Raskaaksi 2015

Onpas tullut plussia, paljon onnea ja tarrasukkia&vauvaliimaa teille!! :Heartred :joyful:

Ja luckylle voimia! :Heartred Sulla on mahtava asenne!

Täällä ollu eilen ja tänään huonoo oloo ja maha sekasin mut ei oo mahatauti o_O Pissattaa koko ajan ja tuntuu et menkat alkaa, plääh. Outoo on se että limat ei oo lisääntyny ja yleensä ne lisääntyy useemman päivän ennen menkkoja. Kai mun kroppa sekoo lopulisesti tästä yrittämisestä. :eek:

Plussatuulia kaikille!!! ++++++++ :joyful:
Ja pahoittelut negoista ja tädeistä ja vastoinkäymisistä!

Kp 26/27-30 Dpo 11?

Äh kun en saa selkeetä kuvaa kännykällä, on se vielä niin ohut ja haalee viiva, mut livenä siinä on hitunen punasta.
ImageUploadedByVau Foorumi1430224595.396904.jpg

Niemja, minä kyllä äänestän sitä kuvaa jossa koira katsoo kameraa kohti, se näyttää enemmän siltä että koiruus odottelee leikkikaveria innoissaan <3

LunaOdessa, toivotaan vahvistumista haamulaiselle!

Mukkis, toivotaan että saatte sen talon! Jännittävä tilanne :)

Olipas kummallinen päivä. Ihan tosissani eilen odottelin ja odottelin niitä menkkoja alkaviksi, ja kun kerran eilen tuli postissa läjä testejä, niin ajattelin että testaan huvikseen jos vuotoa ei vielä aamullakaan kuulu. Ihmetys oli suuri kun hailakka viiva tuli näkyviin. Kyllä siinä hetken käsi tärisi! :D Miehellekään en sanonut vielä mitään, mutta ajattelin vihjaista kunhan kotiutuu töistä. Huomenna sitten digiä kehiin (kun sellaisiakin kerran nyt on ihan kaksin kappalein =D ). Ensi viikolla olis työpaikan kekkerit, mietin että pitäisköhän jättää menemättä kokonaan että välttyy kiusallisilta tilanteilta, kun noihin juhliin on yleensä alkoholi kuulunut aika kiinteästi. Mutta ehkä odottelen rauhassa, mitä se digi sanoo.

Terkku miten oot malttanut olla kertomatta miehelles? :O itte en malttanut vaan heti kerroin kun väriä ilmesty testiin :D
Meillä on tällä viikolla työporukan kekkerit ja sielläkin alkoholia kuluu. Miehen kanssa oonkin jo kehitellyt syyn miksi joudun jättämään välistä ne työpaikan kinkerit tällä viikolla ;) ei kehtaa vielä huudella töissä tästä raskaudesta kun niin alussa ollaan :)

LunaOdessa: Mä testasin kanssa niillä raskauskeijun liuskoilla, Dpo 7 ja 9 tuli selkeet negat,ei näkynyt mitään, Dpo 13 hailuraakin hailakampi haamu, ja Dpo 16 oliki jo selkee vahva viiva =) et kyl mie niihinki luotan, mulla ne toimi. Sit oli pakko toki testata vielä apteekin CB digillä ja toisella testillä et pitikö paikkaansa ja kyllä piti <3

Mimmu. : Ei välttämättä, mullaki tosiaan Dpo 13 niin haalee haamu että piti käännellä testiä ja kattoo viel tietyssä valossakin että jotain erottui :) Testaa 2pv kuluttua uudelleen aamupissasta, hcg hormonit kohoaan.2pv välein, huomenakin saattas tulla just ja just erottuva haamunen.

Kiitti Pepita. En ole vielä testannut mutta tänään menee vika Luge ja niitä ei saa lopettaa, jos on raskaana. Huomenna siis pitäis testata mutta tosiaan huomenna vasta dpo 12.

Terkku selkeä plussa, onnea! :) Ja paljon tarrasukkia pienelle matkaan ♡

Kiitos myötätunnosta kaikille . Ei tässä ole kauan edes yritetty, mutta toivottomalta tuntuu. Ymmärrän täysin niiden ihmisten tunteet, jotka vuosia yrittäneet. Olenkin miettinyt mihin kaikkeen sitä onkaan valmis, jos luomuna ei pysty raskautumaan.

Murkulle kyllä toivon plussaa enemmän kuin mitään. Ota edes toinen hanska tiskiltä matkaan, jos pieni toivon pilkahdus teille saataisiin vielä jostakin ♡

Larissa onneks sulla on se poli aika, niin ei tarvii samaan kasaan viskoo kirveitä ja hanskoja :D

Kyllä täältä noustaan vielä. Sais vaan tän kauheen stressin ja yrittämisen Off -asentoon.

MindiS, en ole varsinaisesti aamuihminen ( :D ) niin siksi en miehelle vielä aamulla maininnut, ja hän sellaisessa työssä ettei päivän aikana saa oikein kiinni. Nyt kyllä jo kerroin, ja eka kommentti oli "no ohhoh". :D

Mimmu, mulla ei näkynyt testissä mitään, kun dpo oli arviolta 11. Tänään samalla laskukaavalla dpo 15 ja noin hailakka viiva edelleen.

Niemja: minäkin jälkimmäisen kuvan kannalla :)

Täällähän näkyy tuplaviivoja!! Onnea!!

Ja pahoittelut kp1sistä :((( helmivauvaa tilaukseen sitten! (Tuun kohta perässä :) )

Täällä siis meneillään kp 29/30-? Dpo 11 yk 10 ja masussa ihme oloja... Eilen illalla ekan kerran tuli menkkaolot ja tänään töiden jälkeen sama homma. Menny kyl nopee ohi. Lisäksi rinnat on TO-DEL-LA kipeet ja syödä voisin hevosen. Kahviakaan ei uppoo ihan samaa tahtia kun normaalisti.

Mutta siis, menkat ne sieltä tulossa on, nyt näkee vaan hyvin nää oireet johon ei kannata jatkossa kiinnittää mitään huomiota :D

Nuuhku, niin samoissa fiiliksissä. Mä jotenkin näen niin silmissäni sen kun juoksemme hyppien kesälaitumelle! :D

Tää taitaa tosiaan kanssa kirmata kesälaitumelle! ei mekään ehkäisyä oteta käyttöön, kun ei tässä muutenkaan raskaaksi tulla. Nyt siis tässä jo pyörähti yrityskierto 17 päälle. Joten alkaa riittämään. Ja eipä tartte paljoa haaveilla enää superoviksista, kaikki clomit on syöty, että luomuna mennään... Ja lääkärin mukaanhan en ovuloi edes clomien kanssa...
Käyn silti lukemassa ja tykkäilemässä teitin juttuja välillä. :) kiitos teille kaikille, kun olette jaksaneet kuunnella juttujani!!! <3

Heiii apuva kui paljo viestejä! Plussiakin, onnee jokaiselle! :) Antaa toivoa itsellekki, joka ikinä mitään ees viivojen esi-isää saanu näkyville... :D

Pahoittelut tädistä, mokoma osaakin aina (useimmiten) pilata päivän :/
Mitäs testejä arvon naiset suosittelis tilattavan? Varastot ehtyneet ja jos nyt tilaan 2lk kirjeenä, ei ehi tällä viikolla ja JOUDUN (:''D) malttaa mieleni testien kans ens viikkoon.. sofin jotku halpishommat ollu enne käytössä, negoja kaikki eikä ees viivanpaikkoja kertaakaan. Hyvä sinänsä, ei tarvinnu pähkäillä.

Hile kp21/31-38 dpo3 yk9

Mukkis: toivottavasti saatte asunnon!

Enu, perjantaina varmaan mut tein tänään hätäpäissäni herkän testin, negaa näytti parin tunnin pidätyksellä

Soma, meillehän tosiaan tuli plussa kun olin luovuttanut etten tuu hetkeen raskautumaan. Sain sillä liian stressin yrittämisestä pois ja menin rennoin mielin eteenpäin niin kas kummaa :grin tsemppiä sulle! Kyllä sinnekin se plussa vielä tulee, usko pois :hug013

Oho kun viesti lähti vähän liian aikaisin :)

Nuuhku, tiedän niin ton tunteen kun tulee et ei enää kiinnosta. Välillä kun menkat aina vaan tulee ja tulee niin tulee sellanen fiilis mulle et mikä siinä vauvassa nyt on ees niin ihanaa. Ihan sama, helpompaa ilman. Kunnes taas menee pari päivää niin mieli muuttuu! Toivottavasti teillä onnistuu ilman suunnitteluja ja mietintöjä. Se olis parasta!

LunaOdessa : kyllä mun silmään ainakin näkyy viiva! Vahvistukoon se

Mä vuoden vaihteessa soitin kunnalliseen ja pyysin aikaa lapsettomuus tutkimuksiin ja ne sano et menee 2-3kk. Nyt ne sit sieltä soitti. Tai itseasiassa soittaa maanantaina. Mä olin kuitenkin malttamaton ja menin yksityiselle ja ne anto miehelle lähetteen siemennestetutkimuksiin ja mulle pillereitä pco:ta varten 6 kk. No nyt sit oon päättänyt et jos mun menkat alkaa niin mies saa mennä testiin. Nyt sit sillon kun yksityisellä kävin niin kysyin et oisko mahdollista tutkia siellä ja tehdä hoidot kunnallisella niin se lääkäri oli et kyllä. Tämä siksi kun mun vakuutus korvaa tutkimukset mut ei mahdollisia hoitoja eikä meidän tän hetkinen budjetti anna kyllä niitä yksityisellä tehdä. No kysyin tänään samaa sieltä julkiselta kun sovin soittoaikaa maanantaille niin se oli et hän ei tiiä, mut ei usko et niitä tutkimuksia voi tehdä eripaikassa. Musta jotenkin tyhmää. En haluis mennä julkiselle ennen kun pakko a) siellä kestää kuitenkin törkeän kauan b) lääkäri ihan tasan valittaa mulle asioista mitkä jo tiedän enkä halua niistä sen kummemmin keskustella ja c) nää ei vaan puhu suomea!!! Argh! Kiukutuskäyrä nousee pelkästä ajatuksestakin. Jos ne nyt kuitenkin tarjous mulle aikaa julkiselta nyt niin kai mä sen ottaisin vastaan . Mä vaan niin haluisin sille mun omalle gynelle. Niin ja ne kysyi et " onko asia vielä ajankohtainen" noooo on se!

Takaisin