtyä ja nähtyä! :) Toki pari viikoa ei riitä mihinkään Australian kokoisessa paikassa, ei edes osassa itärannikkoa missä me pysyttiin, mutta kyllä siinäkin ehtii jo monenmoista.
Lucky, voi harmi sun mies. Eihän kaikki innostu kaikesta, mutta jostain sais sentään ja olla pariskunnalla yhteisiä innostuksen aiheita.
Voi Mariska, ei ihme että on kestämistä vauvauutisissa.
nennaa, ihana kun odottelit mua ja oon tosi harmissani ettei teillä tärpännyt vielä. Sääli jos lähdet pois kesäksi, mut ymmärrän että taukoa varmaan kaipaa jo ja toivottavasti sit paljon paremmalla onnella syksyllä. Kuulostaa kyllä älyttömältä, että ehkäisyresepti siirtäisi tutkimuksiin pääsyä. Eihän se muuta mihinkään sitä, että tietyssä ajassa ei ole tärpännyt.
LunaOdessa, jos tosiaan väriä eikä vain viivanpaikka testissä, niin ehkä siellä on voinut hiven olla jotain hormonia, vaikka mahdollisen varhaisen km:n/kiinnittymisyrityksen tms. takia. Vaikka paha sanoa enää varmasti.
Lukutoukka, tsemppiä piinailuun! Ja siihen että oireiden kuvittelu pysyy aisoissa.
Mymmelisti, mahtavaa että saitte simppatutkimusajan jo maanantaille! Peukut pystyyn!
Mä tosiaan odotan menkkoja alkavaksi, niin siitä vois yrittää sitten laskea inssin ajankohtaa. Gynen ehdotus oli, että tehtäis eka kp12 riippumatta ovistestistä, ja ovisplussapäivänä toinen.
Silv, johan sua koetellaan oikein urakalla. Voimia.
Lissu, samassa veneessä sitten ollaan, tätiä odotellaan mutta edes tuhrua ei kuulu.
bb, höh että sun kroppa noin oikkuilee. Ihan oikea asenne sulla ainakin gynelle on!
Pepe, ihana masukuva sulla.
silkkikorva, pahoin pelkään että kyllä raskauden pitäisi näkyä jo testissä. Pöh tädille joka jättää tulematta ilman hyvää syytä.
On. Unohdin että vaimo oli tilannut mulle uuden kuukupin. Nyt mulla on hieno sininen isomman koon Lunette. Tulis vaan täti niin pääsis testaamaan käytännössä. :) (Mulla siis jo kuppi käytössä, vanha alkaa vaan olla tiesä päässä.)