Raskaaksi 2015

Pitkästä aikaa taas täällä ja kierto se tuntuu taas olevan pitkä 53/28-30.ovistestin plussan sain 5.4,joka kyllä hyödynnettiin.Yhen testin oon tehny tossa viikonloppuna mut negaa näytti.Onkohan tässä toivoa enää?

mindiS, no ehkä en voi sanoa että oli rentouttava loma varsinaisesti, vaikka etukäteissuunnitelmat puuttui niin päivät täyttyi kyllä ohjelmasta. Mutta paljon saatiin tehtyä ja nähtyä! :) Toki pari viikoa ei riitä mihinkään Australian kokoisessa paikassa, ei edes osassa itärannikkoa missä me pysyttiin, mutta kyllä siinäkin ehtii jo monenmoista.

Lucky, voi harmi sun mies. Eihän kaikki innostu kaikesta, mutta jostain sais sentään ja olla pariskunnalla yhteisiä innostuksen aiheita.

Voi Mariska, ei ihme että on kestämistä vauvauutisissa. :hug013

nennaa, ihana kun odottelit mua ja oon tosi harmissani ettei teillä tärpännyt vielä. Sääli jos lähdet pois kesäksi, mut ymmärrän että taukoa varmaan kaipaa jo ja toivottavasti sit paljon paremmalla onnella syksyllä. Kuulostaa kyllä älyttömältä, että ehkäisyresepti siirtäisi tutkimuksiin pääsyä. Eihän se muuta mihinkään sitä, että tietyssä ajassa ei ole tärpännyt.

LunaOdessa, jos tosiaan väriä eikä vain viivanpaikka testissä, niin ehkä siellä on voinut hiven olla jotain hormonia, vaikka mahdollisen varhaisen km:n/kiinnittymisyrityksen tms. takia. Vaikka paha sanoa enää varmasti.

Lukutoukka, tsemppiä piinailuun! Ja siihen että oireiden kuvittelu pysyy aisoissa. :wink

Mymmelisti, mahtavaa että saitte simppatutkimusajan jo maanantaille! Peukut pystyyn!
Mä tosiaan odotan menkkoja alkavaksi, niin siitä vois yrittää sitten laskea inssin ajankohtaa. Gynen ehdotus oli, että tehtäis eka kp12 riippumatta ovistestistä, ja ovisplussapäivänä toinen.

Silv, johan sua koetellaan oikein urakalla. Voimia. :hug013

Lissu, samassa veneessä sitten ollaan, tätiä odotellaan mutta edes tuhrua ei kuulu.

bb, höh että sun kroppa noin oikkuilee. Ihan oikea asenne sulla ainakin gynelle on!

Pepe, ihana masukuva sulla. :Heartblue

silkkikorva, pahoin pelkään että kyllä raskauden pitäisi näkyä jo testissä. Pöh tädille joka jättää tulematta ilman hyvää syytä. :sad001

On. Unohdin että vaimo oli tilannut mulle uuden kuukupin. Nyt mulla on hieno sininen isomman koon Lunette. Tulis vaan täti niin pääsis testaamaan käytännössä. :) (Mulla siis jo kuppi käytössä, vanha alkaa vaan olla tiesä päässä.)

Pepellä aivan ihana masu! :Heartpink Täällä alkaa vasta nyt olla vatsan pyöristymistä havaittavissa ja menossa on rv 15+0. Ootan kovasti kunnon vauvamasua :) Oon unohtanut ilmoittaa, että meillä on LA 21.10, eli jos joku jaksaa/muistaa päivittää sen mun kohdille listaan, niin olis kiva :angelic:

Onnea kaikille viimeaikoina plussanneille! :happy:

Ja pahoittelut teille, joilla täti on kutsumatta tullut kylään. Toivottavasti tärppejä satelee tänne kevään aikana paljon, ihan jokaiselle :Heartred

Vesta 15+0

Ihana masu Pepe! <3

Beisla, tervetuloa takaisin! Kuulostaa siltä, että reissu oli onnistunut. Nyt sitten uudella innolla kohti uutta kiertoa, toivotaan että teilläkin pian tärppää! :)

Nennaa, hyvä ettei kierto venynyt! Iloista mieltä kesätauolle, palaathan pian meitä taas moikkaamaan <3

Jättäydyin sitten kokonaan pois työpaikan kekkereistä, ettei tarvitse alkaa selitellä mitään. Onneksi keksin hyvän syyn, joka jopa osittain pitää paikkansa. :D Tänään on kummissaan vilkuiltu eilistä digiä, käyty ostamassa vitamiineja (ja haettu samalla se vauvan odotus -kirjanen apteekista) ja edelleen yritetty pitää faktat mielessä. Tilastot puhuvat karua kieltään enkä ainakaan vielä uskalla ihan täysillä iloita. Tyhmäähän se on, mutta pelkään manaavani tän asian jotenkin jos innostun "liian aikaisin". Väsymys lisääntyy päivä päivältä, vaikkakin sen voi helposti sotkea perus kevätväsymykseen.

Ainiin, jotain oleellista unohtui siitä lääkäristä sanoa! Se siis sano miulle ett "onhan sulla vielä ainki reippaasti 20vuotta aikaa miettiä niitä lapsia!"
Eli lähinnä kyse siis taitaa vaan olla iästäni. Noo eipä siitä enää sen enempää. Ostin nimittäin iiiihanat kengät piristämään muuten tympeää päivää :) harmi etten varmaan pääse käyttämään niitä ku vasta heinäkuussa tällä menolla :(

Mimmu voi ei :( <3

Pepe ihana masu <3

Nenna toivotaan että pian tulis paremmat kelit niin kengät pääsisi käyttöön :)

On. Täällä huitelee lämmöt 37.2 liekö kuumetta tulossa vai miksi.. mä tein päiväpissasta tänään digin ja näytti not pregnant. Sen takia niitä päiviäkin kyselin, eli tod. Näk. Näytti nyt vaan 51% varmuudella koska sunnuntaihin vasta on aikaa.. mut eiköhän tää nyt kumminkin ollut taputeltu tässä tää kierto.. :/

Mariska, Pahoittelut tädin vierailusta! Onpas sinulla ollut oikein koettelemusten päivä :(

Nennaa, Pahoittelut negasta! Ja ihanaa kesää (jos nyt maltat pysyä täältä meidän parista poissa ;) ) Jotenkin voisi kyllä kuvitella, ettei lääkitystä varten määrätty ehkäisy voi pitkittää mahdollisuutta selvitykseen/hoitoihin.. Siis jos (ja ilmeisesti kun) lääkitys on kuitenkin välttämätön.

Kyllikki, Tervetuloa!

Nyytti, Urheilu on vaarallista ;) Mulla on pelkästä työmatkapyöräilystä takapuoli ihan kipeä taas kun ehti loman ja huonojen säiden takia olla taukoa..

Beisla, Tervetuloa takaisin! Kuulostaa mukavalta tuo reissu :)

Mymmelisti, Ei ole enää pitkä aika kun kuulette jo tuloksiakin. Aika nopeastihan nuo asiat näköjään etenee sitten kun lähtevät ylipäänsä rullaamaan.. Ja hyvä, että se oviskin tuli hyödynnettyä , jospa saisittekin jo ennen seuraavaa aikaa toisenlaisia tuloksia ;)

Silv, Paranemisia!

Mimmu, Pahoittelut tädin saapumisesta! (Tai no tuhruttelusta.)

Pepe, Onpas sinulla jo söpö iltamaha :)

On. Päivä alkoi töissä tuoreella pomadamunkilla kun eräs laitevalmistajan edustaja kantoi sellaisia kymmenittäin meidän aamukahvipöytään. Kotiin tullessani täällä odotti kimppu gerberoita ja valmis ruoka <3 Ja tänään on puhallettu jo valtava määrä ilmapalloja tuolle nuorimmaiselle ja huomenna lupasin jatkaa urakkaa. Vielä kun huomenna jaksaisi paina töitä sen reilu 9h mitä minulle oli kivasti järjestetty vappuaaton kunniaksi niin sitten olisi taas kolme vapaapäivää. Ovat luvanneet ihan mukavaa säätäkin niin voisi harkita vaikka pientä kaupunkireissuakin perheen kanssa. Ja herkuttelua on ainakin luvassa kun olen sitä tuolle synttärisankariteinille luvannut järjestää kunhan kotiutuu perjantaina. Ja oviksen tikuttelukin on aloitettu tähän kiertoon varsin hailakalla viivaalla.

Iltaa! Ilmottaudun uutena jäsenenä kuumeiluklubillenne! Taustalla lueskellut juttuja jo viime vuoden lopulta. Ikää on reilu 30 ja yksi tuhisija kotona. Haaveillaan toisesta, kaksi perättäistä km viikolla 5+ eli ihan alussa, edellisistä yrityskierroista. Yritetty 12/14 alkaen. Nyt kp 25/28, mutta verituhrua ollut jo pari päivää.

Nennaa,mäkin kuvittelisin ettei lääkityksen ajaksi otettu ehkäsy vois tutkimuksia siirtää noin! Juttele eri lääkärille seuraavan kerran niin eiköhän asiat selviä :)

Irmis,tervetuloa ja pahoittelut km:sta!

Beisla,tervetuloa takaisin! :)

Ovistestistä,niin vahvemman(silti hailean)viivan sain toissa aamuna tehdystä,kuin tänään päivällä.. Joten ehkäpä mäkin teen niin,että aamuisin ensin ja kun vahvistuu niin iltaisin myös. Kiitos vinkeistä! :)

lauruuska, pöhpöh, älä nyt vielä mitän taputtele! sunnuntaihin on vielä aikaa vaikka ja kuinka! Ja taidatpa tietää tämän itsekin :wink

mimmu: voi harmi! :sad001 voimahalauksia!

pepe: en kestä!!! ihana masu! :Heartred

nennaa, toisaalta hyvä et menkat nyt alkoi et ei tarvii miettiä. Iloista kesää ellet täällä käy ihan niin aktiivisesti :rolleyes:

Irmis, tervetuloa! :rolleyes:

Smurfiina, mitkäs on mietteet alku viikon jälkeen?

Eipä ole menkkoja edelleenkään kuulunut, ja niitä veripisaroitakaan ei ole. nyt takuulla kun kohta meen vessaan niin kuitenkin on kun sanon tän nyt näin :grin

Ilpuri kp32/30-35, dpo ?, yk 16

(rakas mieheni tossa ajaa sisällä uudella polkupyörällään ja kilkutta kelloa :bored:)

Tervetuloa Kyllikki ja Irmis !!! Pikaisia plussia teille! Sulla on Irmis ollut kyllä rankka kuumeilun aloitus :sad001 Toivottavasti et enää yhtään km joudu enää kokemaan!

Nennaalle ja Mariskalle voimahalaukset :Heartbigred

Ihanaa Beisla kun olet taas mukana kuvioissa! Kuulostaa hienolta toi sun reissu :thumleft

Ja Lauruskaah ei nyt luovuta vielä! Kato tää kierto nyt loppuun, 51% on vain 51% !

Hienoa Mymmelisti, että asiat etenee noin mukavasti! Josko tästä alkaisi positiivisten tapahtumien ketju :)

Olipas ihana massu Pepellä jo :) Onnea tulevaan ultraan!

Vesta on kans jo pitkällä,ainakin itestä tuntuu että rv 15 on ikuisuuden päässä...

Mimmulle pahoittelut tädin tunkemisesta paikalle :sad001

on. Ei saatu sitä pirskatin taloa:angry4 Johtuu varmaan tasantarkkaan siitä kun meillä on pieniä lapsia! Näillä toisilla ei ollut lapsia ainakaan enää kotona asuvia ja oli muutenkin ton vuokraajan äijän (joka oli muuten takakireä snobi) jotain tuttuja. Ärsyttää vaan miks niitten piti ees esitellä taloa meille jos päätös oli jo valmis?! Kaikki täällä tuntee kyllä meidät ja tietää meidän lapsimäärän. Halusivatkohan vaan näyttää kuinka hienon talon oli äijä rempannut ja vielä itse :confused:
Ei se mies uskaltanut edes mun miehelle soittaa, vaan lähetti tekstarin... (munaton...)

Sori tuli purettua vähän höyryjä :oops:

Mies lähtee tunnin päästä Treelle vapputorille hommiin. Ite olin viime vuonna, on se sellasta kyllä ettei tänävuonna huvittanu ite lähtee. Meillä lasten kanssa omat vappupippalot täällä :)

Mukkis rv 4+6

Ja nyt Ilpuri kaikenmaailman tädeiltä on teille pääsy kielletty, sano vaikka niille että miehes ajaa päälle polkupyörällä :grin

Ilpuri kiitos tsempistä <3 toivottavasti sulla jäis menkat pois seuraavaksi 9kk ajaksi ja saisit tietää että massussa on pienokainen <3

Mukkis aika inhottavaa luoda toivoa talon saannista jos kumminkin tehnyt jo päätöksensä. Olisi sitten vaikka ilmaissut että ei lapsiperheille tms ilmoituksessaan :( kyllä te vielä löydätte täydellisen talon teille <3 hauskaa vappua ja kiitos tsempistä <3

Irmis tervetuloa joukkoon ja pikaista plussaa. :happy:

Ilpuri hui miten jännää, sää plussaat ihan pian! :nailbiting:

Mukkis harmi ettette saanu sitä taloa. :sad001 Jospa löytyisi joku toinen ja vielä parempi. :joyful:

Takaisin